Mja.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan moet je de Telegraaf ook niet als bron gebruiken gekkie.
quote:Op woensdag 19 december 2012 16:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
I guess the soup is not eaten as hot as it is served.
Dat heb ik ook een keer gehad!quote:Op woensdag 19 december 2012 16:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Over dom volk gesproken: ik lees net dat een van de handboeken waaraan ik refereer in mijn paper helegaar niet wordt beschouwd als handboek, laat staan dat het een gezaghebbend handboek zou zijn. Feest.
How do you do? And how do you do your wife?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:39 schreef Tchock het volgende:
-What do you do?
I fuck horses -
- Pardon??
Yes! Paarden! -
What a cunt humourquote:Op woensdag 19 december 2012 16:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
How do you do? And how do you do your wife?
het zijn duitsers, dus in m'n beste duits nar een engels persoon vragn, waarna ze gen engels kunnen en i,khet hele gesprek in het duis doe. sorry voor het typen ik hem m'n handen volquote:
Die editquote:Op woensdag 19 december 2012 16:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]![]()
Wat een geweldige humor heb je ook Tchock. (serieus dit is niet sarcastisch)
Ja voor het geval dat je dacht dat het toch sarcastisch was, gezien je eerdere post waarin je sarcasme van mij meende op te merken terwijl dat niet aanwezig wasquote:
Ik had dit ook al sarcastisch opgevatquote:Op woensdag 19 december 2012 16:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja voor het geval dat je dacht dat het toch sarcastisch was, gezien je eerdere post waarin je sarcasme van mij meende op te merken terwijl dat niet aanwezig was
Ja daar was ik dus al bang voor. Want ik meende het echt! Vandaar de edit.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had dit ook al sarcastisch opgevat
kattenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:54 schreef Tchock het volgende:
Godver, geef ik mijn kat toch een rotschop![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 16:54 schreef Tchock het volgende:
Hoe krijg je dat onbewust voor elkaar?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:54 schreef Tchock het volgende:
Wat voor kat heb je eigenlijk?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij zat in het donker meteen achter de deur...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |