Trolololoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik trek hem rechtstreeks uit mijn paperquote:
Ja?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:07 schreef Maharbal het volgende:
Bordercollie![]()
Spotless: heb je wel 'open nieuw deel gedaan'?
Ja, anders was 'ie niet gelinkt.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:07 schreef Maharbal het volgende:
Bordercollie![]()
Niet zo overijverig he meneer de moderator.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:07 schreef Maharbal het volgende:
Bordercollie![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
TrolololoZe zijn wel schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het voor jequote:Op woensdag 19 december 2012 14:17 schreef Keyos het volgende:
Mannen, ik weet het na vandaag zeker, het tentamen Staats- En Bestuursrecht van a.s vrijdag gaat een 8 of hoger worden, potveredikkeme wat is dat vak makkelijk zeg (nu maar hopen dat ik niet op de blaren moet zitten, zolang het in ieder geval maar een 7 is, lager wordt niet getolereerd ).
Bij mij wel, en hij staat ook in de reeks. Tenzij ik natuurlijk keek nadat jij 'm al gefixt had.quote:
Dan is het helemaal goed. Want ze zijn herdershonden ook ofzo?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hele nijvere beestjes hoor. En altijd het oog op de kudde gericht he.
Nee, enge schapenstalkers zijn het.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:19 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dan is het helemaal goed. Want ze zijn herdershonden ook ofzo?
Is meerkeuze tentamen en de antwoorden komen dan gelijk op i'net en indd bijna aansluitend is de nabespreking. Je weet dan al dezelfde dag wat voor cijfer je hebt.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:31 schreef Boterbartje het volgende:
hoi waarom hebben jullie gelijk nabespreking na een tentamen?
Mijn held en strijder Tchockquote:Op woensdag 19 december 2012 14:34 schreef Tchock het volgende:
Overigens heeft de nakijker van mijn goederenrechttentamen geen gevoel voor humor.
[ afbeelding ]
Kan 'm niet zien op het werkquote:Op woensdag 19 december 2012 14:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Mijn held en strijder Tchock![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldigquote:Op woensdag 19 december 2012 14:34 schreef Tchock het volgende:
Overigens heeft de nakijker van mijn goederenrechttentamen geen gevoel voor humor.
[ afbeelding ]
Your organization's Internet use policy restricts access to this web page at this time.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://imgur.com/wzqa6 Zo ook niet?
Really?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Your organization's Internet use policy restricts access to this web page at this time.
http://postimage.org/image/wgjdd3s0h/quote:Op woensdag 19 december 2012 14:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Your organization's Internet use policy restricts access to this web page at this time.
Samequote:Op woensdag 19 december 2012 14:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://postimage.org/image/wgjdd3s0h/
Wat een ontzettend net handschrift heb jij.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:34 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Tchock upload hem anders even naar at5.nl daar mag Maharbal vast wel bij.
Liever dat dan omgekeerd.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een logica dat je imgur niet mag bekijken en FOK! wel
Anders moeten we voor Maharbal voortaan gewoon even een beknopte tekstuele weergave toevoegen bij plaatjes.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een logica dat je imgur niet mag bekijken en FOK! wel
Hebben we het hier weer over de passie-vruchterij? Badderen is mijn passie?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Maharbal: een vrouw die naakt in een badkuip ligt met haar benen naar boven gericht. Een goudgele, niet al te stroperige vloeistof schiet omhoog. Vermoedelijk zal deze haar vol in het gezicht raken.
Wat een fantastische note zou dat zijn: 'Banned voor het plaatsen van een accurate tekstuele weergave van tubgirl'quote:Op woensdag 19 december 2012 14:48 schreef eriksd het volgende:
Ah, een tubgirl. Nou, dan gaan er bans volgen.
Dat is hemquote:Op woensdag 19 december 2012 14:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hebben we het hier weer over de passie-vruchterij? Badderen is mijn passie?
Meen je dat serieus?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:48 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja? Was niet sarcastisch ofzo. Vind gewoon dat Tchock een net handschrift heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou de ban meer dan waard zijn. Hoewel Erik er volgens mij niet om kan lachen.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wat een fantastische note zou dat zijn: 'Banned voor het plaatsen van een accurate tekstuele weergave van tubgirl'
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meen je dat serieus?Ik weet dat het geen hanepoten zijn, maar erg netjes is het ook niet
Ja ik meen het serieus.Waarom gelooft niemand meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan ook gewoon alles lezen wat je opschrijft enzo.
Misschien zegt dit ook gewoon ontzettend veel over mijn eigen handschrift.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens het antwoordmodel moet het 3 zijn, dat lijkt me niet kloppen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |