Voor sensoren wil ik ook in de volgende leasewaggelquote:Op woensdag 19 december 2012 13:14 schreef Tally het volgende:
Wij hebben aan de Grant Scenic dus voor en achter sensoren. Anders kreeg ik dat ding nergens in
ja ik ookquote:Op woensdag 19 december 2012 13:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil voor de volgende leasebak wel serieus naar de scenic kijken ja...
Hoezo dan popje?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Voor sensoren wil ik ook in de volgende leasewaggel
En dat.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Parkeersensoren zijn voor homo's.
En wijven!quote:Op woensdag 19 december 2012 13:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Prima , maar ik vind het ideaal.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dan mag jij weer inparkeren in de parkeergarage'squote:
Dat kan nog steeds... J kan op de trekhaak?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:20 schreef Luigi het volgende:
Gewoon niet zoveel neuken dan kun je nog met een Corsa toe!
In Amerika dat stel heeft inderdaad een bus en dan nog een auto er naastquote:Op woensdag 19 december 2012 13:23 schreef Ticootje het volgende:
Hoe zou je dat moeten doen als je 19 kinderen hebt? Koop je dan een connexxion bus?
Vader en Moeder allebei zo een busje ?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:23 schreef Ticootje het volgende:
Hoe zou je dat moeten doen als je 19 kinderen hebt? Koop je dan een connexxion bus?
Had ie maar een vak moeten leren.quote:
Neuken?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:37 schreef Armageddon het volgende:
Jullie zijn allemaal heaumeaux! Van het ergste soort!
En geen moslim moeten zijn?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Had ie maar een vak moeten leren.
Is sowieso handiger, past ie beter en het is makkelijker en veiliger wegrijden.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja hoi.![]()
Gratis parkeertip: als je t vooruit eng vind, achteruit inparkeren. Werkt als een tiet.
Onze Volvo heeft een beetje een pruillip en da's wel kut. Dat je m nietsvermoedend over een biggerug schaaft.
Ik parkeer zowel de grote als de Aygo uitermate lievelijk in elk beschikbaar gat.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:37 schreef Armageddon het volgende:
Jullie zijn allemaal heaumeaux! Van het ergste soort!
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik parkeer zowel de grote als de Aygo uitermate lievelijk in elk beschikbaar gat.dus wat dat betreft
De eerste paar keer stond ik zowat overdwars met die Aygo! Die sturen echt heel direct, ik snap niet dat je daarmee niet kan parkeren.
NEUKEN?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik parkeer zowel de grote als de Aygo uitermate lievelijk in elk beschikbaar gat.dus wat dat betreft
De eerste paar keer stond ik zowat overdwars met die Aygo! Die sturen echt heel direct, ik snap niet dat je daarmee niet kan parkeren.
Hoofdpijnquote:
Zelfs na 3x niet...quote:Op woensdag 19 december 2012 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat schijnt er van over te gaan.... hormonen en ontspanning en zulks.
Inderdaad! BUKKEN DUS!quote:Op woensdag 19 december 2012 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat schijnt er van over te gaan.... hormonen en ontspanning en zulks.
In parijs moet je je auto ook gewoon niet op de handrem zetten..quote:Op woensdag 19 december 2012 14:15 schreef -Spring het volgende:
In Parijs heb ik gezien, en ik wist dat het gebeurde, dat een auto zich in een plekje wurmde en zowel voor als achter wat ruimte creeerde door wat tegen de auto's voor en achter hem aan te beuken. Ik de achterste auto zat nb gewoon een vrouw. Die bleef stoicijns zitten.
Dat is gewoon hoe je parkeert in Parijs, een auto van 4.46 lang past in Parijs op een parkeerplek van 4.50 lang.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:15 schreef -Spring het volgende:
In Parijs heb ik gezien, en ik wist dat het gebeurde, dat een auto zich in een plekje wurmde en zowel voor als achter wat ruimte creeerde door wat tegen de auto's voor en achter hem aan te beuken. Ik de achterste auto zat nb gewoon een vrouw. Die bleef stoicijns zitten.
Dat wist ik, maar om te zien dat mens zich gewoon achteruit liet beuken, was wel erg grappig.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is gewoon hoe je parkeert in Parijs, een auto van 4.46 lang past in Parijs op een parkeerplek van 4.50 lang.
Dan moet je geen auto hebben waar automatisch de handrem er op gaat.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
In parijs moet je je auto ook gewoon niet op de handrem zetten..
in parijs moet je zelf ook niet rijden... Auto parkeren en alles met de metro..quote:Op woensdag 19 december 2012 14:28 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Dan moet je geen auto hebben waar automatisch de handrem er op gaat.
Maar in Frankrijk rijden ze ook als dwazen. Ik ben altijd blij als we heelhuids de auto kunnen parkeren als we naar Parijs gaan
Parkeren in de buitenwijken.. Buitenlandse autos worden toch niet gesleept... Krijg je een boete van 45 eu, die laat je zitten... Kun je een weekend lang voor parkeren.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:32 schreef droomvrouwtje het volgende:
In centrum Parijs hebben we ook nog nooit gereden gelukkig, maar wel net daar buiten.En zelfs daar is het een ramp. En idd vanaf daar dan met de metro, stapje hartje centrum uit en parkeren nog eens gratis ook nog
Joh!quote:Op woensdag 19 december 2012 15:19 schreef Vicky het volgende:
Ik.parkeer altijd achteruit in.. Zoveel.makkelijk. Helemaal.met onze Trans Sport..
En dat is doodnormaal in Parijs Spring..
omdat mijn worstenvingers te groot zijn voor die kleine kutknopjes op mijn telefoon...quote:Op woensdag 19 december 2012 15:20 schreef Luigi het volgende:
Vicky waarom post je altijd alsof je dronken bent?
Haha okquote:Op woensdag 19 december 2012 15:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
omdat mijn worstenvingers te groot zijn voor die kleine kutknopjes op mijn telefoon...
en ik ben te lui om alle te verbeteren...quote:
Maar niet dronken dus?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:23 schreef Vicky het volgende:
[..]
en ik ben te lui om alle te verbeteren...
nee joh.. Ik drink 1x per maand een glaasje ofzo...quote:
OH!quote:Op woensdag 19 december 2012 16:21 schreef phluphy het volgende:
Wie zei dat in het vorige topic over parkeerplaatsen voor vrouwen in Duitsland? Ticootje?
Ik heb ze gezien, en me erover verbaasd! Maar ik heb het uitgezocht, en het heeft niets met de breedte van de parkeerplek te maken, maar met de locatie. Het gaat om veiligheid. Vrouwen mogen bijvoorbeeld in een parkeergarage parkeren op de plaatsen vlakbij de opzichter/toezichthouder (hoe heet dat, zo'n hokje waar die gasten zitten??).
En op de buiten-parkeerplaatsen zijn de vrouwen-plekken beter verlicht.
Deutsche höflichkeit.
En daar staan dan 2 autos...quote:
En zijn breder omdat dat handiger is met Maxi Cosy's en zo.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:21 schreef phluphy het volgende:
Wie zei dat in het vorige topic over parkeerplaatsen voor vrouwen in Duitsland? Ticootje?
Ik heb ze gezien, en me erover verbaasd! Maar ik heb het uitgezocht, en het heeft niets met de breedte van de parkeerplek te maken, maar met de locatie. Het gaat om veiligheid. Vrouwen mogen bijvoorbeeld in een parkeergarage parkeren op de plaatsen vlakbij de opzichter/toezichthouder (hoe heet dat, zo'n hokje waar die gasten zitten??).
En op de buiten-parkeerplaatsen zijn de vrouwen-plekken beter verlicht.
Deutsche höflichkeit.
Geenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:24 schreef phluphy het volgende:
Vrouwen.... invaliden.... what's the difference?
hebben ze bij ikea ookquote:Op woensdag 19 december 2012 16:31 schreef Pvoesss het volgende:
Hier bij de jumbo hebben ze ook speciale plaatsen voor mensen met kinderen in autostoelen
Nu nog tweelingkarretjes!quote:Op woensdag 19 december 2012 16:31 schreef Pvoesss het volgende:
Hier bij de jumbo hebben ze ook speciale plaatsen voor mensen met kinderen in autostoelen
Ze hebben bij die jumbo wel een ballenbak en speelgelegenheid met getraind kinderopvangpersoneel. Dan kan je lekker boodschappen doen zonder kinderen.quote:
Ideaal! Hier niet hoor, helaasch....quote:Op woensdag 19 december 2012 16:56 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ze hebben bij die jumbo wel een ballenbak en speelgelegenheid met getraind kinderopvangpersoneel. Dan kan je lekker boodschappen doen zonder kinderen.
Ook bij Ikea vind ik het eigenlijk waanzin. Ook nog nooit gebruik van gemaakt.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:26 schreef Pvoesss het volgende:
Nodig nee, maar niet alle kinderen zijn een held in boodschappen doen.
Zeker als je heel veel moet halen. Zelfde als bij een ikea eigenlijk.
Zoiets.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:45 schreef simmu het volgende:
tof amaranta![]()
geeft die werkgever van je man soms cursussen "hoe verlies ik mijn personeel asap ofzo?"
Maar hij is in principe dus 'ontslagen'. Alleen beseffen ze nu dat hij dus bepaalde dingen doet, die andere niet kunnen. Dus ze hebben of hem, of iemand die zijn werk doet, toch echt nodig.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:45 schreef simmu het volgende:
tof amaranta![]()
geeft die werkgever van je man soms cursussen "hoe verlies ik mijn personeel asap ofzo?"
Fijn zeg, dat je er uren bij hebt gekregen. Heb je al helemaal je draai kunnen vinden?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:54 schreef mefke79 het volgende:
om in de ontslagenhoek te blijven: ik heb vandaag mijn ww opgezegd. Uren erbij gehad bij het huidige werk, dus niet meer nodig. Voor de IT'ers onder ons zonder werk: de site van het UWV ligt er telkens uit, dus mocht je nog werk zoeken...
Ook dan valt t wel mee. Was laatst een heel stuk over op tv. Die huizen in Utrecht die ontruimd zijn? Had helemaal niet gehoeven. Men doet iets te hysterisch over asbest inmiddelsquote:Op woensdag 19 december 2012 21:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Asbest is aangetroffen in de ketelruimte.
nou ja prima, maar zolang je er niet aankomt is er weinig aan de hand. het zijn de losse vezels die de ellende veroorzaken en dan nog heb je 30 jaar voordat je het merkt.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:12 schreef Ticootje het volgende:
Asbest is prima spul. Zolang het niet breekt of je erin gaat boren ofzo.
dat dus.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou ja prima, maar zolang je er niet aankomt is er weinig aan de hand. het zijn de losse vezels die de ellende veroorzaken en dan nog heb je 30 jaar voordat je het merkt.
Ik zou gewoon elke week lekker gaan zwemmen en het afzwemmen dan maar even laten. Ik zou even afwachten of er een oplossing komt.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik vind het ook jammer als ze over 30 jaar ineens longkanker heeft. Maar dat zal ook vast loslopen. Maar wel het idee ook dat het zo'n onveilig gebouw is.....
Naar.
En gedoe heb je ervan gewoon, was ze net zo ver, moet je wat anders gaan zoeken.
Nemen ze wel kinderen aan die meteen kunnen afzwemmen?
Valt weinig aan te verdienen....
Dan zeg je toch gewoon ja? Tis niet dat je ergens geregistreerd staat ofzo..quote:Op woensdag 19 december 2012 21:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Weet je wat het irritante is hier, in de zwembaden krijg je meteen een badmeester op je dak. Heeft ze al een diploma? "nee nog net niet" nou dan moet ze een kurk om.
Terwijl ze dus al lang en breed zonder hulpmiddelen zwemt.
Ik ben al een beetje aan het rondkijken en mailen of we ergens anders terecht kunnen.
Ze wil ook zo graag op gym, en dat mocht als ze dr diploma's heeft....
Nee oke, maar als er dan toch wat gebeurt.... maar goed, je bent er zelf bij natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2012 21:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dan zeg je toch gewoon ja? Tis niet dat je ergens geregistreerd staat ofzo..
Nee hoor, natuurlijk nietquote:Op woensdag 19 december 2012 22:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja precies. Je laat haar toch niet uit je zicht gaan?
is dat zo? ik heb een keer een poging gewaagd tijdens kerst en toen stond ik na de schuifdeuren al in de rij voor de kassaquote:Op donderdag 20 december 2012 08:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
In mijn beleving is het juist het lekkerst shoppen op de dag voor kerst want weinig mensen in de winkel en alle kerstproducten met 50% korting
Ik wil geen kerstproducten ik wil (moet) een brilquote:Op donderdag 20 december 2012 08:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
In mijn beleving is het juist het lekkerst shoppen op de dag voor kerst want weinig mensen in de winkel en alle kerstproducten met 50% korting
Je had het over de boodschappen doen op zaterdag zeiksnorquote:Op donderdag 20 december 2012 09:00 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik wil geen kerstproducten ik wil (moet) een bril.
Hij kan het nu niet zo goed lezen, dus neem het hem niet kwalijk!quote:Op donderdag 20 december 2012 09:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Je had het over de boodschappen doen op zaterdag zeiksnor
Ik heb het woord bril niet genoemd.
beter een ster in je glas dan glas in je sterquote:Op donderdag 20 december 2012 09:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er zit een barstje in het glas, hij is niet geheel onklaar. Argument is invalid
Ja maar....... misschien zit barstje net op de hoogte van je lens (in je oog) dan is het toch vervelend kijken hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 09:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er zit een barstje in het glas, hij is niet geheel onklaar. Argument is invalid
Hoet je hier heen komen.. 2 jaren achter elkaar was er helemaal niemand.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:03 schreef Tally het volgende:
Boodschappen doen in het weekend of de dag voor kerst. Nooit weer
Dan is het echt top drukte bij de supermarkt
De kriebel.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:23 schreef Vicky het volgende:
Vandaag werken, in het weekend boodschappen doen, zondag visite voor mijn verjaardag, maandag jarig zijn, dinsdag kerst bij ouders (voorgerecht maken), woensdag chinees bij schoonmoeder en vriend, dondedagochtend sporten, .s middags vriendinnetje helpen verhuizen, vrijdag sporten, weekend geen.plannen, maandag werken.tot 12, dan.naar ouders o&n vieren.... Dinsdag en woensdag uitbrakken, donderdag vrij (sporten), vrijdag sporten... 7 jan weer werken...
Dit zei je eind 2011 ook J.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:36 schreef Luigi het volgende:
[..]
De kriebel.
Ik ga in 2013 echt ernstig snoeien in dat soort dingen dus. Vaker nee zeggen, ruimer plannen, geen zin meer om dingen te doen die ik niet leuk vind en niet persé hoeven.
Nou, je weet het maar nooit met die veranderingen in de zorgverzekeringen....quote:Op donderdag 20 december 2012 10:13 schreef trui het volgende:
ik denk niet dat 't bij de brillenwinkel nou zoveel drukker zal zijn dan anders hoor.
Minidanerolles. Maar da's wel duurder.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Smogs! Kan iemand mij vertellen of die worstebroodjes met bladerdeeg of croissantdeeg gaan? Alvast eeuwige dank!
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Als het goed is kan ik dan, het weekend voor O&N 10km rennen!![]()
blikje croissantdeeg van de aldi (99 cent dacht ik)quote:Op donderdag 20 december 2012 12:03 schreef -Spring het volgende:
[..]
Minidanerolles. Maar da's wel duurder.
Ik wil voor de opvang morgen aarbeien in chocola dopen met eoa kerstdipje erop of zo. Nooit eerder gedaan, maar lijkt me niet zo moeilijk.
Ik zou dan alleen wel dit soort stokjes willen:
Edit: hm, afbeelding doet het niet. Deze stokjes: http://www.bakkenvooreenf(...)lollies-met-aardbei/
Waar zou je die kunnen kopen? En heb je daar speciale smeltchocola voor nodig of kan dat met gewone repen?
hier is het nog niet eens begonnenquote:Op donderdag 20 december 2012 12:05 schreef -Spring het volgende:
En gaat het verdorie ook nog eens stóppen met regenen vandaag?
Hahahahahahahaha!quote:Op donderdag 20 december 2012 12:12 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik... ben.... druk.... voor... het.... kerstdiner....
OMG! Dat ziet er echt heel ranzig uit!quote:Op donderdag 20 december 2012 12:12 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een manierquote:Op donderdag 20 december 2012 14:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Denk dat ik volgend jaar niet meer gevraagd wordt
Maar misschien ziet het er ná het bakken al anders uit.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
OMG! Dat ziet er echt heel ranzig uit!
Ik moest aan een honden'lippenstift' denken.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het lijkt wel een pen0r die boven een slip uitkijkt
And proudquote:Op donderdag 20 december 2012 15:35 schreef Brighteyes het volgende:
TF, jij hebt gewoon een zieke geest!
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:12 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:12 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
Wat hij zegt.quote:
mochten ze komen, vraag je toch of meneer de inspecteur hem even brengt?quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Ik heb mijn jongste vanochtend thuisgehouden en ons een dagje eerder kerstvakantie gegund. Ik ben benieuwd of ik de inspectie aan de deur krijg.
misschien is het juist wel handig om de inspecteur even langs te laten komen...quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Dan moet de school m toch melden als ongeoorloofd afwezig? Zie ik ze niet doen eigenlijk...
Parttimer.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier gewoon heerlijk relaxed eens om kwart over 7 uit bed. Ontbijtje, kinderen weggebracht naar school. Twee tellen binnen gekeken. En nu op de bank met koffie.
Vrouwlief gaat zo werken, ik ga een rondje fietsen en haal en passant even een paar ons pistache bij de notenboer. Dan even relaxed douchen, kindjes halen en fris en fruitig voor de vakantie.
Daar helpen alleen maagzuurremmers tegen als je het zo heftig hebt. Als ik jou was zou ik ermee naar de huisarts gaanquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:21 schreef lady-wrb het volgende:
[goor praatje] ik heb al heel lang last van dat mijn maaginhoud iedere keer omhoog komt. ik heb er ondertussen gewoon een zere slokdarm en keel vanen iedere keer een gore smaak in mijn mond . zouden rennies helpen? andere tips misschien? [/goor praatje]
Ik werk 4x9 en vind dat goddelijk. Als de impact financieel niet zo enorm zou zijn zou ik nog wel en dag minder willen ook. Werken is echt zonde van mn tijd vind ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
soms wel ja, maar vaker niet (persoonlijke mening)
Die kreeg ik ook... nou ja... een drupje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:22 schreef Luigi het volgende:
Aan de andere kant, de plons op mijn bankrekening (die ik vandaag de hele dag ga F5-en) maakt wel eea goed hopelijk. Eindejaars ftw!
Nu ik gedwongen ben zou ik 32 uur best overwegen. Eens zien hoe het allemaal uit gaat pakken in 2013.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:24 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik werk 4x9 en vind dat goddelijk. Als de impact financieel niet zo enorm zou zijn zou ik nog wel en dag minder willen ook. Werken is echt zonde van mn tijd vind ik.
Rennies kan of omeprazol of een andere maagzuurremmer.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:21 schreef lady-wrb het volgende:
[goor praatje] ik heb al heel lang last van dat mijn maaginhoud iedere keer omhoog komt. ik heb er ondertussen gewoon een zere slokdarm en keel vanen iedere keer een gore smaak in mijn mond . zouden rennies helpen? andere tips misschien? [/goor praatje]
op het ogenblik is het idd best wel vaak. ik moet ook echt opletten dat ik in de goede volgorde ontbijt bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Daar helpen alleen maagzuurremmers tegen als je het zo heftig hebt. Als ik jou was zou ik ermee naar de huisarts gaan
Heb ik ook een tijdje gehad. Bij mij was het stress, slecht slapen, teveel koffie en troep eten. Toen ik weer even op de koolhydraten ging letten en minderde met de koffie was het vrij snel weer rustig in mijn maag. Maar ik ben dan ook vrij stress gevoelig, slaat bij mij altijd gelijk op de verteringsregionenquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:21 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben niet zo'n huisartsrennert. ben altijd ban dat ik voor iets stompzinnigs kom. ik twijfelde al of dit iets was om wel eens langs te gaan. misschien toch maar eens doen dan. (goed voornemen voor het volgende jaar)quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Daar helpen alleen maagzuurremmers tegen als je het zo heftig hebt. Als ik jou was zou ik ermee naar de huisarts gaan
32 uur heb ik zelfs eens door laten rekenen door salaris hier, maar ik vond de impact echt te groot... financieel gezien dus...quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nu ik gedwongen ben zou ik 32 uur best overwegen. Eens zien hoe het allemaal uit gaat pakken in 2013.
ah! herkenning! ik ben ook een enorme stresskip met sowieso al een prikkelbaar darmgedoe, dus ik moet al opletten wat ik eet. veel koffie gebruik ik al niet, heel af en toe een blikje energymeuk, waar ik dan wel de hele dag mee doe. ik gebruik geen koolzuurhoudende dranken verder, geen vruchtensappen, wel kruidenthee enzo.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijdje gehad. Bij mij was het stress, slecht slapen, teveel koffie en troep eten. Toen ik weer even op de koolhydraten ging letten en minderde met de koffie was het vrij snel weer rustig in mijn maag. Maar ik ben dan ook vrij stress gevoelig, slaat bij mij altijd gelijk op de verteringsregionen.
Ik werk 5 x 8. 4 x 9 red ik niet met de doordeweekse voetballerij van zoonlief.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:24 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik werk 4x9 en vind dat goddelijk. Als de impact financieel niet zo enorm zou zijn zou ik nog wel en dag minder willen ook. Werken is echt zonde van mn tijd vind ik.
Veel suiker is niet mijn vriend in zo'n periode, terwijl ik dan juist wel heel erg behoefte heb aan dingen met veel suiker en me daar dan ook ongemerkt mee volpropquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ah! herkenning! ik ben ook een enorme stresskip met sowieso al een prikkelbaar darmgedoe, dus ik moet al opletten wat ik eet. veel koffie gebruik ik al niet, heel af en toe een blikje energymeuk, waar ik dan wel de hele dag mee doe. ik gebruik geen koolzuurhoudende dranken verder, geen vruchtensappen, wel kruidenthee enzo.
slapen is bij mij ook al jaren een issue oftewel ik heb er medicatie voor
maar goed, ik ga dan wel even wat rennies scoren, als ik dan toch zo moet gaan boodschappen...
dat heb ik dan weer niet. ik gebruik heel weinig suiker, snoep nauwelijks. als ik snaai grijp ik naar kaas en worst en olijvenquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Veel suiker is niet mijn vriend in zo'n periode, terwijl ik dan juist wel heel erg behoefte heb aan dingen met veel suiker en me daar dan ook ongemerkt mee volprop.
tsss, wat een misdrijf ook.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:57 schreef YPPY het volgende:
jongen was geschorst om het dragen van een petje tijdens de pauze
True story. Het is al jaren achter elkaar zo dat er van alles vlak voor of vlak na december kapot gaatquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:21 schreef PM-girl het volgende:
Dit typende zal er wel iets stuk gaan hier in huis
Awwwwwwwwwww.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:26 schreef lily het volgende:
Wij hadden ook weer van alles, aanrijdinkje, paspoort verlopen op 2-1 terwijl we op 2-1 naar Parijs gaan..en nog meer gedoe.
Ik zei tegen mijn man, ach we zijn nu eenmaal voor een dubbeltje geboren dus we worden nooit geen kwartje.
Zegt ie: maar samen zijn we mooi 20 cent en dat is al een stuk in de richting
Whehehehe. I see what he did there.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:36 schreef lily het volgende:
wel toen hij bij het zappen zei: zullen we maar in bed genante lijven gaan kijken
over die ene ligt een kleedje, dus die gebruiken ze wellicht niet (meer)quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:09 schreef PM-girl het volgende:
Die man danst leuk, maar die twee tv's boven elkaar vind ik ook lachwekkend!
ja als je heel goed kijkt, zie je dattie idd een spencer aanheeft en zo'n slechtzittende synthetische broek, maar het is wel heel erg dezelfde kleur.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:04 schreef amaranta het volgende:
Volgens mij heeft hij gewoon een spencer aan.
Maar er schijnt volgens wat er onder het filmpje staat, nog een filmpje te zijn waarin hij dus zn kleinkind raakt.
is dat hetzelfde blad als dat meisje met die luiertoestand?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:27 schreef livelink het volgende:
Ik heb het artikel in ieder geval gelezen inclusief de na-foto. Je ziet er echt niks meer van en als je dan de foto ziet hoe het was, dan is het echt een compleet wonder.
ik ga het eerst met rennies proberen maar als het niet overgaat, ga ik wel even naar de huisarts ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:25 schreef livelink het volgende:
Ga je nog een afspraak maken met de huisarts, Lady?
En ik weet niet of dit ook het blad is waar het luiermeisje in komt te staan.
ah ze waren heel gebleven?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:19 schreef Brighteyes het volgende:
Lady! De koekjs warenecht een succes op school!
Superbedankt nog!
nieuwsgierig is: waarmee?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:31 schreef lily het volgende:
Ik wil even op de valreep miss_sly feliciteren
Morgen is jouw meisje toch jarig?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:31 schreef lily het volgende:
Ik wil even op de valreep miss_sly feliciteren
Ook morgen, tegelijk met je bijna driejarige!quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:45 schreef lily het volgende:
Ja, daarom wist ik nog dat jij vandaag?
Zit ik niet goed?
Haha, ja, en ik ook!quote:
Nee, ik schrok gisteren van de prijs van zo'n siliconenmat bij de taartenwinkel hier. Ik wilde er ook nog zo'n rolstok bij enzo, maar ik heb even niet de fondsen voor zulke dingen. Of nou ja, niet voor iets dat ik maar af en toe gebruik zeg maar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ah ze waren heel gebleven?
en is het jou al gelukt? ik las dat je aan het klussen was met fondant
zonde van je geldquote:Op zaterdag 22 december 2012 09:03 schreef Mula het volgende:
Be, heb je deze gezien? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00175250/
Jij hebt toch geen rolstok met maatverdeling nodig omdat je taarten gaat bekleden?quote:Op zaterdag 22 december 2012 08:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, ik schrok gisteren van de prijs van zo'n siliconenmat bij de taartenwinkel hier. Ik wilde er ook nog zo'n rolstok bij enzo, maar ik heb even niet de fondsen voor zulke dingen. Of nou ja, niet voor iets dat ik maar af en toe gebruik zeg maar.
Dus ik ga eerst nog eens even online kijken wat ik kan vinden.
ik heb ook nog niet zo'n mat hoor. maar die rolstok is idd wel heel fijn. maar zo duur is die toch niet? 6,75 heb ik ervoor betaald (de kleine uitvoering dan, de grote is dik over de 20 euro hier, dat vind ik dan wel weer even slikken. maar ik las ergens dat er mensen zijn die met pvc pijp ook goede resultaten halen, dus dat wil ik wel een keer proberen)quote:Op zaterdag 22 december 2012 08:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, ik schrok gisteren van de prijs van zo'n siliconenmat bij de taartenwinkel hier. Ik wilde er ook nog zo'n rolstok bij enzo, maar ik heb even niet de fondsen voor zulke dingen. Of nou ja, niet voor iets dat ik maar af en toe gebruik zeg maar.
Dus ik ga eerst nog eens even online kijken wat ik kan vinden.
Lily en Miss-Sly, gefeliciteerd!
Nee klopt, was idd ook de grote.quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb ook nog niet zo'n mat hoor. maar die rolstok is idd wel heel fijn. maar zo duur is die toch niet? 6,75 heb ik ervoor betaald (de kleine uitvoering dan, de grote is dik over de 20 euro hier, dat vind ik dan wel weer even slikken. maar ik las ergens dat er mensen zijn die met pvc pijp ook goede resultaten halen, dus dat wil ik wel een keer proberen)
wij zijn bijna aan de beurt!quote:
ik heb een grote snijplank bekleed met vetvrij papier met wat poedersuiker of crisco. tot nu toe werkt dat goed genoeg voor mij. ik maak toch (nog) geen grote taarten.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee klopt, was idd ook de grote.
Maar hoe doe jij het dan met fondant? Op het aanrecht en dan crisco erop?
grappig!quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:13 schreef Troel het volgende:
Ik vind dat blauw ikeading echt heerlijk voor fondantDe laatste keer werkte het dan ook echt als een tierelier, door ook telkens gewoon het fondant op te pakken en te draaien
Inderdaad.quote:
voorstellen om volgend jaar sinterkerst-en-nieuw te vieren.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:21 schreef -Spring het volgende:
Middag!
Wij vieren vanavond pakjesavond met N's familie. Beetje laat idd, maar één broer kon niet eerder. En nu moet ik nog bevallen van een gedicht.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:24 schreef amaranta het volgende:
22 december, we vieren sinterkerstavondIk wilde het eerder vieren maar hield maar gewoon mn mondAltijd een schoonbroer die moet zeikenWaadoor leuke momenten met familie moeten wijkenIn deze doos zit een leuk cadeauNIet van de sint maar van de kerstman, hohoho
nou van mij hadtie de boom ingekund. pakje op de post gedaan en gewoon sinterklaaspakjesavond gevierd. en had schoonmoeder gekoerd, had ze het hetzelfde kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:21 schreef -Spring het volgende:
Middag!
Wij vieren vanavond pakjesavond met N's familie. Beetje laat idd, maar één broer kon niet eerder. En nu moet ik nog bevallen van een gedicht.
Zo erg vind ik het niet, hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou van mij hadtie de boom ingekund. pakje op de post gedaan en gewoon sinterklaaspakjesavond gevierd. en had schoonmoeder gekoerd, had ze het hetzelfde kunnen krijgen.
het is niet dat je het niet mijlenver van tevoren weet dat het eraankomt. misschien kan hij het vast voor volgend jaar in de agenda zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |