Voor sensoren wil ik ook in de volgende leasewaggelquote:Op woensdag 19 december 2012 13:14 schreef Tally het volgende:
Wij hebben aan de Grant Scenic dus voor en achter sensoren. Anders kreeg ik dat ding nergens in
ja ik ookquote:Op woensdag 19 december 2012 13:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil voor de volgende leasebak wel serieus naar de scenic kijken ja...
Hoezo dan popje?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Voor sensoren wil ik ook in de volgende leasewaggel
En dat.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Parkeersensoren zijn voor homo's.
En wijven!quote:Op woensdag 19 december 2012 13:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Prima , maar ik vind het ideaal.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dan mag jij weer inparkeren in de parkeergarage'squote:
Dat kan nog steeds... J kan op de trekhaak?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:20 schreef Luigi het volgende:
Gewoon niet zoveel neuken dan kun je nog met een Corsa toe!
In Amerika dat stel heeft inderdaad een bus en dan nog een auto er naastquote:Op woensdag 19 december 2012 13:23 schreef Ticootje het volgende:
Hoe zou je dat moeten doen als je 19 kinderen hebt? Koop je dan een connexxion bus?
Vader en Moeder allebei zo een busje ?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:23 schreef Ticootje het volgende:
Hoe zou je dat moeten doen als je 19 kinderen hebt? Koop je dan een connexxion bus?
Had ie maar een vak moeten leren.quote:
Neuken?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:37 schreef Armageddon het volgende:
Jullie zijn allemaal heaumeaux! Van het ergste soort!
En geen moslim moeten zijn?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Had ie maar een vak moeten leren.
Is sowieso handiger, past ie beter en het is makkelijker en veiliger wegrijden.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja hoi.![]()
Gratis parkeertip: als je t vooruit eng vind, achteruit inparkeren. Werkt als een tiet.
Onze Volvo heeft een beetje een pruillip en da's wel kut. Dat je m nietsvermoedend over een biggerug schaaft.
Ik parkeer zowel de grote als de Aygo uitermate lievelijk in elk beschikbaar gat.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:37 schreef Armageddon het volgende:
Jullie zijn allemaal heaumeaux! Van het ergste soort!
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik parkeer zowel de grote als de Aygo uitermate lievelijk in elk beschikbaar gat.dus wat dat betreft
De eerste paar keer stond ik zowat overdwars met die Aygo! Die sturen echt heel direct, ik snap niet dat je daarmee niet kan parkeren.
NEUKEN?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik parkeer zowel de grote als de Aygo uitermate lievelijk in elk beschikbaar gat.dus wat dat betreft
De eerste paar keer stond ik zowat overdwars met die Aygo! Die sturen echt heel direct, ik snap niet dat je daarmee niet kan parkeren.
Hoofdpijnquote:
Zelfs na 3x niet...quote:Op woensdag 19 december 2012 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat schijnt er van over te gaan.... hormonen en ontspanning en zulks.
Inderdaad! BUKKEN DUS!quote:Op woensdag 19 december 2012 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat schijnt er van over te gaan.... hormonen en ontspanning en zulks.
In parijs moet je je auto ook gewoon niet op de handrem zetten..quote:Op woensdag 19 december 2012 14:15 schreef -Spring het volgende:
In Parijs heb ik gezien, en ik wist dat het gebeurde, dat een auto zich in een plekje wurmde en zowel voor als achter wat ruimte creeerde door wat tegen de auto's voor en achter hem aan te beuken. Ik de achterste auto zat nb gewoon een vrouw. Die bleef stoicijns zitten.
Dat is gewoon hoe je parkeert in Parijs, een auto van 4.46 lang past in Parijs op een parkeerplek van 4.50 lang.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:15 schreef -Spring het volgende:
In Parijs heb ik gezien, en ik wist dat het gebeurde, dat een auto zich in een plekje wurmde en zowel voor als achter wat ruimte creeerde door wat tegen de auto's voor en achter hem aan te beuken. Ik de achterste auto zat nb gewoon een vrouw. Die bleef stoicijns zitten.
Dat wist ik, maar om te zien dat mens zich gewoon achteruit liet beuken, was wel erg grappig.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is gewoon hoe je parkeert in Parijs, een auto van 4.46 lang past in Parijs op een parkeerplek van 4.50 lang.
Dan moet je geen auto hebben waar automatisch de handrem er op gaat.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
In parijs moet je je auto ook gewoon niet op de handrem zetten..
in parijs moet je zelf ook niet rijden... Auto parkeren en alles met de metro..quote:Op woensdag 19 december 2012 14:28 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Dan moet je geen auto hebben waar automatisch de handrem er op gaat.
Maar in Frankrijk rijden ze ook als dwazen. Ik ben altijd blij als we heelhuids de auto kunnen parkeren als we naar Parijs gaan
Parkeren in de buitenwijken.. Buitenlandse autos worden toch niet gesleept... Krijg je een boete van 45 eu, die laat je zitten... Kun je een weekend lang voor parkeren.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:32 schreef droomvrouwtje het volgende:
In centrum Parijs hebben we ook nog nooit gereden gelukkig, maar wel net daar buiten.En zelfs daar is het een ramp. En idd vanaf daar dan met de metro, stapje hartje centrum uit en parkeren nog eens gratis ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |