Odd, hier opeens niet meer...quote:Op woensdag 19 december 2012 14:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt aan jou.. hier doen ze het goed
kreeg net de melding dat mijn DMfile stuk was, kreeg net wel opeens weer een qoutemelding.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik in eerste instantie ook. Maar vind het best wel relaxed
verklaringquote:Op woensdag 19 december 2012 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kreeg net de melding dat mijn DMfile stuk was, kreeg net wel opeens weer een qoutemelding.
nee, dat dan weer niet, die zijn verloren gegaan zegt iequote:
Die melding heb ik nou nog nooit gehadquote:Op woensdag 19 december 2012 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat dan weer niet, die zijn verloren gegaan zegt ie.
Oh, ik zie hemquote:Op woensdag 19 december 2012 15:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die melding heb ik nou nog nooit gehad
Hoeveel heb je gemaakt?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee te veel frietjes bedoel ik
de zak aardappels was opeens leeg en toen keek ik op de klok en dacht ik huh? wat is er het afgelopen half uur gebeurd?
[..]
ik gok dat het frietjes meer zo werkt: oh je hebt nog? schep dan maar op
Wow, dat is voor het eerst dat ik daadwerkelijk over iemand die dat serieus doet hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder vindt het ongelooflijk dat Kleuter dat mag. Zij heeft haar 3 zoons opgevoed zonder dat ze ooit in de zandbak mochten.Een trauma voor het leven!
Ik leer mezelf aan dat tijdens het koken te doen. Alles wat ik niet meer nodig heb ff afspoelen of in de vaatwasser of kast tijdens het pruttelen of roeren of zo. Scheelt echt enorm achteraf!quote:Op woensdag 19 december 2012 15:38 schreef Tegan het volgende:
Gang 1 is klaar. Gang 4 ga ik zo afbakken. Date gaat gang 2 en een deel van gang 3 vanavond maken. De rest doe ik morgenavond.
Rest nu alleen nog het hele huis opruimen.
dan werk je toch gewoon lekker doorquote:Op woensdag 19 december 2012 16:19 schreef Ang3l het volgende:
Pffff, vakantie geeft ei'k alleen maar stress op t werk.
Vooraf is er stress omdat ja alle snog op tijd moet afkrijgen.
Naderhand is er stress omdat er een bult werk ligt.
STOM
Vorig jaar rond deze tijd ging je met floris de hetero en ging je bijna naar Australie?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:19 schreef Ang3l het volgende:
Pffff, vakantie geeft ei'k alleen maar stress op t werk.
Vooraf is er stress omdat ja alle snog op tijd moet afkrijgen.
Naderhand is er stress omdat er een bult werk ligt.
STOM
Jep.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vorig jaar rond deze tijd ging je met floris de hetero en ging je bijna naar Australie?
Dat is NOG stommer!quote:Op woensdag 19 december 2012 16:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan werk je toch gewoon lekker door
dus je hebt in alle gevallen eigenlijk wat te klagenquote:
Wijf is het ookquote:Op woensdag 19 december 2012 16:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus je hebt in alle gevallen eigenlijk wat te klagen
Ja, dat doen mensen met een relatie wel eens.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:29 schreef Ang3l het volgende:
Floris de hetero gaat overigens samenwonen. Nee, IS gaan samenwonen afgelopen weekend.
Schijnt ja. Ik 9 jaar geleden ookquote:Op woensdag 19 december 2012 16:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, dat doen mensen met een relatie wel eens.
om de kosten te delen?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, dat doen mensen met een relatie wel eens.
Ach ga een goed doel steunen, lulquote:
Help Angel de wereld uit, stort op giro 666quote:
Ach mens je zou mij en de pijn in je billetjes veel te veel missen!quote:Op woensdag 19 december 2012 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Help Angel de wereld uit, stort op giro 666.
Das waarquote:Op woensdag 19 december 2012 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach mens je zou mij en de pijn in je billetjes veel te veel missen!
gebruik je die van haar niet gewoon?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neuh, zodat je niet de hele tijd met je tandenborstel heen en weer hoeft te zeulen.
O die had ik na een paar maanden gewoon daar eentje liggenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neuh, zodat je niet de hele tijd met je tandenborstel heen en weer hoeft te zeulen.
Oh, de keuken is wel netjes. Horeca he, dat zit ingebakken. Maar ik moest het hele huis stofzuigen, de was doen. Badkamer doen. Konijnenkooi schoonmaken. Alles afstoffen. Dat soort shitquote:Op woensdag 19 december 2012 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik leer mezelf aan dat tijdens het koken te doen. Alles wat ik niet meer nodig heb ff afspoelen of in de vaatwasser of kast tijdens het pruttelen of roeren of zo. Scheelt echt enorm achteraf!
Niet dat ik me er aan hou hoor.
Met een man of met een vrouw?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:29 schreef Ang3l het volgende:
Floris de hetero gaat overigens samenwonen. Nee, IS gaan samenwonen afgelopen weekend.
Ook zonder te betalen?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:33 schreef Tegan het volgende:
Ik ging trouwens vandaag in de winkel een kaars in de vorm van een '1' kopen voor op de taart morgen, en die vrouw achter de kassa zo helemaal blij van 'oh, volgens mij is er iemand jarig'. Volgens mij dacht ze echt dat ik een mini had
. Uiteraard snel weggerend zonder te bevestigen
.
Het is dus wel waar?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:33 schreef Tegan het volgende:
Ik ging trouwens vandaag in de winkel een kaars in de vorm van een '1' kopen voor op de taart morgen, en die vrouw achter de kassa zo helemaal blij van 'oh, volgens mij is er iemand jarig'. Volgens mij dacht ze echt dat ik een mini had
. Uiteraard snel weggerend zonder te bevestigen
.
drie kilo en het is opquote:
kwam je nog tekort?quote:
waar heb je een etentje van?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh nice. Mijn hoofdgerecht is ruim twee kilo en dat is dus niet te veel voor vijf man...
nee er waren nog 10 frietjes of zo over en die zijn nog zo opgepitst toen we aan het kletsen warenquote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee er waren nog 10 frietjes of zo over en die zijn nog zo opgepitst toen we aan het kletsen waren
Ik geloof dat je uit moet gaan van zo'n 500 gr. eten per persoon. Voor het hele gerecht dan he.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh nice. Mijn hoofdgerecht is ruim twee kilo en dat is dus niet te veel voor vijf man...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |