Niet?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee precies ik zie ook geen kindjes met fietshelmpjes hier voorbij trekken of zo
Dan woon ik gewoon in een buurt van ontaarde ouders.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie ze vaak zat. Het zal de mode zijn dacht ik nog.
Ik leef ook nog steeds en ik stam uit de tijd dat een fietsstoeltje gewoon een extra rekje voor je rug was en je met je voeten tussen de spaken hingquote:Op woensdag 19 december 2012 10:44 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb die van mij al 12 jaar in leven weten te houden zonder helmpjes, desinfecterende doekjes en nep-kaarsjes
Nou. Dat dus. En dat deden ze in 1996 ook, en in 1980 ook en in 1943 ook als je niet Joods was. Duuuuuus!quote:Op woensdag 19 december 2012 10:44 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb die van mij al 12 jaar in leven weten te houden zonder helmpjes, desinfecterende doekjes en nep-kaarsjes
Nou, in dat laatste geval kun je er vanuit gaan dat we de aarde tot op de laatste druppel uitknijpen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We zullen gewoon nooit ALLE olie opmaken. We zitten al wel een paar jaar op het punt dat er meer gevraagd wordt, dan er kan geleverd worden. Dat eindigt op één van twee manieren: we vinden iets anders, en de rest blijft in de grond; of we vinden niks en knokken ons naar een veeeeeel kleinere vraag en het merendeel blijft in de grond.
Scheelde weer teennagels knippenquote:Op woensdag 19 december 2012 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik leef ook nog steeds en ik stam uit de tijd dat een fietsstoeltje gewoon een extra rekje voor je rug was en je met je voeten tussen de spaken hing
En dat je een boomhut bouwde en pas als je eruit viel erachter kwam dat het niet zo handig was die precies boven het prikkeldraad te bouwen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik leef ook nog steeds en ik stam uit de tijd dat een fietsstoeltje gewoon een extra rekje voor je rug was en je met je voeten tussen de spaken hing
De basis voor een goed architectquote:Op woensdag 19 december 2012 10:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En dat je een boomhut bouwde en pas als je eruit viel erachter kwam dat het niet zo handig was die precies boven het prikkeldraad te bouwen.
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En dat je een boomhut bouwde en pas als je eruit viel erachter kwam dat het niet zo handig was die precies boven het prikkeldraad te bouwen.
-edit-
ipv papa een kant-en-klare CE goedgekeurde boomhut van de Gamma te laten bouwen.
O dat was die tijd dat je moeder zei "En je houdt je goed vast hoor!quote:Op woensdag 19 december 2012 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus, dat gaat niet gebeuren, je hebt energie nodig om dat te doen, als je enorm veel energie moet gebruiken om dat te pakken te krijgen (en dat heb je nodig om de laatste beetjes te pakken te krijgen), is het niet meer zinvol om het te pakken te krijgen. Dan moet je eerst een enorme energiebron hebben (wereldwijd kernfusie of zo), en dan hoef je die olie niet meer te pakken te krijgen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nou, in dat laatste geval kun je er vanuit gaan dat we de aarde tot op de laatste druppel uitknijpen.
[..]
-edit-
ipv papa een kant-en-klare CE goedgekeurde boomhut van de Gamma te laten bouwen.
Ja homo, we zijn het dus gewoon met elkaar eens, verdomme.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg dan ook niet dat ik overdrijf terwijl het overduidelijk is DAT ik overdrijf om een punt te maken. Captainette Obvious
[..]
Nou, 20 jaar geleden kwamen kindjes ook goed terecht en toen hoefde je geen helmpje op de fiets of neeop-waxinelichtjes op de kersttafel en handjes te ontsmetten na het vasthouden van een trapleuning in het station.
[..]
-edit-
Mijn moeder maakte zich ook altijd 100x meer drukker om de beschadigingen aan mijn kleding dan die aan mijzelf. Ik genas wel weer.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat was die tijd dat je moeder zei "En je houdt je goed vast hoor!" en dat je dat dan ook gewoon deed zonder allerlei dingeen uit te testen. En als je dat toch deed en je bezeerde je dat je moeder dan zei " Eigen schuld, dikke bult!" en dat je t daarna dan ook ECHT nooit meer deed.
Of je stopt gewoon 3 radioDJ's een week lang zonder eten in een glazen huis om dat te compenseren.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan gaat het wel eens fout, en dat verlies je een kindje. Maar ach, wat is nou 9 maanden levertijd op een leven? En het is ook niet alsof er niet al genoeg mensen op de aarde zijn!
Met flink veel kattendrollen in het zandquote:Op woensdag 19 december 2012 10:50 schreef missbehavin het volgende:
En vooral je kind in een smerige zandbak zetten, goed voor zijn weerstand
En daarom is onze generatie zo geweldig en zijn de kinderen van tegenwoordig zo waardeloos.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat was die tijd dat je moeder zei "En je houdt je goed vast hoor!" en dat je dat dan ook gewoon deed zonder allerlei dingeen uit te testen. En als je dat toch deed en je bezeerde je dat je moeder dan zei " Eigen schuld, dikke bult!" en dat je t daarna dan ook ECHT nooit meer deed.
Weet je wat kinderkleren kosten?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte zich ook altijd 100x meer drukker om de beschadigingen aan mijn kleding dan die aan mijzelf. Ik genas wel weer.
Jammer dat ze er ook nog uitkomen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Of je stopt gewoon 3 radioDJ's een week lang zonder eten in een glazen huis om dat te compenseren.
Serious Requestquote:Op woensdag 19 december 2012 10:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Of je stopt gewoon 3 radioDJ's een week lang zonder eten in een glazen huis om dat te compenseren.
Die halen miljoenen op om duizenden overbodige kinderen nog wat langer deze wereld te laten vernietigen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jammer dat ze er ook nog uitkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |