quote:Op woensdag 19 december 2012 09:51 schreef Tally het volgende:
Oliebollen
Ik vind alleen de geur lekker als schoonmama ze bakt. Want dan krijg ik er zo'n huiselijk gevoel van.
Wat snel afgelopen is omdat het blijft hangen in je kleding en ik het vind stinken en me dan zo snel mogelijk wil uitkleden
Het is ook nooit goed
Dat heb ik bij de Zeeman altijdquote:Op woensdag 19 december 2012 09:52 schreef L-E het volgende:
Sowieso, verkoopsters.
Gisteren vroeg Kleuter aan het Kruidvatmeisje: 'Hebben jullie ook waxinelichtjes? Maar dan niet van die echte met vuur, maar zonder vuur, die je met een knopje aan moet zetten, want echt vuur is gevaarlijk mevrouw, het is voor het kerstdiner op school'![]()
Ik vond het een duidelijk verhaal. Zij haalt haar schouders op, zegt 'Nee, hebben we niet', en vervolgens vind ik ze per ongeluk bij de lampjes. Ze loog gewoon!
Kleuter heeft dr wel nog gehaald en even laten zien waar ze liggen. 'Die bedoelde ik mevrouw'
De C1000-meisjes zijn dan wel weer erg lief en behulpzaam.Kledingmeisjes vermijd ik, altijd.
Dat vind mijn man ook. Mijn schoonmoeder zou het raar vinden als ik dat daar zou doen aangezien we er al 8 jaar niet meer wonenquote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:52 schreef L-E het volgende:
Sowieso, verkoopsters.
Gisteren vroeg Kleuter aan het Kruidvatmeisje: 'Hebben jullie ook waxinelichtjes? Maar dan niet van die echte met vuur, maar zonder vuur, die je met een knopje aan moet zetten, want echt vuur is gevaarlijk mevrouw, het is voor het kerstdiner op school'![]()
Ik vond het een duidelijk verhaal. Zij haalt haar schouders op, zegt 'Nee, hebben we niet', en vervolgens vind ik ze per ongeluk bij de lampjes. Ze loog gewoon!
Kleuter heeft dr wel nog gehaald en even laten zien waar ze liggen. 'Die bedoelde ik mevrouw'
De C1000-meisjes zijn dan wel weer erg lief en behulpzaam.Kledingmeisjes vermijd ik, altijd.
Hij maakt onze wereld een stukje beter, want als de volgende die vraag stelt, kan ze een goed antwoord geven.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:54 schreef missbehavin het volgende:
O
[..]Zo mooi dat hij haar nog even terechtwijst
Bij de Kruidvat: Mevrouw verkopen jullie nog muggenmelk? Nee mevrouw alles is verwisseld voor koelvloeistof en dat soort dingen. O zonde. Maar nu nog muggen? Ja helaas wel, we worden lek geprikt. Nou ja als het gaat vriezen zijn ze weg. JA REGEL JIJ DAT FF VOOR VANNACHTquote:Op woensdag 19 december 2012 09:52 schreef L-E het volgende:
Sowieso, verkoopsters.
Bij. de kruitvat hebben ze dan ook heul geen verkopers, alleen vakkenvullers.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:52 schreef L-E het volgende:
Sowieso, verkoopsters.
Mijn wijsneus ging vrijdag bij Oma eten (net als Mama) en wij aten heel slecht Mc Donalds.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij maakt onze wereld een stukje beter, want als de volgende die vraag stelt, kan ze een goed antwoord geven.
Dan mogen ze daar ook wat beter hun best in doen, want het staat al-tijd vol met karren die nog uitgeladen moeten worden. Met je rollator kun je er echt niet door. En bejaarden willen ook graag waxinelichtjes-zonder-vuur-want-dat-is-gevaarlijk, maar dat kan dus mooi niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bij. de kruitvat hebben ze dan ook heul geen verkopers, alleen vakkenvullers.
Er staan ook altijd maar drie meisjes in een enorme winkel.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan mogen ze daar ook wat beter hun best in doen, want het staat al-tijd vol met karren die nog uitgeladen moeten worden. Met je rollator kun je er echt niet door. En bejaarden willen ook graag waxinelichtjes-zonder-vuur-want-dat-is-gevaarlijk, maar dat kan dus mooi niet.
kan ik beamen.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:52 schreef L-E het volgende:
De C1000-meisjes zijn dan wel weer erg lief en behulpzaam.
Wat ik erg vind, is dat de kinderen van tegenwoordig niet eens meer leren om veilig met vuur om te gaanquote:Op woensdag 19 december 2012 09:52 schreef L-E het volgende:
Sowieso, verkoopsters.
dat ja, is gewoon personeelsbeleid. En als ze er een jaar werken worden ze de laan uit gestuurd omdat ze te duur zijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staan ook altijd maar drie meisjes in een enorme winkel.
werkt dat ij jou ook? dan neem ik volgende keer als ik je zie een frietpan meequote:
ik koop mijn ondergoed vaak bij de zeeman maar daar werkt nu een oudleerlingquote:Op woensdag 19 december 2012 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik bij de Zeeman altijdZe hebben soms best leuke dingen, maar die miepjes zijn altijd zo ontzettend strontchagrijnig. Bij de Kruidvat zijn ze juist altijd heel blij en vriendelijk.
patatuurpanquote:Op woensdag 19 december 2012 10:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
werkt dat ij jou ook? dan neem ik volgende keer als ik je zie een frietpan mee
Gewoon je oma onderbroeken daar blijven kopen. Wat boeit jou het?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik koop mijn ondergoed vaak bij de zeeman maar daar werkt nu een oudleerling
eentje met een beetje minder inzicht in persoonlijke grenzen en zo
nu moet ik naar een andere zeeman
Dat gekloot is voor thuis. Op school willen ze dat niet, gek genoeg.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat ik erg vind, is dat de kinderen van tegenwoordig niet eens meer leren om veilig met vuur om te gaan
Gun die kids toch ook wat gekloot met kaarsvet van 54oC
Bij mij is ook nog nooit een school afgefikt vroegerquote:Op woensdag 19 december 2012 10:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat gekloot is voor thuis. Op school willen ze dat niet, gek genoeg.
hij gaat er over kletsenquote:Op woensdag 19 december 2012 10:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gewoon je oma onderbroeken daar blijven kopen. Wat boeit jou het?
Alsof er iemand met een hamer op je hoofd aan het inslaan is, zo voelt mijn migraine altijd.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:10 schreef rhubarbje het volgende:
fucking hell hoe voelt migrane trouwens?
het is alsof mijn hoofd er af knalt
of dat er dingen flink aan het afsterven zijn daar binnen, op zijn minst
oh nee dat is het nietquote:Op woensdag 19 december 2012 10:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Alsof er iemand met een hamer op je hoofd aan het inslaan is, zo voelt mijn migraine altijd.
Dat klinkt alsof je een vochtgebrek in je hersens hebt. Je hebt gewoon teveel gezopenquote:Op woensdag 19 december 2012 10:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nee dat is het niet
het is meer alsof iemand met een mes van binnen naar buiten probeert te komen
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je een vochtgebrek in je hersens hebt. Je hebt gewoon teveel gezopen
Wij hadden vroeger ook gewone waxinelichtjes op school. Was verder geen probleem, vuur is heet, dat weet je inmiddels toch wel als je 4 of 5 bent.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij is ook nog nooit een school afgefikt vroegerHoogstens een paar 1ste graads brandwonden, maar daar wordt je sterk van.
Tenzij miltvuur dat is milt.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger ook gewone waxinelichtjes op school. Was verder geen probleem, vuur is heet, dat weet je inmiddels toch wel als je 4 of 5 bent.
Precies, al dat bescherm van kids tegenwoordig. Met een duf helmpie op naar school, gordels op de achterbank, etc. Allemaal onzin.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger ook gewone waxinelichtjes op school. Was verder geen probleem, vuur is heet, dat weet je inmiddels toch wel als je 4 of 5 bent.
Dat helmpie is voor je kinderen krijgt. Als je helmpie vergeet dan kind.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, al dat bescherm van kids tegenwoordig. Met een duf helmpie op naar school, gordels op de achterbank, etc. Allemaal onzin.
Aanslag mislukt?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:26 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een heel trauma overgehouden aan een sterretjesongeluk op school. En ik werd er nog het hele jaar aan herinnerd door de bruine plekken op mijn tafel.
Zo'n leert zo'n kind toch niks?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, al dat bescherm van kids tegenwoordig. Met een duf helmpie op naar school, gordels op de achterbank, etc. Allemaal onzin.
Miltvuur is net zo milt als dat koudvuur koud isquote:
Dat is behoorlijk milt dan!quote:Op woensdag 19 december 2012 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Miltvuur is net zo milt als dat koudvuur koud is
En die moeten dan over 12~18 jaar ons land beschermen tegen de Chinezen...quote:Op woensdag 19 december 2012 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo'n leert zo'n kind toch niks?
Krijg je van die uber-allergische kindjes die niet weten dat vuur zeer doet en die dan ALS er eens vuur is er gezellig naartoe rennen. "Yaaaay lichtjeeeeeessss!"
En dan geen Bami meer hebben?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En die moeten dan over 12~18 jaar ons land beschermen tegen de Chinezen...
Over 12~18 jaar hebben we alles wat maar brandbaar is al opgestookt.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En die moeten dan over 12~18 jaar ons land beschermen tegen de Chinezen...
Ik lig echt in een deukquote:Op woensdag 19 december 2012 10:09 schreef stbabylon het volgende:
Het is wit en hangt bij de Chinees aan de muur. La la wat is dat?
Zoals het hoort!quote:Op woensdag 19 december 2012 10:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Over 12~18 jaar hebben we alles wat maar brandbaar is al opgestookt.
Q brand echt wel wat langer. Onze eigen sterquote:Op woensdag 19 december 2012 10:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gordels op de achterbank is vooral omdat de kans dat je zelf dood gaat 70% groter is als degene achter je geen gordel draagt.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet weten of Q zijn ster branderig isquote:Op woensdag 19 december 2012 10:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q brand echt wel wat langer. Onze eigen ster
Niet zo overdrijven. Ik ken geen enkel kind dat niet snapt dat het van vuur af moet blijven. En helaas ken ik heel veel kinderen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo'n leert zo'n kind toch niks?
Krijg je van die uber-allergische kindjes die niet weten dat vuur zeer doet en die dan ALS er eens vuur is er gezellig naartoe rennen. "Yaaaay lichtjeeeeeessss!"
Hetero.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet weten of Q zijn ster branderig is
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gordels op de achterbank is vooral omdat de kans dat je zelf dood gaat 70% groter is als degene achter je geen gordel draagt.
Nee hoor, olie, gas, kolen en hout zullen we nog miljoenen jaren hebben. Genoeg van die spullen, dat is een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Verkeerde glijmiddel. Amateurquote:Op woensdag 19 december 2012 10:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet weten of Q zijn ster branderig is
Overdrijven maakt een punt duidelijker. Dat is een stijlvorm.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven. Ik ken geen enkel kind dat niet snapt dat het van vuur af moet blijven. En helaas ken ik heel veel kinderen.
Alleen als we héél snel een manier vinden om (praktisch) gratis elektriciteit op te wekken.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor, olie, gas, kolen en hout zullen we nog miljoenen jaren hebben. Genoeg van die spullen, dat is een heel ander verhaal.
Doe eens niet zo denigrerend, stommerd.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Overdrijven maakt een punt duidelijker. Dat is een stijlvorm.
Ik vind echt dat we kinderen veel te beschermd opvoeden, met al die helmpjes en riempjes en beschermers en hygiene-doekjes en ontsmettingsmiddelen en dat soort crap.
Niet zo in hokjes denkenquote:
Zorg dat je 'm de hele dag ontwijkt!quote:Op woensdag 19 december 2012 10:40 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Volgens mij gata mijn baas me zo vertellen dat ik toch GEEN vrij heb tussen kerst en O&N.
"Ik ga even een bakje thee voor je halen...."
O HELL NO!
Of je komt steeds vaker dezelfde extremen in de supermarkt tegenquote:Op woensdag 19 december 2012 10:41 schreef rhubarbje het volgende:
ik vraag me af of dat wel echt zo is als je het zou onderzoeken
alle jonge ouders die ik ken zijn namelijk heerlijk relaxed
zou me niets verbazen als dat gewoon zo'n collectief beeld is dat we hebben dat niet klopt
net zo als het beeld dat we minder streng zijn gaan straffen
nee precies ik zie ook geen kindjes met fietshelmpjes hier voorbij trekken of zoquote:Op woensdag 19 december 2012 10:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Doe eens niet zo denigrerend, stommerd.
Er zijn ouders die daar heel idioot mee omgaan, dat klopt. Maar ik meen het als ik zeg dat de meeste ouders hun gezond verstand gebruiken, waar het dat betreft. Sommige veiligheidsmaatregelen hebben echt wel een bepaald nut.
Maar ik ken geen enkel kind dat een helm draagt op de fiets bijvoorbeeld.
ik heb het niet over driftige of verwende kinderen, ik het het nu over het veiligheidsaspect waar het net over gingquote:Op woensdag 19 december 2012 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of je komt steeds vaker de extremen in de supermarkt tegen
We zullen gewoon nooit ALLE olie opmaken. We zitten al wel een paar jaar op het punt dat er meer gevraagd wordt, dan er kan geleverd worden. Dat eindigt op één van twee manieren: we vinden iets anders, en de rest blijft in de grond; of we vinden niks en knokken ons naar een veeeeeel kleinere vraag en het merendeel blijft in de grond.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Alleen als we héél snel een manier vinden om (praktisch) gratis elektriciteit op te wekken.
Ik zie ze vaak zat. Het zal de mode zijn dacht ik nog.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee precies ik zie ook geen kindjes met fietshelmpjes hier voorbij trekken of zo
Zeg dan ook niet dat ik overdrijf terwijl het overduidelijk is DAT ik overdrijf om een punt te maken. Captainette Obviousquote:Op woensdag 19 december 2012 10:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Doe eens niet zo denigrerend, stommerd.
Nou, 20 jaar geleden kwamen kindjes ook goed terecht en toen hoefde je geen helmpje op de fiets of neeop-waxinelichtjes op de kersttafel en handjes te ontsmetten na het vasthouden van een trapleuning in het station.quote:Er zijn ouders die daar heel idioot mee omgaan, dat klopt. Maar ik meen het als ik zeg dat de meeste ouders hun gezond verstand gebruiken, waar het dat betreft. Sommige veiligheidsmaatregelen hebben echt wel een bepaald nut.
Maar ik ken geen enkel kind dat een helm draagt op de fiets bijvoorbeeld.
Oh, je haalde ook het niet straffen aan, vandaar. Als je ziet hoe bepaalde ouders niet om kunnen gaan met hun lieve engeltjesquote:Op woensdag 19 december 2012 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb het niet over driftige of verwende kinderen, ik het het nu over het veiligheidsaspect waar het net over ging
over fietshelmpjes en zo
Dat laatste is juist andersom jaquote:Op woensdag 19 december 2012 10:41 schreef rhubarbje het volgende:
ik vraag me af of dat wel echt zo is als je het zou onderzoeken
alle jonge ouders die ik ken zijn namelijk heerlijk relaxed
zou me niets verbazen als dat gewoon zo'n collectief beeld is dat we hebben dat niet klopt
net zo als het beeld dat we minder streng zijn gaan straffen
Niet?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee precies ik zie ook geen kindjes met fietshelmpjes hier voorbij trekken of zo
Dan woon ik gewoon in een buurt van ontaarde ouders.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie ze vaak zat. Het zal de mode zijn dacht ik nog.
Ik leef ook nog steeds en ik stam uit de tijd dat een fietsstoeltje gewoon een extra rekje voor je rug was en je met je voeten tussen de spaken hingquote:Op woensdag 19 december 2012 10:44 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb die van mij al 12 jaar in leven weten te houden zonder helmpjes, desinfecterende doekjes en nep-kaarsjes
Nou. Dat dus. En dat deden ze in 1996 ook, en in 1980 ook en in 1943 ook als je niet Joods was. Duuuuuus!quote:Op woensdag 19 december 2012 10:44 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb die van mij al 12 jaar in leven weten te houden zonder helmpjes, desinfecterende doekjes en nep-kaarsjes
Nou, in dat laatste geval kun je er vanuit gaan dat we de aarde tot op de laatste druppel uitknijpen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We zullen gewoon nooit ALLE olie opmaken. We zitten al wel een paar jaar op het punt dat er meer gevraagd wordt, dan er kan geleverd worden. Dat eindigt op één van twee manieren: we vinden iets anders, en de rest blijft in de grond; of we vinden niks en knokken ons naar een veeeeeel kleinere vraag en het merendeel blijft in de grond.
Scheelde weer teennagels knippenquote:Op woensdag 19 december 2012 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik leef ook nog steeds en ik stam uit de tijd dat een fietsstoeltje gewoon een extra rekje voor je rug was en je met je voeten tussen de spaken hing
En dat je een boomhut bouwde en pas als je eruit viel erachter kwam dat het niet zo handig was die precies boven het prikkeldraad te bouwen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik leef ook nog steeds en ik stam uit de tijd dat een fietsstoeltje gewoon een extra rekje voor je rug was en je met je voeten tussen de spaken hing
De basis voor een goed architectquote:Op woensdag 19 december 2012 10:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En dat je een boomhut bouwde en pas als je eruit viel erachter kwam dat het niet zo handig was die precies boven het prikkeldraad te bouwen.
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En dat je een boomhut bouwde en pas als je eruit viel erachter kwam dat het niet zo handig was die precies boven het prikkeldraad te bouwen.
-edit-
ipv papa een kant-en-klare CE goedgekeurde boomhut van de Gamma te laten bouwen.
O dat was die tijd dat je moeder zei "En je houdt je goed vast hoor!quote:Op woensdag 19 december 2012 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus, dat gaat niet gebeuren, je hebt energie nodig om dat te doen, als je enorm veel energie moet gebruiken om dat te pakken te krijgen (en dat heb je nodig om de laatste beetjes te pakken te krijgen), is het niet meer zinvol om het te pakken te krijgen. Dan moet je eerst een enorme energiebron hebben (wereldwijd kernfusie of zo), en dan hoef je die olie niet meer te pakken te krijgen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nou, in dat laatste geval kun je er vanuit gaan dat we de aarde tot op de laatste druppel uitknijpen.
[..]
-edit-
ipv papa een kant-en-klare CE goedgekeurde boomhut van de Gamma te laten bouwen.
Ja homo, we zijn het dus gewoon met elkaar eens, verdomme.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg dan ook niet dat ik overdrijf terwijl het overduidelijk is DAT ik overdrijf om een punt te maken. Captainette Obvious
[..]
Nou, 20 jaar geleden kwamen kindjes ook goed terecht en toen hoefde je geen helmpje op de fiets of neeop-waxinelichtjes op de kersttafel en handjes te ontsmetten na het vasthouden van een trapleuning in het station.
[..]
-edit-
Mijn moeder maakte zich ook altijd 100x meer drukker om de beschadigingen aan mijn kleding dan die aan mijzelf. Ik genas wel weer.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat was die tijd dat je moeder zei "En je houdt je goed vast hoor!" en dat je dat dan ook gewoon deed zonder allerlei dingeen uit te testen. En als je dat toch deed en je bezeerde je dat je moeder dan zei " Eigen schuld, dikke bult!" en dat je t daarna dan ook ECHT nooit meer deed.
Of je stopt gewoon 3 radioDJ's een week lang zonder eten in een glazen huis om dat te compenseren.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan gaat het wel eens fout, en dat verlies je een kindje. Maar ach, wat is nou 9 maanden levertijd op een leven? En het is ook niet alsof er niet al genoeg mensen op de aarde zijn!
Met flink veel kattendrollen in het zandquote:Op woensdag 19 december 2012 10:50 schreef missbehavin het volgende:
En vooral je kind in een smerige zandbak zetten, goed voor zijn weerstand
En daarom is onze generatie zo geweldig en zijn de kinderen van tegenwoordig zo waardeloos.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat was die tijd dat je moeder zei "En je houdt je goed vast hoor!" en dat je dat dan ook gewoon deed zonder allerlei dingeen uit te testen. En als je dat toch deed en je bezeerde je dat je moeder dan zei " Eigen schuld, dikke bult!" en dat je t daarna dan ook ECHT nooit meer deed.
Weet je wat kinderkleren kosten?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte zich ook altijd 100x meer drukker om de beschadigingen aan mijn kleding dan die aan mijzelf. Ik genas wel weer.
Jammer dat ze er ook nog uitkomen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Of je stopt gewoon 3 radioDJ's een week lang zonder eten in een glazen huis om dat te compenseren.
Serious Requestquote:Op woensdag 19 december 2012 10:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Of je stopt gewoon 3 radioDJ's een week lang zonder eten in een glazen huis om dat te compenseren.
Die halen miljoenen op om duizenden overbodige kinderen nog wat langer deze wereld te laten vernietigen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |