Niet zo overdrijven. Ik ken geen enkel kind dat niet snapt dat het van vuur af moet blijven. En helaas ken ik heel veel kinderen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo'n leert zo'n kind toch niks?
Krijg je van die uber-allergische kindjes die niet weten dat vuur zeer doet en die dan ALS er eens vuur is er gezellig naartoe rennen. "Yaaaay lichtjeeeeeessss!"
Hetero.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet weten of Q zijn ster branderig is
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gordels op de achterbank is vooral omdat de kans dat je zelf dood gaat 70% groter is als degene achter je geen gordel draagt.
Nee hoor, olie, gas, kolen en hout zullen we nog miljoenen jaren hebben. Genoeg van die spullen, dat is een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Over 12~18 jaar hebben we alles wat maar brandbaar is al opgestookt.
Verkeerde glijmiddel. Amateurquote:Op woensdag 19 december 2012 10:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet weten of Q zijn ster branderig is
Overdrijven maakt een punt duidelijker. Dat is een stijlvorm.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven. Ik ken geen enkel kind dat niet snapt dat het van vuur af moet blijven. En helaas ken ik heel veel kinderen.
Alleen als we héél snel een manier vinden om (praktisch) gratis elektriciteit op te wekken.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor, olie, gas, kolen en hout zullen we nog miljoenen jaren hebben. Genoeg van die spullen, dat is een heel ander verhaal.
Doe eens niet zo denigrerend, stommerd.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Overdrijven maakt een punt duidelijker. Dat is een stijlvorm.
Ik vind echt dat we kinderen veel te beschermd opvoeden, met al die helmpjes en riempjes en beschermers en hygiene-doekjes en ontsmettingsmiddelen en dat soort crap.
Niet zo in hokjes denkenquote:
Zorg dat je 'm de hele dag ontwijkt!quote:Op woensdag 19 december 2012 10:40 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Volgens mij gata mijn baas me zo vertellen dat ik toch GEEN vrij heb tussen kerst en O&N.
"Ik ga even een bakje thee voor je halen...."
O HELL NO!
Of je komt steeds vaker dezelfde extremen in de supermarkt tegenquote:Op woensdag 19 december 2012 10:41 schreef rhubarbje het volgende:
ik vraag me af of dat wel echt zo is als je het zou onderzoeken
alle jonge ouders die ik ken zijn namelijk heerlijk relaxed
zou me niets verbazen als dat gewoon zo'n collectief beeld is dat we hebben dat niet klopt
net zo als het beeld dat we minder streng zijn gaan straffen
nee precies ik zie ook geen kindjes met fietshelmpjes hier voorbij trekken of zoquote:Op woensdag 19 december 2012 10:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Doe eens niet zo denigrerend, stommerd.
Er zijn ouders die daar heel idioot mee omgaan, dat klopt. Maar ik meen het als ik zeg dat de meeste ouders hun gezond verstand gebruiken, waar het dat betreft. Sommige veiligheidsmaatregelen hebben echt wel een bepaald nut.
Maar ik ken geen enkel kind dat een helm draagt op de fiets bijvoorbeeld.
ik heb het niet over driftige of verwende kinderen, ik het het nu over het veiligheidsaspect waar het net over gingquote:Op woensdag 19 december 2012 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of je komt steeds vaker de extremen in de supermarkt tegen
We zullen gewoon nooit ALLE olie opmaken. We zitten al wel een paar jaar op het punt dat er meer gevraagd wordt, dan er kan geleverd worden. Dat eindigt op één van twee manieren: we vinden iets anders, en de rest blijft in de grond; of we vinden niks en knokken ons naar een veeeeeel kleinere vraag en het merendeel blijft in de grond.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Alleen als we héél snel een manier vinden om (praktisch) gratis elektriciteit op te wekken.
Ik zie ze vaak zat. Het zal de mode zijn dacht ik nog.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee precies ik zie ook geen kindjes met fietshelmpjes hier voorbij trekken of zo
Zeg dan ook niet dat ik overdrijf terwijl het overduidelijk is DAT ik overdrijf om een punt te maken. Captainette Obviousquote:Op woensdag 19 december 2012 10:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Doe eens niet zo denigrerend, stommerd.
Nou, 20 jaar geleden kwamen kindjes ook goed terecht en toen hoefde je geen helmpje op de fiets of neeop-waxinelichtjes op de kersttafel en handjes te ontsmetten na het vasthouden van een trapleuning in het station.quote:Er zijn ouders die daar heel idioot mee omgaan, dat klopt. Maar ik meen het als ik zeg dat de meeste ouders hun gezond verstand gebruiken, waar het dat betreft. Sommige veiligheidsmaatregelen hebben echt wel een bepaald nut.
Maar ik ken geen enkel kind dat een helm draagt op de fiets bijvoorbeeld.
Oh, je haalde ook het niet straffen aan, vandaar. Als je ziet hoe bepaalde ouders niet om kunnen gaan met hun lieve engeltjesquote:Op woensdag 19 december 2012 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb het niet over driftige of verwende kinderen, ik het het nu over het veiligheidsaspect waar het net over ging
over fietshelmpjes en zo
Dat laatste is juist andersom jaquote:Op woensdag 19 december 2012 10:41 schreef rhubarbje het volgende:
ik vraag me af of dat wel echt zo is als je het zou onderzoeken
alle jonge ouders die ik ken zijn namelijk heerlijk relaxed
zou me niets verbazen als dat gewoon zo'n collectief beeld is dat we hebben dat niet klopt
net zo als het beeld dat we minder streng zijn gaan straffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |