Ben ik het ook niet mee oneensquote:Op woensdag 19 december 2012 12:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Als je vergelijkt met Afrika, dan hebben we hier echt geen armoede hoor. Zelfs de armste zwerver niet.
Echt, dat wij nog geen stel zijn is ongelofelijk!quote:Op woensdag 19 december 2012 12:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En mochten die er komen dan zie ik dat dan wel weer. Ik heb/neem zelf toch geen invloed in de gang van zaken. Of ik nu wel of geen kinderen zou willen. Dus geen nut om mij er druk om te maken.
In vergelijking met het wereldgemiddelde kennen we hier al sinds WOII geen armoede meer.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:49 schreef Cue_ het volgende:
Ik doe er geen zak aan. Ben van mening zoals Angel ook zegt, eigen land eerst. Als dat allemaal beetje op rolletjes loopt en we hier geen armoede meer kennen en alles. Ja dan vind ik dat er ook geld de andere kant op kan gaan.
Maargoed ik ben dan ook egoistisch ingesteld en houdt alleen rekening met de jaren dat ik op deze aardkloot leef
Niks, maar daarvoor hoeven niet alleen de babyboomers te bloeden. Jij maakt die link, niet ik.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die grieken ontlopen massaal de belasting etc, dat is heel wat anders dan dingen claimen waar je recht op hebt. En die regering is net zo fout, googlemaps bestaat al jaren maar ze geloven elke Griek op zijn zwarte ogen als ie gewoon zegt dat ie geen zwembad heeft, om maar 1 voorbeeld te noemen.
En leuk dat je met je 35ste met pensioen kon daar, maar dat is toch gewoon een falen van de EU om zo'n land dan toe te laten lijkt me?
En wat is daarvan dan de schuld van de babyboomer?
Gelukkig komt uitkeringfraude niet voor in Nederlandquote:Op woensdag 19 december 2012 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die trekken uitkeringen met geregistreerde mensen die al lang dood zijn maar wat niet doorgegeven is. Dat is niet "krijgen waar je recht op hebt of wat je beloofd is".
Maar goed, dat was maar 1 van de vele voorbeelden wat er mis was/is in Griekenland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |