Volgend jaar in Leeuwarden, perfecte locatie voor mij.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:46 schreef Oerbeer het volgende:
Ik wacht nog steeds op SR in Haarlem of Amsterdam.
Net als de rest van Nederland..quote:Op woensdag 19 december 2012 00:46 schreef Franktastic1984 het volgende:
Die dame vond de grappen over de Mumford and Sons titels in combinatie met de naam van haar kind volgens mij niet erg grappig
Ik ken dat plein natuurlijk niet maar in Eindhoven leek dat vorig jaar ook. Toen we zelf zijn gaan kijken kwamen we er achter dat het op TV heel erg vertekend.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maargoed. De stapavonden zonder finale moeten nog komen en het plein zit nu al aan zijn max.
Noord-Holland eerst ja, zelfs die Friezen krijgen hem.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:46 schreef De_Nater het volgende:
Gouda graag, als we dan toch bezig zijn. We hebben hier al the passion gehad, dus zo'n serious request moet ook kunnen.
Ging over de start van Michiel dat dat nogal goed was, de timing...quote:Op woensdag 19 december 2012 00:46 schreef IPA het volgende:
Wel jammer dat ze zelf de meeste lol hebben als hun microfoons uit staan. Volgens mij roddelen ze hard.
Amsterdam, en dan het Rembrandtplein?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:46 schreef Oerbeer het volgende:
Ik wacht nog steeds op SR in Haarlem of Amsterdam.
Eindelijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Volgend jaar in Leeuwarden, perfecte locatie voor mij.
Jullie hebben al zoveel.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Noord-Holland eerst ja, zelfs die Friezen krijgen hem.![]()
Wij zijn nu gewoon een gehandicaptenprovincie verworden.
De Dam!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ging over de start van Michiel dat dat nogal goed was, de timing...
[..]
Amsterdam, en dan het Rembrandtplein?
En mien niet vergeten...quote:
Vent waar maak je je nou druk omquote:Op woensdag 19 december 2012 00:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maargoed. De stapavonden zonder finale moeten nog komen en het plein zit nu al aan zijn max.
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:49 schreef tralalala het volgende:
We moeten een album met chickies bijhouden eigenlijk.
Alsjeblieft niet, dan rijdt de tram echt nooit.quote:
Ah, jij woont daar?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Of het museumplein.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ging over de start van Michiel dat dat nogal goed was, de timing...
Amsterdam, en dan het Rembrandtplein?
Ojaa inderdaadquote:Op woensdag 19 december 2012 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, dan rijdt de tram echt nooit.
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Leugens!quote:
Altijd leuk. Al zijn er al jaren geen flash-tieten meer te zien... Heb ooit mijn toenmalige vriendin proberen op te naaien, maar ze vond het te koud!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:49 schreef tralalala het volgende:
We moeten een album met chickies bijhouden eigenlijk.
50-60.000 met gemak. Dat plein is 6-7x zo groot.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:44 schreef Stefanovich het volgende:
Laatste dag is er de ''eindshow''' op het VAN HEEK plein, dat is er naast en daar kan met gemak tussen de 20.000/30.000 mensen staan ,, dus loopt wel los!
Eindelijk idd. Valt me tegen dat het zo lang duurde, Tukkers hebben toch een reputatie op dit gebied.quote:
Denken dat Van der Laan zoiets toelaatquote:Op woensdag 19 december 2012 00:49 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ah, jij woont daar?
[..]
Of het museumplein.
Ekte stad? Kerel wat ben je nu aan het lullen dan? Jij komt uit Rotterdam? Stoere jongen hoor. Als je daar geld wilt doneren wordt je onderweg berooft man.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:49 schreef Caland het volgende:
Als ze het ooit in een ekte stad doen gooien ze gelijk weer een paar ton boven de vraagprijs.
Zo lekker vloeiend en gearticuleerd enzoquote:
Erg ritmisch ook jaquote:Op woensdag 19 december 2012 00:51 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Zo lekker vloeiend en gearticuleerd enzo
Leeuwarden is al bekendquote:Op woensdag 19 december 2012 00:52 schreef Rockiejj het volgende:
2006: Utrecht
2007: Den Haag
2008: Breda
2009: Groningen
2010: Eindhoven
2011: Leiden
2012: Enschede
Haarlem 2013?
Ik kom niet uit Rotterdam.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:51 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Ekte stad? Kerel wat ben je nu aan het lullen dan? Jij komt uit Rotterdam? Stoere jongen hoor. Als je daar geld wilt doneren wordt je onderweg berooft man. PS: HET ZIJN DE HOMOS VAN FEYENOORD!
2014 danquote:Op woensdag 19 december 2012 00:52 schreef Rockiejj het volgende:
2006: Utrecht
2007: Den Haag
2008: Breda
2009: Groningen
2010: Eindhoven
2011: Leiden
2012: Enschede
Haarlem 2013?
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag TwenteFC net nog posten.
Straks al het publiek dat mee gaat zingenquote:Op woensdag 19 december 2012 00:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb vannacht in mijn dromen een engel gezien
Nee Noord-Holland, jullie mogen 2015 hebben.quote:
Het is nu al in Enschede, denk niet dat ie dan in 2014 naar Gelderland komt.quote:
Alles voor het goede doelquote:Op woensdag 19 december 2012 00:54 schreef Snowballed het volgende:
Frans is de prostietiest van vanavavond...
Hahaha jij komt uit Rotterdamquote:Op woensdag 19 december 2012 00:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Rotterdam.
Het is trouwens word je.
Grolsch moeten drinken, heb medelijden!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:54 schreef De_Nater het volgende:
Weet je wat ik trouwens denk, SR gaat natuurlijk over een stille ramp... Ik denk stiekem dat de eigenlijke stille ramp de stad zelf is.
Enschede in Gelderland ja?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Het is nu al in Enschede, denk niet dat ie dan in 2014 naar Gelderland komt.
Overijssel is niet Gelderland ja!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:54 schreef De_Nater het volgende:
Weet je wat ik trouwens denk, SR gaat natuurlijk over een stille ramp... Ik denk stiekem dat de eigenlijke stille ramp de stad zelf is.
spijkenisse wilde het ook proberen in 2014quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Allemaal boerenhits op klompies.
Dat zeker !quote:Op woensdag 19 december 2012 00:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Sowieso respect dat hij het herkende
Really!!!! Hahaha!!!!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Tja...quote:Op woensdag 19 december 2012 00:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, maar wel weer dichtbij.
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, maar wel weer dichtbij.
Ja, het is wel een mooi platform voor ietwat minder bekende steden om zichzelf op de kaart te zetten. Het lijkt ook of ze expres daarvoor kiezen. Alleen Groningen valt wat dat betreft een beetje uit de toon.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:54 schreef De_Nater het volgende:
Voor mij 10quote:Op woensdag 19 december 2012 00:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
spijkenisse wilde het ook proberen in 2014
Plein bij de boekenberg en de kerk
Dat is 4 minuten fietsen
Groove Armada - Superstylin'quote:Op woensdag 19 december 2012 00:55 schreef De_Nater het volgende:
Wat is de titel/artiest van dit liedje?
Groningen is gewoon het buitenland.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, het is wel een mooi platform voor ietwat minder bekende steden om zichzelf op de kaart te zetten. Het lijkt ook of ze expres daarvoor kiezen. Alleen Groningen valt wat dat betreft een beetje uit de toon.
Oja..quote:Op woensdag 19 december 2012 00:56 schreef Qunix het volgende:
Met de burgemeester van Amsterdam zal het niet daar gehouden worden.
Toppiejoppiequote:Op woensdag 19 december 2012 00:56 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Groove Armada - Superstylin'
Eindhoven ook. Maar het was dan ook een prestige project van die burgemeester die alles doet om zijn stad te promoten, terwijl hij voor zijn eigen inwoners 0,0 doet!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, het is wel een mooi platform voor ietwat minder bekende steden om zichzelf op de kaart te zetten. Het lijkt ook of ze expres daarvoor kiezen. Alleen Groningen valt wat dat betreft een beetje uit de toon.
Nee, daarom hoop ik dat Giel al pijpende burgemeester van Haarlem overhaalt.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:56 schreef Qunix het volgende:
Met de burgemeester van Amsterdam zal het niet daar gehouden worden.
Gaan ze dan een ton per dag vragen?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:57 schreef tralalala het volgende:
Ik denk sowieso dat na Leeuwarden de kans groot is dat het meer een Serious Request on tour wordt.
Blij toe....quote:Op woensdag 19 december 2012 00:57 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Groningen is gewoon het buitenland.Vind ik niet uit de toon vallen hoor.
Minder bekende steden.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Leiden, Eindhoven, Den Haag zijn inderdaad vrij onbekendquote:Op woensdag 19 december 2012 00:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Doet 'ie wel.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, daarom hoop ik dat Giel al pijpende burgemeester van Haarlem overhaalt.
Stomme cursisten.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ook voor veeteelt is er een HBO opleiding...
Sowiesoquote:Op woensdag 19 december 2012 00:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaan ze dan een ton per dag vragen?
hij heeft zichzelf gegoogle'd.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:58 schreef patat het volgende:
Zingt ie nou een lied van zichzelf van een papiertje?
-1 euro dus.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
550 euro verzamelen met je dispuut.![]()
Hebben ze soms geen rijke papa's?
Al doen ze hoempa hoempa muziek.. Altijd beter als ditquote:Op woensdag 19 december 2012 00:59 schreef De_Nater het volgende:
Doe dan een ander studentikoos lied ofzo
Precies!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Al doen ze hoempa hoempa muziek.. Altijd beter als dit
Ik duim alvast.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:00 schreef waxmask het volgende:
Hahaha die bril bij Frans... Is net zo'n nep bril met fopneus...![]()
![]()
![]()
Echt he... maja Audentis zijn ook wel aardige kakkers...quote:Op woensdag 19 december 2012 00:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
Studeer je in Enschede, ga jet net doen of je bij het corps zit![]()
![]()
![]()
Je ziet steeds meer mensen met die kakbrillen rondlopen..quote:Op woensdag 19 december 2012 01:00 schreef waxmask het volgende:
![]()
Heldquote:Op woensdag 19 december 2012 01:02 schreef heloef het volgende:
Ik heb trouwens ooit een pleidooi gestuurd naar de gemeente Amsterdam met als titel "Waarom Amsterdam het Glazen Huis MOET binnenhalen"
Best een lange mail.
Valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:57 schreef Moody het volgende:
[..]
Minder bekende steden.
Jij leeft echt in je eigen wereldje he?
Toedels...quote:Op woensdag 19 december 2012 01:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
En hiermee ga ik serieus slapen. Weltrusten lieve mensen.
...Wát een eerste dagje zeg
Nu begint het... De nachten...quote:Op woensdag 19 december 2012 01:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
En hiermee ga ik serieus slapen. Weltrusten lieve mensen.
...Wát een eerste dagje zeg
A'dam krijgt 'm alleen maar als ze veel geld bieden. Anders halen ze die bodyguards er nooit uit.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:02 schreef heloef het volgende:
Ik heb trouwens ooit een pleidooi gestuurd naar de gemeente Amsterdam met als titel "Waarom Amsterdam het Glazen Huis MOET binnenhalen"
Best een lange mail.
Dat klopt, maar als je een beetje dikke neus hebt raad ik het toch af....quote:Op woensdag 19 december 2012 01:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je ziet steeds meer mensen met die kakbrillen rondlopen..
Van een vuurwerkramp wellicht.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
Maar het zijn over het algemeen wel steden die wat citymarketing nodig hebben. Helemaal sinds dat SR zo populair is geworden natuurlijk. Ik zou niet weten waar ik bijvoorbeeld Enschede van moet kennen eigenlijk. Maar misschien kan jij me vertellen wat nou zo typerend is aan deze stad.
Zoals al eerder aangegeven zijn het vaak prestigeprojectjes van burgemeester en/of wethouders. De ene stad haakt a bij de hoge vraagprijs van 3FM, de andere niet.
Ik was 15 en ik was boos, want Groningen.quote:
Ja, bizar genoeg was dat ook het enige waar ik op kwam. Ik heb mij laten vertellen dat de zwarte cross niet in die regionen was. Dacht eerder van wel.quote:
Ik was 15 toen ik het schreef.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:02 schreef Moody het volgende:
[..]
A'dam krijgt 'm alleen maar als ze veel geld bieden. Anders halen ze die bodyguards er nooit uit.
Citymarketing omdat elke gemeente dat wil en er graag geld voor neerlegt, niet omdat het per sé nodig is.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
Maar het zijn over het algemeen wel steden die wat citymarketing nodig hebben. Helemaal sinds dat SR zo populair is geworden natuurlijk. Ik zou niet weten waar ik bijvoorbeeld Enschede van moet kennen eigenlijk. Maar misschien kan jij me vertellen wat nou zo typerend is aan deze stad.
Bij Mirthe thuis.quote:
Tja, daar hoor je er niet bij in die kringen he..quote:Op woensdag 19 december 2012 01:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als je een beetje dikke neus hebt raad ik het toch af....
Ik denk serieus dat het een saaie boel wordt daar. Omdat er al zoveel wordt georganiseerd daar, mensen daar vinden het helemaal niet speciaal. Juist ik kleinere provinciale steden lijkt de sfeer wel het beste te zijn. Doordat mensen trots en blij zijn dat ze helemaal naar hun stad komen.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:02 schreef heloef het volgende:
Best een lange mail.
Niet elke stad wil in de schijnwerpers staan.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
Zoals al eerder aangegeven zijn het vaak prestigeprojectjes van burgemeester en/of wethouders. De ene stad haakt a bij de hoge vraagprijs van 3FM, de andere niet.
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, bizar genoeg was dat ook het enige waar ik op kwam. Ik heb mij laten vertellen dat de zwarte cross niet in die regionen was. Dacht eerder van wel.
Precies, lang niet elke stad heeft het nodig ook. Daarom zal SR bijvoorbeeld nooit in Amsterdam zijn, logisch bekeken.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Niet elke stad wil in de schijnwerpers staan.
Amen.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat het een saaie boel wordt daar. Omdat er al zoveel wordt georganiseerd daar, mensen daar vinden het helemaal niet speciaal. Juist ik kleinere provinciale steden lijkt de sfeer wel het beste te zijn. Doordat mensen trots en blij zijn dat ze helemaal naar hun stad komen.
Dat denk ik ook hoor, maar Amsterdam is toch mijn stad dus ik hoop dan dat de studenten er nog iets leuks van maken.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat het een saaie boel wordt daar. Omdat er al zoveel wordt georganiseerd daar, mensen daar vinden het helemaal niet speciaal. Juist ik kleinere provinciale steden lijkt de sfeer wel het beste te zijn. Doordat mensen trots en blij zijn dat ze helemaal naar hun stad komen.
Van FC Twente, de vuurwerkrampquote:Op woensdag 19 december 2012 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
Met die logica had Utrecht het wel nodig?quote:Op woensdag 19 december 2012 01:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies, lang niet elke stad heeft het nodig ook. Daarom zal SR bijvoorbeeld nooit in Amsterdam zijn, logisch bekeken.
Zoals ik al eerder zei. Ze kiezen vaak voor allochtoon vrije steden. Althans een dusdanige kleine groep die er woont dat ze het onmogelijk kunnen verpesten voor de rest. Het is en moet een Nederlands feestje blijven zo lijkt het wel.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Niet elke stad wil in de schijnwerpers staan.
Enschede is zich bewust van zijn sterke en zwakke punten. Het is een heerlijke stad om te wonen, juist omdat de problematiek van de zogenaamde grote steden er niet heerst.
Jij kan dus ook al niks verzinnen behalve wat dooddoeners. Hmm, je zou bijna gaan denken dat er echt geen fuck te doen is daar de rest van het jaar.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:06 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Van FC Twente, de vuurwerkrampNee, Enschede is ook natuurlijk geen trekpleister, waar veel toerisme op af komt, maar dat betekend niet dat het niks is. Het is eigenlijk een beetje het geheim van het oosten. Je kan hier ideaal shoppen(leuk voor de vrouw) en het uitgaansleven is ook wel oke! Maar boven al, tukkers zijn gewoon een geweldig nuchter volk, bescheiden, maar ook heel trots kunnen zijn en af en toe heel goed massaal los kunnen gaan. Als hier gefeest wordt, wordt het door niemand overtroffen!
Jaaaaa!! je moet het kunnen he..?quote:
Eindhoven dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 01:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei. Ze kiezen vaak voor allochtoon vrije steden. Althans een dusdanige kleine groep die er woont dat ze het onmogelijk kunnen verpesten voor de rest. Het is en moet een Nederlands feestje blijven zo lijkt het wel.
Waar geef ik precies af op de stad? Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Met die logische had Utrecht het wel nodig?
En als A'dam het over 5 jaar krijgt verzin je weer iets anders?
Het is een leuk evenement. Ik snap niet waarom je zo moet afgeven op steden die kleiner zijn dan de stad waar je woont. Waar ben je geboren?
Allochtoon-vrije steden en Enschede in 1 zin?quote:Op woensdag 19 december 2012 01:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei. Ze kiezen vaak voor allochtoon vrije steden. Althans een dusdanige kleine groep die er woont dat ze het onmogelijk kunnen verpesten voor de rest. Het is en moet een Nederlands feestje blijven zo lijkt het wel.
Zie nu ook Frans bv. Nooit op 3FM en nu ineens wel. Maar al die rappers die normaliter op 3FM komen die zie je deze week niet. Ja die babyrappert Gers die wel ja.
Geld terug krijgen!quote:Op woensdag 19 december 2012 01:09 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nog geen 1 euro heb ik over voor deze moppen
"gehucht" "niks te doen" "geen echte stad" Ga dat nou niet ontkennenquote:Op woensdag 19 december 2012 01:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar geef ik precies af op de stad? Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen.
Daarom moest ie de tekst van "De Engel" van een briefje zingen, hij kent meer moppen dan liedjesquote:
Geef dan aan dat je een bijdrage doet als hij geen moppen tapt...quote:Op woensdag 19 december 2012 01:09 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nog geen 1 euro heb ik over voor deze moppen
Niet gezien toch op SR? Zelfs de Kempi heeft zijn harses niet laten zien terwijl het zijn thuis stad was. Nee die lui zitten allemaal in 1 wijk ( Woensel-west) en daar blijven ze 52 weken per jaar hosselen....quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:10 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Daarom moest ie de tekst van "De Engel" van een briefje zingen, hij kent meer moppen dan liedjes
Zelfs de Enschedeërs hebben dit nog niet kunnen ontkrachten tot nu toe.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
"gehucht" "niks te doen" "geen echte stad" Ga dat nou niet ontkennen
Leiden heeft een vrijwel onopgemerkte allochtonen populatie.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zie nu ook Frans bv. Nooit op 3FM en nu ineens wel. Maar al die rappers die normaliter op 3FM komen die zie je deze week niet. Ja die babyrappert Gers die wel ja.
Haha die opmerking van Sander Lantinga was echt goed over dat geld terugkrijgenquote:
Dit is jouw beperkte bevooroordeelde blik op alles buiten de randstad. Omdat iets minder bekend is betekend niet dat het zijn charmes niet heeft. Wat ik zeg, er heerst hier gewoon een heerlijke sfeer, heeeel anders dan in het westen. En dat kan je alleen weten als je het zelf ervaren hebt. Dus kom eens hier zou ik zeggen.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij kan dus ook al niks verzinnen behalve wat dooddoeners. Hmm, je zou bijna gaan denken dat er echt geen fuck te doen is daar de rest van het jaar.
In Leiden was het weinig allochtoon.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Leiden heeft een vrijwel onopgemerkte allochtonen populatie.
Niet gezienquote:Op woensdag 19 december 2012 01:10 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Haha die opmerking van Sander Lantinga was echt goed over dat geld terugkrijgenBij het voorstukje op Nederland 3
Was het maar waar.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niet gezien toch op SR? Zelfs de Kempi heeft zijn harses niet laten zien terwijl het zijn thuis stad was. Nee die lui zitten allemaal in 1 wijk ( Woensel-west) en daar blijven ze 52 weken per jaar hosselen....
Behaarden of bejaarden..?quote:Op woensdag 19 december 2012 01:10 schreef Ratelbandolero het volgende:
Wie heeft er wat Lightning Balls voor mij
Ik kom helemaal niet uit Rotterdam, ik woon er slechts.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
"gehucht" "niks te doen" "geen echte stad" Ga dat nou niet ontkennen
Even lekker stoer doen dat je uit Rotterdam komt, nou gefeliciteerd man
JA, elke stad heeft allochtone! Maar gaat om de hoeveelheden. Een stad als Amsterdam die al voor bijna 60% uit allochtonen bestaat krijgt heibel met dit soort acties, reken daar maar op!quote:Op woensdag 19 december 2012 01:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Allochtoon-vrije steden en Enschede in 1 zin?Lees je ff in...
Waar kom je vandaan dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 01:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kom helemaal niet uit Rotterdam, ik woon er slechts.
wat een dom gelulquote:Op woensdag 19 december 2012 01:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |