SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Teveel opties in dat programma man, moeilijke shit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter ga je een photoshop turtorial volgens ipv darten kijken
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:48 schreef napoleonfour het volgende:
Deze maar doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
AFCA
Qui audet adipiscitur
Deze maar doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze maar doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan nog niet slapen![]()
2x humberto is primaquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef Gramulanion het volgende:
Smoofie, verander die tweede banner in [ afbeelding ]
Ik wou net zeggen. Waarom mag ik geen vragen stellen bij het feit dat Beelen zijn eigen zakken verrijkt met deze zwendel? Alleen al die extra DWDD optredentjes die hij hieraan te danken heeft lopen in de TONNEN aan extra inkomsten voor 'm.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:53 schreef kapiteintje het volgende:
Wacht jongens. We mogen hier alleen maar positief doen over de Serious Request actie...
WTF zijn dit voor Noord-Koreaanse praktijken hier?
wie Pino?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Die ene gast is echt een gek joh, loopt iedereen aan te vallen.
Wat doen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Had je niet moeten doen Kapiteintje, nu is de lol over ben ik bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |