Die chickquote:Op dinsdag 18 december 2012 05:47 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Foto van een maand geleden, maar nu voor iedereen ineens duidelijk waar het bordje op slaat.
[ afbeelding ]
Leuke dubbelaflevering, The Final Play
Seizoen is nog niet afgelopenquote:Op woensdag 19 december 2012 12:13 schreef 2Mini het volgende:
Mooie afsluiter voor een matig seizoen...
Een seizoen waar je de eerste en laatste aflevering achter elkaar kan kijken zonder iets te hebben gemist..
Ow serieus.. ik ging daar al automatisch van uit vanwege de dubbele afleveringquote:Op woensdag 19 december 2012 12:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Seizoen is nog niet afgelopen
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:21 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ow serieus.. ik ging daar al automatisch van uit vanwege de dubbele aflevering
er komt nog een seizoenquote:Op woensdag 19 december 2012 12:22 schreef JDx het volgende:
WTF, dacht dat het einde serie was ivm The Final Page titel.
quote:
Als de afleveringen van het niveau van de laatste 2 zijn, mag het van mij nog wel even doorgaan hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 16:27 schreef Rick_Castle het volgende:
Ik hoop het eigenlijk niet. Ze kunnen nu mooi naar een einde werken in de resterende afleveringen van seizoen 8
Jij snapt mquote:Op woensdag 19 december 2012 15:17 schreef Rick_Castle het volgende:
Beste aflevering sinds jaren. De proposal was echt geweldig gedaan en een geniale voice-over.
Ted die Robin los laat. Hoofdstuk Barney en Robin is eindelijk (bijna) afgesloten. Nu kan de serie zich gaan richten op Ted. Als er niet een seizoen 9 komt lijkt me dat ze nu precies genoeg tijd hebben met de rest van het seizoen om dit seizoen toch nog mooi af te sluiten. Na deze aflevering zijn ze in ieder geval goed op weg. Kan na tijden eindelijk weer zeggen dat ik zin heb in de volgende HIMYM
.
Gelukkig begint het alweer half januari
Was wel een beetje lullig geweest om 8 seizoenen over de toekomstige vrouw van Ted te babbelen en dat hij dan in zijn eentje achterblijft in zijn torentjequote:Op woensdag 19 december 2012 12:22 schreef JDx het volgende:
WTF, dacht dat het einde serie was ivm The Final Page titel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |