Die chickquote:Op dinsdag 18 december 2012 05:47 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Foto van een maand geleden, maar nu voor iedereen ineens duidelijk waar het bordje op slaat.
[ afbeelding ]
Leuke dubbelaflevering, The Final Play
Seizoen is nog niet afgelopenquote:Op woensdag 19 december 2012 12:13 schreef 2Mini het volgende:
Mooie afsluiter voor een matig seizoen...
Een seizoen waar je de eerste en laatste aflevering achter elkaar kan kijken zonder iets te hebben gemist..
Ow serieus.. ik ging daar al automatisch van uit vanwege de dubbele afleveringquote:Op woensdag 19 december 2012 12:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Seizoen is nog niet afgelopen
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:21 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ow serieus.. ik ging daar al automatisch van uit vanwege de dubbele aflevering
er komt nog een seizoenquote:Op woensdag 19 december 2012 12:22 schreef JDx het volgende:
WTF, dacht dat het einde serie was ivm The Final Page titel.
quote:
Als de afleveringen van het niveau van de laatste 2 zijn, mag het van mij nog wel even doorgaan hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 16:27 schreef Rick_Castle het volgende:
Ik hoop het eigenlijk niet. Ze kunnen nu mooi naar een einde werken in de resterende afleveringen van seizoen 8
Jij snapt mquote:Op woensdag 19 december 2012 15:17 schreef Rick_Castle het volgende:
Beste aflevering sinds jaren. De proposal was echt geweldig gedaan en een geniale voice-over.
Ted die Robin los laat. Hoofdstuk Barney en Robin is eindelijk (bijna) afgesloten. Nu kan de serie zich gaan richten op Ted. Als er niet een seizoen 9 komt lijkt me dat ze nu precies genoeg tijd hebben met de rest van het seizoen om dit seizoen toch nog mooi af te sluiten. Na deze aflevering zijn ze in ieder geval goed op weg. Kan na tijden eindelijk weer zeggen dat ik zin heb in de volgende HIMYM
.
Gelukkig begint het alweer half januari
Was wel een beetje lullig geweest om 8 seizoenen over de toekomstige vrouw van Ted te babbelen en dat hij dan in zijn eentje achterblijft in zijn torentjequote:Op woensdag 19 december 2012 12:22 schreef JDx het volgende:
WTF, dacht dat het einde serie was ivm The Final Page titel.
Bwhehequote:Op woensdag 19 december 2012 17:18 schreef Operc het volgende:
[..]
Was wel een beetje lullig geweest om 8 seizoenen over de toekomstige vrouw van Ted te babbelen en dat hij dan in zijn eentje achterblijft in zijn torentje
Arniequote:Op donderdag 20 december 2012 15:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben heel kort hierover; Het waren duidelijk twee losse afleveringen waarbij ik denk dat de eerste origineel 'The Pit' heette, maar die tweede...
En hoe kritisch men er ook over is, Barney die eindelijk verandert en daarbij zijn Playbook plechtig vernietigt, is pas echt legendary.
Dat was een tijdje geledenquote:Op zaterdag 22 december 2012 09:32 schreef Maraca het volgende:
Even een vraag tussendoor. Welke aflevering was degene waarbij die naakte Duitser op de bank van Ted zat? Dan weet ik weer waar ik was gebleven
Dankje! Ik heb dus wat in te halenquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:51 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dat was een tijdje geledenDat is the Naked Man uit The Playbook
.
HIMYM episode 4x09
Ik denk dat ze de Duitse ex van Victoria bedoeldquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:51 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dat was een tijdje geledenDat is the Naked Man uit The Playbook
.
HIMYM episode 4x09
Die jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de Duitse ex van Victoria bedoeld
Oh wacht. Dat is een andere episode. Maar sommige blijven je meer bij. Episode 2 van dit seizoen.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Er komt een 9de seizoen! Hopelijk houden ze de kwaliteit van de laatste afleveringen een beetje vast.
Epic failquote:'How I Met Your Mother' Renewed for a 9th Season
On a ratings basis, the renewal of How I Met Your Mother was never in doubt, but whether the cast wanted to come back wasn't as certain. Deadline's Nikki Finke reports deals have been closed with all the cast members and the series will be renewed for a 9th season. The series had been in the final year of its deal and the creators had been pushing for everything to get resolved by the end of December so they could do the necessary build-up to the series finale reveal this season if necessary. Apparently all the cast were on-board to return except for Jason Segel: "But he just got turned around today at the last second. The show was literally dead,” according to Finke.
Lees: zijn salaris is wat opgeschroefdquote:'How I Met Your Mother' Renewed for a 9th Season
On a ratings basis, the renewal of How I Met Your Mother was never in doubt, but whether the cast wanted to come back wasn't as certain. Deadline's Nikki Finke reports deals have been closed with all the cast members and the series will be renewed for a 9th season. The series had been in the final year of its deal and the creators had been pushing for everything to get resolved by the end of December so they could do the necessary build-up to the series finale reveal this season if necessary. Apparently all the cast were on-board to return except for Jason Segel: "But he just got turned around today at the last second. The show was literally dead,” according to Finke.
Kan ie weer van die achterlijke muppet films van makenquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:35 schreef Operc het volgende:
[..]
Lees: zijn salaris is wat opgeschroefd
Die was leukquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kan ie weer van die achterlijke muppet films van maken
Nee joh. Zelfs mijn kinderen van 6 vonden er geen flikker aanquote:
Oke, anders gezegd: Ik vond hem best leukquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee joh. Zelfs mijn kinderen van 6 vonden er geen flikker aanEn die zijn niet kieskeurig
Ik welquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:52 schreef Operc het volgende:
[..]
Oke, anders gezegd: Ik vond hem best leuk
Ik kan hem alleen niet vergelijken met de andere Muppet films (te lang geleden dat ik die gezien heb)
Of het 9e seizoen gaat over na de ontmoeting ofzo, zou ook nog kunnen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Jammer jammer...
Is het filmen van seizoen 8 al afgelopen dan? Anders wordt de rest van het seizoen ook niet echt gedwongen om dingen te onthullen, kan allemaal in seizoen 9 gepropt worden....
Zo haha dat woord moest ik echt drie keer lezenquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:21 schreef Bluurgh het volgende:
Nog 24 afleveringen en dan gaat Ted trouwen en na de bruiloft, in de laatste 5 minuten van de serie, gaan ze een kopje koffie drinken en wordt z'n vrouw doodgereden door de taxi van Ranjit
of hij word aangereden en dit alles is een droom terwijl hij in coma ligtquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:21 schreef Bluurgh het volgende:
Nog 24 afleveringen en dan gaat Ted trouwen en na de bruiloft, in de laatste 5 minuten van de serie, gaan ze een kopje koffie drinken en wordt z'n vrouw doodgereden door de taxi van Ranjit
Lost eindequote:Op zaterdag 22 december 2012 20:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
of hij word aangereden en dit alles is een droom terwijl hij in coma ligt
En nog steeds elke week hetzelfde waarschijnlijkquote:Op zondag 23 december 2012 16:02 schreef Lampje_ het volgende:
Zucht, nóg een seizoen erbij.
We zitten over een anderhalf jaar nog steeds hier
nieuwigheid is er vanafquote:Op zondag 23 december 2012 16:23 schreef ejiraM het volgende:
[..]
En nog steeds elke week hetzelfde waarschijnlijk
Ik ben nu de oude afleveringen aan het kijken, en ik kan er niet zo goed de vinger opleggen wat het is dat ze leuker maakt, ik denk het jonge, het onbezonnene.. Barney met z'n playbook, Marshall en Lily die in paniek raken omdat ze denken dat Lily zwanger is, Ted die nog heel erg bezig is met een relatie.. Ik denk dat dat het heel erg is, dat ze nu hun leven teveel op de rit hebben..
Ik vind hem anders maar een matige acteur, het enige wat hij kan is een beetje met medelijden kijken, voor de rest zijn zijn emoties ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:41 schreef ROFLOL het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Jason Segel met dat bedrag akkoord gaat, die verdient volgens mij wel een stuk meer.
Alyson Hannigan was natuurlijk ook erg bekend van Buffy en de American Pie films. En Jason Segel heeft de best lopende film-carrière naast HIMYM. Dat Neil Patrick Harris nog steeds zo veel meer verdient verbaasd mij ook wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:33 schreef JDx het volgende:
[..]
Die was natuurlijk vanaf het begin de bekendste. Heel groot in USA.
Waarschijnlijk wel. Die zullen ook niet met een appel en een ei genoegen nemen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:28 schreef Franktastic1984 het volgende:
De vraag is natuurlijk of in dit bovenstaande overzicht het nieuwe contract voor seizoen 9 is meegenomen.
Grote kans dat Segel er dit contract op vooruit is gegaan (en de rest wellicht ook)
NPH is degene die HIMYM zo groot heeft gemaakt als Barney. Zonder hem was het lang niet zo succesvol, dus zo raar is het niet dat hij meer verdient. Het verlies van Barney zou een grotere aderlating voor de serie zijn dan het verlies van Lilly of Marshall (of zelfs beiden).quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Alyson Hannigan was natuurlijk ook erg bekend van Buffy en de American Pie films. En Jason Segel heeft de best lopende film-carrière naast HIMYM. Dat Neil Patrick Harris nog steeds zo veel meer verdient verbaasd mij ook wel.
Dit dus.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
NPH is degene die HIMYM zo groot heeft gemaakt als Barney. Zonder hem was het lang niet zo succesvol, dus zo raar is het niet dat hij meer verdient. Het verlies van Barney zou een grotere aderlating voor de serie zijn dan het verlies van Lilly of Marshall (of zelfs beiden).
Segel heeft een goedlopende carriere sinds HIMYM daarvoor niet, NPH was een kindsterretje en Allyson deed naast buffy ook American Piequote:Op woensdag 9 januari 2013 11:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Alyson Hannigan was natuurlijk ook erg bekend van Buffy en de American Pie films. En Jason Segel heeft de best lopende film-carrière naast HIMYM. Dat Neil Patrick Harris nog steeds zo veel meer verdient verbaasd mij ook wel.
Was Ranjit niet overleden?quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:21 schreef Bluurgh het volgende:
Hij zat nog in de laatste aflevering. De acteur zelf leeft volgens IMDB ook nog: Marshall Manesh - IMDbquote:
Oja ik dacht dat Ranjit werd gespeeld door Ernest Borgninequote:Op woensdag 9 januari 2013 14:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij zat nog in de laatste aflevering. De acteur zelf leeft volgens IMDB ook nog: Marshall Manesh - IMDb
Huh, die lijkt er niet eens op?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oja ik dacht dat Ranjit werd gespeeld door Ernest Borgnine
Met flink wat make-up en kleurenlenzen wellichtquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:45 schreef Stefan het volgende:
Helllooooooooooooooooooooooooooooooo
[ afbeelding ]
Volledig mee eens, niets aan toe te voegen!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 06:06 schreef VacaLoca het volgende:
Redelijke aflevering, maar je beseft erna des te meer dat een 9de seizoen echt teveel is. Barney's originele character is wel klaar nu. Marshall en Lily een baby... En Ted ready to move on...
Wat mij betreft had deze aflevering zelfs de finale van de series kunnen zijn. Dat we bij die eindscene er ook een gezicht bij zien en dan klaar.
2013!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:34 schreef Timwonnacott het volgende:
En dat hij haar mei 2012 heeft ontmoetSerie loopt min of meer gelijk met de 'echte' tijd toch?
Oh ja we zijn een jaar verder hequote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:11 schreef ejiraM het volgende:
[..]
2013!![]()
En dat zou betekenen dat seizoen 9 dan inderdaad een 'after I met your mother' wordt
Prima toch? Laatste aflevering seizoen 8: Ted ontmoet Mother.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:11 schreef ejiraM het volgende:
[..]
2013!![]()
En dat zou betekenen dat seizoen 9 dan inderdaad een 'after I met your mother' wordt
Beter nog Volgende ep: Ted ontmoed Mother > Einde S8 trouwen > Einde S9 kinderenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:22 schreef Operc het volgende:
[..]
Prima toch? Laatste aflevering seizoen 8: Ted ontmoet Mother.
Seizoen 9: Hoe start hun relatie?
Laatste aflevering Seizoen 9: Huwelijk Ted en Mother.
Einde.
Ik zou het een prima planning vinden.(Een 10e seizoen erachteraan zou wel teveel worden naar mijn mening.)
Ja maar dat gaat niet gebeuren denk ik. Tot nu toe hebben ze altijd de maand en jaar van het moment van uitzenden aangehouden als setting van de aflevering (flash backs en forwards daargelaten), dus ik verwacht de ontmoeting aan het einde van het seizoen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Beter nog Volgende ep: Ted ontmoed Mother > Einde S8 trouwen > Einde S9 kinderen
Gezien de kennis die we hebben over de moeder lijkt het me onwaarschijnlijk.quote:![]()
Op dinsdag 15 januari 2013 19:24 schreef 2Mini het volgende:
Ik vind het wel iets voor HIMYM om er een spin aan te geven.. dan zal je zien dat de moeder toch niet bij de band hoort maar cupcakes maakt voor de bruiloft ofzo, omdat ze alleen op bruiloften komt met bands en niet DJ's...
Leuk en aardig, maar dan slaat de hele titel van de serie nergens meer op.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:22 schreef Operc het volgende:
[..]
Prima toch? Laatste aflevering seizoen 8: Ted ontmoet Mother.
Seizoen 9: Hoe start hun relatie?
Laatste aflevering Seizoen 9: Huwelijk Ted en Mother.
Einde.
Ik zou het een prima planning vinden.(Een 10e seizoen erachteraan zou wel teveel worden naar mijn mening.)
quote:Op woensdag 16 januari 2013 01:19 schreef VacaLoca het volgende:
Ik hoop op een persoonlijk verhaal genaamd 'How I Met Ted's Daughter'
[ afbeelding ]
Zeker.quote:Op woensdag 16 januari 2013 01:27 schreef CrashO het volgende:
[..]![]()
In Nikita is ze ook erg goed lekker
En dan bruin ijs nemenquote:
8 van de 9 seizoenen bouwen richting die ontmoeting, het 9e gaat vervolgens over het begin van hun relatie. On dan te stellen dat de naam van de serie nergens meer op slaat is een beetje overdreven natuurlijk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:59 schreef Jivis het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar dan slaat de hele titel van de serie nergens meer op.
One girl, one ice cream cone.quote:
Maar dan is er dus een naamsverandering nodigquote:Op woensdag 16 januari 2013 02:03 schreef Operc het volgende:
[..]
8 van de 9 seizoenen bouwen richting die ontmoeting, het 9e gaat vervolgens over het begin van hun relatie. On dan te stellen dat de naam van de serie nergens meer op slaat is een beetje overdreven natuurlijk.
Vinden mensen het hier serieus een raar idee dat ze nog wat afleveringen maken nadat de moeder bekend is? Alleen een shot van haar gezicht lijkt me ook niet veel toevoegen.
Ja, de serie gaat alleen maar hoe die haar ontmoet heeft. De identiteit kan toch alleen maar tegenvallen, dus mijn idee is (zoals ik hier al eerder heb verteld) dat de serie stopt op het moment dat die de moeder ziet. Dus eigenlijk waar de aflevering gisteren stopte.quote:Op woensdag 16 januari 2013 02:03 schreef Operc het volgende:
[..]
8 van de 9 seizoenen bouwen richting die ontmoeting, het 9e gaat vervolgens over het begin van hun relatie. On dan te stellen dat de naam van de serie nergens meer op slaat is een beetje overdreven natuurlijk.
Vinden mensen het hier serieus een raar idee dat ze nog wat afleveringen maken nadat de moeder bekend is? Alleen een shot van haar gezicht lijkt me ook niet veel toevoegen.
Die wil ik dus niet hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:06 schreef MacorgaZ het volgende:
Straks krijgen we een Scrubs-fiasco, een mooi einde van seizoen 8 en dan voor de $$$$ een spin-off..... HIMYM: The Love Story
Of een spin-off met alleen Barneyquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:06 schreef MacorgaZ het volgende:
Straks krijgen we een Scrubs-fiasco, een mooi einde van seizoen 8 en dan voor de $$$$ een spin-off..... HIMYM: The Love Story
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |