Van mij mogen die foto's weg.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:29 schreef Tchock het volgende:
En kunnen nou verdomme die namen in de OP in een spoiler
Waarom?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:29 schreef Tchock het volgende:
En kunnen nou verdomme die namen in de OP in een spoiler
Ik ben het voetbal international topic gewend, dus ik vind het wel meevallenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
OP is onnodig groot. En ik weet dat ik niet de enige ben die zich daar aan ergert.
Kunnen dan niet bijvoorbeeld een aantal of alle foto's weg ipv de namen in een spoiler?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
OP is onnodig groot. En ik weet dat ik niet de enige ben die zich daar aan ergert.
De PTA SC heeft ook een OP van een halve pagina ofzoquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ben het voetbal international topic gewend, dus ik vind het wel meevallen
Die verwende Groenlinks hippies hebben altijd wat te zeurenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:33 schreef Paxcon het volgende:
Wat is er mis met de OP. 2 seconden scrollwerk.
Deugniet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:39 schreef Paxcon het volgende:
Haal anders gewoon die afgestudeerden uit de OP, scheelt weer ruimte.Die vernoeming is de enige reden dat ik studeer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
Bij wie? Danny zoals de OP opteert?quote:
Whoe ha ha ha. ik sla me op de dijen van het lachenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jawel. Die studeerde samen met Actaeon in Groningen.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jawel. Die studeerde samen met Actaeon in Groningen.
Jaa?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Bij wie? Danny zoals de OP opteert?
Dan maar volgend topic proberen te scorenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jaa?Is er een beter alternatief?
I'm blue da ba dee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan maar volgend topic proberen te scoren
Iets met detournement de pouvoirquote:
Gebruik niet van die moeilijke termen man. Ik werk bij een advocatenkantoor, daar houdt het juridische ook op.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Iets met detournement de pouvoir
Moet jij eens opletten hoe snel je mod-af bent als blijkt dat je binnen een week al je bevoegdheden misbruiktquote:
Dat ging jou aardig af de vorige kerenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan maar volgend topic proberen te scoren
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Gebruik niet van die moeilijke termen man. Ik werk bij een advocatenkantoor, daar houdt het juridische ook op.
Het aanpassen van een paar woorden in een OP is geen misbruik, trust me.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten hoe snel je mod-af bent als blijkt dat je binnen een week al je bevoegdheden misbruikt
Jamaer... Jamaer!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het aanpassen van een paar woorden in een OP is geen misbruik, trust me.
Doe het dan uit respect naar ons.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het aanpassen van een paar woorden in een OP is geen misbruik, trust me.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mensen, ik ga te bed. Tot morgen
Mag er ook geen eendenhoeder staan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Doe het dan uit respect naar ons.
Jij bent echt respectloos tegen mensen met een opleiding langer dan jijquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Doe het dan uit respect naar ons.
Quoted voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jij bent echt respectloos tegen mensen met een opleiding langer dan jij
Dat liever dan dit. Die is nog wel iets leukerquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mag er ook geen eendenhoeder staan?
dat wel, eendenhoerders yeahquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mag er ook geen eendenhoeder staan?
Waarom?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |