SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
Deathlift or Die.![]()
nou nou beste training met zo'n ecto jongentje op je rugquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:57 schreef MeneerBob het volgende:
Wat hou ik van mijn voetbaltrainer, squats met een teamgenoot op je rug, lunges, alles!![]()
Seniorenvoetbal, niet dat jeugdige 50kilo gedoe maar mannen met bierpensenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nou nou beste training met zo'n ecto jongentje op je rug![]()
![]()
Is crossfit meer gericht op uithoudingsvermogen?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Niet parallel he maat, gaan je knietjes kapoetquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:57 schreef MeneerBob het volgende:
Wat hou ik van mijn voetbaltrainer, squats met een teamgenoot op je rug, lunges, alles!![]()
Ik squat al een tijdje gelukkig, voetbal zie ik dan ook niet als legday maar als cardio.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:21 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Niet parallel he maat, gaan je knietjes kapoet![]()
Het is VOLGENS MIJ minder op pure kracht gericht.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:14 schreef esv7 het volgende:
Is crossfit meer gericht op uithoudingsvermogen?
Het combineert wat meer facetten van cardio (uithoudingsvermogen) met het gebruik van barbells enzo.
hier een linkje: http://en.wikipedia.org/wiki/CrossFit![]()
Crossfit is een jack-of-all-trades, master of none. Idd combi cardio met krachttraining. Niet maximale hypertrofie of kracht, maar focus op intensiteit bij zowel krachttraning als cardio elementen, met name bij functionele compoundbewegingen.
Heeft wel wat, maar grootste nadeel is dat de focus op snelheid en intensiteit bij gewichtheffen soms leidt tot sloppy form en daarbij blessures.
Crossfit heeft tevens Paleo tot huisdieet gebombardeerd.Confidence through competence![]()
Goede belichting en gelijk de optische illusie van 10kg extra op je frame.
Doe je goed.
Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Ik ben ondanks spierpijn nog gaan trainen. Niet normaal wat voor slappe armen ik na afloop had.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Lekker je Biceps curls gedaan?quote:Op woensdag 19 december 2012 02:33 schreef VeX- het volgende:
Ik ben ondanks spierpijn nog gaan trainen. Niet normaal wat voor slappe armen ik na afloop had.![]()
Die focus op snelheid is vooral op CF-games denk ik. Vorm > tijd. Op die CF games zie je weleens dingen dat je denkt.. netjes is anders. Maar CF is best wel geinig. Ik ga het misschien doen na m'n revalidatie om even wat sneller weer op krachten te komen voor zowel het cardio als KT deel. En de C&J aanleren (uiteraard).quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
Crossfit is een jack-of-all-trades, master of none. Idd combi cardio met krachttraining. Niet maximale hypertrofie of kracht, maar focus op intensiteit bij zowel krachttraning als cardio elementen, met name bij functionele compoundbewegingen.
Heeft wel wat, maar grootste nadeel is dat de focus op snelheid en intensiteit bij gewichtheffen soms leidt tot sloppy form en daarbij blessures.
Crossfit heeft tevens Paleo tot huisdieet gebombardeerd.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
O.a. yes!quote:
Ben toch wel blij dat ik niet ben afgehaakt gister.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Vandaag legday, afzieeeenn!You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
50 shades of buffquote:Op woensdag 19 december 2012 10:59 schreef Ethanolic het volgende:
ik mir ook altyd mn schaduw
50 shades of buff noem k hem![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:59 schreef Ethanolic het volgende:
ik mir ook altyd mn schaduw
50 shades of buff noem k hem![]()
Over crossfit, er zitten in ieder geval lifts in die bijna nergens meer gebruikt worden. Rip zegt in een boek dat hij blij is met CF want dan komen die lifts in ieder geval weer eens onder aandacht bij een breder pùbliek. Ben ik het wel mee eens.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: