abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 december 2012 @ 09:56:18 #176
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_120542463
quote:
10s.gif Op woensdag 19 december 2012 23:16 schreef Yuki het volgende:
Jurkjes? O+
Jurkjes doen het goed bij de heren.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  donderdag 20 december 2012 @ 09:58:52 #177
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_120542518
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 08:13 schreef DaMart het volgende:

Die laatste site is wel kut trouwens, dus daar ga ik me binnenkort weer uitschrijven. Bij het bepalen van de matches wordt namelijk geen rekening gehouden met je voorkeuren. Ik heb bijvoorbeeld aangegeven iemand te zoeken tot 32 jaar en niet-rokend, en dan zitten er bij die dagelijkse 6 matches dus 5 rokers van 33 jaar of
Ik had erg goede ervaringen met e-matching, goede matches en geen slordigheden zoals deze. Probeer het eens anders.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  donderdag 20 december 2012 @ 10:03:40 #178
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120542640
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:54 schreef Q. het volgende:

[..]

+1. Een relatie kan iets toevoegen maar als je je alleen maar eenzaam voelt omdat je geen relatie hebt dan moet je eerst eens flink aan je eigen leven werken.
Veel mensen zien een relatie als de oplossing voor veel dingen.

Nu valt dat heel erg mee in dit topic gelukkig. Maar als je kijkt in het "als versieren moeilijk is" topic, zie je dat mensen een relatie als de totale oplossing voor bijna alles vinden.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan. Vrienden met relaties zitten vaak beide kerstdagen bij de ouders. die met kinderen vaak iets met de kids.
Je kan altijd s'avonds afspreken met z'n allen en er zijn genoeg mensen die 1 kerst famillie dag doen en 1 vrienden kerstdag.

quote:
Daarbij is het ook meer van dat de hele maand ernaartoe iedereen plannen moet hebben hebben, want anders word je sowieso al snel als 'zielig' bestempeld.

Ik snap het wel, heb het zelf ook wel een beetje.
Ik bem blij dat veel vrienden van mij niet zo denken :D enige zekere is dat we op eerste kerstdag met z'n allen op stap gaan. Dat doen we al jaren.

En mensen die je dan zielig bestempelen zijn zelf zielig, zijn je aandacht niet waard. Tevens is dat he zelfde eeuwige gezeik dat je op je 30ste geen relatie of kinderen hebt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 20 december 2012 @ 10:24:24 #179
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_120543268
Ja dat kan wel zo zijn, maar niet iedereen heeft 100 vrienden en woont in een grote stad. En als toevallig al je vrienden wel twee kerstdagen volgepland hebben met hun ouders/schoonouders, kan je natuurlijk wel gewoon een avondje op de bank belanden terwijl je liever met een vriendje/vriendinnetje zou zitten.

Laten we nou niet doen alsof dat een super-achterlijke gedachte is, we zitten immers niet voor niets op een datingsite he. :P
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 20 december 2012 @ 10:28:02 #180
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120543385
Zoals ik zeg.. geheel afhankelijk van je vriendengroep. Dat het bij jou anders is, dat kan, anderen hebben minder geluk.

Daarbij denken de vrienden vaak zo niet (mbt het zielig vinden) , maar collega's en weet ik veel niet wie, die vragen toch ook standaard van "ga je wat doen" en als je antwoord met "blijf lekker thuis" of iets in die geest. Ja dan is het vaak van "goh waarom blabla".

En ja ik voel me op zo'n moment soms wel wat minder lekker in m'n vel zitten. juist doordat je daardoor wat meer op de feiten wordt gedrukt. Terwijl het verder prima gaat en ik me vast wel ga vermaken.
  donderdag 20 december 2012 @ 10:49:27 #181
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_120544076
Het lijkt mij nog steeds lekker om één van de kerstdagen voor mezelf te hebben maar het klopt dat kerst vaak wat confronterender is dan de rest van het jaar, evenals oud en nieuw, omdat je geliefde zoenen om twaalf uur > wat dan ook ;)

Ik heb het geluk dat mensen inderdaad wel aan me denken met kerst maar ik wil liever uitgenodigd worden omdat ze dat gezellig vinden, niet omdat het zielig is :) Want dat is het ook niet.

En we zitten natuurlijk niet voor niets in dit topic, ben heel benieuwd wat het komend jaar voor de vaste meeschrijvers gaat brengen!
pi_120544202
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:24 schreef Silenus het volgende:

Laten we nou niet doen alsof dat een super-achterlijke gedachte is, we zitten immers niet voor niets op een datingsite he. :P
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_120544244
3 weken nadat iemand je een flirt gestuurd heeft deze pas opmerken en een bericht terugsturen, hoeveel kans maak je dan nog? :@
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_120544287
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:55 schreef JoeBravo het volgende:
3 weken nadat iemand je een flirt gestuurd heeft deze pas opmerken en een bericht terugsturen, hoeveel kans maak je dan nog? :@
Gewoon proberen en iets van eh 20 keer sorry zeggen :7

Nah, je kan altijd zeggen dat het je niet was opgevallen toch? Kan gebeuren :)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_120544384
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:56 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Gewoon proberen en iets van eh 20 keer sorry zeggen :7

Nah, je kan altijd zeggen dat het je niet was opgevallen toch? Kan gebeuren :)
ook zo gedaan, maar vroeg het me af :)
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  donderdag 20 december 2012 @ 11:00:02 #186
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120544400
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:28 schreef Cue_ het volgende:
Zoals ik zeg.. geheel afhankelijk van je vriendengroep. Dat het bij jou anders is, dat kan, anderen hebben minder geluk.
Meer of minder geluk is het denk ik niet. Ik denk eerder dat het met je sociale leven te maken heeft. Maar goed dat is mijn mening :)

quote:
Daarbij denken de vrienden vaak zo niet (mbt het zielig vinden) , maar collega's en weet ik veel niet wie, die vragen toch ook standaard van "ga je wat doen" en als je antwoord met "blijf lekker thuis" of iets in die geest. Ja dan is het vaak van "goh waarom blabla".
Je kan je afvragen hoe belangrijk het is wat andere mensen zeggen of denken. Mij boeit het namelijk echt helemaal niks.

quote:
En ja ik voel me op zo'n moment soms wel wat minder lekker in m'n vel zitten. juist doordat je daardoor wat meer op de feiten wordt gedrukt. Terwijl het verder prima gaat en ik me vast wel ga vermaken.
En welke feiten zijn dat dan? Dat je geen relatie hebt?

quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:49 schreef eefje801 het volgende:
ben heel benieuwd wat het komend jaar voor de vaste meeschrijvers gaat brengen!
Ik ook! En wat voor leuke gekke verhalen er gaan komen!

quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:55 schreef JoeBravo het volgende:
Altijd nog meer dan helemaal niks sturen :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 20 december 2012 @ 11:17:57 #187
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120544917
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:00 schreef ook_gek het volgende:

Meer of minder geluk is het denk ik niet. Ik denk eerder dat het met je sociale leven te maken heeft. Maar goed dat is mijn mening :)
Dat zeg ik ook. Maar niet iedereen heeft het geluk met een groot sociaal leven. Ik ben best sociaal, maar m'n sociale kring is best klein. En ja daar kan je veel aan doen, maar het heeft ook een beetje met geluk te maken. Simple as that.

quote:
Je kan je afvragen hoe belangrijk het is wat andere mensen zeggen of denken. Mij boeit het namelijk echt helemaal niks.
Het is ook niet belangrijk,gaat er ook niet om dat zij je zielig vinden. maar dat ik best begrijp dat mensen (en ik soms ook) mezelf dan ook wat zieliger ga vinden omdat je op die feiten wordt gedrukt.
quote:
En welke feiten zijn dat dan? Dat je geen relatie hebt?
Dat soort zaken ja. of dus het mindere sociale leven of gewoon alles wat je even tegenzit.

Natuurlijk is het maar net hoe je ermee omgaat. Maar dergelijke 'speciale' dagen zetten er net wat meer 'druk' of of hoe je het wilt noemen.
  donderdag 20 december 2012 @ 11:38:24 #188
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120545575
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook. Maar niet iedereen heeft het geluk met een groot sociaal leven. Ik ben best sociaal, maar m'n sociale kring is best klein. En ja daar kan je veel aan doen, maar het heeft ook een beetje met geluk te maken. Simple as that.

En waarom vind jij dan dat geluk mee speeld?

quote:
Het is ook niet belangrijk,gaat er ook niet om dat zij je zielig vinden. maar dat ik best begrijp dat mensen (en ik soms ook) mezelf dan ook wat zieliger ga vinden omdat je op die feiten wordt gedrukt.

Tja het hangt een beetje van de persoon af. Als de mening van andere je niks doen en je een relatie als bonus ziet zal je er geen last van hebben denk ik?

quote:
Dat soort zaken ja. of dus het mindere sociale leven of gewoon alles wat je even tegenzit.
Maar aan een mindere sociale leven kan je wat doen. Die kan je zelf vergroten.

En alles wat tegen zit, tja daar kan je niks aan doen. Dus zonde tijd daar druk over te maken of daar bij stil te staan.

En geloof me, ik weer in dit geval heel goed waar ik over praat qua veel dingen die tegen zitten. Maar nooit en te nimmer laat ik mij daar door tegen houden.

quote:
Natuurlijk is het maar net hoe je ermee omgaat. Maar dergelijke 'speciale' dagen zetten er net wat meer 'druk' of of hoe je het wilt noemen.
Het is inderdaad maar net hoe je er mee om gaat inderdaad.
  donderdag 20 december 2012 @ 11:46:18 #189
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_120545843
Met vrienden weg is best leuk hoor. Maar pff.. wat ben ik blij dat ik op 1e kerstdag gewoon lekker relaxed op mijn bank kan liggen zonder veel raar gedoe. Leuke film aan, glaasje cola, bakje chips. Perfect. ;)

Iedereen is anders en heeft andere behoeftes (introvert, extrovert). Geluk is niet standaard gedefinieerd, het is wat je zelf als geluk ervaart en wat je ervan maakt.
  donderdag 20 december 2012 @ 11:49:50 #190
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120545996
Ik heb ook best een grote sociale kring maar zit met kerstavond en tweede kerstdag toch ook alleen.
(En ik woon in een grote stad)

Maar helaas zijn al mijn vrienden getrouwd en aan de kinderen en hebben met kerst dus verplichtingen. Ook 's avonds want dan zitten de meeste mensen aan het kerstdinner.
pi_120546165
Ik haal mini-Joe zaterdag op en die blijft hier tot en met eerste kerstdag. De tweede breng ik hem terug 's morgens. Eens kijken of ik dan aansluitend een cappuccino of iets kan doen met de in diezelfde stad woonachtige date. Wel zo praktisch. :+
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_120546506
Ik heb kerstavond een feest, eerste kerstdag zit ik bij mij thuis met een select groepje vrienden. gewoon gezellig samen zijn en 's avonds lekker eten. De 2e kerstdag doe ik met kado's e.d. met mijn familie...

Ik heb dus wel een drukke kerst, hartstikke gezellig. maar als ik 1 van die dagen alleen zou zitten was dat ook geen ramp....
  donderdag 20 december 2012 @ 12:16:54 #193
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120546906
Het begint bij mij al op vrijdag. verjaardag met kerst thema en er na heb ik een leuk feest in de stad. zaterdag ook een soort voor pre kerstfeest avond ergens. zondag bij komen :P

Kerstavond gaat ik bij een goede vriendin eten en s'avonds op stap. 1ste kerstdag rustig aan doen en dan richting kroeg of bij iemand thuis, dat besluiten we op de dag zelf om met vrienden te eten die kerst haten, of waar de partner van moet werken.

Gaan de avond komen andere vrienden aanschuiven die klaar zijn met kerst verplichtingen en gaan we met ze alleen naar een kroeg toe om vervolgens daar met elkaar kerst te vieren en te klagen over de kerstdag :P en dat zal door gaan tot in de vroege uurtjes.

2de kerstdag gaat ik met wat vrienden aan de champagne lunche en dan langzaam door borrelen naar avond eten wat simpel gaat worden en dan door tot in de vroege ochtend.

Prima te doen dus.
  Moderator / Redactie FP donderdag 20 december 2012 @ 12:55:29 #194
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_120548077
En another one bites the dust. Deze heeft me zonder boe of bah geblokt op paiq :')

Heerlijk, gelukkig heb ik nog enkele anderen over :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120548122
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:55 schreef El_Thijs het volgende:
En another one bites the dust. Deze heeft me zonder boe of bah geblokt op paiq :')

Heerlijk, gelukkig heb ik nog enkele anderen over :P
na een gesprek? nadat de foto's zichtbaar werden?
  Moderator / Redactie FP donderdag 20 december 2012 @ 12:59:23 #196
Brabo Bastard
pi_120548180
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:57 schreef rival het volgende:

[..]

na een gesprek? nadat de foto's zichtbaar werden?
Nope, foto's waren niet zichtbaar. Had haar nog een vraag gesteld maar dus geen antwoord op gegeven. Al weet ik ook niet meer wat de vraag was :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120548227
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:59 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nope, foto's waren niet zichtbaar. Had haar nog een vraag gesteld maar dus geen antwoord op gegeven. Al weet ik ook niet meer wat de vraag was :')
dus een match.. 1 vraag gesteld.... en verwijderd zonder reactie?
ben je zelf regelmatig online? ik heb soms het idee dat ze je er soms uit gooien als je een tijdje niet online bent geweest...
  donderdag 20 december 2012 @ 13:38:57 #198
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_120549495
Dacht dat jij anti plannen was, ookgek? ;)

Tevens 100% met Silenus eensch.

En wie wil er nou geen relatie? of nja, liefde. prima fysiologische drug die je hersenen op tilt doet slaan en je gaat je er heerlijk van voelen.

[ Bericht 16% gewijzigd door Dizorn op 20-12-2012 13:44:40 ]
WFPB!
  Moderator / Redactie FP donderdag 20 december 2012 @ 13:55:24 #199
Brabo Bastard
pi_120550066
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 13:01 schreef rival het volgende:

[..]

dus een match.. 1 vraag gesteld.... en verwijderd zonder reactie?
ben je zelf regelmatig online? ik heb soms het idee dat ze je er soms uit gooien als je een tijdje niet online bent geweest...
Nou, ik heb in het verleden wel normaal met d'r gechat. Ik ben ook zelf regelmatig online en heb die notifier hier draaien. Sterker, die had ze zelf ook.

Maar goed, voor haar 10 anderen natuurlijk. Maar eigenlijk had ik al onraad moeten ruiken dat ze een luisterend oor zoekt/zocht. Mijn ervaring is dat die liever iemand hebben om hun hart te luchten en verder niks van zich laten horen... totdat er weer wat gelucht moet worden.
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 20 december 2012 @ 13:58:39 #200
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120550200
quote:
16s.gif Op donderdag 20 december 2012 13:38 schreef Dizorn het volgende:
Dacht dat jij anti plannen was, ookgek? ;)
We behandelen de dagen als een stap weekend :P gaat meestal het zelfde maar nu iets extra's.

quote:
Tevens 100% met Silenus eensch.

En wie wil er nou geen relatie? of nja, liefde. prima fysiologische drug die je hersenen op tilt doet slaan en je gaat je er heerlijk van voelen.
Ik en vele met mij. Het is iets extra's meer niet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')