Ik krijg ook regelmatig smsjes dat iets onder mijn ruitenwisser zit.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit. En 'beetje jammer dit' gaan appen noem ik nou niet echt lief.
Het was een vraag, geen poging tot veroordelen. Nee.. niet eens gevraagd om te daten (achteraf hebben we wel gigantisch lopen daten, maar dat was vreemd genoeg wat onbewust (ja dat kan blijkbaar)).quote:Op woensdag 19 december 2012 15:07 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Nou dan, je snapt me stiekem wel! Niet via een datingsite trouwens toch?
Om dan ook maar te linken, nog even over innerlijk..
Ah duidelijk. Maar dan nog "beetje jammer dit" smsen. Had ik niet gedaan, maar goed.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:26 schreef BeamofLight het volgende:
Ja zit hier op mijn mobiel te kutten, maar vaag past wel bij me
Ook_gek: dat briefje zat er al een paar uur. Ze was bij een vriendin en toevallig stuurde ze dat ze naar huis ging (dus ik wist dat ze binnen 5 minuten dat briefje moest zien).
Dat leek mij ook, maar goed. Ik weet niet hoe groot dat briefje was, en de ruitenwissers stonden ook niet halverwege het raam lijkt me. Ik kan me voorstellen dat je zo'n briefje niet zomaar ziet, zeker niet als het ook nog 's avonds is.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:25 schreef Cue_ het volgende:
Nouja, neem aan dat ze naar huis ging en het dus toen had moeten vinden.
Wss niet gezien. Komt ze thuis, gaat in bed.. Hij whatsappt 'jammer dit'
zij gaat vervolgens naar buiten.. kijkt.. en zegt sorry.
Zoiets?
Geen idee waar je haar dat ziet zeggen, want 'totaalplaatje'. Maar ik mis vast wat in de discussie.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:28 schreef -Splash- het volgende:
Wel fijn voor al die twijfelaars. Ze weten nu dat ze op uiterlijk worden afgerekend.
En misschien een stomme vraag, maar het was toch wel de linkerruitenwisser, niet de rechter?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat leek mij ook, maar goed. Ik weet niet hoe groot dat briefje was, en de ruitenwissers stonden ook niet halverwege het raam lijkt me. Ik kan me voorstellen dat je zo'n briefje niet zomaar ziet, zeker niet als het ook nog 's avonds is.
We hebben net geconstateerd dat uiterlijk erg belangrijk is. Wel meelezen hoor...quote:Op woensdag 19 december 2012 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee waar je haar dat ziet zeggen, want 'totaalplaatje'. Maar ik mis vast wat in de discussie.
Natuurlijk is het belangrijk. Je moet het er wel op kunnen en willen doenquote:Op woensdag 19 december 2012 15:30 schreef -Splash- het volgende:
We hebben net geconstateerd dat uiterlijk erg belangrijk is. Wel meelezen hoor...
Goede vraag dit. Het zou pas stom zijn als het de rechter was geweestquote:Op woensdag 19 december 2012 15:30 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
En misschien een stomme vraag, maar het was toch wel de linkerruitenwisser, niet de rechter?
toen ze de tekst op dat briefje las wel...quote:Op woensdag 19 december 2012 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat leek mij ook, maar goed. Ik weet niet hoe groot dat briefje was, en de ruitenwissers stonden ook niet halverwege het raam lijkt me. Ik kan me voorstellen dat je zo'n briefje niet zomaar ziet, zeker niet als het ook nog 's avonds is.
'jammer dit' is sowieso niet erg slim om te appen, ze heeft geen idee waar het over gaat.
Ja, maar toen jij haar app'te, had ze dat nog niet gelezenquote:Op woensdag 19 december 2012 15:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
toen ze de tekst op dat briefje las wel...
Vertel, wat stond eropquote:Op woensdag 19 december 2012 15:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
toen ze de tekst op dat briefje las wel...
Daarom.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk is het belangrijk. Je moet het er wel op kunnen en willen doen
had ze dus niet gezien. Ze meende ook zeker te weten dat er niks zat (ze had immers gereden). Toen ik vroeg of die haar auto soms niet langs een ambulance geparkeerd stond werd ze ineens snelquote:Op woensdag 19 december 2012 15:34 schreef Cue_ het volgende:
Maar moest ze nu vanuit haar bed weer naar der auto toe voor dat briefje? of had ze hem wel gezien maar niets over gezegd?
toch stom dat ze vond dat ze 20x sorry moest zeggen daarvoor. Niet haar schuldquote:Op woensdag 19 december 2012 15:39 schreef BeamofLight het volgende:
had ze dus niet gezien. Ze meende ook zeker te weten dat er niks zat (ze had immers gereden). Toen ik vroeg of die haar auto soms niet langs een ambulance geparkeerd stond werd ze ineens snel
Ik heb ook leukere contacten via oneliners dan via de matches meestal!quote:Op woensdag 19 december 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
One-liners bij Paiq hebben bij mij toch meer succes dan de matches die ik krijg (op basis van uiterlijk dus), grappig wel. Voordat ik even met Paiq gestopt was, moest niemand het van de one-liners hebben bij mij.
Hoe zit dat bij jullie? Dus qua matches/one-liners?
Ik heb alleen maar gekkenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
One-liners bij Paiq hebben bij mij toch meer succes dan de matches die ik krijg (op basis van uiterlijk dus), grappig wel. Voordat ik even met Paiq gestopt was, moest niemand het van de one-liners hebben bij mij.
Hoe zit dat bij jullie? Dus qua matches/one-liners?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |