SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja hoi.. Niet half, maar 11 jaar jonger.
Dat was iemand anders die meisjes van 15 deedIk weet alleen niet meer wie dat was
![]()
![]()
Twi zeker?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zeg ik toch
Dat was iemand anders die meisjes van 15 deedIk weet alleen niet meer wie dat was
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik las wel een nieuwsbericht over een vent van 47 die geen celstraf kreeg voor het filmen van de seks die hij met zijn 15 jarige dochter had.. Maar dat bedoelde je vast niet..quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zeg ik toch
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nou gezien het topic wat ik vorige week had gemaakt gaat het nu stukken beter. Gedachten verzetten, bezig blijven. Jammer dat er nog veel mensen zijn die mij de rug hebben toe gekeerd maar die blijf je denk ik altijd hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:31 schreef kingtoppie het volgende:
Ehh...
Laten we het over iets leuks hebben.
Wat ging er allemaal goed vandaag zeefje?I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ohh.. Ik weet al wie je bedoeld!
Dat was Aldo volgensmij, de had met een 15/16 jarige gezoend en dat wisten z'n collega's ofzo..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
neequote:Op dinsdag 18 december 2012 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik las wel een nieuwsbericht over een vent van 47 die geen celstraf kreeg voor het filmen van de seks die hij met zijn 15 jarige dochter had.. Maar dat bedoelde je vast niet..![]()
![]()
neequote:Op dinsdag 18 december 2012 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohh.. Ik weet al wie je bedoeld!
Dat was Aldo volgensmij, de had met een 15/16 jarige gezoend en dat wisten z'n collega's ofzo..![]()
Was een tijdje terug![]()
![]()
Ow, Kree!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neeeeeeeee
Ik weet het niet meerHij ging ook helemaal flippen enzo in relatie sc was dat.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik weet het niet...quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:34 schreef zeefje het volgende:
Nou gezien het topic wat ik vorige week had gemaakt gaat het nu stukken beter. Gedachten verzetten, bezig blijven. Jammer dat er nog veel mensen zijn die mij de rug hebben toe gekeerd maar die blijf je denk ik altijd hebben.
Zijn het vooral vrouwen of mannen die je de rug toe keren?Rustig aan.![]()
Beiden. Van mijn 'vriendengroep'(mannen en vrouwen) zijn er echt maar 3 die me echt goed opvangen. De rest doet net of ik niet besta. Fijn, vooral in zo een periode.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet het niet...
Zijn het vooral vrouwen of mannen die je de rug toe keren?I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Sja, niemand heeft zin in gezeik.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:39 schreef zeefje het volgende:
[..]
Beiden. Van mijn 'vriendengroep'(mannen en vrouwen) zijn er echt maar 3 die me echt goed opvangen. De rest doet net of ik niet besta. Fijn, vooral in zo een periode.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Wat is daar mee gebeurd eigenlijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
KREEEEWat een held was dat.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Als vrienden hoor je er toch altijd voor elkaar te zijn?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sja, niemand heeft zin in gezeik.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ik weet het niet..quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:39 schreef zeefje het volgende:
[..]
Beiden. Van mijn 'vriendengroep'(mannen en vrouwen) zijn er echt maar 3 die me echt goed opvangen. De rest doet net of ik niet besta. Fijn, vooral in zo een periode.
Hoezo niet besta? Komt het misschien omdat je ook niet kenbaar maakt dat je graag opgevangen wilt worden ofzo?
Ik bedoel ik zou wel in chock zijn zou ik zoiets van je horen, maar ik zou echt niet weten wat ik zou moeten zeggen... En ik zou zeker niet er steeds weer over beginnen....Rustig aan.![]()
Zo weet je wat je echte vrienden zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:41 schreef zeefje het volgende:
[..]
Als vrienden hoor je er toch altijd voor elkaar te zijn?![]()
Gezien je rustige reply zou dat wel moeten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:41 schreef zeefje het volgende:
[..]
Als vrienden hoor je er toch altijd voor elkaar te zijn?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik heb hem nog wel een keer langs zien komen, maar niet echt vaak ofzo. Altijd met MFN in het topic, grote keet!quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik weet nu idd wat mijn echte vrienden zijn. en ja, ik begrijp ook wel dat het voor anderen zo eenn 'shock' reactie geeft. En niet goed weten wat je dan moet zeggen. Maar toch blijft het moeilijk om er voor mij mee om te gaan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet het niet..
Hoezo niet besta? Komt het misschien omdat je ook niet kenbaar maakt dat je graag opgevangen wilt worden ofzo?
Ik bedoel ik zou wel in chock zijn zou ik zoiets van je horen, maar ik zou echt niet weten wat ik zou moeten zeggen... En ik zou zeker niet er steeds weer over beginnen....I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Is verhuisd en heeft daar geen internet ofzo. En was ontslagen op werk, dus kan ook niet meer van werk internetten.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Goedenavond @ All
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik zou een luisterend oor bieden, maar nee ik zou niet opeens heel erg aanwezig worden voor je tenzij je er zelf om vraagt, dan ben ik er uiteraard wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:43 schreef zeefje het volgende:
En niet goed weten wat je dan moet zeggen. Maar toch blijft het moeilijk om er voor mij mee om te gaan.Rustig aan.![]()
Dat jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou een luisterend oor bieden, maar nee ik zou niet opeens heel erg aanwezig worden voor je tenzij je er zelf om vraagt, dan ben ik er uiteraard wel.![]()
Fixed.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo weet je of je hun vriendschap wel of niet verdientDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Kijk zequote:Op dinsdag 18 december 2012 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
Oh we zitten weer in R&P
Ik ga het begin van het glazen huis kijken![]()
![]()
Toedels LoowLaaquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
Oh we zitten weer in R&P
Ik ga het begin van het glazen huis kijken
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:53 schreef MsMessy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi![]()
![]()
Ik ga mijn lenzen eens van m'n oogbollen pulkenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hoe is het leven?quote:Ik ben eigenlijk zin aan het maken om te gaan douchen, maar zit nog zo lekker muziek te luisteren.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Ik ga mijn lenzen eens van m'n oogbollen pulken![]()
![]()
Ey! MsMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi
Mjah, ik moet half 5 op morgen, moet eigenlijk ook wel gaan liggen binnen nu en anderhalf uur, maar nog geen zinquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hoe is het leven?
[..]
Ik ben eigenlijk zin aan het maken om te gaan douchen, maar zit nog zo lekker muziek te luisteren.
Oow loop ik daarom met die Hamer rond ?quote:
Doesjen is helemaal geen verkeerde aktie hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:55 schreef MsMessy het volgende:
Ik ben eigenlijk zin aan het maken om te gaan douchen, maar zit nog zo lekker muziek te luisteren.![]()
Heerlijk met warm water en bubbels enzo
Ik weet het, ga dan ook wel met een kwartiertje of zo. Want een lekker warme douche om even de spieren los te maken vind ik toch wel oké.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Doesjen is helemaal geen verkeerde aktie hoor![]()
Heerlijk met warm water en bubbels enzo![]()
Croque Monsieur ?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik hou niet van knapperige mannen
Ik ben hard van buiten zacht van binnen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik hou niet van knapperige mannenRustig aan.![]()
Terwijl anderen juist weer een dikke huid hebben, maar daaronder zit dan toch gewoon bot.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben hard van buiten zacht van binnen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik hou niet van knapperige mannen![]()
Ben er weer![]()
![]()
De dames zItten hier een Once Upon A Time marathon te doen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Sorry maar je haalt het niet bij mijn lief, keiharde man met een hart van pure chocolade. (getver wat ben ik weer klefquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben hard van buiten zacht van binnen.)
![]()
Jaaaaja, stukkies keihard zekerquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Sorry maar je haalt het niet bij mijn lief, keiharde man met een hart van pure chocolade. (getver wat ben ik weer klef)
![]()
Helemaal, daar geloof ik niets van
Melk chocola hier.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef MsMessy het volgende:
iharde man met een hart van pure chocolade. (getver wat ben ik weer klef
Rustig aan.![]()
Bah chocolaaaquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Sorry maar je haalt het niet bij mijn lief, keiharde man met een hart van pure chocolade. (getver wat ben ik weer klef)
![]()
![]()
Ik ben gewoon verse framboosjes, dat past zowel bij puur als melk sjokelaaquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jaaaaja, stukkies keihard zeker![]()
Helemaal, daar geloof ik niets van
Hoax, je hebt geen lianen in je huis hangenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:13 schreef MsMessy het volgende:
Ja ik ga dit lijf onder de douche slingeren tot het weer toonbaar is
Oké daar faal je bij mij in ieder geval, succes bij je verdere Fok hossel pogingenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee daar faal ik niet,
Jouw smaak is slechts anders.![]()
![]()
Bovenkant deurposten werkt ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoax, je hebt geen lianen in je huis hangen![]()
![]()
Niet te hard tegen de kraan slingeren; 1 kant ervan is HEET!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:13 schreef MsMessy het volgende:
Ja ik ga dit lijf onder de douche slingeren tot het weer toonbaar isProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En belangrijker nog: één kant is steenkoud.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niet te hard tegen de kraan slingeren; 1 kant ervan is HEET!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dankjewel mevrouw.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oké daar faal je bij mij in ieder geval, succes bij je verdere Fok hossel pogingenRustig aan.![]()
Zeg gerust Stil...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik verhuis even een weekje.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Naar het topic daarover ja.quote:C'est la vie
goedgoed!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:35 schreef Evie het volgende:
hm ga maar sigaretjes halenstille mensen!
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Stop nou eens met roken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:35 schreef Evie het volgende:
hm ga maar sigaretjes halenstille mensen!
Rustig aan.![]()
Dat is snel voorbij .... want daaaaaar ben ik WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
Zal ik hier ook ff mijn registers openzetten? Die zijn nu heerlijk opgewarmd![]()
![]()
Oow gezelligquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:36 schreef -Engel- het volgende:
Dat is snel voorbij .... want daaaaaar ben ik WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
Zal ik hier ook ff mijn registers openzetten? Die zij nu heerlijk opgewarmd
Dat je me hier niet zoveel gaat zien tot na Kerst.quote:
C'est la vie
Je hebt een kerstfuckbuddy?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat je me hier niet zoveel gaat zien tot na Kerst.![]()
Zeg maar een soort van.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt een kerstfuckbuddy?Beter onethisch dan oneetbaar
Forum Opties Forumhop: Hop naar: