Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
Dat was iemand anders die meisjes van 15 deed Ik weet alleen niet meer wie dat was
Ik las wel een nieuwsbericht over een vent van 47 die geen celstraf kreeg voor het filmen van de seks die hij met zijn 15 jarige dochter had.. Maar dat bedoelde je vast niet..
Laten we het over iets leuks hebben. Wat ging er allemaal goed vandaag zeefje?
Nou gezien het topic wat ik vorige week had gemaakt gaat het nu stukken beter. Gedachten verzetten, bezig blijven. Jammer dat er nog veel mensen zijn die mij de rug hebben toe gekeerd maar die blijf je denk ik altijd hebben.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
Ik las wel een nieuwsbericht over een vent van 47 die geen celstraf kreeg voor het filmen van de seks die hij met zijn 15 jarige dochter had.. Maar dat bedoelde je vast niet..
Op dinsdag 18 december 2012 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende: Ohh.. Ik weet al wie je bedoeld! Dat was Aldo volgensmij, de had met een 15/16 jarige gezoend en dat wisten z'n collega's ofzo..
Op dinsdag 18 december 2012 20:34 schreef zeefje het volgende: Nou gezien het topic wat ik vorige week had gemaakt gaat het nu stukken beter. Gedachten verzetten, bezig blijven. Jammer dat er nog veel mensen zijn die mij de rug hebben toe gekeerd maar die blijf je denk ik altijd hebben.
Ik weet het niet...
Zijn het vooral vrouwen of mannen die je de rug toe keren?
Zijn het vooral vrouwen of mannen die je de rug toe keren?
Beiden. Van mijn 'vriendengroep'(mannen en vrouwen) zijn er echt maar 3 die me echt goed opvangen. De rest doet net of ik niet besta. Fijn, vooral in zo een periode.
Beiden. Van mijn 'vriendengroep'(mannen en vrouwen) zijn er echt maar 3 die me echt goed opvangen. De rest doet net of ik niet besta. Fijn, vooral in zo een periode.
Ik weet het niet.. Hoezo niet besta? Komt het misschien omdat je ook niet kenbaar maakt dat je graag opgevangen wilt worden ofzo?
Ik bedoel ik zou wel in chock zijn zou ik zoiets van je horen, maar ik zou echt niet weten wat ik zou moeten zeggen... En ik zou zeker niet er steeds weer over beginnen....
Ik weet het niet.. Hoezo niet besta? Komt het misschien omdat je ook niet kenbaar maakt dat je graag opgevangen wilt worden ofzo?
Ik bedoel ik zou wel in chock zijn zou ik zoiets van je horen, maar ik zou echt niet weten wat ik zou moeten zeggen... En ik zou zeker niet er steeds weer over beginnen....
Ik weet nu idd wat mijn echte vrienden zijn. en ja, ik begrijp ook wel dat het voor anderen zo eenn 'shock' reactie geeft. En niet goed weten wat je dan moet zeggen. Maar toch blijft het moeilijk om er voor mij mee om te gaan.
Op dinsdag 18 december 2012 20:43 schreef zeefje het volgende: En niet goed weten wat je dan moet zeggen. Maar toch blijft het moeilijk om er voor mij mee om te gaan.
Ik zou een luisterend oor bieden, maar nee ik zou niet opeens heel erg aanwezig worden voor je tenzij je er zelf om vraagt, dan ben ik er uiteraard wel.
Ik zou een luisterend oor bieden, maar nee ik zou niet opeens heel erg aanwezig worden voor je tenzij je er zelf om vraagt, dan ben ik er uiteraard wel.