En terecht, langdradig gedoe.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:14 schreef alors het volgende:
[..]
Kane instarten als Giel nog aan het praten is.
Ze zouden er toch een keer achter moeten zijn zou je denken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:14 schreef Tourniquet het volgende:
Zet net m'n tv op 101TV en ja hoor, net als de voorgaande 5 jaren is het geluid weer 3x zo hard als op andere zenders.
hier ook wel, heb hem vorige week zelf nog gedraaidquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
Dat nummer van Will.i.am en Britney, is dat nieuw in NL?dat hij in praatje-plaatje zat? Want hier (UK) is hij wel vaak op de radio!
Vorig jaar was het na veel klagen halverwege SR een stuk beter, maar nu weer rukquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zouden er toch een keer achter moeten zijn zou je denken.
Ik gebruik gewoon mijn kastje én mijn tv-volume om het te verstellen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:14 schreef Tourniquet het volgende:
Zet net m'n tv op 101TV en ja hoor, net als de voorgaande 5 jaren is het geluid weer 3x zo hard als op andere zenders.
Hij maakt Kane in zijn eentje ontzettend kut.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:15 schreef alors het volgende:
Dinand klinkt wel alsof hij aan het cummen is.
Ik dacht dat ik de enige was die dat deedquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:16 schreef Markeerstift het volgende:
3d cam is hier nu helemaal stuk. Hoe moet ik nu de cameraman volgen
Met een markeerstift.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:16 schreef Markeerstift het volgende:
3d cam is hier nu helemaal stuk. Hoe moet ik nu de cameraman volgen
De updates, die van half 11 toch half 5 of zoiets.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:18 schreef Evertjan het volgende:
wat gaat Jim Vorwald doen voor SR dit jaar?
cool!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
De updates, die van half 11 toch half 5 of zoiets.
Jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zal vreemd zijn als een kind geen ogen heeft
minder studenten?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:19 schreef heloef het volgende:
Je merkt wel het verschil tussen Enschede en Leiden qua publiek.
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:19 schreef heloef het volgende:
Vertelquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:19 schreef heloef het volgende:
Dat vooral en meer boerenvolk.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:19 schreef Oerbeer het volgende:
Valt mij op dat er nog weinig zure jankerds in het forum zijn beland.
Dat was leuk om te zienquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
was in Groningen wel anders, dansen in de sneeuw!!
Nee. Kan niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:20 schreef SecretStoryWous het volgende:
Heeft iemand schotel met canal digitaal? Zoja; kun je daarop 101TV kijken dit jaar? Vorig jaar kon dat wel op HumorTV, die is normaal geblokkeerd maar meestal ging die elk jaar tijdens serious request van de blokkering af.
Is dat Gerrit Zalm op links?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |