En terecht, langdradig gedoe.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:14 schreef alors het volgende:
[..]
Kane instarten als Giel nog aan het praten is.
Ze zouden er toch een keer achter moeten zijn zou je denken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:14 schreef Tourniquet het volgende:
Zet net m'n tv op 101TV en ja hoor, net als de voorgaande 5 jaren is het geluid weer 3x zo hard als op andere zenders.
hier ook wel, heb hem vorige week zelf nog gedraaidquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
Dat nummer van Will.i.am en Britney, is dat nieuw in NL?dat hij in praatje-plaatje zat? Want hier (UK) is hij wel vaak op de radio!
Vorig jaar was het na veel klagen halverwege SR een stuk beter, maar nu weer rukquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zouden er toch een keer achter moeten zijn zou je denken.
Ik gebruik gewoon mijn kastje én mijn tv-volume om het te verstellen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:14 schreef Tourniquet het volgende:
Zet net m'n tv op 101TV en ja hoor, net als de voorgaande 5 jaren is het geluid weer 3x zo hard als op andere zenders.
Hij maakt Kane in zijn eentje ontzettend kut.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:15 schreef alors het volgende:
Dinand klinkt wel alsof hij aan het cummen is.
Ik dacht dat ik de enige was die dat deedquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:16 schreef Markeerstift het volgende:
3d cam is hier nu helemaal stuk. Hoe moet ik nu de cameraman volgen
Met een markeerstift.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:16 schreef Markeerstift het volgende:
3d cam is hier nu helemaal stuk. Hoe moet ik nu de cameraman volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |