Dat mag natuurlijk ook, als de hoogste bieder dat wil kan ik hem ook op de grond gooien en er op gaan stampenquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:04 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een vreselijk lelijke mok!
Ik bied 5 euro om 'm buiten de deur te houden.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:05 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk ook, als de hoogste bieder dat wil kan ik hem ook op de grond gooien en er op gaan stampen![]()
MIJN EIGEN MOK!!! WAT DOE JE?!?!?!quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:05 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk ook, als de hoogste bieder dat wil kan ik hem ook op de grond gooien en er op gaan stampen![]()
Oh boy...if you'd only know.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Neen, die heeft geen dofijnfetish.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:13 schreef napoleonfour het volgende:
Ik bied 6 euro als jij hem ook kan versturen naar iemand anders.
Ook dat behoort tot de mogelijkhedenquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:13 schreef napoleonfour het volgende:
Ik bied 6 euro als jij hem ook kan versturen naar iemand anders.
Ik heb alleen het adres nog niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:14 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ook dat behoort tot de mogelijkheden
Dat maakt het wat lastigerquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb alleen het adres nog niet.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:35 schreef liesje1979 het volgende:
7,10 er vanuitgaande dat ik weer Hork krijg met lootjes trekken.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:47 schreef robdriessen het volgende:
8,50
Voorwaarden:
- Mok gaat geheel in 3FM stijl "Uit Het Raaaaam"
- Vlucht en landing worden gefilmd.
Welke verdieping woon je?quote:- Mok gaat geheel in 3FM stijl "Uit Het Raaaaam"
- Vlucht en landing worden gefilmd.
Een beetje de veilingregels veranderen met je geitenwollensokken geweten, he? Je schuldgevoel sussen omdat je niet mee hebt helpen duwen. Als je straks voor het slapengaan je lepel levertraan drinkt, denk dan nog maar eens twee keer na over waar de baleinen van je vrouw d'r corset vandaan komen!quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Hell no!
We hebben Johannes al laten stikken en dan nu zeker een dolfijn laten crashen. Nimmer!
Maar ik heb ook geen tijd om tot zaterdag 22 december om 23:59:59 te wachten. Dan heb ik sowieso al plannen.
Dus een eenmalig bod van ¤ 15 binnen nu en een uur te accepteren door TS. Anders trek ik het in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Je zult toch wel met een beter bod moeten komen wil ik de veilingregels er voor aanpassenquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Hell no!
We hebben Johannes al laten stikken en dan nu zeker een dolfijn laten crashen. Nimmer!
Maar ik heb ook geen tijd om tot zaterdag 22 december om 23:59:59 te wachten. Dan heb ik sowieso al plannen.
Dus een eenmalig bod van ¤ 15 binnen nu en een uur te accepteren door TS. Anders trek ik het in.
Het is een dolfijnenmok. Met een kapot oortje. Denk niet dat je een beter bod zult krijgen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:15 schreef Rockfire het volgende:
Je zult toch wel met een beter bod moeten komen wil ik de veilingregels er voor aanpassen
Bied jij soms meer?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:23 schreef MeneerLogica het volgende:
Gaat niet om het artikel maar de gedachte erachter
Zou kunnen, maar dat is nu nog te vroeg om te zeggen. Mocht dat het geval zijn dan leg ik het verschil zelf wel bij, want:quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het is een dolfijnenmok. Met een kapot oortje. Denk niet dat je een beter bod zult krijgen..
quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:23 schreef MeneerLogica het volgende:
Gaat niet om het artikel maar de gedachte erachter
Natuurlijk niet, ik bewaar de mok gewoon in Bugarachquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:38 schreef Fogel het volgende:
Het einde van de wereld is vrijdag al, je bent gewoon te gehecht aan het veilingsobject om het voor die tijd van de hand te doen he!
Hij misschien niet, maar ik ben een irritante kutuser en bied gewoon 17,50¤quote:
Kijk mijn editquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Nou veel plezier dan met die kapotte mok..
Doe maar ¤ 18 dan en stuur hem maar naar Liesje1979.quote:
+2,5, dus 20,50¤?quote:
euhquote:
Je hebt toch hopelijk gezien dat er al lang meer geboden is?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:37 schreef koelants het volgende:
[..]
euh
Ik snap je grap niet
Ik zeg toch echt duidelijk 2 euro 50 en niet 20 euro 50!
Er is al 18 geboden. Minder dan dat bieden heeft geen nut.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:37 schreef koelants het volgende:
[..]
euh
Ik snap je grap niet
Ik zeg toch echt duidelijk 2 euro 50 en niet 20 euro 50!
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:38 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Je hebt toch hopelijk gezien dat er al lang meer geboden is?
Hij koopt er gewoon een vijfje wiet voor... maar goed, het idee is leukquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:39 schreef Funk__Doc het volgende:
Dit geld gaat echt niet naar Serieus Request...
Ik vertrouw je gewoon en ga er vanuit dat het wederzijds is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:48 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dit inderdaad
Wat moet ik doen om te bewijzen dat ik het meen?
Jazekerquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vertrouw je gewoon en ga er vanuit dat het wederzijds is.
Niet nodig, ik durf voor je in te staan dat jij te vertrouwen bent.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:48 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dit inderdaad
Wat moet ik doen om te bewijzen dat ik het meen?
Je gunt Hork geen ultiem plezier?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Doe maar ¤ 18 dan en stuur hem maar naar Liesje1979.
Wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Neen, die heeft geen dofijnfetish.
Doe het voor de baby's.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het is een dolfijnenmok. Met een kapot oortje. Denk niet dat je een beter bod zult krijgen..
quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 00:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Hé rockfire, stuur mij de bankgegevens maar. Dan maak ik het wel over namens fogel. Scheelt hem in internationale transactiekosten.
Als het enigszins kan ben ik daar bij inderdaadquote:Op zondag 23 december 2012 00:09 schreef Fogel het volgende:
En rf, jij komt de 16e naar de meet? Kan ik dan de mok in ontvangst nemen
Top, en zo niet dan heeft het geen haast wat mij betreft. Ik kom wel vaker naar NL.quote:Op zondag 23 december 2012 00:11 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Als het enigszins kan ben ik daar bij inderdaad
Net aangevraagd, dus zal nog wel even duren, als hij überhaupt al langs komt. Ik heb wel uitgelegd waar het geld mee is opgehaald, met een link naar dit topic.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |