quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:38 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Je hebt toch hopelijk gezien dat er al lang meer geboden is?
Hij koopt er gewoon een vijfje wiet voor... maar goed, het idee is leukquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:39 schreef Funk__Doc het volgende:
Dit geld gaat echt niet naar Serieus Request...
Ik vertrouw je gewoon en ga er vanuit dat het wederzijds is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:48 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dit inderdaad
Wat moet ik doen om te bewijzen dat ik het meen?
Jazekerquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vertrouw je gewoon en ga er vanuit dat het wederzijds is.
Niet nodig, ik durf voor je in te staan dat jij te vertrouwen bent.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:48 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dit inderdaad
Wat moet ik doen om te bewijzen dat ik het meen?
Je gunt Hork geen ultiem plezier?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Doe maar ¤ 18 dan en stuur hem maar naar Liesje1979.
Wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Neen, die heeft geen dofijnfetish.
Doe het voor de baby's.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het is een dolfijnenmok. Met een kapot oortje. Denk niet dat je een beter bod zult krijgen..
quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 00:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Hé rockfire, stuur mij de bankgegevens maar. Dan maak ik het wel over namens fogel. Scheelt hem in internationale transactiekosten.
Als het enigszins kan ben ik daar bij inderdaadquote:Op zondag 23 december 2012 00:09 schreef Fogel het volgende:
En rf, jij komt de 16e naar de meet? Kan ik dan de mok in ontvangst nemen
Top, en zo niet dan heeft het geen haast wat mij betreft. Ik kom wel vaker naar NL.quote:Op zondag 23 december 2012 00:11 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Als het enigszins kan ben ik daar bij inderdaad
Net aangevraagd, dus zal nog wel even duren, als hij überhaupt al langs komt. Ik heb wel uitgelegd waar het geld mee is opgehaald, met een link naar dit topic.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |