Vanaf 0.43:quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Daar zouden ze ook mee moeten stoppen inderdaad telkens bij elk klein bod een bedrijfsnaam te noemen...
quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb vooral het idee dat alle spontane segmentjes van voorgaande jaren nu verplicht in de huidige editie moeten zitten... de ekdom playback, de theme song, de simple meespringer, de veels te grote cheque, het schattige kleine kindje dat huilend een klein bedragje komt geven aan de enge meneren in het huis.. etc etc.
Het lijkt steeds minder spontaan te worden.
Ze zouden ook gewoon eens die requests moeten gaan draaien trouwens. Ik zie zo vaak bandjes daar demo's naar binnen gooien of rare muziek aangevraagd worden en wat doen ze "ik zal kijken wat ik voor je kan doen" en het wordt gewoon niet gedraaid. Hoezo serious request.
Goed gezegd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:22 schreef kingmob het volgende:
Het lijkt inmiddels ingekapseld bij de kerst zo'n beetje, denk dus dat het voorlopig niet weg gaat. En daar hoort idd traditie bij, waardoor het spontane ook verdwijnt. Veel mensen willen dat ook helemaal niet volgens mij, die willen gewoon de living doll playback nog een keer zien en dan zijn ze blij. Wie ben ik om ze dat te ontzeggen
Ze zijn niet gestopt maar zijn overgestapt naar een ander format. De DJ's zitten nu niet meer in een glazen huis maar in een saaie studio waar ze verzoekplaatjes draaien. Erg gezellig is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:01 schreef BasEnAad het volgende:
In België zijn ze er al mee gestopt.
Maare ze moeten het lekker zelf weten, hun feestje.
Honger en ellende moet wel gezellig zijn, immers. Anders vinden we d'r niks an!quote:Op woensdag 19 december 2012 10:01 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Ze zijn niet gestopt maar zijn overgestapt naar een ander format. De DJ's zitten nu niet meer in een glazen huis maar in een saaie studio waar ze verzoekplaatjes draaien. Erg gezellig is het allemaal niet.
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:02 schreef Luigi het volgende:
[..]
Honger en ellende moet wel gezellig zijn, immers. Anders vinden we d'r niks an!
Dat is ook wel lekker kortzichtig natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2012 11:38 schreef L3viathan het volgende:
Kunnen die Afrikanen nou nog niet rondkomen van al die bergen geld die daar elk jaar heen gaan?
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is ook wel lekker kortzichtig natuurlijk
SR is natuurlijk ook een evenement, het ultime voorbeeld van saamhorigheid en dat in de week voor kerst. Haal je het huis weg en stop je de dj's in een studio zonder interactie met de mensen dan verdwijnt het speciale eraan en zal de eindopbrengst ook veel minder zijn.quote:Honger en ellende moet wel gezellig zijn, immers. Anders vinden we d'r niks an!
Zoals Michie_ terecht opmerkt werkt een dergelijk evenement alleen als mensen zich er betrokken bij kunnen voelen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:02 schreef Luigi het volgende:
[..]
Honger en ellende moet wel gezellig zijn, immers. Anders vinden we d'r niks an!
Nogal een loos punt, aangezien hij een stuk meer opbrengt dan dat kwart miljoen van jou.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:47 schreef Lienzz het volgende:
heel simpel, laten we een actie starten, heel nederland legt geld in tot een mooi bedrag ontstaat, bijvoorbeeld 250.000 euro, dat we schenken aan serious request, met als enige eis dat giel nooit meer op de radio te horen is. wedden dat hij het niet doet, liever duizend dode babies dan dat hij zijn radiopik moet inleveren
En wat zegt dat over deze zgn. betrokken mensen?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zoals Michie_ terecht opmerkt werkt een dergelijk evenement alleen als mensen zich er betrokken bij kunnen voelen.
Dat mensen eerder geneigd zijn geld te geven aan een project dat ze sympathieker vinden. Wat natuurlijk totaal onbegrijpelijk is.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:54 schreef Luigi het volgende:
[..]
En wat zegt dat over deze zgn. betrokken mensen?
Of dat ze helemaal niet zo betrokken zijn en dat ze alleen op zoek zijn naar een feestje en relatief goedkope landelijke reclame.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat mensen eerder geneigd zijn geld te geven aan een project dat ze sympathieker vinden. Wat natuurlijk totaal onbegrijpelijk is.
Dat maakt voor het opgehaalde bedrag niet uit. Of een bedrijf nou een ton stort aan het rode kruis omdat ze dan een grote cheque met hun naam er op op TV kunnen tonen of omdat ze maatschappelijk betrokken zijn, honderdduizend keiharde euro's voor het Rode Kruis worden er niet anders van. Dat verliezen tegenstanders van het format nogal eens uit het oog.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:57 schreef Luigi het volgende:
[..]
Of dat ze helemaal niet zo betrokken zijn en dat ze alleen op zoek zijn naar een feestje en relatief goedkope landelijke reclame.
Jij denkt serieus dat een multinational geld hier aan uit gaat geven?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat bedrijven door serious request méér doneren dan anders, aangezien je voor lul staat als je als multinational met een paar duizend euro aankomt.
Ja? Ik kan niet zo snel op een naam komen, maar vorig jaar gebeurde het meer dan eens dat een groot bedrijf een cheque naar het Huis kwam brengen.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat een multinational geld hier aan uit gaat geven?
Mijn kritiek is voornamelijk dat het zo saai geworden is... ik vind groots enzo prima maar doe eens iets ANDERS!quote:Op woensdag 19 december 2012 13:49 schreef Tchock het volgende:
Ik snap alle kritiek op SR nooit zo goed. Ja, natuurlijk is het een mediaspektakel. Natuurlijk is het een grote egoshow voor de DJ's. Maar wat is daar het probleem aan? Juist dat het zo groots is, dat zo veel bedrijven er bij willen zijn, dat het zo veel mensen weet te bereiken maakt dat het zo'n succes is. Er zijn weinig andere acties die jaarlijks zo veel geld op kunnen halen als Serious Request.
"Een groot bedrijf" is natuurlijk niet meteen een multinationial, kan me er eigenlijk niets bij voorstellen.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja? Ik kan niet zo snel op een naam komen, maar vorig jaar gebeurde het meer dan eens dat een groot bedrijf een cheque naar het Huis kwam brengen.
Allemaal prima maar zeg dat dan gewoon. Maar nee, al die emo's op dat plein zijn opeens ohzo betrokken bij die arme negerbeebies. En daar doen ze het echt heus voor hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat maakt voor het opgehaalde bedrag niet uit. Of een bedrijf nou een ton stort aan het rode kruis omdat ze dan een grote cheque met hun naam er op op TV kunnen tonen of omdat ze maatschappelijk betrokken zijn, honderdduizend keiharde euro's voor het Rode Kruis worden er niet anders van. Dat verliezen tegenstanders van het format nogal eens uit het oog.
Sterker nog, ik denk dat bedrijven door serious request méér doneren dan anders, aangezien je voor lul staat als je als multinational met een paar duizend euro aankomt.
Ik snap dat om wat voor reden dan ook heel boos bent maar alles op één hoop vegen schiet niemand iets mee op.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:02 schreef Luigi het volgende:
[..]
Allemaal prima maar zeg dat dan gewoon. Maar nee, al die emo's op dat plein zijn opeens ohzo betrokken bij die arme negerbeebies. En daar doen ze het echt heus voor hoor.
Beetje als alleen met kerst naar de kerk gaan of je heel druk maken over bultrug johannes en je daarna volstoppen met toastjes paling. Hypocriete leedindustrie.
Ja er zullen een paar uitzonderingen zijn. Hoera. Kom op zeg, borstkanker is ook al een feestje tegenwoordig met al die glossy's. Walgelijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap dat om wat voor reden dan ook heel boos bent maar alles op één hoop vegen schiet niemand iets mee op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |