abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 18 december 2012 @ 18:31:58 #26
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_120469052
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:29 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Daarbij is het tegenwoordig meer als uithangbord voor de grote multinationals om te tonen dat ze om zo begaan zijn met het lot van de [vul wat in] in Afrika.
Daar zouden ze ook mee moeten stoppen inderdaad telkens bij elk klein bod een bedrijfsnaam te noemen...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_120469242
De eerste twee keer kon ik er nog om glimlachen nu is wordt steeds irritanter. Ik zit er over na te denken om tegen de ramen aan te gaan schijten.
pi_120469524
iedere willekeurige school of zaak komt er ook niet onderuit om een of andere actie te organiseren :') of die tienermoeder oid je nou boeien of niet
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:59:16 #29
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_120470044
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:44 schreef littledrummergirl het volgende:
iedere willekeurige school of zaak komt er ook niet onderuit om een of andere actie te organiseren :') of die tienermoeder oid je nou boeien of niet
75% weet niet eens waarvoor geld wordt ingezameld _O- triest maar waar :') Maar inderdaad, als je niets geeft wordt je ter plekke gelyncht :')

Ik heb d elaatste 2 uur 3FM geluisterd en geen éénkeer is genoemd waarvoor geld wordt opgehaald maar wel allerlei andere non-informatie en zelf promotie van de 3FM heren :') :X
pi_120474400
Ik vind het goede doel van dit jaar ook nogal twijfelachtig. Vorig jaar de mammies, dit jaar de mammies met hun kindjes. Volgend jaar de kindjes met weet ik veel wat. Zo blijven we bezig in dat Afrika.

Ik krijg het idee dat ze het zelf ook moeilijk vinden om dit goede doel over de buhne te krijgen. wat een gezwets tot nu toe, met name van die Corton,
pi_120476392
heb ook t gevoel dat mensen niet geven om t goede doel an sich, maar gewoon om mee te doen aan het sfeertje en het feestje. al zouden ze het geld achteraf door de plee spoelen, dan zou geen haan ernaar kraaien :N
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_120476980
Het concept is inderdaad een beetje uitgewerkt
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_120477270
..

[ Bericht 99% gewijzigd door bulbjes op 18-12-2012 20:55:18 ]
pi_120477330
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:31 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Daar zouden ze ook mee moeten stoppen inderdaad telkens bij elk klein bod een bedrijfsnaam te noemen...
Vanaf 0.43:
Filmpje geeft mijn gedachte over Serieus request overigens wel redelijk goed weer.
pi_120477367
..
pi_120477399
foutje. Godver zit mezelf steeds te quoten ipv mn bericht te wijzigen :')
pi_120495741
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 december 2012 13:04 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik heb vooral het idee dat alle spontane segmentjes van voorgaande jaren nu verplicht in de huidige editie moeten zitten... de ekdom playback, de theme song, de simple meespringer, de veels te grote cheque, het schattige kleine kindje dat huilend een klein bedragje komt geven aan de enge meneren in het huis.. etc etc.

Het lijkt steeds minder spontaan te worden.

Ze zouden ook gewoon eens die requests moeten gaan draaien trouwens. Ik zie zo vaak bandjes daar demo's naar binnen gooien of rare muziek aangevraagd worden en wat doen ze "ik zal kijken wat ik voor je kan doen" en het wordt gewoon niet gedraaid. Hoezo serious request.
quote:
19s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:22 schreef kingmob het volgende:
Het lijkt inmiddels ingekapseld bij de kerst zo'n beetje, denk dus dat het voorlopig niet weg gaat. En daar hoort idd traditie bij, waardoor het spontane ook verdwijnt. Veel mensen willen dat ook helemaal niet volgens mij, die willen gewoon de living doll playback nog een keer zien en dan zijn ze blij. Wie ben ik om ze dat te ontzeggen :P
Goed gezegd.

En ik krijg er altijd een wat dubbel gevoel van, van dat gedoneer. Een gedeelte zal het oprecht menen, maar bij een héél groot gedeelte voelt het als het afkopen van een schuldgevoel. "Goh, heb ik toch nog iets goeds gedaan, dit jaar."

Niet mijn ding, dat evenement. :N
pi_120498227
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 13:01 schreef BasEnAad het volgende:
In België zijn ze er al mee gestopt.
Maare ze moeten het lekker zelf weten, hun feestje.
Ze zijn niet gestopt maar zijn overgestapt naar een ander format. De DJ's zitten nu niet meer in een glazen huis maar in een saaie studio waar ze verzoekplaatjes draaien. Erg gezellig is het allemaal niet.
pi_120498257
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:01 schreef Michie_ het volgende:

[..]

Ze zijn niet gestopt maar zijn overgestapt naar een ander format. De DJ's zitten nu niet meer in een glazen huis maar in een saaie studio waar ze verzoekplaatjes draaien. Erg gezellig is het allemaal niet.
Honger en ellende moet wel gezellig zijn, immers. Anders vinden we d'r niks an!
  Moderator woensdag 19 december 2012 @ 11:24:56 #40
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_120500996
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:02 schreef Luigi het volgende:

[..]

woensdag 19 december 2012 @ 11:38:08 #41
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_120501458
Kunnen die Afrikanen nou nog niet rondkomen van al die bergen geld die daar elk jaar heen gaan?
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  Moderator woensdag 19 december 2012 @ 12:20:50 #42
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_120502709
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 11:38 schreef L3viathan het volgende:
Kunnen die Afrikanen nou nog niet rondkomen van al die bergen geld die daar elk jaar heen gaan?
Dat is ook wel lekker kortzichtig natuurlijk :D
  woensdag 19 december 2012 @ 12:30:14 #43
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_120502976
quote:
2s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:20 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dat is ook wel lekker kortzichtig natuurlijk :D
:P
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_120505651
quote:
SR is natuurlijk ook een evenement, het ultime voorbeeld van saamhorigheid en dat in de week voor kerst. Haal je het huis weg en stop je de dj's in een studio zonder interactie met de mensen dan verdwijnt het speciale eraan en zal de eindopbrengst ook veel minder zijn.
Het zal me niets verbazen als de Belgen dit jaar een dramatisch laag bedrag ophalen.
pi_120505746
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:02 schreef Luigi het volgende:

[..]

Zoals Michie_ terecht opmerkt werkt een dergelijk evenement alleen als mensen zich er betrokken bij kunnen voelen.
pi_120505845
Ik snap alle kritiek op SR nooit zo goed. Ja, natuurlijk is het een mediaspektakel. Natuurlijk is het een grote egoshow voor de DJ's. Maar wat is daar het probleem aan? Juist dat het zo groots is, dat zo veel bedrijven er bij willen zijn, dat het zo veel mensen weet te bereiken maakt dat het zo'n succes is. Er zijn weinig andere acties die jaarlijks zo veel geld op kunnen halen als Serious Request.
pi_120507994
Ze kunnen dat geld beter geven aan voorlichting over sex en voorbehoedsmiddelen. Anders blijft het dwijlen met de kraan open. Gister zat er eentje te vertellen ja en dan bevalt een vrouw aan de rand van een weg en ze weet niet wat ze moet doen. Voor 1,50 euro heeeft ze dan al een doosje wat kan helpen (?) Supervaag verhaal
pi_120508102
heel simpel, laten we een actie starten, heel nederland legt geld in tot een mooi bedrag ontstaat, bijvoorbeeld 250.000 euro, dat we schenken aan serious request, met als enige eis dat giel nooit meer op de radio te horen is. wedden dat hij het niet doet, liever duizend dode babies dan dat hij zijn radiopik moet inleveren
En dat kan zomaar.....?
pi_120508367
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 14:47 schreef Lienzz het volgende:
heel simpel, laten we een actie starten, heel nederland legt geld in tot een mooi bedrag ontstaat, bijvoorbeeld 250.000 euro, dat we schenken aan serious request, met als enige eis dat giel nooit meer op de radio te horen is. wedden dat hij het niet doet, liever duizend dode babies dan dat hij zijn radiopik moet inleveren
Nogal een loos punt, aangezien hij een stuk meer opbrengt dan dat kwart miljoen van jou.
pi_120508405
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:46 schreef Tchock het volgende:

[..]

Zoals Michie_ terecht opmerkt werkt een dergelijk evenement alleen als mensen zich er betrokken bij kunnen voelen.
En wat zegt dat over deze zgn. betrokken mensen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')