Haha ik wil vanavond toch nog een serietje kijkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja daaaaagIk kan eindelijk normaal posten in de VBL SC.... Heeft wat energie gekost hoor
Nee gaat wel lukken
Meestal kom ik aanwaaien bij die andere SC's, dus gaat wel lukken
Ben blij dat er een serie stop isZo nog even de laatste aflevering van gossip girl kijken
Eindhoven was beter geweestquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Euj, alleen balen dat het in Enskêe staat
Ik bedenk me opeens dat ik ook nog Merlin moet kijken....quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha ik wil vanavond toch nog een serietje kijken. Maar ondertussen laat ik SR wel op de laptop doorgaan
.
Sorry het is even wennen, maar komt goedquote:
Beetje jammer van je UI.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik bedenk me opeens dat ik ook nog Merlin moet kijken....
[..]
Sorry het is even wennen, maar komt goed
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we het leuker doen. In Haren bij het huis van Merthe.
Hahaha wat ben ik blij dat ik die gemist heb, vorige keer had ik em tot januari in mijn hoofd zittenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:32 schreef henkde_j het volgende:
Jezeke is geboren haleloeja he hoo
Jezeke is geboren in een bakske vol met stro
ik zet het ff op facebookquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we het leuker doen. In Haren bij het huis van Merthe.
Gazelle?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goeden OP.
Nu is het alleen nog wachten op het subforum.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:47 schreef wolfrolf het volgende:
* wolfrolf knuffelt Pino want bazen OP
Dankjulliequote:
>ambulance bestellequote:Op dinsdag 18 december 2012 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Piet Pelle neukt met Estelle.
Alleen zal Badr Hari dat niet leuk vinden
Gerard zeker wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, denken jullie dat de DJ's Duits kunnen?
Want het huis staat erg dichtbij Duitsland
Week te laatquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Vakantie komt dit jaar op het goede moment.
quote:
Mwah, vandaag vrij. Morgen 3 pw in de ochtend. Donderdag en vrijdag meld ik me gewoon ziek want die dagen zijn nutteloosquote:
Ik mis de eerste 3 dagen voor een deel helaasch.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, vandaag vrij. Morgen 3 pw in de ochtend. Donderdag en vrijdag meld ik me gewoon ziek want die dagen zijn nutteloos
Vorig jaar was er minder opkomst qua topics dan in 2010. Dat ging echt als een malle toen. 75 posts per minuut toen of iets.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heel FOK! in de 3fm SC, dringen.
Buiten VBL ben ik heel aardig.quote:
Nu stel je me teleur. Dit kom ik niet meer te boven.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, jij bent een debiel. Ook buiten voetbal.
Beetje matig dit. Denk aan de kerstgedachte.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij iedereen die de afgelopen 5 minuten heeft gepost op mezelf naquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:09 schreef Ame_thyst het volgende:
inb4 "Oeh jij untermensch jij komt alleen tijdens SC in dit topic"
En vriendinnetjesquote:
Een week lang Serious Request zonder jou.quote:
Moet je hem even opfokken heeft ie zo weer een ban te pakkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een week lang Serious Request zonder jou.
In de Vrijdagzaterdagzondagmiddagen+avonden kijk ik ook Darts ondertussen. Maar ik blijf wel posten. Eng hé.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een week lang Serious Request zonder jou.
Dartsquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de Vrijdagzaterdagzondagmiddagen+avonden kijk ik ook Darts ondertussen. Maar ik blijf wel posten. Eng hé.
Ga je ook weer alle topics openen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de Vrijdagzaterdagzondagmiddagen+avonden kijk ik ook Darts ondertussen. Maar ik blijf wel posten. Eng hé.
Stijntje, gedraag je! Anders ga je vanavond met blote voeten naar bed!quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier? Nee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ga je ook weer alle topics openen?
Retorische vraag.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Doe ik altijd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:13 schreef alors het volgende:
[..]
Stijntje, gedraag je! Anders ga je vanavond met blote voeten naar bed!
Is dit een retorische vraag?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als ik in de buurt van Tong kom, stap ik over op een nieuwe account.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:14 schreef Oerbeer het volgende:
Damn. Die Ajacied heeft tegenwoordig al 128k posts .
Ik heb al 6 topics op rij bij het dartsen joh.quote:
Benieuwd naar het percentage kwaliteitspostsquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:14 schreef Oerbeer het volgende:
Zo goed was jij niet op je 14e he? Echt een talentje, gun dat die jongen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:14 schreef Oerbeer het volgende:
Maar je hebt wel de mooiste pot gemist afgelopen nacht.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik in de buurt van Tong kom, stap ik over op een nieuwe account.
[..]
Ik heb al 6 topics op rij bij het dartsen joh.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik in de buurt van Tong kom, stap ik over op een nieuwe account.
Schokkende uitslag.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Benieuwd naar het percentage kwaliteitsposts.
Denk het. Denk dat je de 10 niet haalt...quote:
Ik wed voor minder.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Denk het. Denk dat je de 10 niet haalt...
98% SC posts.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Benieuwd naar het percentage kwaliteitsposts.
Ik was altijd buiten, of zat bij een scharrel. Ik was een eckte hosselaer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo goed was jij niet op je 14e he? Echt een talentje, gun dat die jongen.
Volgens mij is dit ook een retorische vraag.quote:
dat was de garp, Sherlock.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is dit ook een retorische vraag.
Goed dat je je plek weet en dat je weet dat je niet kunt tippen aan mijn altijd hoogstaande postsquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we het wel vredig houden, ik weet dat ik niet de beste user ben.
Joh.quote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joh.
Goed jongens, ik heb een college.Tot vijf uur!
Is dit een retorische vraag?quote:
Valt me nog mee dat hij hier nog niet is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Zal DJ Koelkast ook weer meeposten? Die is altijd zo lekker positief!
quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:25 schreef Da_Sandman het volgende:
ok.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:32 schreef byah het volgende:
ik heb mezelf voorgenomen dit jaar niets te melden over de sneue actie en het volposten van deze topics
kusje
Dit wilden we allemaal even weten. Bedankt voor je info!quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:32 schreef byah het volgende:
ik heb mezelf voorgenomen dit jaar niets te melden over de sneue actie en het volposten van deze topics
kusje
Die kijkt alleen darts. En loopt altijd te klagen over Van Barneveld en hoe slecht ErTeeEl Zeven is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel op de VBL-SC.quote:
Nee. Want Pino is de baas hier en als we Pino zijn mening over voetbal geven is dat ook meteen onze mening. Snap je.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we Pino gewoon zijn mening hebben over voetbal.
Ik snap je helemaal.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee. Want Pino is de baas hier en als we Pino zijn mening over voetbal geven is dat ook meteen onze mening. Snap je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets. Maar een groter pauper topique moet nog gevonden worden...quote:
Van jou snap ik het.quote:
De Nachtbagger in b&hquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niets. Maar een groter pauper topique moet nog gevonden worden...
Ik vind het er wel gezellig somsquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niets. Maar een groter pauper topique moet nog gevonden worden...
Het viel me al mee dat Rob niet in de lach schoot..quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:48 schreef alors het volgende:
Is haar stem vervormd, of heeft ze echt zo'n stem?
PEC Zwollequote:Op dinsdag 18 december 2012 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we Pino gewoon zijn mening hebben over voetbal.
Ik denk ook een radiohoofd, zo aan d'r stem te horen.quote:
Laten we dat niet doen. Daar is dit topic te mooi voor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:49 schreef alors het volgende:
[..]
a442 heeft daar een mooi garpje over, als ze tegen NEC moeten.
Hij steekt zn gaprjes maar in zn aars.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:49 schreef alors het volgende:
[..]
a422 heeft daar een mooi garpje over, als ze tegen NEC moeten.
Doe mij die Eagles maar...quote:
Kan me niet voorstellen dat je verder moet dan ik.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:50 schreef Bienelientjee het volgende:
Serious Request!![]()
Jammer dat het dit jaar voor mij net te ver is om even te bezoeken! Wordt wel weer tof om te volgen!
Wel een leuke burenruzie deze weekquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat mag, heb ik geen problemen mee.
Alleen zendt EL het niet uit. Die vinden NAC - Heracles interessanter.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wel een leuke burenruzie deze week.
Ik zag dat je in Rotterdam woontquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:50 schreef Bienelientjee het volgende:
Serious Request!![]()
Jammer dat het dit jaar voor mij net te ver is om even te bezoeken! Wordt wel weer tof om te volgen!
Zal vast wel niet!quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je verder moet dan ik.
Heb nog geen rijbewijs!quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zag dat je in Rotterdam woont
Valt toch wel mee? 2 Uurtjes rijden met de auto
Al ben ik het wel met je eens dat het ver is.... volgend jaar ga ik sowieso niet...... dat vind ik pas ver weg
Rotterdamquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Al ben ik het wel met je eens dat het ver is.... volgend jaar ga ik sowieso niet...... dat vind ik pas ver weg
Het is voor mij 5 minuten fietsen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mazzelaar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is voor mij 5 minuten fietsen.![]()
Ik rij met iemand meequote:Op dinsdag 18 december 2012 13:53 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Zal vast wel niet!Maar 3 uur met de metro/trein is mij net iets té!
Vorig jaar was ik er wel bij!
[..]
Heb nog geen rijbewijs!En idd, volgend jaar is het nog verder... XD
Ga je er ook elke dag heen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is voor mij 5 minuten fietsen.![]()
Waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga je er ook elke dag heen?
Vlissingen. Heel stuk verder. Maar zondag van de partijquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:53 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Zal vast wel niet!Maar 3 uur met de metro/trein is mij net iets té!
Vorig jaar was ik er wel bij!
[..]
Heb nog geen rijbewijs!En idd, volgend jaar is het nog verder... XD
0118-4 jwzquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vlissingen. Heel stuk verder. Maar zondag van de partij.
Voetbal.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:54 schreef henkde_j het volgende:
Het is mij ineens weer duidelijk waarom ik voetbal de rug heb toegekeerd
Waarom dan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:54 schreef henkde_j het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezelligheid bij een stel stinkhippiesquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet ik veel
Om de gezelligheid
Represented.quote:
Voetbal > SRquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:54 schreef henkde_j het volgende:
Nooit je rug toekeren aan een feyenoorder, tenzij je er een kurk in hebt zittenquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:54 schreef henkde_j het volgende:
Mooi, wieberen dan weer.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Nooit je rug toekeren aan een feyenoorder, tenzij je er een kurk in hebt zitten
Beginnersfout
Ajacieden zijn beter in het de rug toekeren aan hun club als ze weer eens geen kampioen worden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Nooit je rug toekeren aan een feyenoorder, tenzij je er een kurk in hebt zitten
Beginnersfout
Goede titel iigquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ken je de rapformatie 0118-4 ook met Neger R. de Vries?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom dan?Jarenlang zelf gespeeld. Maar door onsportief gedrag op het veld (schwalbes/vechtpartijen) en tokkies die andere clubs geen mooi voetbal gunnen heb ik het er helemaal mee gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Yep. Al is dat nu Nul Elf Acht.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ken je de rapformatie 0118-4 ook met Neger R. de Vries?
Je was gewoon niet goed genoeg dus.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jarenlang zelf gespeeld. Maar door onsportief gedrag op het veld (schwalbes/vechtpartijen) en tokkies die andere clubs geen mooi voetbal gunnen heb ik het er helemaal mee gehad.
Overduidelijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je was gewoon niet goed genoeg dus.
Idd, ik vind 45 euro veel te duur om even langs te wippen. Ik doe dit jaar wel op afstand mee!quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik rij met iemand mee![]()
Maar met het OV is het inderdaad niet te doen, en nog duur ook. 45 euro treinretour
Onsportief gedrag op het veld? Er gaat helemaal nooit iets fout manquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jarenlang zelf gespeeld. Maar door onsportief gedrag op het veld (schwalbes/vechtpartijen) en tokkies die andere clubs geen mooi voetbal gunnen heb ik het er helemaal mee gehad.
Wip dan maar even bij mij langs.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:59 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Idd, ik vind 45 euro veel te duur om even langs te wippen.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Yep. Al is dat nu Nul Elf Acht.
Ja is het ook, dus daarom proppen we een auto volquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:59 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Idd, ik vind 45 euro veel te duur om even langs te wippen. Ik doe dit jaar wel op afstand mee!![]()
Dan kan je nog altijd het scorebord bedienen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je was gewoon niet goed genoeg dus.
Neuh. Dan maar iets uit de oude tijd van ze, toen hij nog gewoon Lay-On was.quote:
Wij gaan met de motor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja is het ook, dus daarom proppen we een auto vol![]()
Benzinekosten delen
Zo gaat het ook nooit goedkomen met het voetbal. Dat is zonde.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
wtf pik.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kommaar achterop beest, ben zo bij je
De tong80s van de wereld.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:02 schreef E.H. het volgende:
[..]
Hij is van de oude garde. Zit liever in Hools met zijn mede bejaarden.
Obvious gek.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
wtf pik.![]()
Ik zit net dus letterlijk hetzelfde nummer te luisteren zonder dat ik dit zag.
Ik hou wel van motorrijdenquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op zich altijd wel zin in ja. Jij niet dan>
Ik bedoel in Hools.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:03 schreef E.H. het volgende:
[..]
Nah, Da_Sandman is wel ok. Kutzeeuw.
Goh.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou wel van motorrijdenIk kan alleen niet zelf rijden
Aha ik snap hetquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:02 schreef E.H. het volgende:
[..]
HMF wil je wel helpen tegen een vergoeding.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
NouIk moet mijn motorrijbewijs nog halen
Maar steeds geen geld voor
quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:07 schreef E.H. het volgende:
[..]
HMF wil je wel helpen tegen een vergoeding.
Succes volgend jaar, is toch helemaal aangepast?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
NouIk moet mijn motorrijbewijs nog halen
Maar steeds geen geld voor
Wat is er aangepast dan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Succes volgend jaar, is toch helemaal aangepast?
Is dat nog wat?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Je had trouwens in het Glazen Restaurant moeten gaan eten..
Ja, dat is wel de bedoeling...quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga je er ook elke dag heen?
Dat was stukken beter dan die SC iigquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:02 schreef E.H. het volgende:
[..]
Heul niequote:Op dinsdag 18 december 2012 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
Dat was stukken beter dan die SC iig.
Het ziet er in ieder geval hele mooi uit. Ik kom er bijna elke dag langs. Staat op het stationsplein en ik zie het als ik de trein uit kom.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is er aangepast dan?
[..]
Is dat nog wat?
Dat kan alleen met een groep van 4 of groter.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Je had trouwens in het Glazen Restaurant moeten gaan eten..
Was? Het is er nog steeds toch?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
Dat was stukken beter dan die SC iig.
Ja hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:07 schreef E.H. het volgende:
[..]
HMF wil je wel helpen tegen een vergoeding.
Ik dacht dat dat ook met 2 kon.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kan alleen met een groep van 4 of groter.
Dat valt op zich wel meequote:Op dinsdag 18 december 2012 14:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het ziet er in ieder geval hele mooi uit. Ik kom er bijna elke dag langs. Staat op het stationsplein en ik zie het als ik de trein uit kom.
Een 3-gangen menu kost ¤ 69,= all in. En elke dag zijn er andere menu's. 100% van de opbrengst gaat naar SR!
De nieuwe situatie voor het motorrijbewijs is vanaf 19/1/2013 als volgt:quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is er aangepast dan?
[..]
Is dat nog wat?
Ja, maar met drie posts per dag gemiddeld is dat wel met recht een slow chat geworden..quote:
Maar ik ben al oudquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De nieuwe situatie voor het motorrijbewijs is vanaf 19/1/2013 als volgt:
Op 17 jarige leeftijd beginnen met motorrijlessen
Vanaf 18 jaar motorrijexamen voor beperkte categorie (A1)
Vanaf 20 jaar opnieuw motorrijexamen doen voor categorie A2
Vanaf 22 jaar examen doen voor onbeperkte categorie (A)
Vanaf 24 jaar direct motorrijexamen doen voor onbeperkte categorie (A)
http://www.motorrijschool(...)orrijbewijs-2013.php
Helaas niet. Anders had ik voor die zondag wel een tafel voor 2 geboekt.quote:
Ik vind dat wel leukquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
One Direction. Hoop niet dat dat te vaak langskomt.
Die zal ik even voor je aanvragen dan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
One Direction. Hoop niet dat dat te vaak langskomt.
Dude.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja hoor. Als ze een beetje goed ... kan ... "RIJDEN".
ik heb een tijdschema. gebruik die.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die zal ik even voor je aanvragen dan.
Erg jammerquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helaas niet. Anders had ik voor die zondag wel een tafel voor 2 geboekt.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Erg jammerIk vond het ook wel echt iets voor jou.
Mazzel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
En nu moet ik weer verder met werken.Tot later!
Ik kan natuurlijk niet bepalen wanneer ze mijn nummer gaan draaien.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb een tijdschema. gebruik die.
Was te verwachten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:19 schreef wolfrolf het volgende:
Ik kan het nu al niet meer volgen
Tot over een dag of 7
Komt goed schatjequote:Op dinsdag 18 december 2012 14:19 schreef wolfrolf het volgende:
Tot over een dag of 7
Echtquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:21 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Was te verwachten.
KLB / 3FM slowchatters die weg gaan tijdens Serious Request
zie post #243quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:21 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Was te verwachten.
KLB / 3FM slowchatters die weg gaan tijdens Serious Request
Wolf! Post hier je UI even voor een doucheradioquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:19 schreef wolfrolf het volgende:
Tot over een dag of 7
Hoe is het met mijn UI?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wolf! Post hier je UI even voor een doucheradio![]()
FEE / [DOE MEE!] DE FOK! KERST-AVATAR WEDSTRIJD 2012!
Ik heb geen goed ideequote:
wil je misschien ff de url naar de animated gif hiet posten, lukt niet mobiel ... Thanksquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wolf! Post hier je UI even voor een doucheradio![]()
FEE / [DOE MEE!] DE FOK! KERST-AVATAR WEDSTRIJD 2012!
http://i.fok.nl/usericons/13633/wolfrolfkerstfok.gifquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wil je misschien ff de url naar de animated gif hiet posten, lukt niet mobiel ... Thanks
quote:
Ik heb besloten dit jaar gewoon mee te posten, maar jij ook alvast een fijne kerst!quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]Uiteraard.
Maus, weet niet of je hier nog veel te vinden bent de komende weken, maar alvast fijne kerst he!
Van mij mag het maar ze mogen het geen Hardstyle meer noemenquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:53 schreef Pino112 het volgende:
Henk, is Year of Summer hosbaar genoeg?
Ah cool, nog meer oude gardequote:Op dinsdag 18 december 2012 14:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb besloten dit jaar gewoon mee te posten, maar jij ook alvast een fijne kerst!
Sorryquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:39 schreef Pino112 het volgende:
Hee Cindy, dan ben ik nog zo groot, en zie je me alweer niet
quote:
Klopt, daarom zei ik het ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
SorryZeg, volgens mij zaten we zelfs in dezelfde bus
Dat wel. Maar niet helemaal mijn dingquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:53 schreef Pino112 het volgende:
Henk, is Year of Summer hosbaar genoeg?
Als je bij de voorkant eruit was gegaan had ik iets gezegd.quote:
Ik ben net thuis en zie een pakketje liggen, dus dat zal hem zijnquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat wel. Maar niet helemaal mijn ding![]()
SinterUI prijs al binnen?
Da's waarquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je bij de voorkant eruit was gegaan had ik iets gezegd.
Oh en we blijven Fokkers he, dus andere mensen ontmoeten is altijd eng.
Pino and Cindy sitting in a tree bus...quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je bij de voorkant eruit was gegaan had ik iets gezegd.
Oh en we blijven Fokkers he, dus andere mensen ontmoeten is altijd eng.
Er missen topics vanaf juni t/m vorige week.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooie etappe tot nu toe.
[ afbeelding ]
Vorig jaar toch veel minder opkomst. In 2010 was het ook tijdens de vakantiequote:Op dinsdag 18 december 2012 15:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er missen topics vanaf juni t/m vorige week.
Gelukkig doen de stats het nu weer
Hopelijk wordt het net zo als vorig jaar. Niet zo druk dus.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar toch veel minder opkomst. In 2010 was het ook tijdens de vakantie
quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het net zo als vorig jaar. Niet zo druk dus.
Dit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:21 schreef themauster het volgende:
Verheug mij wel op de nachten met Ilse en van Velzen als slaapgasten.
Denk dat vannacht een nacht gaat worden met veel plaatsvervangende schaamtequote:Op dinsdag 18 december 2012 15:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit.
En ik verwacht dat Frans Bauer ook nog wel geniaal kan worden vanavond
http://gids.publiekeomroe(...)01-tv/?cc=1355840944quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:25 schreef themauster het volgende:
C&S zenden straks al uit vanuit het glazen huis, wordt dat ook uitgezonden door 101tv?
Ah thanks!quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:29 schreef alors het volgende:
[..]
http://gids.publiekeomroe(...)01-tv/?cc=1355840944
hier staat van wel.
Wat is er?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is nieuw dit jaar dat item heb ik verzonnen (:
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit.
En ik verwacht dat Frans Bauer ook nog wel geniaal kan worden vanavond
Ditquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:21 schreef themauster het volgende:
Verheug mij wel op de nachten met Ilse en van Velzen als slaapgasten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |