Wiskunde C? Is dat zoiets als B1?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Sideshow en ik komen uit een tijd dat wiskunde C niet eens bestond man.
Met handvaardigheid moesten we een project opzetten. Ik had toen nog een handigheidje gemaakt om eenden in te houden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Altijd lastig wel, kruisboogschieten 1.
Waarom was dat tijdverspilling? Door veel te oefenen met wiskunde ontwikkel je je abstracte denkniveau en analytische vaardigheden. Ook op de lange termijn verheffend, ook al merk je dat misschien zelf niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:11 schreef Tchock het volgende:
Ik heb wiskunde B en D gedaan, dat was echt de grootste tijdsverspilling van mijn leven
Godverquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Met handvaardigheid moesten we een project opzetten. Ik had toen nog een handigheidje gemaakt om eenden in te houden.
Wiskunde is opgedeeld in A, B, C en D; A is de alfa-variant, B de bèta-variant (met veel algebra en dergelijke), D is een combinatie van A en B en C is gewoon... Kneuzenwiskunde.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wiskunde C? Is dat zoiets als B1?
Proestquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Met handvaardigheid moesten we een project opzetten. Ik had toen nog een handigheidje gemaakt om eenden in te houden.
Ben jij dat Bram?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:12 schreef Valid het volgende:
[..]
Waarom was dat tijdverspilling? Door veel te oefenen met wiskunde ontwikkel je je abstracte denkniveau en analytische vaardigheden. Ook op de lange termijn verheffend, ook al merk je dat misschien zelf niet.
Handig! Kun je 'm me opsturen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Waarom moet dat nou weer zo onnodig ingewikkeldquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wiskunde is opgedeeld in A, B, C en D; A is de alfa-variant, B de bèta-variant (met veel algebra en dergelijke), D is een combinatie van A en B en C is gewoon... Kneuzenwiskunde.
Omdat ik voor sommige vakken alleen maar kutcijfers haalde omdat ik altijd wiskunde bij moest spijkeren, ik op een gegeven moment letterlijk de helft van de tijd daar aan besteedde en uiteindelijk er niets mee doe.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:12 schreef Valid het volgende:
[..]
Waarom was dat tijdverspilling? Door veel te oefenen met wiskunde ontwikkel je je abstracte denkniveau en analytische vaardigheden. Ook op de lange termijn verheffend, ook al merk je dat misschien zelf niet.
Wat had jij dan A1 ofzo? Ik had A12.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Waarom moet dat nou weer zo onnodig ingewikkeld
Vroeger
Uit zelfbescherming ga ik hier maar niet op in.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat had jij dan A1 ofzo? Ik had A12.
Van mij krijg je geen haat hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Uit zelfbescherming ga ik hier maar niet op in.
Niet overdrijvenquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:16 schreef Boterbartje het volgende:
C was gewoon verhaaltjessommen zoals vroeger op de basisschool!
Piet heeft 3 aardappels, van 1 aardappel kan een konijn van 1 meter groot 300 meter rennen. Er komt toevallig een reuzenkwaadaardig konijn dat op 1 aardappel wel 1000 meter kan rennen! Hij eet 2,5 aardappel op. Hoe groot is het reuzenkonijn als hij 2x zo groot is? Antwoord in kilometers
I knowquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Van mij krijg je geen haat hoor.DM het anders.
![]()
Kolerequote:Op dinsdag 18 december 2012 17:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet overdrijven
Ik heb trouwens mijn kleine broertje toen hij 9 was een vmbo-eindexamen wiskunde laten maken, hij slaagde met een 7![]()
Dat examen dat mijn broertje maakte stond een tabel in van schaatsers met hun eindtijden, en dan moest je vertellen wat de tijd van de winnaar was en hoe veel de nummer twee er achter kwamquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:19 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Wiskunde eindexamen van VMBO B![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |