Fobo gecheckt. Je had geen ongelijk in ieder geval.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En dat terwijl ik haar post al na 8 jaar quotehet zit me ook altijd tegen
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:13 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Waarom zou je een gebruikte condoom vast willen pakken?
Moet altijd lachen om deze reactiequote:Op dinsdag 18 december 2012 11:19 schreef zarGon het volgende:
volgespoten condooms doe ik om mijn lul om het gevoel te hebben dat ik nog wat geneukt heb het is juist fijn dat er zaad in zit glijdt het zo over mijn lul en ik hoef niet meer te spugen bij het trekken want mijn lul is al voorzien van zaad dat als glijmiddel dient enorm fijn volspuiten en leegzuigen maar
quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:59 schreef Ezio het volgende:
[..]
Moet altijd lachen om deze reactie
Deze mod![]()
Na jou en je broertje kunnen ze er voortaan niet meer genoeg in huis hebben vinden ze zeker.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:12 schreef 1marcelfilms het volgende:
Klacht: ouders kunnen condoom niet verstoppen
Ja.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:46 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die op deze manier hopen te scoren?
Qftquote:
waar gaat de tijdt toch heenquote:
Naar een plek waar deze niet gerecycled kan worden met die vieze tengeltjes van jequote:Op maandag 17 februari 2020 22:44 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
waar gaat de tijdt toch heen
Spijt van?quote:Op maandag 17 februari 2020 22:44 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
waar gaat de tijdt toch heen
Ditquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:13 schreef craftyvirus het volgende:
Dat je een topic verzint, oké.
Maar dat je dit verzint? Dan ben je gewoon ziek...
niks aan toe te voegenquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:13 schreef craftyvirus het volgende:
Dat je een topic verzint, oké.
Maar dat je dit verzint? Dan ben je gewoon ziek...
Gast.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:19 schreef zarGon het volgende:
volgespoten condooms doe ik om mijn lul om het gevoel te hebben dat ik nog wat geneukt heb het is juist fijn dat er zaad in zit glijdt het zo over mijn lul en ik hoef niet meer te spugen bij het trekken want mijn lul is al voorzien van zaad dat als glijmiddel dient enorm fijn volspuiten en leegzuigen maar
Iedereen weet dat je een gebruikt condoom niet in de prullenbak gooit, maar een slinger geeft, de tuin in van de buurvrouw. Zo dwing je respect af.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:13 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Waarom zou je een gebruikte condoom vast willen pakken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |