ook met alleen de pil kan je zwanger raken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:17 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom gebruiken je ouders condooms? Zijn het swingers?
Ja ok, maar als je 50+ bent is die kans sowieso nihil.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:18 schreef malzahar het volgende:
[..]
ook met alleen de pil kan je zwanger raken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Hoezo? Ook jou ouders neuken. En ook jouw vader spuit, of hij dat dan in je moeders mond, of andere lichaamsopeningen doet. Over haar boezem, of in een condoom, je zou er niet minder om moeten eten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:15 schreef thats_meh het volgende:
Gatverdegatverdegatver. Wat een ranzig verhaal. Bedankt TS, hoef het hele jaar niet meer te eten.
Ben je ,wss, al jaren samen moet je nog steeds die duitste helm van je in plastic verpakkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:17 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Want jouw moeder gebruikt geen pil/ring etc?
Wordt deze site gerund door kleuters?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:19 schreef zarGon het volgende:
volgespoten condooms doe ik om mijn lul om het gevoel te hebben dat ik nog wat geneukt heb het is juist fijn dat er zaad in zit glijdt het zo over mijn lul en ik hoef niet meer te spugen bij het trekken want mijn lul is al voorzien van zaad dat als glijmiddel dient enorm fijn volspuiten en leegzuigen maar
Als je gewoon allebei lekker vruchtbaar bent en de vrouw krijgt bijwerkingen van de pil en je wil je niet steriliseren of zoquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:24 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ben je ,wss, al jaren samen moet je nog steeds die duitste helm van je in plastic verpakken
Mijn ouders niet, no way.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:24 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Hoezo? Ook jou ouders neuken. En ook jouw vader spuit, of hij dat dan in je moeders mond, of andere lichaamsopeningen doet. Over haar boezem, of in een condoom, je zou er niet minder om moeten eten.
Mijn ouders zullen vast nog wel neuken, maar ik open er geen topic overquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:24 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Hoezo? Ook jou ouders neuken. En ook jouw vader spuit, of hij dat dan in je moeders mond, of andere lichaamsopeningen doet. Over haar boezem, of in een condoom, je zou er niet minder om moeten eten.
Dan zoek je een ander wijf...quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als je gewoon allebei lekker vruchtbaar bent en de vrouw krijgt bijwerkingen van de pil en je wil je niet steriliseren of zo
0.2% kans jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:18 schreef malzahar het volgende:
[..]
ook met alleen de pil kan je zwanger raken.
soms maak ik wandelingen in de nacht door de bosjes op zoek naar gebruikte condooms want ik spaar zulke condooms thuis heb ik een aantal jampotten vol gesorteerd op kleur grootte smaak en geur als ik me alleen voel verzamel ik alle jampotten zet ik ze midden in de kamer en open ik de deksel van alle potten ik verkeer dan in pure extase het maakt alles in me los het liep vorige week alleen beetje verkeerd af ik vond een dildoquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:24 schreef BzP het volgende:
[..]
Wordt deze site gerund door kleuters?
Bij het 4e woord al reply gedruktquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
soms maak ik wandelingen in de nacht door de bosjes op zoek naar gebruikte condooms want ik spaar zulke condooms thuis heb ik een aantal jampotten vol gesorteerd op kleur grootte smaak en geur als ik me alleen voel verzamel ik alle jampotten zet ik ze midden in de kamer en open ik de deksel van alle potten ik verkeer dan in pure extase het maakt alles in me los het liep vorige week alleen beetje verkeerd af ik vond een dildo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |