Ehm, wat?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is lekker hoorondanks het uiterlijk van pis.
Ik heb skitta.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hij zegt toch godverdomme FireFox of niet, klapmongool.
Nee.quote:
quote:
Gewoon, rechter muisklik -> inspect element -> en dan rechts onder 3D viewquote:
Lekekr voor jequote:
Het lijkt op urine, srsquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee.
[..]
[ afbeelding ]
Soort van new age Star Wars intro
[..]
Gewoon, rechter muisklik -> inspect element -> en dan rechts onder 3D view
Ik schrok alquote:
Heb al 2quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een note krijgt voor dit misdrijf.
Ik was al op pad om je een kopje kleiner te maken, je post dit echt net op tijd.quote:
Wijoooquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Verander even de TT in '2Nutz heeft geen fatsoen'.
Kom, laten we hem een note gevenquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik was al op pad om je een kopje kleiner te maken, je post dit echt net op tijd.
Laat het niet weer gebeuren.
Hopelijk krijg jij een note voor 'aandringen tot'.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wijooomods commanderen
!!!!
Hopelijk krijg je daar een note voor.
Dan heb ik er 50 ofsoquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb er 3, maar allemaal positieve notes met complimenten gok ik.
Samequote:Op dinsdag 18 december 2012 11:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Hopelijk krijg jij een note voor 'aandringen tot'.
Ja precies. Voor ongeoorloofd en roekeloos topicsluiten.quote:
Zeg het ze idd. Het is omdat ik een wraakachtig persoon ben, anders was dit niet nodigquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Trouwens, we laten de Lapo gewoon over aan de laatste poster tenzij het te lang duurt. Kinderachtig gezemel.
NSB-notequote:Op dinsdag 18 december 2012 11:03 schreef Germano het volgende:
Ik heb volgens mij wel echt een positieve note voor mensen verlinken.
Shit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:03 schreef Germano het volgende:
Ik heb volgens mij wel echt een positieve note voor mensen verlinken.
Kankertriest dit kerelquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:58 schreef Germano het volgende:
Iemand steelt mijn lapo. Dit is zo verwarrend hè.
KLB / [KLB SC] whehehehe
Uiteraard. Maar mijn muis is een beetje kut, die schiet nog weleens uit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik was al op pad om je een kopje kleiner te maken, je post dit echt net op tijd.
Laat het niet weer gebeuren.
Type eens 'sug min kuk' in een groot lettertype.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:05 schreef Ezio het volgende:
Godverdomme, zit een stel Finnen achter mij dat ranzige schoolvreten naar binnen te schuiven terwijl ze over mijn schouder proberen te zien wat ik allemaal typ hier
Ach, dat begrijp ik dan weer wel. Je wordt wat ouder, het wil allemaal niet zo goed meer en het is koud. Het is je vergevenquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar mijn muis is een beetje kut, die schiet nog weleens uit.
Dat heeft hij met zijn vuist. Hij heeft een kort lontje, die Ezio.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar mijn muis is een beetje kut, die schiet nog weleens uit.
Nee, ik ga nu naar de les Psychologie. Dagdag allemaalquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Type eens 'sug min kuk' in een groot lettertype.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat heeft hij met zijn vuist. Hij heeft een kort lontje, die Ezio.
Huilen met de pet op man.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Wijo. Dit kan ik niet ongestraft laten.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:58 schreef Germano het volgende:
Iemand steelt mijn lapo. Dit is zo verwarrend hè.
KLB / [KLB SC] whehehehe
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ga daar maar even verder dan nu. Ik zag jou overigens gisteren ook een Lapo stelen. Geen zin in dat kleutergedrag.
Godverdomme zeg.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Daar had ik een goede reden voor. Maar goed.
Het is allang en breed klaar. Ga hier gewoon verder. Jezus, jullie openen er weet ik veel per dag. Gezeur.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huilen met de pet op man.
Zelf een OP jatten en dan daarna lekker NSB'enman man man... net dwc die zich door alle negers nigger laat noemen en daarna gaat huilen als iemand dat doet die hij niet mag
Niet verwacht dit. Teleurstellend.
quote:
Is maar een beetje trollen hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huilen met de pet op man.
Zelf een OP jatten en dan daarna lekker NSB'enman man man... net dwc die zich door alle negers nigger laat noemen en daarna gaat huilen als iemand dat doet die hij niet mag
Niet verwacht dit. Teleurstellend.
Ik wel, het wordt tijd dat die noot eens gaat afkoelen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Is maar een beetje trollen hoor. Ik heb trouwens geen TR gemaakt voor het k-woord.
Ik maak de volgende wel weer aan. Dan staan we weer quitte.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is allang en breed klaar. Ga hier gewoon verder. Jezus, jullie openen er weet ik veel per dag. Gezeur.
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Is maar een beetje trollen hoor. Ik heb trouwens geen TR gemaakt voor het k-woord.
Ja idd... iedereen jat wel eens van elkaar... zo erg is dat toch niet? grapje moet kunnen, maar daarna zelf zo zitten te huilen vind ik gewoon wat treurig..quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is allang en breed klaar. Ga hier gewoon verder. Jezus, jullie openen er weet ik veel per dag. Gezeur.
Het was ook gewoon een beetje geklooi. Alsof wij zo'n post dan uiterst serieus gaan nemen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd... iedereen jat wel eens van elkaar... zo erg is dat toch niet? grapje moet kunnen, maar daarna zelf zo zitten te huilen vind ik gewoon wat treurig..
Als ze mijn OP jatten ga ik toch ook niet in feedback posten?wth man.
Nee jong, jij ligt altijd te kutten met dat soort dingenquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd... iedereen jat wel eens van elkaar... zo erg is dat toch niet? grapje moet kunnen, maar daarna zelf zo zitten te huilen vind ik gewoon wat treurig..
Als ze mijn OP jatten ga ik toch ook niet in feedback posten?wth man.
Tuurlijk niet, maar post het dan hier als grap of zeg dat je TR doet en ga niet stiekem in feedback postenquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het was ook gewoon een beetje geklooi. Alsof wij zo'n post dan uiterst serieus gaan nemen.
Alsof jullie mij überhaupt serieus nemen. Ja, misschien Erik, want die is homo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het was ook gewoon een beetje geklooi. Alsof wij zo'n post dan uiterst serieus gaan nemen.
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:13 schreef Zosk het volgende:
Ik stuur altijd een DM + TR, dat gaat sneller.
Ben onderhand wel klaar met al dat gezeik hier, kutusers.
Doe het.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is dit voor wijvengezeik? Doe even normaal of moet ik jullie met de koppen tegen elkaar aan slaan?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik hoop op een positieve note nu.
Doe eens niet zo agressief man. Ben je ongesteld of zo?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is dit voor wijvengezeik? Doe even normaal of moet ik jullie met de koppen tegen elkaar aan slaan?
dat wil ik zienquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
kan er niet bij, even een trapje halen, brb.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
kan er niet bij, even een trapje halen, brb.
quote:
Teveel testosteronquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Doe eens niet zo agressief man. Ben je ongesteld of zo?
hihiquote:
doe normaal manquote:
Zal ik even jouw koppen tegen elkaar slaan vieze cerberus?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Onmogelijk, vrouwquote:
Misschien wilde ze ons homoseksueel maken en bedoelde ze met koppen onze eikelsquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal ik even jouw koppen tegen elkaar slaan vieze cerberus?
Come at me broquote:
Wat is dat?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal ik even jouw koppen tegen elkaar slaan vieze cerberus?
Mijn gevoelens voor jou zijn compleet weg nu. Dat snap je wel he..quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Misschien wilde ze ons homoseksueel maken en bedoelde ze met koppen onze eikels.
Een hond met 3 koppen die de hellepoorten bewaaktquote:
Ik vind het raar. Ik werd juist hitsig toen ik jou zo boos zag.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn gevoelens voor jou zijn compleet weg nu. Dat snap je wel he..
Ik was niet boos hoor maar teleurgesteld... ken je dat? dat je iets hebt geflikt en je ouders/vrouw niet boos zijn maar teleurgesteld?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind het raar. Ik werd juist hitsig toen ik jou zo boos zag.
Doet mij denken aan Houndoomquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een hond met 3 koppen die de hellepoorten bewaakt
Nee, hebben ze nog nooit tegen mij gezegd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik was niet boos hoor maar teleurgesteld... ken je dat? dat je iets hebt geflikt en je ouders/vrouw niet boos zijn maar teleurgesteld?
quote:
Wees blij, dat is verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, hebben ze nog nooit tegen mij gezegd.
Harry Potter?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een hond met 3 koppen die de hellepoorten bewaakt
Zou kunnen, maar vooral uit legendesquote:
Jij kent ook alleen pizza. Dus niet zo gek.quote:
Bullshit man.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij kent ook alleen pizza. Dus niet zo gek.
Als ik zo'n ding ben, dan ben jij een basiliskquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar vooral uit legendesdacht dat dit wel gemeengoed was... Cerberus
![]()
Is dat die slang? die mensen in steen veranderd?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik zo'n ding ben, dan ben jij een basilisk
Ja, jij serpentquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat die slang? die mensen in steen veranderd?
wat liefquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik zo'n ding ben, dan ben jij een basilisk
Windt mij een beetje op als je zo tegen mij praatquote:
Vind je?quote:
Is je bil nog onlangs gemasseerd ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Windt mij een beetje op als je zo tegen mij praat
aandoenlijk eerderquote:
kom maar naar mijquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is je bil nog onlangs gemasseerd ?
Ik durf niet meer naar Erik
harryquote:
Morgen mag ik weer... kijken of Chantal het dan ook doetquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is je bil nog onlangs gemasseerd ?
Ik durf niet meer naar Erik
nerdje.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alle spreuken uit je hoofd kennen like a baws.
Leer het mij.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alle spreuken uit je hoofd kennen like a baws.
kolderkat = alice in wonderland. gisteravond nog gekekenquote:
Mooie filmquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kolderkat = alice in wonderland. gisteravond nog gekeken
ik vind hem ook wel tof gemaaktquote:
De nieuwe dan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De oude of nieuwe? die nieuwe vind ik echt totale saaie scheisse
cheshire catquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kolderkat = alice in wonderland. gisteravond nog gekeken
Zeker, had hem toen in de bios gezien in 3d en was vet mooi toen die kat de zaal in kwam zwevenquote:
Ik heb die toen in de bios gezien in 3D, kreeg zo'n pijn aan m'n ogen van die rotbrilquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De nieuwe dan.
Nee, sowieso de nieuwe. Al is de oude ook mooi.
zo ziet die er toch een stuk gemener uit dan de tim burton versiequote:Op dinsdag 18 december 2012 12:11 schreef wise het volgende:
[..]
cheshire catvan Mcgee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me 2quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb die toen in de bios gezien in 3D, kreeg zo'n pijn aan m'n ogen van die rotbril
komt van een videogamequote:Op dinsdag 18 december 2012 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo ziet die er toch een stuk gemener uit dan de tim burton versie
zosk, met zijn manboobsquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
Tietenknijpen voorkomt kanker
LEZ GOO
Wie wil eerst?
Dacht dat hij juist ecto was?quote:
ecto fatsoquote:
Oh zo.quote:
Ja heb ik bij alle, daarom heb ik ook zo'n pishekel eraan zoveel in 3D word gemaaktquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Me 2heb jij dat bij alle films in 3d? nooit last van namelijk... soms de 1e 10minuten licht in mijn hoofd, beetje.
Kan toch nooit goed zijn eigenlijk
Ja, snap ik. Volgens mij hebben heel evel mensen dit. SLaat ook nergens op dat het door je strot word geduwd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja heb ik bij alle, daarom heb ik ook zo'n pishekel eraan zoveel in 3D word gemaakt
Ik zou het bij juist eerder denken omdat je slechte ogen hebtquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Volgens mij hebben heel evel mensen dit. SLaat ook nergens op dat het door je strot word geduwd.
Laat mensen zelf bepalen welke versie ze willen zien
Ben wel blij dat ik er niet echt last van heb.
Ja, niet dus. Maat van mij heeft lenzen en echt dikke afwijking maar ook nergens last van.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou het bij juist eerder denken omdat je slechte ogen hebtMja
NEEEEEEEEEEEE OMG.. hij krijgt dan een bitchslap hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom niet naar Erik? ging die jouw bil ook masseren?
Ik heb een blauwe plek op mijn lul zag ik vanmorgen tijdens het urinerenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb honger, maar ik kan niets eten, omdat zere plek in mond
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh lol, mensen galopperen hier ook door de gangen![]()
Doe eens normaal
wat een kut leven heb jij toch.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
wil je mondje wel verzorgen hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Misschien heeft ze wel scherpe knieën en/of ellebogen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Beetje lauwe zut tegen haar aft aan janken.
Hahaha fuckquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEE OMG.. hij krijgt dan een bitchslap hoor![]()
Vooral aangezien het mijn nek betreft...
Hoe dan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb een blauwe plek op mijn lul zag ik vanmorgen tijdens het urineren.
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:39 schreef Germano het volgende:
Vinden jullie het nieuwste nummer van Coldplay ook zo mooi?
quote:
Je wil ook een bitschslap?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha fuck
Now im tempted.
Wat is met je nek dan?
Okeeeee..quote:
past ook nietquote:
Ik kan dit hele topic volposten met mijn klaagzangen, don't get me started ..quote:
Hahaquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Wil jij je neus er in stoppen dan?
Doe dan he.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan dit hele topic volposten met mijn klaagzangen, don't get me started ..
jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Wil jij je neus er in stoppen dan?
Oke.. weet niet of de rest dat zo leuk vindt..quote:
Doe normaalquote:
Ja, van jou wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je wil ook een bitschslap?
Ik had in september een verkeerd afgesteld bureau.. Ik keek 4 dagen in de week 8 uur lang omhoog..._Toen bouwde ik een soort spanning op in mijn nek
Niet afhaken nou he, anders stuur ik nootjes op je af om je te handpuppettenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke.. weet niet of de rest dat zo leuk vindt..
En dat wil je sws nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet afhaken nou he, anders stuur ik nootjes op je af om je te handpuppetten
Jij kijkt toch altijd de hele dag omhoog?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je wil ook een bitschslap?
Ik had in september een verkeerd afgesteld bureau.. Ik keek 4 dagen in de week 8 uur lang omhoog..._Toen bouwde ik een soort spanning op in mijn nek
okquote:
Oh in dat gevalquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet afhaken nou he, anders stuur ik nootjes op je af om je te handpuppetten
Volgens mij heb jij een heel raar beeld van mij?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, van jou wel.
Oh ja dat is wel kut :S dat gevoel... maar jouw nek zit toch vlakbij je bips?
Valt meequote:Op dinsdag 18 december 2012 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een heel raar beeld van mij?
ik vraag me af hoe dat komtquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een heel raar beeld van mij?
wthquote:
Geen flauw idee..quote:
hahaha ik moest hard op lachen toen ik dit tegen kwamquote:
agv, welke g weet ik niet. als ik tijd heb ga ik nog ff naar de winkelquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen flauw idee..![]()
Wat ga je eten vanavond?
waarom niet? pindakaas met chocopasta kan toch ook?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Chocolademelk met een boterham met pindakaas, matcht niet.
Dramaqueen ben jequote:Op dinsdag 18 december 2012 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Chocolademelk met een boterham met pindakaas, matcht niet.
Nou gezelligquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:02 schreef Germano het volgende:
Net zitten schijten. Ik voel gewoon dat er nog een lading zit te wachten tot vanavond.
Ik eet lasagne met knoflookstokbrood.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
agv, welke g weet ik niet. als ik tijd heb ga ik nog ff naar de winkel
zelf gemaakte lasagne?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet lasagne met knoflookstokbrood.
Weet je wat pas vies is???quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom niet? pindakaas met chocopasta kan toch ook?
Homoquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Shit happens. Voel het trouwens alleen als ik hem die plek aanraak.
ja, wie doet ook zoiets?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat pas vies is???
Boter met chocopasta.. brrrrrr vies vet
Ik vind dit nog wel de ergste klacht van allemaal:quote:
Wanna join?quote:
Standaard bij hagelslag of pindakaas.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, wie doet ook zoiets?
ik doe bijna nooit boter op brood
zo lekker is kfc toch nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit nog wel de ergste klacht van allemaal:
Nootmans eet kip, en ik niet eens!
hehehehehehehehehequote:Op dinsdag 18 december 2012 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit nog wel de ergste klacht van allemaal:
Nootmans eet kip, en ik niet eens!
waarom bij pindakaas?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Standaard bij hagelslag of pindakaas.
Helaas hebben ze geen KFF of KFB of KFW of whateverquote:
JAWELquote:
Boter bij jam, pindakaas, smeerkaas, pasta enzo is zoooo downie en lamequote:Op dinsdag 18 december 2012 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom bij pindakaas?
bij hagelslag wel, anders plakken de hageltjes niet
Oh ja lekker.. koude kipquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hehehehehehehehehe
Bewaar wel wat voor je
Precies, zat er goed en wel in en toen kneep ze haar billen bij elkaar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Homobeetje poepstampen he... krijg je blauwe plek van op je snikkel blijkbaar
haha lol
Jij altijd met je BK. "Ik ga liever.." ja ik ga ook liever naar het steakhouse maarja, moneyz he...quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar ik ga liever naar BK voor een chicken tendercrisp en een grote twisterfriet
waarom?quote:
awakening?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:07 schreef Allure_ het volgende:
wat zijn bekende trance feesten
ken alleen trance energy enzo
Awakenings, maar dat is meer techno.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:07 schreef Allure_ het volgende:
gewoon ff 7 min in 175 graden voorverwarmde oven... 1x omdraaien tussendoor en u set, miss!quote:
Sensation?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:07 schreef Allure_ het volgende:
Tranceclassixx, Luminosity, Infinity.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hm, nee. Ik wil gewoon een ASOT feest ofzoff googelen
Ik heb nog nooit over mijn kont geklaagd.quote:
Dus ik ben downnie en lame heah?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boter bij jam, pindakaas, smeerkaas, pasta enzo is zoooo downie en lameoh en overbodig.
Moet wel een beetje in de buurt zijnquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Tranceclassixx, Luminosity, Infinity.
Als dat laatste waar is, dan jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus ik ben downnie en lame heah?
Ik doe het ook bij honing en jam.. al eet ik dat niet zo vaak.
Dacht dat jij meer van de hardcore was.. of zo?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moet wel een beetje in de buurt zijn. ASOT is pas in april volgend jaar goddamn
Tranceclassixx is in Nijmegen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.quote:
Vitamine C pillenquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, met pillen in je mik wel. Anders is het slaapverwekkend.
wat is asot?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet, maar met pillen lijkt me het me wel een orgasme van 8 uur langquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, met pillen in je mik wel. Anders is het slaapverwekkend.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dacht dat jij meer van de hardcore was.. of zo?
A state of trancequote:Op dinsdag 18 december 2012 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is asot?
ik ben meer thuis in de hardere feestjes
Dat is het ook.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet, maar met pillen lijkt me het me wel een orgasme van 8 uur lang
A state of trance, van armin van buuren. En tiesto deed altijd ISOS (in search of sunrise)quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is asot?
A State Of Trance.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is asot?
Wat verrassendquote:
te soft, wordt ik nerveus vanquote:
Ga je mee naar asot?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat verrassend
Armin van Buuren ken je toch wel?
House is ook kut, maar niet te vergelijken met trance.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te soft, wordt ik nerveus van
net als house feestjes
Nerveus?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te soft, wordt ik nerveus van
net als house feestjes
ik heb geen jachtgeweer..quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
Als ik gianni zie posten denk ik altijd aan een dikke man met brettels, kaplaarzen, een hoedje en een jachtgeweer.
What else is new?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga je mee naar asot?ik regel drugs
lekker spacen op above & beyond etc.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
Als ik gianni zie posten denk ik altijd aan een dikke man met brettels, kaplaarzen, een hoedje en een jachtgeweer.
quote:
quote:
Ik denk dat ik maar patat en kip ga eten vanavond maar dan met twistersquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij altijd met je BK. "Ik ga liever.." ja ik ga ook liever naar het steakhouse maarja, moneyz he...
Twisterfries btwgoeie uitvinding.
ja, ik weet niet goed wat ik moet met zo'n muziek.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nerveus?![]()
Ik vind het wel chill.. net als progressive..
Dan val ik zowat in slaap op het strand.. (in de zomer ja).
Ik hou gewoon van softe muziek..
quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga je mee naar asot?ik regel drugs
lekker spacen op above & beyond etc.
Climaxen blijven wel uit soms, maar dat gebam bam bam hoeft voor mij ook niet altijd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik weet niet goed wat ik moet met zo'n muziek.
soms denk je dat het opbouwt naar iets harders, maar dat komt er dan niet
Good gurl... flink eten lieverdquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar patat en kip ga eten vanavond maar dan met twisterszin in
Ik heet geen Vaseline_ maar ja die kan je idd bij de supermarkt halen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Good gurl... flink eten lieverd
Kan je die twister fries ook bij de supermarkt halen?
Ja bij appie enzoquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Good gurl... flink eten lieverd
Kan je die twister fries ook bij de supermarkt halen?
Jawelquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Climaxen blijven wel uit soms, maar dat gebam bam bam hoeft voor mij ook niet altijd.
Halloquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik zie jou nu echt zo voor me.
[ afbeelding ]
Ik ga nog liever naar een metalconcert dan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jawel
en dan tegen het einde van de nacht nog harder
al ben ik op zich wel blij dat ik niet mee ben geweest naar thunderdome zaterdag
Nicequote:
Kom daar nooitquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heet geen Vaseline_ maar ja die kan je idd bij de supermarkt halen.
De Jumpooow heeft ze![]()
kan ik ook nog wel waarderenquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga nog liever naar een metalconcert dan.
Ik kan ook naar de AH, maar die is duurder en heeft maar twee kassa's open in de spitsquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nicefrituur je zelf? of doe je in een pan met olie zoals echte negers doen?
[..]
Kom daar nooit
Maar geen Ramsteinnquote:
Nee gewoon frituurpan manquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nicefrituur je zelf? of doe je in een pan met olie zoals echte negers doen?
[..]
Kom daar nooit
Jumbo is superchill maar ja niet echt dichtbij. AH is idd zo kut altijd met kassa'squote:Op dinsdag 18 december 2012 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan ook naar de AH, maar die is duurder en heeft maar twee kassa's open in de spits
Spijtigquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee gewoon frituurpan manIk ben toch geen echte neger
daar zijn jij en ik ook te oud voor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar geen Ramsteinn
Dat overleef ik niet.
Elke dag steakhouse danquote:
Wat is dit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
waar heb je dat vandaan
no-ass.com?
quote:
Heb jij je daar ook al aangemeld?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
waar heb je dat vandaan
no-ass.com?
vrouwen denken tegenwoordig dat ze een dikke reet moeten hebbenquote:
wowquote:
Niemand is te oud voor een concertquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zijn jij en ik ook te oud voor.
vroegah vond ik dat wel leuk
Gaat vervelenquote:
De vrouwen die het niet hebben?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrouwen denken tegenwoordig dat ze een dikke reet moeten hebben
is ook prima hoorquote:
ligt eraan wat voor concert.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand is te oud voor een concert
Ga aanschaffen danquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Spijtig
Ik heb niet eens een frituurpan.
Gewoon lekker strak kontje, iets meer mag ook ja.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
is ook prima hoormaar iets meer massa is beter.
geen idee, ik heb de kont van allure nog nooit gezienquote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik heb de kont van allure nog nooit gezien
Kijk, dat is beter.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Het moet weer blond zijn hoor.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |