Ehm, wat?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is lekker hoorondanks het uiterlijk van pis.
Ik heb skitta.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hij zegt toch godverdomme FireFox of niet, klapmongool.
Nee.quote:
quote:
Gewoon, rechter muisklik -> inspect element -> en dan rechts onder 3D viewquote:
Lekekr voor jequote:
Het lijkt op urine, srsquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee.
[..]
[ afbeelding ]
Soort van new age Star Wars intro
[..]
Gewoon, rechter muisklik -> inspect element -> en dan rechts onder 3D view
Ik schrok alquote:
Heb al 2quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een note krijgt voor dit misdrijf.
Ik was al op pad om je een kopje kleiner te maken, je post dit echt net op tijd.quote:
Wijoooquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Verander even de TT in '2Nutz heeft geen fatsoen'.
Kom, laten we hem een note gevenquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik was al op pad om je een kopje kleiner te maken, je post dit echt net op tijd.
Laat het niet weer gebeuren.
Hopelijk krijg jij een note voor 'aandringen tot'.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wijooomods commanderen
!!!!
Hopelijk krijg je daar een note voor.
Dan heb ik er 50 ofsoquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb er 3, maar allemaal positieve notes met complimenten gok ik.
Samequote:Op dinsdag 18 december 2012 11:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Hopelijk krijg jij een note voor 'aandringen tot'.
Ja precies. Voor ongeoorloofd en roekeloos topicsluiten.quote:
Zeg het ze idd. Het is omdat ik een wraakachtig persoon ben, anders was dit niet nodigquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Trouwens, we laten de Lapo gewoon over aan de laatste poster tenzij het te lang duurt. Kinderachtig gezemel.
NSB-notequote:Op dinsdag 18 december 2012 11:03 schreef Germano het volgende:
Ik heb volgens mij wel echt een positieve note voor mensen verlinken.
Shit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:03 schreef Germano het volgende:
Ik heb volgens mij wel echt een positieve note voor mensen verlinken.
Kankertriest dit kerelquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:58 schreef Germano het volgende:
Iemand steelt mijn lapo. Dit is zo verwarrend hè.
KLB / [KLB SC] whehehehe
Uiteraard. Maar mijn muis is een beetje kut, die schiet nog weleens uit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik was al op pad om je een kopje kleiner te maken, je post dit echt net op tijd.
Laat het niet weer gebeuren.
Type eens 'sug min kuk' in een groot lettertype.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:05 schreef Ezio het volgende:
Godverdomme, zit een stel Finnen achter mij dat ranzige schoolvreten naar binnen te schuiven terwijl ze over mijn schouder proberen te zien wat ik allemaal typ hier
Ach, dat begrijp ik dan weer wel. Je wordt wat ouder, het wil allemaal niet zo goed meer en het is koud. Het is je vergevenquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar mijn muis is een beetje kut, die schiet nog weleens uit.
Dat heeft hij met zijn vuist. Hij heeft een kort lontje, die Ezio.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar mijn muis is een beetje kut, die schiet nog weleens uit.
Nee, ik ga nu naar de les Psychologie. Dagdag allemaalquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Type eens 'sug min kuk' in een groot lettertype.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat heeft hij met zijn vuist. Hij heeft een kort lontje, die Ezio.
Huilen met de pet op man.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Wijo. Dit kan ik niet ongestraft laten.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:58 schreef Germano het volgende:
Iemand steelt mijn lapo. Dit is zo verwarrend hè.
KLB / [KLB SC] whehehehe
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ga daar maar even verder dan nu. Ik zag jou overigens gisteren ook een Lapo stelen. Geen zin in dat kleutergedrag.
Godverdomme zeg.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Daar had ik een goede reden voor. Maar goed.
Het is allang en breed klaar. Ga hier gewoon verder. Jezus, jullie openen er weet ik veel per dag. Gezeur.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huilen met de pet op man.
Zelf een OP jatten en dan daarna lekker NSB'enman man man... net dwc die zich door alle negers nigger laat noemen en daarna gaat huilen als iemand dat doet die hij niet mag
Niet verwacht dit. Teleurstellend.
quote:
Is maar een beetje trollen hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huilen met de pet op man.
Zelf een OP jatten en dan daarna lekker NSB'enman man man... net dwc die zich door alle negers nigger laat noemen en daarna gaat huilen als iemand dat doet die hij niet mag
Niet verwacht dit. Teleurstellend.
Ik wel, het wordt tijd dat die noot eens gaat afkoelen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Is maar een beetje trollen hoor. Ik heb trouwens geen TR gemaakt voor het k-woord.
Ik maak de volgende wel weer aan. Dan staan we weer quitte.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is allang en breed klaar. Ga hier gewoon verder. Jezus, jullie openen er weet ik veel per dag. Gezeur.
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Is maar een beetje trollen hoor. Ik heb trouwens geen TR gemaakt voor het k-woord.
Ja idd... iedereen jat wel eens van elkaar... zo erg is dat toch niet? grapje moet kunnen, maar daarna zelf zo zitten te huilen vind ik gewoon wat treurig..quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is allang en breed klaar. Ga hier gewoon verder. Jezus, jullie openen er weet ik veel per dag. Gezeur.
Het was ook gewoon een beetje geklooi. Alsof wij zo'n post dan uiterst serieus gaan nemen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd... iedereen jat wel eens van elkaar... zo erg is dat toch niet? grapje moet kunnen, maar daarna zelf zo zitten te huilen vind ik gewoon wat treurig..
Als ze mijn OP jatten ga ik toch ook niet in feedback posten?wth man.
Nee jong, jij ligt altijd te kutten met dat soort dingenquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd... iedereen jat wel eens van elkaar... zo erg is dat toch niet? grapje moet kunnen, maar daarna zelf zo zitten te huilen vind ik gewoon wat treurig..
Als ze mijn OP jatten ga ik toch ook niet in feedback posten?wth man.
Tuurlijk niet, maar post het dan hier als grap of zeg dat je TR doet en ga niet stiekem in feedback postenquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het was ook gewoon een beetje geklooi. Alsof wij zo'n post dan uiterst serieus gaan nemen.
Alsof jullie mij überhaupt serieus nemen. Ja, misschien Erik, want die is homo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het was ook gewoon een beetje geklooi. Alsof wij zo'n post dan uiterst serieus gaan nemen.
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:13 schreef Zosk het volgende:
Ik stuur altijd een DM + TR, dat gaat sneller.
Ben onderhand wel klaar met al dat gezeik hier, kutusers.
Doe het.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is dit voor wijvengezeik? Doe even normaal of moet ik jullie met de koppen tegen elkaar aan slaan?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik hoop op een positieve note nu.
Doe eens niet zo agressief man. Ben je ongesteld of zo?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is dit voor wijvengezeik? Doe even normaal of moet ik jullie met de koppen tegen elkaar aan slaan?
dat wil ik zienquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
kan er niet bij, even een trapje halen, brb.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
kan er niet bij, even een trapje halen, brb.
quote:
Teveel testosteronquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Doe eens niet zo agressief man. Ben je ongesteld of zo?
hihiquote:
doe normaal manquote:
Zal ik even jouw koppen tegen elkaar slaan vieze cerberus?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Onmogelijk, vrouwquote:
Misschien wilde ze ons homoseksueel maken en bedoelde ze met koppen onze eikelsquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal ik even jouw koppen tegen elkaar slaan vieze cerberus?
Come at me broquote:
Wat is dat?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal ik even jouw koppen tegen elkaar slaan vieze cerberus?
Mijn gevoelens voor jou zijn compleet weg nu. Dat snap je wel he..quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Misschien wilde ze ons homoseksueel maken en bedoelde ze met koppen onze eikels.
Een hond met 3 koppen die de hellepoorten bewaaktquote:
Ik vind het raar. Ik werd juist hitsig toen ik jou zo boos zag.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn gevoelens voor jou zijn compleet weg nu. Dat snap je wel he..
Ik was niet boos hoor maar teleurgesteld... ken je dat? dat je iets hebt geflikt en je ouders/vrouw niet boos zijn maar teleurgesteld?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind het raar. Ik werd juist hitsig toen ik jou zo boos zag.
Doet mij denken aan Houndoomquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een hond met 3 koppen die de hellepoorten bewaakt
Nee, hebben ze nog nooit tegen mij gezegd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik was niet boos hoor maar teleurgesteld... ken je dat? dat je iets hebt geflikt en je ouders/vrouw niet boos zijn maar teleurgesteld?
quote:
Wees blij, dat is verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, hebben ze nog nooit tegen mij gezegd.
Harry Potter?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een hond met 3 koppen die de hellepoorten bewaakt
Zou kunnen, maar vooral uit legendesquote:
Jij kent ook alleen pizza. Dus niet zo gek.quote:
Bullshit man.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij kent ook alleen pizza. Dus niet zo gek.
Als ik zo'n ding ben, dan ben jij een basiliskquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar vooral uit legendesdacht dat dit wel gemeengoed was... Cerberus
![]()
Is dat die slang? die mensen in steen veranderd?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik zo'n ding ben, dan ben jij een basilisk
Ja, jij serpentquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat die slang? die mensen in steen veranderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |