en dan bij een mail die een paar keer is doorgestuurd ook 5x onderaan de mail zodat je een pagina extra nodig hebtquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van die signatures in emails met 30 regels met dit soort gebral en kleine gifjes erbij van denneboompjes en dan alsnog voor de hele afdeling uitprinten bij een overleg
zit er niet op te wachten hoor, voel me nu al lastigquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lekker 6 weken in de watten worden gelegd!
Ja prima gecoached altijd dat soort dingenquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan bij een mail die een paar keer is doorgestuurd ook 5x onderaan de mail zodat je een pagina extra nodig hebt
Ja, dat gevoel dat je anderen druk bezig ziet en je zelf niks kan of mag. Erg irritant vind ik dat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zit er niet op te wachten hoor, voel me nu al lastig
ik had 1 leverancier die heel groot t adres van de FB pagina in de mail had staan, als je daar niet aan dacht, had je 1 pagina waar alleen die link op stondquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"denk aan het milieu, voordat je dit print."
en dan moet ik ook nog vragen om de paracetamol die ik heb laten vallen voor me op te rapen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel dat je anderen druk bezig ziet en je zelf niks kan of mag. Erg irritant vind ik dat.
Ach, kom op.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zit er niet op te wachten hoor, voel me nu al lastig
zo eentje hebben we ook.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had 1 leverancier die heel groot t adres van de FB pagina in de mail had staan, als je daar niet aan dacht, had je 1 pagina waar alleen die link op stond
serieus, ik heb er een hekel aan steeds te moeten vragen of mensen dingen voor me willen doen...quote:
Begrijpelijk wel, altijd hetzelfde met moeders.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
serieus, ik heb er een hekel aan steeds te moeten vragen of mensen dingen voor me willen doen...
ja, dat dus. In de mail zie je niks, naja, t staat er gewoon klein, en dan print je t, hele blz volquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo eentje hebben we ook.
in de mail zie je het niet, maar als je print heb je een hele pagina met het bedrijfslogo
Herkenbaarquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en dan moet ik ook nog vragen om de paracetamol die ik heb laten vallen voor me op te rapen.![]()
weet niet oft daaraam ligt, maar klinkt aannemelijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel, altijd hetzelfde met moeders.
Niet iedereen is een luie flikkerquote:
nee, maar dan nog. Ik wil gewoon zelf mn paracetamol oprapen!quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HerkenbaarIk hou er ook nooit zo van om mensen dingen te vragen. Los het altijd liever zelf op. Maar ja in zo'n geval is het gewoon niet anders.
Dacht ik ook.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
weet niet oft daaraam ligt, maar klinkt aannemelijk
neem je kans, nu kan ik je niet op je gezicht rammen.quote:
Wel sexy zo'n bebloede kopquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
neem je kans, nu kan ik je niet op je gezicht rammen.
Of had je het niet tegen mij?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel, maar als je mij op mijn gezicht wil rammen dan laat maar hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zodat je dieper kunt likken bedoelt ze.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jawel, maar als je mij op mijn gezicht wil rammen dan laat maar hoor.
Er zijn vast figuren die dat als fetish hebben ofso iddquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet echt, maar ieder zijn ding toch?
Akkoord.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Zodat je dieper kunt likken bedoelt ze.
Chris Brown schijnt het wel wat te vindenquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet echt, maar ieder zijn ding toch?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Chris Brown schijnt het wel wat te vinden
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Chris Brown schijnt het wel wat te vinden
Jawohl mein Fuhrer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:38 schreef Ezio het volgende:
Zit van ellende in mijn tussenuur maar op school te fok!ken
Komt er zo'n amerikaan achter me staan om te gluren wat ik aan het doen ben, vraagt ie of ik duits spreek
Nein nein nein nein!quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:38 schreef Ezio het volgende:
Komt er zo'n amerikaan achter me staan om te gluren wat ik aan het doen ben, vraagt ie of ik duits spreek
Ik heb ook maar gewoon 'Das stimmt' gezegdquote:
ik zit in de bios naar kerstmuziek te luisteren tot de film begintquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:38 schreef Ezio het volgende:
Bios om 11 uur 's ochtends?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zit in de bios naar kerstmuziek te luisteren tot de film begint
quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jup. puntfeesthoedje op en zo'n toeter die versiert is met roze crepepapier
Aber sicher.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:39 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik heb ook maar gewoon 'Das stimmt' gezegd
Wat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zit in de bios naar kerstmuziek te luisteren tot de film begint
als je onregelmatig werkt is het een prima alternatief. Het is nog goedkoper ook en tot nu zitten er slechts een hand je vol mensen in de grootste zaal die E hebbenquote:
kan gebeurenquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had net echt een heel boeiende meeting, viel zowat in slaap
Ja, ik zeg ook niks, het is alleen een beetje ongewoonquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je onregelmatig werkt is het een prima alternatief. Het is nog goedkoper ook en tot nu zitten er slechts een hand je vol mensen in de grootste zaal die E hebben
*boink*quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had net echt een heel boeiende meeting, viel zowat in slaap
Barry nog welquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:43 schreef Salatrel het volgende:
En geen negers die constant met hun blackbarry bezig zijn
the hobbit en alleen want iedereen is aan het werkquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook niks, het is alleen een beetje ongewoon
Met wie ben je? En welke film?
quote:
Inbefore iedereen je uitlacht omdat je alleen naar de film gaat en dit niet sociaal acceptabel is op FOK!quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
the hobbit en alleen want iedereen is aan het werk
Gvd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
the hobbit en alleen want iedereen is aan het werk
Mensen met een signature die hun e-mail alsnog met hun naam afsluiten, met als resultaat dubbele namen in een e-mail... Wat ik nog erger vind is " groetjes "quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van die signatures in emails met 30 regels met dit soort gebral en kleine gifjes erbij van denneboompjes en dan alsnog voor de hele afdeling uitprinten bij een overleg
lekker stoïcijns naast elkaar zitten en niks zeggenquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:46 schreef Ezio het volgende:
[..]
Inbefore iedereen je uitlacht omdat je alleen naar de film gaat en dit niet sociaal acceptabel is op FOK!
Ik moet zeggen dat ik nog NEVER alleen naar de bios ben geweest en het lijkt mij idd wel raarquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:46 schreef Ezio het volgende:
[..]
Inbefore iedereen je uitlacht omdat je alleen naar de film gaat en dit niet sociaal acceptabel is op FOK!
damnquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen met een signature die hun e-mail alsnog met hun naam afsluiten, met als resultaat dubbele namen in een e-mail... Wat ik nog erger vind is " groetjes "door een mannelijke collega, halllooooo die drinkt zeker ook nog sterrenmuntthee
!
Welke usert heeft de dikste posts?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:47 schreef Salatrel het volgende:
Ik heb mijn brilletje al op dus ik fok nu in 3d
Heb het ook nooit gedaan, maar zou het zeker doen als ik een film wil zien en niemand wil/kan meequote:Op dinsdag 18 december 2012 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nog NEVER alleen naar de bios ben geweest en het lijkt mij idd wel raar
Ezio is lid van de Spaanse inquisitiequote:Op dinsdag 18 december 2012 10:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook niks, het is alleen een beetje ongewoon
Met wie ben je? En welke film?
Dan zou ik hem downloadenquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:48 schreef Ezio het volgende:
[..]
Welke usert heeft de dikste posts?
[..]
Heb het ook nooit gedaan, maar zou het zeker doen als ik een film wil zien en niemand wil/kan mee
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen met een signature die hun e-mail alsnog met hun naam afsluiten, met als resultaat dubbele namen in een e-mail... Wat ik nog erger vind is " groetjes "door een mannelijke collega, halllooooo die drinkt zeker ook nog sterrenmuntthee
!
Wat lult u?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ezio is lid van de Spaanse inquisitie
Ik ben niet zo'n downloadkoningquote:
Zeg jij soms ook groetjes?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
damn
Wat is er mis met sterrenmuntthee ?
ik kreeg een keer een reactie met 'hihi' erin, van een mannelijke medewerker van een extern bedrijfquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
!
Dat je Spaans bentquote:
ik deed t best vaak, vond het wel prima altijdquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nog NEVER alleen naar de bios ben geweest en het lijkt mij idd wel raar
omgquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kreeg een keer een reactie met 'hihi' erin, van een mannelijke medewerker van een extern bedrijf
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:47 schreef Salatrel het volgende:
Ik heb mijn brilletje al op dus ik fok nu in 3d
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:49 schreef Salatrel het volgende:
Sowieso is thee drinken voor wijde en hommos
Italiaans, ouwequote:
Baasquote:
Ja, zeg ik ook altijd jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg jij soms ook groetjes?![]()
"Groetjes Sanka."
Heb 1080p films, hd tv van dik 100cm en surround soundquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n downloadkoningVind er niks aan om films op mijn TV (in mijn eentje) of PC te kijken
Wat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik deed t best vaak, vond het wel prima altijd
ik heb er serieus over gedacht om dat terug te sturen, maar toch maar niet gedaanquote:
Wat een hommo zeg heb je hem dat ff verteld?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kreeg een keer een reactie met 'hihi' erin, van een mannelijke medewerker van een extern bedrijf
kutnerdquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lekker boeiend wat anderen ervan vinden. Ik zit hier voor de film
Kun je gewoon met Firefox doenquote:
Hou op man.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
damn
Wat is er mis met sterrenmuntthee ?
Ja je moeder.quote:
Wat lul jij?quote:
zit niet te dromen jongen, eet je pizzaquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja je moeder.
Zo'n Italiaanse moeke die pizza's maakt.
alleen naar de bios gaan. Als ik zin had, ging ik gewoon, soms zelfs iiever alleen dan met iemand samenquote:
"I needs backup"quote:
Ik heb Chrome. Kan het dan ook?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je gewoon met Firefox doenKun je over FOK! vliegen als ware het een landschap
Jammer, waar was ik toen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
alleen naar de bios gaan. Als ik zin had, ging ik gewoon, soms zelfs iiever alleen dan met iemand samen
Is lekker hoorquote:
Hoe?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je gewoon met Firefox doenKun je over FOK! vliegen als ware het een landschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |