en dan bij een mail die een paar keer is doorgestuurd ook 5x onderaan de mail zodat je een pagina extra nodig hebtquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van die signatures in emails met 30 regels met dit soort gebral en kleine gifjes erbij van denneboompjes en dan alsnog voor de hele afdeling uitprinten bij een overleg
zit er niet op te wachten hoor, voel me nu al lastigquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lekker 6 weken in de watten worden gelegd!
Ja prima gecoached altijd dat soort dingenquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan bij een mail die een paar keer is doorgestuurd ook 5x onderaan de mail zodat je een pagina extra nodig hebt
Ja, dat gevoel dat je anderen druk bezig ziet en je zelf niks kan of mag. Erg irritant vind ik dat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zit er niet op te wachten hoor, voel me nu al lastig
ik had 1 leverancier die heel groot t adres van de FB pagina in de mail had staan, als je daar niet aan dacht, had je 1 pagina waar alleen die link op stondquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"denk aan het milieu, voordat je dit print."
en dan moet ik ook nog vragen om de paracetamol die ik heb laten vallen voor me op te rapen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel dat je anderen druk bezig ziet en je zelf niks kan of mag. Erg irritant vind ik dat.
Ach, kom op.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zit er niet op te wachten hoor, voel me nu al lastig
zo eentje hebben we ook.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had 1 leverancier die heel groot t adres van de FB pagina in de mail had staan, als je daar niet aan dacht, had je 1 pagina waar alleen die link op stond
serieus, ik heb er een hekel aan steeds te moeten vragen of mensen dingen voor me willen doen...quote:
Begrijpelijk wel, altijd hetzelfde met moeders.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
serieus, ik heb er een hekel aan steeds te moeten vragen of mensen dingen voor me willen doen...
ja, dat dus. In de mail zie je niks, naja, t staat er gewoon klein, en dan print je t, hele blz volquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo eentje hebben we ook.
in de mail zie je het niet, maar als je print heb je een hele pagina met het bedrijfslogo
Herkenbaarquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en dan moet ik ook nog vragen om de paracetamol die ik heb laten vallen voor me op te rapen.![]()
weet niet oft daaraam ligt, maar klinkt aannemelijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel, altijd hetzelfde met moeders.
Niet iedereen is een luie flikkerquote:
nee, maar dan nog. Ik wil gewoon zelf mn paracetamol oprapen!quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HerkenbaarIk hou er ook nooit zo van om mensen dingen te vragen. Los het altijd liever zelf op. Maar ja in zo'n geval is het gewoon niet anders.
Dacht ik ook.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
weet niet oft daaraam ligt, maar klinkt aannemelijk
neem je kans, nu kan ik je niet op je gezicht rammen.quote:
Wel sexy zo'n bebloede kopquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
neem je kans, nu kan ik je niet op je gezicht rammen.
Of had je het niet tegen mij?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
neem je kans, nu kan ik je niet op je gezicht rammen.
Of had je het niet tegen mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |