Italiaans, ouwequote:
Baasquote:
Ja, zeg ik ook altijd jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg jij soms ook groetjes?![]()
"Groetjes Sanka."
Heb 1080p films, hd tv van dik 100cm en surround soundquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n downloadkoningVind er niks aan om films op mijn TV (in mijn eentje) of PC te kijken
Wat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik deed t best vaak, vond het wel prima altijd
ik heb er serieus over gedacht om dat terug te sturen, maar toch maar niet gedaanquote:
Wat een hommo zeg heb je hem dat ff verteld?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kreeg een keer een reactie met 'hihi' erin, van een mannelijke medewerker van een extern bedrijf
kutnerdquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lekker boeiend wat anderen ervan vinden. Ik zit hier voor de film
Kun je gewoon met Firefox doenquote:
Hou op man.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
damn
Wat is er mis met sterrenmuntthee ?
Ja je moeder.quote:
Wat lul jij?quote:
zit niet te dromen jongen, eet je pizzaquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja je moeder.
Zo'n Italiaanse moeke die pizza's maakt.
alleen naar de bios gaan. Als ik zin had, ging ik gewoon, soms zelfs iiever alleen dan met iemand samenquote:
"I needs backup"quote:
Ik heb Chrome. Kan het dan ook?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je gewoon met Firefox doenKun je over FOK! vliegen als ware het een landschap
Jammer, waar was ik toen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
alleen naar de bios gaan. Als ik zin had, ging ik gewoon, soms zelfs iiever alleen dan met iemand samen
Is lekker hoorquote:
Hoe?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je gewoon met Firefox doenKun je over FOK! vliegen als ware het een landschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |