Mede namens mij ook! Niet schuldig voelen PS, hij doet het uit liefde en voor je toekomst!quote:Op dinsdag 18 december 2012 06:39 schreef iamredleader het volgende:
En hierbij eenvoor Soempie en een
voor PS
Ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 07:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En niemand mist hem/ ze hebben niet geteld hoeveel mensen er uit het vliegtuig sprongen
Parachutist lag week in weiland
Ik heb nog nooit wortelnotentaart gegeten, maar die taart lijkt me wel heel lekker.quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:29 schreef Etcetera het volgende:
En ik vind worteltaart/wortelnotentaart vies.
Wat hij zegt en daar voeg ik nog eenquote:Op dinsdag 18 december 2012 06:39 schreef iamredleader het volgende:
En hierbij eenvoor Soempie en een
voor PS
quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wortelnotentaart gegeten, maar die taart lijkt me wel heel lekker.
Wiebel heeft z'n oude gitaar neergezet voor M. en nu krijg ik elke morgen een minioptreden. Elke keer na het aanslaan van wat snaren kijkt hij zo trots en blij om naar me.![]()
En eenquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat hij zegt en daar voeg ik nog eenvoor de vader van PS aan toe.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:00 schreef Soempie het volgende:
Wiebel heeft z'n oude gitaar neergezet voor M. en nu krijg ik elke morgen een minioptreden. Elke keer na het aanslaan van wat snaren kijkt hij zo trots en blij om naar me.![]()
Hm,vanaf 16-1 dus. Fascinerend dat het recht om mijn foto's te gebruiken hen helpt spam te voorkomenquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:50 schreef Etcetera het volgende:
Nog Instagrammers hier? De voorwaarden veranderen nogal, wordt je volgens mij niet blij van http://bits.blogs.nytimes(...)ervice-mean-for-you/
Ik ben er nooit mee begonnen, vond het allemaal maar omslachtig...quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:12 schreef LadyBlack het volgende:
Que?
Ik voorspel een daling in het aantal instagrammers
ditquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er nooit mee begonnen, vond het allemaal maar omslachtig...
Ik ook niet, zijn wij gelinkt?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:38 schreef Mark het volgende:
Ik heb dus ook geen enkele relevante data in mijn FB account
Dat was gisteren, ik heb het ook gemistquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:53 schreef Soempie het volgende:
Facebook vond ik nooit zo heel veel aan, maar sinds een week heb ik het nut voor mij ontdekt. Ik heb alles wat ik leuk vind geliked en nu krijg ik daar allemaal updates van. Heb deze week geleerd dat je neus niet langer wordt als je liegt, maar wel warmer. En dat de kwaliteit van het zaad van Fransmannen achteruit gaat.
En net: Bureau Jeugdzorg begint een spoedprocedure om de 15-jarige Tom Watkins, die alleen rauw voedsel eet, uit huis te plaatsen.
Ik heb zeker het vervolg op de docu gemist.
Dank je, die ga ik straks kijken. Eerst snel douchen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:54 schreef B.ertha het volgende:
Ah, hier
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1313508
Ik kan me niet voorstellen dat jullie het niet kennenquote:
Zijn moeder gaf laatst al aan bij P&W dat ze dan de voogdij overdraagt aan zijn vader die in Engeland woont en aangezien hij het eens is met haar opvoeding zal hij dus gewoon bij zijn moeder kunnen blijven.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:53 schreef Soempie het volgende:
Facebook vond ik nooit zo heel veel aan, maar sinds een week heb ik het nut voor mij ontdekt. Ik heb alles wat ik leuk vind geliked en nu krijg ik daar allemaal updates van. Heb deze week geleerd dat je neus niet langer wordt als je liegt, maar wel warmer. En dat de kwaliteit van het zaad van Fransmannen achteruit gaat.
En net: Bureau Jeugdzorg begint een spoedprocedure om de 15-jarige Tom Watkins, die alleen rauw voedsel eet, uit huis te plaatsen.
Ik heb zeker het vervolg op de docu gemist.
Eerste keer dat ik het hoor geloof ikquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jullie het niet kennen
Deze dus:
Die uitzending heb ik toen ook gezien.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn moeder gaf laatst al aan bij P&W dat ze dan de voogdij overdraagt aan zijn vader die in Engeland woont en aangezien hij het eens is met haar opvoeding zal hij dus gewoon bij zijn moeder kunnen blijven.
Maffe oudersquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:53 schreef Soempie het volgende:
quote:Het Groningse Stadskanaal scoort dit jaar het slechtst. Minder dan een kwart van de inwoners betaalt rekeningen op tijd.
ik zou het (bijna) crimineel noemenquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn moeder gaf laatst al aan bij P&W dat ze dan de voogdij overdraagt aan zijn vader die in Engeland woont en aangezien hij het eens is met haar opvoeding zal hij dus gewoon bij zijn moeder kunnen blijven.
Ben benieuwd naar deel 2!
Laat de bel, laat de trom, laat de beltrom horen,quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jullie het niet kennen
Deze dus:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:31 schreef Etcetera het volgende:
Inwoners Waterland betalen rekeningen het best
Bizarquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik het hoor geloof ik
Dat dacht ik ook preciesquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:52 schreef Soempie het volgende:
Ze kunnen de dierenbescherming ook wel inschakelen. De hond moet een aantal dagen vasten omdat hij een oorontsteking heeft.
Over welke hond heb je het nuquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:52 schreef Soempie het volgende:
Ze kunnen de dierenbescherming ook wel inschakelen. De hond moet een aantal dagen vasten omdat hij een oorontsteking heeft.
Ik kende hem ook al. Niet van de kerk maar gewoon van school. En we hadden ook kerst cd's van kinderkoren waarop het werd gezongen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
BizarIk dacht dat dit soort nummers heel bekend waren
Maar goed, wij gingen altijd naar de kerk vroeger met kerst dus deze nummers zijn me met de paplepel ingegoten
Ik heb op een openbare basisschool gezeten, ik vermoed dat dit nummer iets te veel richting de christelijke kant ging ofzoquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
BizarIk dacht dat dit soort nummers heel bekend waren
Maar goed, wij gingen altijd naar de kerk vroeger met kerst dus deze nummers zijn me met de paplepel ingegoten
We hadden ook van die kerstcd's inderdaadquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kende hem ook al. Niet van de kerk maar gewoon van school. En we hadden ook kerst cd's van kinderkoren waarop het werd gezongen.
Het gaat over de geboorte van jezus dus ja het is wel wat christelijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb op een openbare basisschool gezeten, ik vermoed dat dit nummer iets te veel richting de christelijke kant ging ofzoverder alleen kerken van binnen gezien met excursies, nooit met Kerst
Wazzup? Onvoorzien werk?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:58 schreef TradeMarkie het volgende:
volgens mij wordt m'n kerstvakantie een paar dagen korter dit jaar![]()
![]()
Van Kinderkoor Pippeloentje...quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:03 schreef MaJo het volgende:
We hadden ook van die kerstelpee's inderdaad
Kerstelpee's hebben we ook gehad jaquote:
Moet dat ding nog ergens hebben liggen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kerstelpee's hebben we ook gehad jaDe naam van het koor weet ik niet meer
Ja, hoogstwaarschijnlijk moeten we op 1 werk door, dus ik heb al wat mensen kunnen regelen die wel willen werken. Maar dan moet ik sowieso bereikbaar zijn voor die mannen, dus dan kan ik maar beter zelf ook aan het werk gaan, is ook wel zo netjes naar de monteurs toe.quote:
Telefonisch (op afroep) beschikbaar zijn is niet genoeg?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, hoogstwaarschijnlijk moeten we op 1 werk door, dus ik heb al wat mensen kunnen regelen die wel willen werken. Maar dan moet ik sowieso bereikbaar zijn voor die mannen, dus dan kan ik maar beter zelf ook aan het werk gaan, is ook wel zo netjes naar de monteurs toe.
ach, voordeel is dat je dan volgend jaar met lekker weer een paar dagen vrij kan nemenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, hoogstwaarschijnlijk moeten we op 1 werk door, dus ik heb al wat mensen kunnen regelen die wel willen werken. Maar dan moet ik sowieso bereikbaar zijn voor die mannen, dus dan kan ik maar beter zelf ook aan het werk gaan, is ook wel zo netjes naar de monteurs toe.
Dat kan 'ie sowieso wel, neem ik aan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ach, voordeel is dat je dan volgend jaar met lekker weer een paar dagen vrij kan nemen
Thnx, vanavond kijken!quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:54 schreef B.ertha het volgende:
Ah, hier
Oef dat is wel bizarquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:17 schreef MadMaster het volgende:
Rare dagen hier met een vreemde sfeer.
Sinds het weekend 2 collega's met sterfgevallen qua broers/zussen en een manager die gisteren met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht moet worden, nadat hij plotseling in elkaar stortte...
Oefquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:17 schreef MadMaster het volgende:
Sinds het weekend 2 collega's met sterfgevallen qua broers/zussen en een manager die gisteren met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht moet worden, nadat hij plotseling in elkaar stortte...
Nee, zeker de eerste dag niet, want nieuwe mensen op het werk die op gang geholpen moeten worden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Telefonisch (op afroep) beschikbaar zijn is niet genoeg?
Dat lijkt me idd een lastige/vervelende situatie als collega zijndequote:Op dinsdag 18 december 2012 12:17 schreef MadMaster het volgende:
Thnx, vanavond kijken!quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:54 schreef B.ertha het volgende:
Ah, hier
Ja, dat helpt ook echtquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:52 schreef Soempie het volgende:
Eens!quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:14 schreef MadMaster het volgende:
Dit is de ultieme kerstplaat:
[ afbeelding ]
Zaterdag weer naar Bert/Grover/Dominee Gremdaat/Margreet Dolman met hun kerstshow in het Betty Asfaltcomplex...
Dit gaat nog verder dan veganistisch hè? Dit is een rauw dieet waarbij dingen ook niet verwarmd mogen worden boven een bepaalde temperatuur waardoor pasta/rijst/brood enz ook afvallen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Thnx, vanavond kijken!
[..]
Ja, dat helpt ook echtIk heb trouwens niet meegekregen of die hond wel zijn natuurlijke dieet krijgt of dat hij ook zuiver veganistisch moet eten...
Rond deze tijd van het jaar is 11 jaar geleden mijn vader overleden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oef dat is wel bizarIk merk vaak dat dat soort dingen vaak tegelijk gebeuren, heel bizar.
quote:
Dan zou ik toch een makkelijkere manier kiezen dan uit een vliegtuig springen...quote:Over die parachutist: beide parachutes zijn niet opengegaan. Misschien een bizarre zelfmoord dus
Je hoort ook vaak over mensen die overlijden rondom de kerst, gek is dat. En ik kan me goed voorstellen dat het je dan extra raakt, kusje op je neus van mijquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rond deze tijd van het jaar is 11 jaar geleden mijn vader overleden.
Ik merk wel dat het bij dit soort actuele zaken voelt of je bij je strot gegrepen wordt, of je het allemaal weer opnieuw meemaakt...
Thanks!quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hoort ook vaak over mensen die overlijden rondom de kerst, gek is dat. En ik kan me goed voorstellen dat het je dan extra raakt, kusje op je neus van mij
Op dit moment ligt de vader van een vriendin op sterven en dat raakt me ook wel omdat ik weet hoe moeilijk het is als je vader doodziek isquote:
Je zeurt toch niet als je meeleeft met iemand?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op dit moment ligt de vader van een vriendin op sterven en dat raakt me ook wel omdat ik weet hoe moeilijk het is als je vader doodziek isMaar ik mag dan niet zeuren omdat mijn paps er nog steeds is
Nee dat is ook weer waar!quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zeurt toch niet als je meeleeft met iemand?
Wat anders, had je van de aankomende film van Les Mis gehoord?
Ben benieuwd...
Hij trekt de snaren soms wel zo ver van de brug weg dat je er bijna een pijl mee kan afschieten, en dat vind ik als muzikant toch pijnlijk om te zienquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wortelnotentaart gegeten, maar die taart lijkt me wel heel lekker.
Dan is het toch een prima speeltje voor M.?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:35 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Hij trekt de snaren soms wel zo ver van de brug weg dat je er bijna een pijl mee kan afschieten, en dat vind ik als muzikant toch pijnlijk om te zienben blij dat het een oud beestje is (na een paar uur al ontstemd, waaibomenhout, etc).
Eminem II ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is het toch een prima speeltje voor M.?
Wacht maar totdat hij later op het podium staat te rocken en die ene hitsong opdraagt aan z'n ouders...
Hij was wel mager, wat goed was volgens mams. "De meeste honden zijn te dik"quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Thnx, vanavond kijken!
[..]
Ja, dat helpt ook echtIk heb trouwens niet meegekregen of die hond wel zijn natuurlijke dieet krijgt of dat hij ook zuiver veganistisch moet eten...
En heel veel rauwe dingen mogen ook niet. Pindakaas bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit gaat nog verder dan veganistisch hè? Dit is een rauw dieet waarbij dingen ook niet verwarmd mogen worden boven een bepaalde temperatuur waardoor pasta/rijst/brood enz ook afvallen.
Maar waarom mag een hond niet eten als hij oorontsteking heeft
Waarschijnlijk omdat de producten daarin verwarmd zijn geweest denk ik?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En heel veel rauwe dingen mogen ook niet. Pindakaas bijvoorbeeld.
Ik denk dat die in de pot te vinden is...quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:44 schreef MaJo het volgende:
Ik heb het nu al 2x gevraagd maar wat is er nou met die hond dan?
Had een mooi nummer over zijn moeder.quote:
Ah...quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Had een mooi nummer over zijn moeder.
Niet dat zij er zo blij mee was.
Die heeft een "oorontsteking die ik maar niet wegkrijg". En nu hoopt ze dat zijn lichaam zich door te vasten kan concentreren op het bevechten van de ontsteking. Dus krijgt het al twee dagen geen eten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:44 schreef MaJo het volgende:
Ik heb het nu al 2x gevraagd maar wat is er nou met die hond dan?
Dat is wel echt ziekquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die heeft een "oorontsteking die ik maar niet wegkrijg". En nu hoopt ze dat zijn lichaam zich door te vasten kan concentreren op het bevechten van de ontsteking. Dus krijgt het al twee dagen geen eten.
quote:
sommige mensen zijn nu eenmaal domquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel echt ziekDan moet dat beest toch alle energie juist steken in het warm blijven enz
Nee, in alle pinda's zat een schimmel (op 1 soort na). En ik maar denken dat die hond dus calcium gehad moet hebben want ALLE ontstekingen waren het gevolg van calcium volgens die malloot met zijn lezing.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de producten daarin verwarmd zijn geweest denk ik?
"Als kind heb je anders wel heel veel pindakaas gegeten" ging daaraan voorafquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:18 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik heb net juist de herhaling van die docu Rauwer gezien op NL2.
Die moeder zegt ook tegen haar advocaat dat de rechters haar nu neerzetten als een obsessieve moeder met oogkleppen op. (Uh, ja dat klopt: zij vindt namelijk dat Tom negatief beïnvloedt wordt op school omdat die kids kroketten eten, dat hij op school buiten de boot valt (door het door haar opgelegde eetpatroon, duh) en dat ook schoolvormen zoals Montessori en de Vrije school niet voldoen aan hoe zij Tom zou willen onderwijzen en daarom wil ze hem thuis scholen.)
Zij vindt dat ze wel overkomt als een intelligente, welwillende moeder. De advocaat vraagt een beetje lachend en in verlegenheid gebracht 'nu wil je dat ik dat bevestig?'.![]()
En 'alle pinda's bevatten schimmels, behalve de Bladiebla-peanut.' Waarop háár moeder (oma van Tom) zegt: nou, dan zullen we die schimmels wel nodig hebben, hè.
En ALLE chronische ontstekingen waren gegarandeerd weg na 1,5 uur op blote voeten in contact zijn met moeder aarde. Ze hoeft die hond dus alleen maar zijn sokjes uit te doen en even te gaan wandelenquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:18 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee, in alle pinda's zat een schimmel (op 1 soort na). En ik maar denken dat die hond dus calcium gehad moet hebben want ALLE ontstekingen waren het gevolg van calcium volgens die malloot met zijn lezing.
Ze vindt zichzelf een goede moeder en daarom moet ze het niet doen. Ik denk dat ze niet spoort. Ik heb liever een kind dat oprecht gelukkig is en niet ouder wordt dan 20 dan een ongelukkig kind dat 85 wordt. En dat risico bestaat hier niet eens.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:30 schreef wyccie het volgende:
Die jongen is ook veel te klein, valt ver onder de groeicurves. Hij zou zo'n 12 cm kleiner dan verwacht worden, maar die moeder wil dat niet echt geloven. Ze probeert allerlei argumenten te vinden op het internet om maar niet van dat dieet af te moeten stappen.
In melk zouden groeihormonen zitten, van vlees en gekookt voedsel krijg je kanker. In vis zit kwik en dat tast je hersens aan en veroorzaakt depressies etc. Nee, allemaal heel slecht, dus ze doet het niet. 'Want als je kind wil gaan roken zeg je toch ook niet, ga je gang? En als je kind aan de heroïne gaat, zeg je toch ook niet ga je gang?'
Zeker. Niet dat gekke, maar dat obsessieve, dat waanachtige zit er zeker in.quote:
Misschien wel heel slecht dat ik dit dacht, maar de oplossing zou zijn dat ze zelf kanker zou ondervinden ondanks dat gekke dieet, zodat ze dan toch echt snapt dat je ook gezond kunt zijn met een normaal dieet en ook vooral ziek kunt zijn met dat gekke dieet. Maar dat werkt niet, omdat ze dan naturlijk de kanker zou verklaren uit het feit dat ze vroeger niet rauw heeft gegeten en vast daardoor kanker zou hebben gekregen.quote:Ik heb liever een kind dat oprecht gelukkig is en niet ouder wordt dan 20 dan een ongelukkig kind dat 85 wordt. En dat risico bestaat hier niet eens.
Nee, totaal niet.quote:
Nigella heeft vooral goede genen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:05 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Nu weet ik natuurlijk niet of Nigella íets aan haar lijf heeft laten verbouwen, maar ik vind dit wel een mooie vergelijking - in het kader van gezond eten enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij mag je eigen straffen niet meer verzinnen.
Scherpquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
"Als kind heb je anders wel heel veel pindakaas gegeten" ging daaraan vooraf
[..]
En ALLE chronische ontstekingen waren gegarandeerd weg na 1,5 uur op blote voeten in contact zijn met moeder aarde. Ze hoeft die hond dus alleen maar zijn sokjes uit te doen en even te gaan wandelen
Je was veel te laat met jouw post over dat toetje.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij mag je eigen straffen niet meer verzinnen.
Ik vind het een kromme vergelijking. De ene vrouw ziet eruit als een vrouw van 51 en dat is prima. De ander heeft ongelooflijk veel mazzel gehad met haar lijf en draagt daarnaast aardig wat make-up, zo te zien.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:05 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Nu weet ik natuurlijk niet of Nigella íets aan haar lijf heeft laten verbouwen, maar ik vind dit wel een mooie vergelijking - in het kader van gezond eten enzo
Nigella is toch niet echt slank.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:05 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is ook krom, weetquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vind het een kromme vergelijking. De ene vrouw ziet eruit als een vrouw van 51 en dat is prima. De ander heeft ongelooflijk veel mazzel gehad met haar lijf en draagt daarnaast aardig wat make-up, zo te zien.
Nope, maar wel iemand die volgens mij goed in d'r vel zit en dat ook uitstraaltquote:
Dat wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:19 schreef Etcetera het volgende:
Nope, maar wel iemand die volgens goed in d'r vel zit en dat ook uitstraalt
quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:11 schreef Etcetera het volgende:
En vorige week hebben we elkaar nog achterna gezeten omdat E. chocolaatjes had en ik wilde ook. Rondjes om de eettafel gerend en om toen door de woonkamer om de hocker heen
quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:29 schreef Cobra4 het volgende:
Ik krijg binnenkort vast een pissig zusje aan de telefoon.
Net, via een bon uit een kerstpakket, een abo van een half jaar op de Playboy voor mijn neefje geregeld. In januari valt de eerste bij hem op de mat.
7.quote:
quote:
Yeah, we're having funquote:
quote:
Jij denkt in dekbedhoezen...quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat je je zus én je neefje blijer had gemaakt met een Donald Duck abonnementof denk ik nu te onschuldig
quote:
Volgens mij heb je wel iets beters te doen (en ik ook)...quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kunnen we niet collectief aangifte doen?
Hier idem. Ik ben afgehaakt na die goeroe die beweerde dat elke ontsteking verdwijnt als je op blote voeten door de tuin banjert. Ik heb me al vreselijk op zitten winden toen ze bij P&W waren.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik weet niet of ik dit af ga kijken. Ik wordt hier veel te kwaad van
Weet ikquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit gaat nog verder dan veganistisch hè? Dit is een rauw dieet waarbij dingen ook niet verwarmd mogen worden boven een bepaalde temperatuur waardoor pasta/rijst/brood enz ook afvallen.
Waar ze dan an sich wel weer een punt mee heeft. (wat niet wil zeggen dat te mager wel goed us)quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hij was wel mager, wat goed was volgens mams. "De meeste honden zijn te dik"
quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:29 schreef Cobra4 het volgende:
Ik krijg binnenkort vast een pissig zusje aan de telefoon.
Net, via een bon uit een kerstpakket, een abo van een half jaar op de Playboy voor mijn neefje geregeld. In januari valt de eerste bij hem op de mat.
Goed bezigquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Positief werknieuws is er ook vandaag.
M'n vriendin heeft een bonus, loonsverhoging en vast contract uit gaar beoordelingsgesprek van vanmiddag gesleept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je gewoon bij Knox kunt blijven?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mailtje van papa. Het lijkt rond
quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:57 schreef TradeMarkie het volgende:
M'n vriendin heeft een bonus, loonsverhoging en vast contract uit gaar beoordelingsgesprek van vanmiddag gesleept
top.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
top.
Hij staat vierkant achter je
Waarom heb ik daar geen seconde over getwijfeld...?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat wordt uit eten met kerst i.p.v. patat met frikadel....quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar we worden allemaal ziek, krijgen ontstekingen en we gaan allemaal dood aan kanker! Snap dat dan!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
99% van Nederland eet "normaal" en we leven toch ook allemaal vrolijk door?
Jemig, dat zou mij dan weer nooit lukken. Mijn laatste beoordelingsgesprek is alweer 3 jaar geleden en volgend jaar zit ik zonder werk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:57 schreef TradeMarkie het volgende:
M'n vriendin heeft een bonus, loonsverhoging en vast contract uit haar beoordelingsgesprek van vanmiddag gesleept
quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:01 schreef B.ertha het volgende:
Wyccie, ga je nog sneeuwvlokjes knippen?Was ik wel van plan. Ik had al iets gefrummeld, maar niet zo mooi. Ik ga zo gelijk even de kerstboom meer aankleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joepie!quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mailtje van papa. Het lijkt rond![]()
op haar kostenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt uit eten met kerst i.p.v. patat met frikadel....
Ik las op FB net dat ze die kant op zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Is Diaan al gespot bij Serious Request in Enschede?
Ik dacht het ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:50 schreef wyccie het volgende:
Misschien wel heel slecht dat ik dit dacht, maar de oplossing zou zijn dat ze zelf kanker zou ondervinden ondanks dat gekke dieet, zodat ze dan toch echt snapt dat je ook gezond kunt zijn met een normaal dieet en ook vooral ziek kunt zijn met dat gekke dieet. Maar dat werkt niet, omdat ze dan naturlijk de kanker zou verklaren uit het feit dat ze vroeger niet rauw heeft gegeten en vast daardoor kanker zou hebben gekregen.
En helaas nu toch weer terug las ik net.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik las op FB net dat ze die kant op zijn.
Ik heb begin dit jaar een stuk uit de schutting met de buren gezaagd, hun twee jochies (nu 3 en 5) zaten daarna bijna dagelijks hier en/of omgekeerdquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:26 schreef Soempie het volgende:
Vorige week kreeg ik te horen dat de buurvrouw zwanger is (we kunnen het wel goed vinden met ze). Ik vind het zo leuk! Een buurmeisje of buurjongetje waar M. misschien later wel mee kan spelen. Ik hoop op een gat in de heg/ schutting, en een vriendschap zoals bij Jip en Janneke.![]()
't Kan alleen nog maar tegenvallen.
Ik kreeg ook net van Wiebel te horen dat hij met de buurman een minideurtje in de schutting gaat zetten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb begin dit jaar een stuk uit de schutting met de buren gezaagd, hun twee jochies (nu 3 en 5) zaten daarna bijna dagelijks hier en/of omgekeerd
ik denk dat het MaJo is die zeker wil zijn van haar rondleiding. Dit kan ze afschrijven op haar bv van waaruit ze columns over het binnenhof schrijft want dat bevordert de kwaliteitquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:12 schreef Cobra4 het volgende:
Volgens mij is er iemand aan het bieden die tekst in de blauwe kolom onder de biedingen niet heeft gelezen.
https://www.marktplaatsveilt.nl/rondleiding-tweede-kamer
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik denk dat het MaJo is die zeker wil zijn van haar rondleiding. Dit kan ze afschrijven op haar bv van waaruit ze columns over het binnenhof schrijft want dat bevordert de kwaliteit
Zo druk!?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
TM, dat heeft je vriendin goed gedaan![]()
voor PS. Wat fijn dat er een oplossing is gevonden.
En inderdaad we waren naar de stad gegaan, 15 minuten gewacht voor een hek en toen bleek dat er tot 22:00 uur niemand meer in mocht (er liepen wel steeds mensen uit) zijn we weer naar huis gegaan.
Morgen is er weer een nieuwe dag.
Yeps. Ik had begrepen dat er al ruim 10.000 mensen op de Oude Markt stonden... de diverse toegangen werden al rond half 9 afgesloten.quote:
Hopen dat het zaterdag avond en zondag morgen/middag dan wat rustiger is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Ik had begrepen dat er al ruim 10.000 mensen op de Oude Markt stonden... de diverse toegangen werden al rond half 9 afgesloten.
Ik vond het niet druk ogen op het punt (bij de Muur) waar wij stonden.
dit klinkt mij een beetje naief, zaterdagavond en rustig....quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hopen dat het zaterdag avond en zondag morgen/middag dan wat rustiger is.
Maar zo druk als nu? Ik hoop toch niet. Anders mogen we dat plein dus niet op.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dit klinkt mij een beetje naief, zaterdagavond en rustig....
Nee, dat verwacht ik niet... hoe laat ga je?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar zo druk als nu? Ik hoop toch niet. Anders mogen we dat plein dus niet op.
Ik gok dat we rond 2200 er zijn. Na het eten in Ammeloe.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, dat verwacht ik niet... hoe laat ga je?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik gok dat we rond 2200 er zijn. Na het eten in Ammeloe.
Ow dan kan het vast wel. Het is nu volgens mij ook al een stuk rustiger.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik gok dat we rond 2200 er zijn. Na het eten in Ammeloe.
De meeste kroegen zitten ook aan de markt, als markt afgesloten wordt, kom je ook bijna niet bij de kroegen. Maar er zitten er nog wel een aantal buiten de markt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En anders eerst naar de kroeg en na middernacht die kant op
Als backup hebben we Guinness en whisky op de man. Komt dus wel goed.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De meeste kroegen zitten ook aan de markt, als markt afgesloten wordt, kom je ook bijna niet bij de kroegen. Maar er zitten er nog wel een aantal buiten de markt.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als backup hebben we Guinness en whisky op de man. Komt dus wel goed.
Truste.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Ik ga naar bed, ogen vallen bijna dicht. Fijne avond nog
Ja, het is nu klaarquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:21 schreef Soempie het volgende:
LB, hoe is het met jou? Ik las ergens dat jullie het babykamertje aan het schilderen waren?
Truste.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:24 schreef LadyBlack het volgende:
En nu is het hard bedtijd, dus welterusten allemaal!
Komt wel goed dan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Trusten allemaal.
Net de 13e whisky van de whisky advents kalender blind geproefd en een gok gedaan, sta nu 6e van de 52 deelnemers. Vanaf plek 5 en hoger zijn er mooie prijzen, dus we gaan er maar voor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:37 schreef wyccie het volgende:
Sneeuwvloksessie:Wat een priegelwerk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Een kroeg waar je zeker weten bij kan komen is de Vestingbar op het campusterrein. Hebben ze ook 50 soorten bier in het assortimentquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als backup hebben we Guinness en whisky op de man. Komt dus wel goed.
Sneeuwvloksessie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi werk Wyc!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Valt heel erg mee. Je vouwt het ding eerst een paar keer, knipt 1 patroon en als je het uitvouwt heb je het opeens 6 keer. Dat heb je als kind toch ook wel eens gedaan?quote:
Jij bent de laatste tijd ook creatief bezig, met de ballonnen. Dit vind ik ook wel wat voor jou.quote:
Wel een eind uit de route.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een kroeg waar je zeker weten bij kan komen is de Vestingbar op het campusterrein. Hebben ze ook 50 soorten bier in het assortiment
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Valt heel erg mee. Je vouwt het ding eerst een paar keer, knipt 1 patroon en als je het uitvouwt heb je het opeens 6 keer. Dat heb je als kind toch ook wel eens gedaan?
Dit is pas echt gepriegel:Ja, dat heb ik vroeger wel eens gedaan. Was ik nooit erg goed in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Valt mee, bus 1 brengt je er vrijwel rechtstreeks naartoe. Vanaf Enschede Drienerlo is het een kwartiertje lopen. Vanuit het centrum zou ik er niet heen wandelen en lekker een andere kroeg opzoekenquote:
Ik ben niet zo heel nauwkeurig met netjes knippen en kleuren. Denk dat ik het voorlopig nog even overslaquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent de laatste tijd ook creatief bezig, met de ballonnen. Dit vind ik ook wel wat voor jou.
quote:
quote:
Op elke ingang naar de oude markt. Wij stonden bij de muur.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:22 schreef LadyBlack het volgende:
Wow Diaan, waar hebben ze de hekken staan dan? Had niet verwacht dat het plein afgesloten zou kunnen worden
Maar zo heel vreselijk groot is het daar natuurlijk ook niet....
Ben wel benieuwd, misschien dat we op kerstavond er nog even heen gaan, ik ben dan bij een vriendin in Enschede.
Sneeuwvloksessie:Wow wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
Ik ken ze allemaal.quote:Op woensdag 19 december 2012 08:23 schreef B.ertha het volgende:
Goeiemorgen
Ik hoorde kerstliedjes net in de auto en ik vroeg me ineens af, kennen jullie dan ook deze liedjes niet?
- De herdertjes lagen bij nachte
- Kling klokje klingeling
- Er is een kindeke geboren op aard
- Nu zijt wellekome
- Komt allen tezamen
Die heb ik bewust achterwege gelaten omdat die redelijk bekend is, ook in het Engels.quote:Op woensdag 19 december 2012 08:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ook, de teksten wat halfslachtig, maar ik ken zeker de melodieën
En je vergeet Stille nacht nog
ken ze allemaalquote:Op woensdag 19 december 2012 08:23 schreef B.ertha het volgende:
Goeiemorgen
Ik hoorde kerstliedjes net in de auto en ik vroeg me ineens af, kennen jullie dan ook deze liedjes niet?
- Nu zijt wellekome
- Komt allen tezamen
weet ik niet, ik ken de meesten niet in het Engels. Aan de andere kan, er zijn wereldwijd veel meer mensen met Engels als moedertaalquote:Op woensdag 19 december 2012 08:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk dat van al deze liedjes de Engelse variant wel bekend(er) is toch?
Ik loop iig al met de Engelse variant van Komt allen tezamen in mn hoofd
Ik ken ze ook niet. Noem de titels eens?quote:Op woensdag 19 december 2012 08:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk dat van al deze liedjes de Engelse variant wel bekend(er) is toch?
Ik loop iig al met de Engelse variant van Komt allen tezamen in mn hoofd
Zwaai je even? Ik zit te kijken.quote:Op woensdag 19 december 2012 08:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken ze ook allemaal.
Zo, in al mijn wijsheid besloten dat ik zo maar even naar het Glazen Huis ga met Lennon. Het is nu nog redelijk rustig... moet toch naar apotheek en bloedprikken, is dichtbij. Vanavond ook nog met Twan voor Gers Pardoel.
Ow over crea gesproken...dit is echt leuk:
http://serious.alientrick.com/doe-mee
Ik heb Giel, Eric, Lennon en Peace besteld.
Sneeuwvloksessie:Leuk! Die voorbeelden die je erna post met die rendieren is wel heel erg tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je die ook nog proberen?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Ja, we gaan zo weg!! Ik heb gele sjaal en gele broek aan. Maar eerst bloed prikken... dus wordt wel iets later vrees ik.quote:
Echt niet?quote:
Dat vrijdagmiddag blijkt dat je niet hoeft te werken of misschien nog wel meer dagen?quote:Op woensdag 19 december 2012 09:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Maandag en donderdag werken, maar dat kan vrijdagmiddag nog anders uitpakken![]()
Goh wat heb ik zin in kerst.
dan kan alles nog afgeblazen worden.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat vrijdagmiddag blijkt dat je niet hoeft te werken of misschien nog wel meer dagen?
Rode jas en gele sjaal?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:15 schreef Cobra4 het volgende:
Diaan is er. Wie spot haar? http://seriousrequest.3fm.nl/live/
Zat vrouwen met een gele sjaal. Maar Diaan heb ik nog niet gespot.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Rode jas en gele sjaal?
TM, hopelijk wordt het allemaal nog afgeblazen. Wel klote dat je het dan vrijdag pas weet.
Dat dus.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:33 schreef Soempie het volgende:
Nu ook een met een grijze jas en gele sjaal. En een donkerrood kapsel.
Goed, zelfs met een gele sjaal is ze te missen.
Ik kijk heel af en toe even (moet hele andere dingen doen...quote:Op woensdag 19 december 2012 10:48 schreef Cobra4 het volgende:
Ze was net even te zien op de buitencam
Die zijn nog relatief bekend dacht ik. Ken jij "een roze fris ontloken"?quote:Op woensdag 19 december 2012 08:23 schreef B.ertha het volgende:
Goeiemorgen
- Nu zijt wellekome
- Komt allen tezamen
Ik moest er even over nadenkenquote:
Ik heb regelmatig gekeken en je niet ontdekt...quote:Op woensdag 19 december 2012 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
We stonden vooraan en zijn veel in beeld geweest, hoorde ik.
Leuke foto!quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mijn guppie waardeert Ella Fitzgerald(of in ieder geval ze slaapt er goed op)
Ah wat zoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en helemaal bijzonder voor jou
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Dankzij Sky Radio wordt iedereen tegenwoordig gehersenspoeld vanaf 6 december met Last Christmas en All I Want For Christmas. De zgn. traditionals hoor je vrijwel nergens meer...quote:Op woensdag 19 december 2012 13:38 schreef MaJo het volgende:
B ik ken al die kerstnummers en ben nog steeds in shock dat sommigen hier ze niet kenden, dacht echt dat dat basic kennis was
Dat klopt misschien welquote:Op woensdag 19 december 2012 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dankzij Sky Radio wordt iedereen tegenwoordig gehersenspoeld vanaf 6 december met Last Christmas en All I Want For Christmas. De zgn. traditionals hoor je vrijwel nergens meer...
Ok wilde ik eigenlijk al doen maar toch even checken of ik niet overdrijfquote:Op woensdag 19 december 2012 14:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik zou de dierenarts bellen en het voorleggen
Ik vond het tot aflevering 9 of 10 ook een goed seizoen maar ik heb het gevoel dat bepaalde dingen die zorgvuldig werden opgebouwd opeens heel snel werden afgeschoten, dat vond ik wel raarquote:Op woensdag 19 december 2012 14:03 schreef Soempie het volgende:
MaJo, ik vond dit seizoen in z'n geheel wel beter dan een aantal vorige seizoenen. De laatste aflevering was wat rommelig/ niet goed uitgewerkt/ afgeraffeld? Wat vond je tegenvallen?
En wat betreft Noa zou ik even contact opnemen met de dierenarts.
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:04 schreef Soempie het volgende:
Leuk van M. dat hij net na z'n bad (en het haren wassen voor de kapper) even een boterham met appelstroop in z'n haar smeert.
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:04 schreef Soempie het volgende:
Leuk van M. dat hij net na z'n bad (en het haren wassen voor de kapper) even een boterham met appelstroop in z'n haar smeert.
Was tussen 11 en 11:30 uur. Na Imaginequote:Op woensdag 19 december 2012 12:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig gekeken en je niet ontdekt...
Ja, ik heb hem na de boterham nog even onder de douche gezet.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:05 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Heb je nog tijd om het opnieuw te wassen? Ook zo lullig als je bij de kapper aankomt met appelstroop in zijn haar
Dat lijkt me zeker een bijzonder momentquote:Op woensdag 19 december 2012 14:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was tussen 11 en 11:30 uur. Na Imagine- wat bijzonder was om samen met Lennon daar te horen - zijn we weg gegaan. Lennon is nog zwaaiend in beeld geweest.
Dat lijkt me wel verstandig jaquote:Op woensdag 19 december 2012 14:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem na de boterham nog even onder de douche gezet.
Maar volgende keer doe ik wel kaas op z'n brood als we later die dag naar de kapper moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |