quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:22 schreef promisionxexposed het volgende:
Je krijgt er toch geen melding van, huilie
Nee schatje.quote:
Zie je, terechte klacht gewoon.quote:
je schuldig voelen om FOK!ersquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:24 schreef Akantha het volgende:
[..]Dan nog dan blijf ik maar checken of voel ik me schuldig dat ik niets terug stuur.
[..]
Nee schatje.
[..]
Zie je, terechte klacht gewoon.
KLB / Verliefd op Mary XXX Janequote:Op dinsdag 18 december 2012 01:25 schreef Smack10 het volgende:
verliefd op een cammodel?
een roemeense?
Ja fokkers zijn mijn vrienden dagelijkse contacten en hobbyquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je schuldig voelen om FOK!ers
Maar toch is het een hele handige functie.quote:
nee, je hoeft niet op iedereen te blijven reagerenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:15 schreef Akantha het volgende:
[..]
Maar toch is het een hele handige functie.
Meestal reageer ik voor 80%quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee, je hoeft niet op iedereen te blijven reageren
Er zijn best users die dat wat boeien! Stel je voor jij quote mij, en je wacht op een reactie van mij en ik lig te slapen, dat is niet leuk. En jou kennende, ben je de dag erna knorrig op me omdat ik niet reageerde en voel je je gepasseerd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waarom leef jij in de veronderstelling dat het iemand wat boeit of jij slaapt of wakker bent Akantha?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ga gewoon slapen als je wil slapen, niemand geeft een neuk
narcismequote:Op dinsdag 18 december 2012 12:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waarom leef jij in de veronderstelling dat het iemand wat boeit of jij slaapt of wakker bent Akantha?
ja want het is zo erg om even te moeten wachtenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:28 schreef Akantha het volgende:
[..]
Er zijn best users die dat wat boeien! Stel je voor jij quote mij, en je wacht op een reactie van mij en ik lig te slapen, dat is niet leuk. En jou kennende, ben je de dag erna knorrig op me omdat ik niet reageerde en voel je je gepasseerd.
[..]
Dan ken je me toch verkeerd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:28 schreef Akantha het volgende:
[..]
Er zijn best users die dat wat boeien! Stel je voor jij quote mij, en je wacht op een reactie van mij en ik lig te slapen, dat is niet leuk. En jou kennende, ben je de dag erna knorrig op me omdat ik niet reageerde en voel je je gepasseerd.
Was het wachten leuk?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja want het is zo erg om even te moeten wachten
Maar het is toch fijn als je dan een icoontje kan hebben zoals op msn met bezet, afwezig en lunchpauze. Dat werkt wel fijn, en ik mis gewoon het gebrek aan z'n icoontje, dat is wat mij betreft een redelijke terechte klacht.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan ken je me toch verkeerd.
Als iemand niet reageert op een quote of DM neem ik aan dat hij of zij iets anders aan het doen is, naast FOK! is er namelijk ook nog rl. Ik reageer ook niet altijd als ik er niet ben. Dus vandaar.
Ja maar het is forum, geen chatprogramma.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:33 schreef Akantha het volgende:
Maar het is toch fijn als je dan een icoontje kan hebben zoals op msn met bezet, afwezig en lunchpauze. Dat werkt wel fijn, en ik mis gewoon het gebrek aan z'n icoontje, dat is wat mij betreft een redelijke terechte klacht.
ik heb genotenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:33 schreef Akantha het volgende:
[..]
Was het wachten leuk?
[..]
Maar het is toch fijn als je dan een icoontje kan hebben zoals op msn met bezet, afwezig en lunchpauze. Dat werkt wel fijn, en ik mis gewoon het gebrek aan z'n icoontje, dat is wat mij betreft een redelijke terechte klacht.
Toch reageren users hier op elkaar, en kan het vervelend zijn als iemand er niet is. En je dit niet kan zien.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja maar het is forum, geen chatprogramma.
Ik meestal van 12 in de middag tot 1 in de nacht.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
27/4 op fokzou goed ding zijn
Pepernootje erbij?quote:
waarom niet non stopquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:41 schreef Akantha het volgende:
Ik meestal van 12 in de middag tot 1 in de nacht.
Is lastig mie mayn is lastig.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
waarom niet non stopgwn lijntje ahah
k ben nu al 85u non stop aant fokken in totaal 12gram weg ng 9 te gaan k ga voor record 124 uquote:
Dan ben je wel een baas als je dat klaarspeelt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
k ben nu al 85u non stop aant fokken in totaal 12gram weg ng 9 te gaan k ga voor record 124 u
heb ook al 3treetjes energy weg begin wel btje sterretjes te zien maar doe t voor jullie fokbroedersquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:47 schreef Akantha het volgende:
[..]
Dan ben je wel een baas als je dat klaarspeelt.
Ik heb je graag erbij op FOK! Ja ik heb je graag erbij, maar zorg dat je niets overkomt. Want we willen niet zien dat je de fp haalt met FOK!er gestorven tijden lange FOK! sessie.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
heb ook al 3treetjes energy weg begin wel btje sterretjes te zien maar doe t voor jullie fokbroeders
komt goed mattie ik ben harder dan staal maar bedankt voor je medelevenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:51 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik heb je graag erbij op FOK! Ja ik heb je graag erbij, maar zorg dat je niets overkomt. Want we willen niet zien dat je de fp haalt met FOK!er gestorven tijden lange FOK! sessie.
lol snap nu pas die tt goedquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:52 schreef hoink581 het volgende:
ik las sleep, van het werkwoord slepen. derhalve slechte klacht.
daarnaast is het zo dat veel mensen die icoontjes vroeger gebruikte omdat ze niet tegen andere wilde worden aangesproken
Laten we het maar niet doen!quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
komt goed mattie ik ben harder dan staal maar bedankt voor je medeleven![]()
al zou dat ook gruwelijk zijn als ik fp haal omdat ik mezelf t ziekenhuis in fok
Sleep en icon ik dacht als ik icon pak dat is engels pak ik maar sleep voor slapen. Slaap icoon had ook gekund achteraf.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
lol snap nu pas die tt goedmiss moet ik toch echt maar eens gaan slapen..
Mja opzich is t ook wel heel logies hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:54 schreef Akantha het volgende:
[..]
Laten we het maar niet doen!
[..]
Sleep en icon ik dacht als ik icon pak dat is engels pak ik maar sleep voor slapen. Slaap icoon had ook gekund achteraf.
Dan zou ik voor altijd en eeuwig FOK!en dat is wel een mooie gedachte ja! Maar dan mis je toch het plezier van het zelf posten! Dat is wel jammer....quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mja opzich is t ook wel heel logies hoordenk dat t meer aan mij ligt in deze
![]()
![]()
eigenljk zit ik te wachten op een soort simulator die je kan aansluiten op je hersenen als je slaapt die dan zegt wat jijj ook zou zeggen als iemand je quote ofzodan zou je helemaal door kunnen gaan
misschien rond 2020
ja dat klopt maarja t is natuurlijk wel een substitutie voor niet fokken (als je slaaptquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:57 schreef Akantha het volgende:
[..]
Dan zou ik voor altijd en eeuwig FOK!en dat is wel een mooie gedachte ja! Maar dan mis je toch het plezier van het zelf posten! Dat is wel jammer....
En dan allemaal boze quote alerts hebben voor wat je zei terwijl je sliep!quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja dat klopt maarja t is natuurlijk wel een substitutie voor niet fokken (als je slaapt) als je wakker bent kan je wel gewoon lekker zelf posten
en dan wakker worden en dan zeggen jaa wist ikveel ik sliep gewoonquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:59 schreef Akantha het volgende:
[..]
En dan allemaal boze quote alerts hebben voor wat je zei terwijl je sliep!
Dat is wel baas, wel een terechte klacht dat zoiets nog niet is. Want lijkt me erg tof zoiets! Dan heeft het leven weer zin..quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
en dan wakker worden en dan zeggen jaa wist ikveel ik sliep gewoonniemand kan je wat maken
ipv slaapwandelen slaapposten![]()
jaa inderdaad.. dan zou ik tenminste ook weer een doel hebben in mn leven..quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:01 schreef Akantha het volgende:
[..]
Dat is wel baas, wel een terechte klacht dat zoiets nog niet is. Want lijkt me erg tof zoiets! Dan heeft het leven weer zin..
Komt goedquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
jaa inderdaad.. dan zou ik tenminste ook weer een doel hebben in mn leven..
quote:
hier zou t al van pas komen bijvquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:02 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Hahaha ik herinner me toch een zeker persoon die dit gisteravond deed... ben alleen de naam kwijt, iets met buffy soldaat?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
[..]
hier zou t al van pas komen bijv![]()
ik weet van niks was aan t slaapposten
![]()
![]()
mensen gaan je niet meer serieus nemen mangquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
[..]
hier zou t al van pas komen bijv![]()
ik weet van niks was aan t slaapposten
![]()
![]()
ja maar dat weet zij nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:04 schreef Akantha het volgende:
[..]Maar je bent toch al heel veel uur wakker en straight aan het FOK!en?
Oh haha!quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja maar dat weet zij nietdat is juist de grap ahahah
ach zolang t vrouwelijke fokusers zijn zal ik hun wel "serieus nemen"quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:05 schreef Rawberry het volgende:
[..]
mensen gaan je niet meer serieus nemen mang
hahah ja toch kom ik daar eff goed wegquote:
Goed bezig.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ach zolang t vrouwelijke fokusers zijn zal ik hun wel "serieus nemen"![]()
haha ja die moet je echt onthouden man werkt altijd bij smatjes in de dancingquote:
Bedankt man daar ga ik wel wat mee doen die tip!quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
haha ja die moet je echt onthouden man werkt altijd bij smatjes in de dancing![]()
brotip
wanneer gaan wequote:Op dinsdag 18 december 2012 13:15 schreef Akantha het volgende:
[..]
Bedankt man daar ga ik wel wat mee doen die tip!
Geen idee mie mayn je woont vast te ver weg..quote:
ja denkt welquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:17 schreef Akantha het volgende:
[..]
Geen idee mie mayn je woont vast te ver weg..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |