Dat krijg je enkel door zelf je slaapritme te verneuken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 03:09 schreef Lalavy het volgende:
Probleem is dat het nu 3 uur is en ik weer lichtjes trek begin te krijgen... nou zou je denken van loop dan even naar de koelkast.... maar dat is niet echt een optie wanneer je dus lekker warm in bed ligt met je laptop....
Dit.quote:
Jaaa nog wel even geslapen, maar ik ben me bedje niet meer uitgeweest!quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:17 schreef Ronzz het volgende:
TS heeft een mooie profielfoto!
Nog lekker geslapen?
beetje jammer dit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:17 schreef Ronzz het volgende:
TS heeft een mooie profielfoto!
Nog lekker geslapen?
ha ja , mensen die ts proberen te hosselen ofzoquote:
Hahaha ik herinner me toch een zeker persoon die dit gisteravond deed... ben alleen de naam kwijt, iets met buffy soldaat?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ha ja , mensen die ts proberen te hosselen ofzoof dm's sturen om te vragen waar ze woont dat zou pas echt sad zijn
![]()
hahah geen idee wie ik lag lekker te slapen vanacht enige mogelijkheid was dat ik heb geslaappostquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:02 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Hahaha ik herinner me toch een zeker persoon die dit gisteravond deed... ben alleen de naam kwijt, iets met buffy soldaat?
Nee, en wie is Ron?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:04 schreef hoink581 het volgende:
Lalavy, werk je op een school? Want meester Ron heeft een oogje op een stagiair daar, ben jij dat?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 03:21 schreef roislecxe het volgende:
Je gelooft het niet, maar je moet het behang naast je bed eens proeven. Niets mis mee.
Doe eens normaal man.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:33 schreef hoink581 het volgende:
Volgens mij heeft Ronzzz lekkere magere yoghurt voor in de nacht voor jeLalavy.
Welkom in KLBquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:58 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Doe eens normaal man.
Je gaat offtopic
Niks mis met recyclen inderdaad.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:50 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Poep in je hand en eet het op. Dat is de enige optie als je je bed niet uit wilt.
Zou me daar niet druk om maken, hij is blijkbaar homo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:02 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Hahaha ik herinner me toch een zeker persoon die dit gisteravond deed... ben alleen de naam kwijt, iets met buffy soldaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |