SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
owquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:34 schreef Omdatappel het volgende:
n8n!
Je hebt m'n oude bril nooit gezien, liegbeest.
waarom heb jij een html entitie van een hartjen in je ondertitel heyquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat, dat ik dit nieuwe topic mee mag maken zeg!
is hipsterquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:42 schreef n8n het volgende:
[..]
waarom heb jij een html entitie van een hartjen in je ondertitel hey
precies, maar leuke bril wel lekker streng maar toch met dat vleugje hèhè dat veel brillen missenquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:40 schreef SpacyColours het volgende:
Hippiestelletjes zijn nog wel cool... toch?
Tom en zn moeder.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wie doet dat nog meer dan?
Ook rauw vlees enzo? Kan toch nooit goed zijn.
Maar melk met chocoschelpjes dan, omg.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tom en zn moeder.
Nee joh, geen vlees vis converserium middelen. Je mag eten niet opwarmen, stomen of bakken. Je mag geen zuivelproducten niksss.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hou je eigen dieet maar.Bah ik was me echt aan het opvreten gisteren door dat stomme wijf.
had nog niet gelezen waar het over gingquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had nog niet gelezen waar het over ging
maar over dat programma gisteravond op 2 waarschijnlijk?
en hai klinkie
ik heb het niet gezien, maar toen ik de beschijving las, wist ik al dat het niks goeds kon zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]klopt, echt walgelijk mennn kunnen mensen niet gewoon normaalllll doen?
Mogguh gianni en wolfroflf
echt raar man, haar moeder (van dat walgelijke wijf) ziet er gezonder uit dan haarquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb het niet gezien, maar toen ik de beschijving las, wist ik al dat het niks goeds kon zijn.
hoe is het verder met klinkie?
en mogguh Wolfrolf
goed hoor, bijna weer vakantiequote:Op dinsdag 18 december 2012 10:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt raar man, haar moeder (van dat walgelijke wijf) ziet er gezonder uit dan haarongelooflijk..
Met mij wel ok ofzo, met jou dan?
mwa, vind je?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het jaar ging ongeloooooflijk snel eigenlijk he? Brrrr.
ik vind juist winter en voorjaar altijd snel gaan. sept-okt-nov duren in mijn beleving altijd te langquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |