Die deed mij ook wel verbazen idd.quote:
44kg 'maar misschien ook wel iets minder'.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
De moeder ziet er slecht uit... Ze zegt dat ze 44 kg weegt! Mijn hemel dat is gewoon anorexia! Die ogen zijn zo diep in de oogkassen gelegen dat lijkt mij niet goed en al die rimpels... mijn oma ziet er nog beter uit. En dan constant die sjaal, truien en andere warme kleding, dat lijkt mij ook niet fijn.
Het is gewoon ziek.
Om die David Wolfe moet ik gewoon keihard lachen. (En stiekem om zijn volgers ook)
En leven dat ze doen.quote:Het is nooit te laat om te leven en altijd te vroeg om te sterven.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:59 schreef OProg het volgende:
http://www.uitdaging.net/gezond/David_Wolfe_rawfoods.html
Sylvia Millecam zou het hier achteraf niet mee eens zijn.quote:Een mooie stelling van David Wolfe vond ik dat er volgens hem ziekenhuizen zijn omdat we onze eigen kracht weggegeven hebben. Wie weet er immers beter hoe je eigen lichaam voelt, jij of de dokter? Door zelf geen actie te ondernemen op wat je lichaam aangeeft leg je de verantwoording voor je eigen gezondheid in de handen van de dokter. Ziekenhuizen zijn volgens David dan ook uitgegroeid tot de meest gevaarlijke plaats om te verblijven!
Je generaliseert een beetje.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:59 schreef BasEnAad het volgende:
De rest van Nederland eet net zo ongezond als Tom, alleen schieten ze de andere kant op. Zo veel suiker, vet en zout eten is net zo schadelijk.
Ja he? Heb je em ook gegoogled? Hoe iemand die als arts is opgeleid er toe komt om zich vervolgens in homeopathie en "bioresonantie" te scholen snap ik echt nietquote:
Een klein beetje misschien, maar de overgrote meerderheid eet daadwerkelijk net zo ongezond.quote:
Artsen die zich met zaken als homeopathie inlaten zijn gewoon niet serieus te nemen. Die mogen wmb uit hun ambt gezet worden wegens kwakzalverij.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:04 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Ja he? Heb je em ook gegoogled? Hoe iemand die als arts is opgeleid er toe komt om zich vervolgens in homeopathie en "bioresonantie" te scholen snap ik echt niet
Two wrongs don't make a right.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Een klein beetje misschien, maar de overgrote meerderheid eet daadwerkelijk net zo ongezond.
Dat zie je wel aan de mens: overgewicht, hartklachten en kanker zijn aan de orde van de dag.
Jip. Ons eten is ook niet altijd gezond. Zo lang je bij natuurlijke producten blijft is er eigenlijk weinig aan de hand. Komt meer ook door eten wat fabrieksmatig gemaakt wordt heb ik het idee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Een klein beetje misschien, maar de overgrote meerderheid eet daadwerkelijk net zo ongezond.
Dat zie je wel aan de mens: overgewicht, hartklachten en kanker zijn aan de orde van de dag.
Rundvlees kun je prima rauw eten hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:08 schreef ukga het volgende:
Als die vrouw zo tof is, vreet ze toch gewoon rauw vlees? yolo!
Neem je pilletje eens in. Je moet even kalmerenquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:12 schreef ukga het volgende:
Volgens mij staat ze op de dappermarkt.
wie joint de fok!knokpleug en trekt dit wijf het spoor op wachtend op de sneltrein naar groningen?
ik heb heftig medelijde met die jongen. waar de fuck is zn vader trouwens? Ik hoop dat ie de voogdij krijgt want dit is echt kansloosquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Neem je pilletje eens in. Je moet even kalmeren
Vader komt later in de docu naar voren. Hij woont in Engeland, samen met zijn oudere broer. Ze zijn gescheiden uiteraardquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:15 schreef ukga het volgende:
[..]
ik heb heftig medelijde met die jongen. waar de fuck is zn vader trouwens? Ik hoop dat ie de voogdij krijgt want dit is echt kansloos
Ik weet niet hoeveel ouder zijn broer is, maar Tom past er ongeveer 2x in. Als tom dus ook 'normaal' zou eten had je grote kans dat hij ook ongeveer zo groot had kunnen worden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vader komt later in de docu naar voren. Hij woont in Engeland, samen met zijn oudere broer. Ze zijn gescheiden uiteraard
wat een argumentquote:Kenter weigert haar kind naar een middelbare school te sturen, omdat hij dan tussen de lessen door slecht zou eten. "Het is onmogelijk om een kind op de middelbare school gezond te laten eten. Tussen de middag halen ze eten uit de supermarkt of de kantine waar geen gezonde voeding te krijgen is", zegt Francis Kenter.
ondertussen vertelt hij aan de rechter dat hij wel eens stiekem een kroket eet terwijl hij al 3 jaar niet op school zitquote:
ja te erg dit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:24 schreef the85mc het volgende:
Wat ik me ook nog afvroeg: die vrouw is dus <44 kg. Toch is ze zeker 2 koppen groter dan tom. Hoe veel zou die tom dan wegen. 30 kg ofzo? Minder dan 44 vind ik sowieso al bizar weinig voor een 15 jarige.
Daar had ze een hoop mandarijnen voor kunnen kopenquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:30 schreef Isegrim het volgende:
En blijkbaar kun je dus ongestraft de leerplicht ontduiken, jarenlang.Een boete van 250 euro voorwaardelijk, like whut?
Volgens dat meisje van dat andere forum was er op haar school (en dus die van Tom) niet eens chips te koop. Dat moesten ze zelf bij de AH verderop halen.quote:
Dit lijkt me nog niet eens zo'n gek idee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:31 schreef the85mc het volgende:
Misschien Tom eens aanmelden voor puberruil.. Misschien dat hij dan beseft hoe wereldvreemd zijn moeder is..
quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:31 schreef the85mc het volgende:
Misschien Tom eens aanmelden voor puberruil.. Misschien dat hij dan beseft hoe wereldvreemd zijn moeder is..
Mijn beeld van gezonde voeding zal wel scheef zijn, maar mijnese eet prima op school? Fruit en boterhammen en water. En een koek om t af te toppen.quote:
BITCH JE VREET DE HELE DAG DOOR FRUIT DAT BARST EN BARST VAN DE SUIKER. JE ZOON VREET GODVERDOMME 8 APPELS PER DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Suiker is de grootste gifstof die je in je lichaam kan stoppen
Eerder met een familie die wel bewust op voeding let maar ook veel sport ofzo. Dat hij wel kan zien dat er een manier is om wel gezond met voeding bezig te zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:35 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ruilen met een moddervette woonwagenbewoner of zo.
ik vind die vergelijking met de totaal andere kant van het spectrum zo raar? Er zit echt wel iets tussenin natuurlijk. Matig eten, gebalanceerd, met ruimte voor wat extra's? Met groente en fruit enzo en volkoren boterhammen. Maar ook zo nu en dan patat?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:35 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ruilen met een moddervette woonwagenbewoner of zo.
Dat is beter voor hem ja, maar het is leuker om te zien hoe hij vol hamburgers wordt geproptquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:37 schreef the85mc het volgende:
[..]
Eerder met een familie die wel bewust op voeding let maar ook veel sport ofzo. Dat hij wel kan zien dat er een manier is om wel gezond met voeding bezig te zijn.
Natuurlijk is dat zo. Verbaasde me er dan ook constant over dat die mevrouw dat zelf niet inziet..quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vind die vergelijking met de totaal andere kant van het spectrum zo raar? Er zit echt wel iets tussenin natuurlijk. Matig eten, gebalanceerd, met ruimte voor wat extra's? Met groente en fruit enzo en volkoren boterhammen. Maar ook zo nu en dan patat?
arm kind wat daar dan heen moetquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:31 schreef the85mc het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |