dat soort ongezond gedrag krijg je danquote:
lol whutquote:
Nou moeten we het ook niet overdrijven natuurlijk met die lengte alsof 1,70 zo erg is. Veel erger lijkt mij dat het in dit geval gepaard gaat met tekorten aan voedingsstoffen, hormonen en eigenlijk gewoon ondervoeding.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:57 schreef WammesWaggel het volgende:
En dan zijn al je vrienden 184 cm en de meeste vrouwen 172, en jij bent 170 cm en hebt het lichaam qua spiermassa van een dunne puber, natuurlijk is hij een slimme en knappe knul maar echt gemakkelijk gaat hij het niet krijgen qua daten en in andere settings buiten dit milieu over een jaar of zes.
volgens de artsen kon hij nog 6 centimeter van de 12 inhalen door nu gevarieerder te gaan etenquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk vanmiddag.
Wat ik me overigens afvraag, stel hij gaat nu "normaal" eten, kan hij de achterstand qua groei e.d. dan nog inhalen?
In extremen denken levert een eenvoudiger wereldbeeld opquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:01 schreef -0- het volgende:
Ja er is een risico dat je ziek wordt om daar nou alles om te laten gaat ook niet werken voor je levensgeluk volgens mij.
Mooi zoquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:02 schreef WammesWaggel het volgende:
NWS / Spoedprocedure over rauwkost etende puber
Die deed mij ook wel verbazen idd.quote:
44kg 'maar misschien ook wel iets minder'.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
De moeder ziet er slecht uit... Ze zegt dat ze 44 kg weegt! Mijn hemel dat is gewoon anorexia! Die ogen zijn zo diep in de oogkassen gelegen dat lijkt mij niet goed en al die rimpels... mijn oma ziet er nog beter uit. En dan constant die sjaal, truien en andere warme kleding, dat lijkt mij ook niet fijn.
Het is gewoon ziek.
Om die David Wolfe moet ik gewoon keihard lachen. (En stiekem om zijn volgers ook)
En leven dat ze doen.quote:Het is nooit te laat om te leven en altijd te vroeg om te sterven.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:59 schreef OProg het volgende:
http://www.uitdaging.net/gezond/David_Wolfe_rawfoods.html
Sylvia Millecam zou het hier achteraf niet mee eens zijn.quote:Een mooie stelling van David Wolfe vond ik dat er volgens hem ziekenhuizen zijn omdat we onze eigen kracht weggegeven hebben. Wie weet er immers beter hoe je eigen lichaam voelt, jij of de dokter? Door zelf geen actie te ondernemen op wat je lichaam aangeeft leg je de verantwoording voor je eigen gezondheid in de handen van de dokter. Ziekenhuizen zijn volgens David dan ook uitgegroeid tot de meest gevaarlijke plaats om te verblijven!
Je generaliseert een beetje.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:59 schreef BasEnAad het volgende:
De rest van Nederland eet net zo ongezond als Tom, alleen schieten ze de andere kant op. Zo veel suiker, vet en zout eten is net zo schadelijk.
Ja he? Heb je em ook gegoogled? Hoe iemand die als arts is opgeleid er toe komt om zich vervolgens in homeopathie en "bioresonantie" te scholen snap ik echt nietquote:
Een klein beetje misschien, maar de overgrote meerderheid eet daadwerkelijk net zo ongezond.quote:
Artsen die zich met zaken als homeopathie inlaten zijn gewoon niet serieus te nemen. Die mogen wmb uit hun ambt gezet worden wegens kwakzalverij.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:04 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Ja he? Heb je em ook gegoogled? Hoe iemand die als arts is opgeleid er toe komt om zich vervolgens in homeopathie en "bioresonantie" te scholen snap ik echt niet
Two wrongs don't make a right.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Een klein beetje misschien, maar de overgrote meerderheid eet daadwerkelijk net zo ongezond.
Dat zie je wel aan de mens: overgewicht, hartklachten en kanker zijn aan de orde van de dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |