quote:Op maandag 17 december 2012 23:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heroine wordt namelijk eerst gekookt..
Je hersengroeiquote:Op maandag 17 december 2012 23:49 schreef OverRated het volgende:
Er zullen toch wel meer problemen ontstaan dan die paar centimeter minder lengte?
Is niet gezond. Wil een Mozzarella.quote:Op maandag 17 december 2012 23:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geeft niet.
Hier een mandarijn om je te troosten...
Ik ook, bieffffffffquote:Op maandag 17 december 2012 23:50 schreef rubbereend het volgende:
ik krijg ineens zin in vis en vlees
Ze is geestesziek, daar ben ik nu wel van overtuigd. Alles ligt in het bevestigen van haar eigen ideeën.quote:Op maandag 17 december 2012 23:46 schreef Injetta het volgende:
Als ze zo bang is dat hij ziek wordt, maar ziet ze dan niet hoe ongezond en klein hij is? En dat is niet erg?
Mag ook. Die wordt namelijk niet gekooktquote:Op maandag 17 december 2012 23:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is niet gezond. Wil een Mozzarella.
Dat gevoel ontstond bij mij toen ze die sla wrap gingen etenquote:Op maandag 17 december 2012 23:50 schreef rubbereend het volgende:
ik krijg ineens zin in vis en vlees
Ben je een rapper ofzo?quote:
Geestelijk is hij ook achter, ik denk ook dat zijn puberteit achter blijft. Te weinig mannelijke hormonen of zo. Zwakke botten... En psychisch voor de rest van zijn leven een wrak.quote:Op maandag 17 december 2012 23:49 schreef OverRated het volgende:
Er zullen toch wel meer problemen ontstaan dan die paar centimeter minder lengte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |