SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ja maar wij zijn zo groot omdat we groeihormonen eten, dus totaal abnormaal.quote:
Wij zijn gewoon te lang door ons eten.quote:Op maandag 17 december 2012 23:42 schreef trovey het volgende:
Tom gaat een dwergje worden maar daar zal moeder ook wel weer een goede verklaring voor hebben.
quote:Op maandag 17 december 2012 23:44 schreef mrstylo het volgende:
Haar gezicht kwam me al bekend voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat die vorige vol was.quote:
Dat is niet het punt wat ik wil maken. Niet alle mannen zijn 1.90mquote:Op maandag 17 december 2012 23:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Roel heeft het dan ook niet gekregen door een voedingsgebrek.
Hij heeft thuisscholing dus komt nooit onder leeftijdsgenoten denk ikquote:Op maandag 17 december 2012 23:44 schreef rubbereend het volgende:
hij zal toch ook aan leeftijdsgenootjes gaan zien dat hij achterblijft
twitter:bramtankink twitterde op maandag 17-12-2012 om 23:42:08Ooo, oorontstekingen bij honden gaan over als je ze 3 dagen geen eten geeft. Nu ga ik echt naar bed. Eerst ff de hond wat extra eten geven. reageer retweet
Ik wel.quote:Op maandag 17 december 2012 23:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat is niet het punt wat ik wil maken. Niet alle mannen zijn 1.90m
Merk ik anders niets van met mijn 1,69 m.quote:Op maandag 17 december 2012 23:44 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon te lang door ons eten.
Ja idd, dan laat hij zijn moeder helemaal alleen achter... Emotionele chantage.quote:Op maandag 17 december 2012 23:44 schreef poemojn het volgende:
Wat triest..
Dat die oudere broer bij zijn vader is gaan wonen zal het voor Tom ook niet makkelijker maken om minder loyaal naar zijn moeder te worden..
quote:Op maandag 17 december 2012 23:44 schreef mrstylo het volgende:
Haar gezicht kwam me al bekend voor.ooh lawdy, sprekend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die goeroe weet het beterquote:Op maandag 17 december 2012 23:45 schreef Eenskijken het volgende:
trouwens, waarom slaat zij alle artsenadviezen in de wind? Zij hebben ervoor gestudeerd...
maar die gekke man op zn blote voeten heeft heel google volgezet met wijze speuken, dus dat is waar.quote:Op maandag 17 december 2012 23:45 schreef Eenskijken het volgende:
trouwens, waarom slaat zij alle artsenadviezen in de wind? Zij hebben ervoor gestudeerd...
Artsen hebben volgens haar op de verkeerde manier/methode gestudeerd @ DWDD een tijdje geleden.quote:Op maandag 17 december 2012 23:45 schreef Eenskijken het volgende:
Vraag ik mij ook af.quote:Op maandag 17 december 2012 23:45 schreef OverRated het volgende:
Zijn penis zou dan ook 12 centimeter korter worden?
De gemiddelde FOK!ker heeft dan een vagina van 3 centimeter diepte.
zo naar Tom te kijken denk ik dat ie dat ook niet was geworden. Maar langer dan 1,55 is wel leuk voor een beetje man. toch?quote:Op maandag 17 december 2012 23:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat is niet het punt wat ik wil maken. Niet alle mannen zijn 1.90m
daarom mag hij dus niet meer naar schoolquote:Op maandag 17 december 2012 23:44 schreef rubbereend het volgende:
hij zal toch ook aan leeftijdsgenootjes gaan zien dat hij achterblijft
Zou best kunnenquote:Op maandag 17 december 2012 23:46 schreef MilaNL het volgende:
Eerlijk gezegd dacht ik dat ze aan de crystal meth zat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |