Volgens Google zit er schadelijk rubber in.quote:Op maandag 17 december 2012 23:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
als hij ooit seks met dr heeft mogen ze geen condoom gebruiken, want is niet rauw
Niet met een smaakje natuurlijk.quote:Op maandag 17 december 2012 23:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
als hij ooit seks met dr heeft mogen ze geen condoom gebruiken, want is niet rauw
Heeft die gozer wel nodig. Ziet er best Justin Bieberie uit.quote:
+ geen contact met Moeder Aarde.quote:Op maandag 17 december 2012 23:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Ja eikel smijt met je eigen vleeswaren!!!quote:
Ik denk dat die moeder haar zoon uberhaupt geen seconde alleen laatquote:Op maandag 17 december 2012 23:59 schreef debuurvrouw het volgende:
maar hij lijkt nog helemaal niet te puberen, dus met zijn babypiem gaat ie toch nog niks klaar maken. (nfi)
Condooms met wortelsmaak.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:00 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Niet met een smaakje natuurlijk.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:00 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja eikelschaamlippen smijt met je eigen vleeswaren!!!
dude..quote:Op maandag 17 december 2012 23:57 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Die gebruikt die moeder ergens anders voor. Ze wil geen vlees in haar lijf; dan maar fruit.
Kutje.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:00 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja eikel smijt met je eigen vleeswaren!!!
quote:Op maandag 17 december 2012 23:57 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Die gebruikt die moeder ergens anders voor. Ze wil geen vlees in haar lijf; dan maar fruit.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:01 schreef Caland het volgende:
Die uitspraak kwam toch wel even rauw op haar dak vallen.
Zat vlees nog vis aan volgens haar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:01 schreef Caland het volgende:
Die uitspraak kwam toch wel even rauw op haar dak vallen.
Ik denk dat hij dagelijks vis eet bij die Tara.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:02 schreef hexje het volgende:
Zou hij later wel aan orale seks doen. Hij mag namelijk geen mossels eten.
toekomstig wajonger, ze kan t nu alvast voor em aanvragenquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:00 schreef Injetta het volgende:
Pfffffff, dit laat me niet snel los zeg deze docu, denk ik. Ik heb zomte doen met die jongen.
En ook al 3 jaar geen onderwijs meer. Ze gaat ook niet meer met hem naar het ziekenhuis....
Hoe moet hij later functioneren in de samenleving? Hij zal toch in zijn levensonderhoud moeten gaan voorzien? Hij is echter zo wereldvreemd dat het volgens míj wel heel lastig gaat worden....
ik zit ff te rekenen, maar dat kan uit hoor, met 45 euro vrijwillige ouderbijdrage X6 jaar....quote:
3 jaar iemand thuishouden en dan maar 250 euro boete. Sorry hoor, maar dan klopt er iets nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zit ff te rekenen, maar dat kan uit hoor, met 45 euro vrijwillige ouderbijdrage X6 jaar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |