Als je een dag te vroeg op wintersport vakantie gaat, komen ze tegenwoordig al een boete van weet ik veel welk bedrag uitdelenquote:Op maandag 17 december 2012 23:57 schreef MilaNL het volgende:
Homeschooling is gewoon illegaal en hij gaat toch al 3 jaar niet naar school.. Hoe kan dat. Als anderen 2 dagen spijbelen krijgen de ouders een grote boete.
Diëtist.quote:Op maandag 17 december 2012 23:58 schreef JaneDoe het volgende:
Al sinds zn twaalfde niet naar school... wat moet dat van terecht komen
Die eerste staat hier:quote:Op maandag 17 december 2012 23:57 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dit die documentaire was van dat ie 11 was
Mag hij straks bij de Mac hamburgers gaan flippenquote:
Ja belachelijk idd! Kan er echt kwaad om worden.quote:Op maandag 17 december 2012 23:58 schreef rubbereend het volgende:
250 euro voor lang je kind van school houden......... volgens mij kost bellen in de auto bijna net zoveel
Gaat net zo weinig aan de maatschappij toevoegen als moeder en alleen maar geld kosten.quote:Op maandag 17 december 2012 23:58 schreef JaneDoe het volgende:
Al sinds zn twaalfde niet naar school... wat moet dat van terecht komen
Haha voezelevozen ja?quote:Op maandag 17 december 2012 23:57 schreef shmoopy het volgende:
Leuk, je moeder erbij als je met je chickie zit te voezelevozen.
als hij ooit seks met dr heeft mogen ze geen condoom gebruiken, want is niet rauwquote:Op maandag 17 december 2012 23:57 schreef shmoopy het volgende:
Leuk, je moeder erbij als je met je chickie zit te voezelevozen.
Ja WTFquote:Op maandag 17 december 2012 23:58 schreef rubbereend het volgende:
250 euro voor lang je kind van school houden......... volgens mij kost bellen in de auto bijna net zoveel
You don't say?quote:Op maandag 17 december 2012 23:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat je vrouwonvriendelijk bent.
En in de pil zitten hormonen!quote:Op maandag 17 december 2012 23:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
als hij ooit seks met dr heeft mogen ze geen condoom gebruiken, want is niet rauw
Volgens Google zit er schadelijk rubber in.quote:Op maandag 17 december 2012 23:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
als hij ooit seks met dr heeft mogen ze geen condoom gebruiken, want is niet rauw
Niet met een smaakje natuurlijk.quote:Op maandag 17 december 2012 23:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Heeft die gozer wel nodig. Ziet er best Justin Bieberie uit.quote:
+ geen contact met Moeder Aarde.quote:Op maandag 17 december 2012 23:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |