SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor deze vertrouwen, maar je hebt het over iemand die niet eens naar de meet komt.quote:Op maandag 17 december 2012 22:52 schreef Ambipur het volgende:
Levo lijkt mij genoeg ballen te hebben niet prive te bellen.
X, jij was het.
Öyle olsun.quote:Op maandag 17 december 2012 22:53 schreef xminator het volgende:
, hoezo zou ik het zijn?
Binnenkort krijgt iedereen die komt naar de meet MIJN nummer..
Natuurlijk was hij het, ik krijg je nummer niet eens.quote:Op maandag 17 december 2012 22:53 schreef Ambipur het volgende:
X, Jij was het....Gicik. App me eens, lekker knus in de avond.
Ik bel nooit meer. Ik bel alleen met mijn moeder.quote:Op maandag 17 december 2012 22:54 schreef xminator het volgende:
Tamam![]()
Waarom nam je niet op eigenlijk? Hij ging te lang over. Was je bang ofzo
Hollanders hebben geen dijen, maar een pens.quote:Op maandag 17 december 2012 22:54 schreef Ambipur het volgende:
Trouwens, hoe herken ik iedereen?! Mij herkennen is makkelijk. 1,82 ofzo en een bos krullen.
Hollandse dijen
Een paar kilootjes minder en ik zou haar wel raken.quote:Op maandag 17 december 2012 22:56 schreef Ambipur het volgende:
Dit zijn lelijke Hollandse dijen....
[ afbeelding ]
Echt, gtfo.quote:Op maandag 17 december 2012 22:56 schreef Ambipur het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor een vraag? Ze heeft wel een mooie hoofd en lichaam is niet verkeerd.quote:Op maandag 17 december 2012 22:58 schreef Ambipur het volgende:
X, jij zou mij dus raken? The bitch looks a bit like me
Nee, ik heb collega's die echt geilen op mijn lichaam en dat acik acik zeggen. Ik weet dat mannen het mooi vinden, ikzelf vind het gewoon lelijk. Blegh.quote:Op maandag 17 december 2012 22:58 schreef Levolution het volgende:
Je wil dat we zeggen dat dit juist mooi is enzo.
Dit dus. Oprotten met die lelijke wijven.quote:Op maandag 17 december 2012 22:58 schreef xminator het volgende:
nederlanders hebben totaal geen lichaam
Grapje dude.... Je kent me toch nu inmiddels?quote:Op maandag 17 december 2012 22:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat is dit voor een vraag? Ze heeft wel een mooie hoofd en lichaam is niet verkeerd.
Ik zou haar wel hitten voor de duidelijkheid, maar jou niet want ik geloof niet dat je op haar lijkt.quote:Op maandag 17 december 2012 23:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, ik heb collega's die echt geilen op mijn lichaam en dat acik acik zeggen. Ik weet dat mannen het mooi vinden, ikzelf vind het gewoon lelijk. Blegh.
Hahaha, verkapte manier om foto's te vragen.quote:Op maandag 17 december 2012 23:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zou haar wel hitten voor de duidelijkheid, maar jou niet want ik geloof niet dat je op haar lijkt.
Wil je foto? Kan je gewoon vragen, hoorquote:Op maandag 17 december 2012 23:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zou haar wel hitten voor de duidelijkheid, maar jou niet want ik geloof niet dat je op haar lijkt.
quote:Op maandag 17 december 2012 23:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Hahaha, verkapte manier om foto's te vragen.
Ambi leuken foto op whatsapp heb je
Wel langere benenquote:Op maandag 17 december 2012 22:58 schreef xminator het volgende:
Dat was 'vroeger' man.quote:Op maandag 17 december 2012 22:58 schreef xminator het volgende:
Ze is bloedmooi man.quote:
Ik hoef geen foto's, ik vraag nooit foto's van mensen.quote:Op maandag 17 december 2012 23:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wil je foto? Kan je gewoon vragen, hoor
quote:Op maandag 17 december 2012 23:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Annen evdemi reeds 30 x beluisterd...
Hoi Ambiquote:Op maandag 17 december 2012 22:56 schreef Ambipur het volgende:
[ afbeelding ]
eerst ontgroeningquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
waar kan ik me aanmelden voor de whatsapp groepje
Ze zijn hier allemaal bang om nmrs uit te delen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
waar kan ik me aanmelden voor de whatsapp groepje
Oh. Oke.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik zag je foto dus ik groette je.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ze zijn hier allemaal bang om nmrs uit te delen.
Hahah vieze jood. Dat is je nummer niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:37 schreef xaban06 het volgende:
null zes, twaalf, drieentwintig, zesenvijftig, achtenzeventig
Nee, wel mijn nummerquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Hahah vieze jood. Dat is je nummer niet.
Omg.. Was jij dat X? Dat was ik!quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:43 schreef xminator het volgende:
Ik heb gebeld een nederlandse vrouw nam op. Ben nu aan het trainen dus ik hijgde nogal, toen werd ze boos en zei ze dat aangifte ging doen. Kut xaban
Huh, ik ben serieus hoor! Heb printscreen gemaakt van xabans berichtje en naar die mevrouw gestuurd met uitleg. Nu ist hij de klosquote:
Ik ben ook serieus!! Dat was ik!!quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Huh, ik ben serieus hoor! Heb printscreen gemaakt van xabans berichtje en naar die mevrouw gestuurd met uitleg. Nu ist hij de klos
Tabi canim, even mn workout finishen. Zweet als een otter.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben ook serieus!! Dat was ik!!
Weiss gormesinquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Hahah vieze jood. Dat is je nummer niet.
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=koosjer&lang=nnquote:
Dubbel o zelfs.quote:koo·sjer (bijvoeglijk naamwoord)
1 (van voedsel, bij orthodoxe joden) geoorloofd, voor gebruik geschikt
2 (informeel) in de haak: dat is niet koosjer
Je hebt gelijk, origineel blijkt het kosher te zijnquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=koosjer&lang=nn
[..]
Dubbel o zelfs.
Voor mij mop?quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:06 schreef xminator het volgende:
Ohja dubbel o.
Heb minstens een liter vocht gezweet. Niet normaal.
Ja was voor jou aan het trainen, ama jij komt niet dus morgen ga ik naar de mcdonalds.quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Ben je al die weken voor de meet aan het trainen?
Je mag ook een foto sturen van je adonislichaam in wording. Al die moeite die je erin hebt gestoken...quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja was voor jou aan het trainen, ama jij komt niet dus morgen ga ik naar de mcdonalds.
Lekker X.quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Uiteraard, het zweet rolt van mn rug naar beneden speciaal voor jou.
Ga niet voor een adonislichaam en train daar ook echt niet hard genoeg voorquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je mag ook een foto sturen van je adonislichaam in wording. Al die moeite die je erin hebt gestoken...
Aferin X.quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Ga niet voor een adonislichaam en train daar ook echt niet hard genoeg voor.
Heb mn lichaam een te lange tijd verwaarloosd, daarom ben ik nu een iets gezondere levensstijl aan het volgen.
Tegenoverquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:34 schreef xminator het volgende:
Nu je hier toch bent en iets bekender met Mahzen bent, waar is een goede parkeerlocatie daar in de buurt?
Las ook iets over plekken waar het betaald enzo was vandaar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Tegenover
mahzen.nl:
Tevens kunt u in het scheepvaartskwartier na 18.00 uur gratis parkeren.
Chille sitequote:Op dinsdag 18 december 2012 03:26 schreef xminator het volgende:
's nachts en wanneer je in Nederland verblijft moet je niet naar zulke sites gaan:
www.oburcan.com/
Heb je je huis al kunnen opruimen?quote:Op maandag 17 december 2012 23:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Annen evdemi reeds 30 x beluisterd...
No way dat een huisarts of doktersassistente je niet vraagt naar de huisartsenpost te komen als je meldt dat je al een paar uurtjes hoge koorts (> 39 graden) hebt.quote:
Het schijnt best druk op de weg te zijn inderdaad. Enkele collega's van me waren al te laat op kantoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik dikke vette file. Ik zeg toch, we hebben het zwaar
En wiens hand ga ik nu vasthouden, beste Kano?!quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:12 schreef kanovinnie het volgende:
Jullie gaan mij niet lief vinden voor wat ik nu ga posten, maar: Ik ben er volgende week niet bijIk had een dubbele afspraak staan waar ik net pas achter kwam. En die andere afspraak stond al een jaar vast eigenlijk
Die van Zargon?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En wiens hand ga ik nu vasthouden, beste Kano?!
Dead man walkingquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
zarGon heeft al zijn handen vol aan Julis en mij.
Jij gaat mijn hand vasthouden, durf je het aan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
zarGon heeft al zijn handen vol aan Julis en mij.
Sexting doen zeker?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:37 schreef PlayingWithFire het volgende:
Mensen die niet hun nummer delen, dm me voor mijn nummer
Durf jij het wel aan ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij gaat mijn hand vasthouden, durf je het aan?
Je zult het vanzelf zien.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
* Weissman mompelt iets over internet en grote mond*
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mag jij het wel van je-weet-wel-wie?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:17 schreef Ambipur het volgende:
Eerlijk zijn: Waarschijnlijk agzimdan ses cikmaz. Ik ben best verlegen![]()
Handje vasthouden ook niet.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Pfff. Er zijn mannen die dat WEL waarderen.
Doodsverwensingen mogen niet he.quote:
Uitkering stopzetten en terug naar Marokko sturen ! Dat zal ze leren !quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doodsverwensingen mogen niet he.
Kano, stil. Flasher.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doodsverwensingen mogen niet he.
Ja, alle Grieken terug naar Turkije!quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Uitkering stopzetten en terug naar Marokko sturen ! Dat zal ze leren !
Ja euuuhhh, ik was zielsgraag gekomen naar de meet, maar ik had al een sportevenement staan waar ik vorig jaar van gezegd heb dat ik wel weer mee zou doen.quote:
Ik heb een Griekse collega, wil je zijn gegevens?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:30 schreef Ambipur het volgende:
Dacht ga Kano hosselen.. Zit ik weer met die turken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga maar in de rij staan, ik was eerstquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:30 schreef Ambipur het volgende:
Dacht ga Kano hosselen.. Zit ik weer met die turken!
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb een Griekse collega, wil je zijn gegevens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ga maar in de rij staan, ik was eerst
Wel voor een vrouw ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]Denken dat ik in de rij sta voor een man.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Als ik iets wil krijg ik het.
Ga jij maar lekker in de rij staan.
Zargon wat doe je, ik was aan het ontbijten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:19 schreef zarGon het volgende:
volgespoten condooms doe ik om mijn lul om het gevoel te hebben dat ik nog wat geneukt heb het is juist fijn dat er zaad in zit glijdt het zo over mijn lul en ik hoef niet meer te spugen bij het trekken want mijn lul is al voorzien van zaad dat als glijmiddel dient enorm fijn volspuiten en leegzuigen maar
Heb meteen zin gekregen!quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Zargon wat doe je, ik was aan het ontbijten.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:02 schreef fb12fb12 het volgende:
Hey ben net wakker en heb een temperatuur van 37.5 graden en ik voel me weer beter
Ben ik even blij dat ik maar 1 lesdag per week heb... Die lesdag skip ik vaak ook nog eens voor de helft.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:18 schreef xminator het volgende:
Vakken die zo simpel zijn dat je er met de pet naar gaat gooien en totaal niets gaat doen..
Neyse zo dat was me het weekje wel, 1 uur college gehad.
kut nerdquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:18 schreef xminator het volgende:
Vakken die zo simpel zijn dat je er met de pet naar gaat gooien en totaal niets gaat doen..
Laat me raden, je kan het niet hebben dat iemand de lesstof wel beheerst zonder bijles te volgen.quote:
twitter:ORGYNERAL twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 21:13:16Kızım sen göğüslerin büyük gözüksün diye gömleğinin önünü açıp, eğilip fotoğraf çektirmişsin ama biz artık yemiyoruz bunları. reageer retweet
Voor wat?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je moet bij Arcadia zijn, mashallah.
haahhahaha mot jij zeggen tweaker nerdje ga kringrukken in de huiskamer.quote:
quote:
I know dat feel brahquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:18 schreef xminator het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]....
Waarom praten we nooit over iets normaals, ik kan al raden waar de WA-gesprekjes over gaan
Hmmmm.....quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:09 schreef Arcadia het volgende:
Hebben we WA groepje? Aan wie geef ik mijn nummer?
Aan mij! Durf je het aan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:09 schreef Arcadia het volgende:
Hebben we WA groepje? Aan wie geef ik mijn nummer?
Nee....Ik probeer gewoon Arcadia's nummer te hosselen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:23 schreef xminator het volgende:
Maar als ik het goed begrijp voldoet het hier posten niet en wilt men elkaar ook via WA spreken in een groep?
Ja dat zag ik al maar heb het over het algemeen.. PWF probeert jouw nummer te hosselen iigquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee....Ik probeer gewoon Arcadia's nummer te hosselen.
PWF moet meer forward zijn man, is zo gehosseld, tis maar een nummerquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja dat zag ik al maar heb het over het algemeen.. PWF probeert jouw nummer te hosselen iig.
Boyle erkegim diye havan atan erkekleri ben...quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:37 schreef Weissman het volgende:
Lekker dakloos zijn als mij of in de natuur leven zoals Levo, geen last van dat soort dingen
Veredelde hosseltopic is het geworden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]....
Waarom praten we nooit over iets normaals, ik kan al raden waar de WA-gesprekjes over gaan
Wie wat hosselt dan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Veredelde hosseltopic is het geworden.
Iemand uit dit topic heeft mijn nummer gehosseld en ik ben er nog steeds niet achter wie het isquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Veredelde hosseltopic is het geworden.
Dan vraag je het. Duh.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Iemand uit dit topic heeft mijn nummer gehosseld en ik ben er nog steeds niet achter wie het is
Wie heeft interesse in het nummer van trollkoning Weiss?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Iemand uit dit topic heeft mijn nummer gehosseld en ik ben er nog steeds niet achter wie het is
Hij gaat je nu smacken...... Vind ie niet zo leuk, denk ik. Daarom zeg ik, vooral doorgaan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wie heeft interesse in het nummer van trollkoning Weiss?Gratis via DM.
Alleen een beetje jammer dat hij mij ook kan terugpesten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hij gaat je nu smacken...... Vind ie niet zo leuk, denk ik. Daarom zeg ik, vooral doorgaan.
Is hij al liefdevol bij jou thuis gekomen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat hij mij ook kan terugpesten.Hij weet zelfs waar mijn huis ongeveer woont.
Hij durfde niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is hij al liefdevol bij jou thuis gekomen?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:05 schreef Weissman het volgende:
Ik ben achter de identiteit van mij stalker; had gehoopt op Börte met al die geile smsjes maar het blijkt helaas een vent te zijn
Ik ben geen vent!quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:05 schreef Weissman het volgende:
Ik ben achter de identiteit van mij stalker; had gehoopt op Börte met al die geile smsjes maar het blijkt helaas een vent te zijn
quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:05 schreef Weissman het volgende:
ja, en een hitsige ambiquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Allemaal Turken met te veel hormonen. Dat krijg je ervan.
Mashallah zeggen lan !quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
ja, doe maar weer zo, kenauquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]Tekst niet kunnen begrijpen.... Sukkel.
Coming from you...quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Daarom zorgen dat er niet te veel alcohol wordt gedronken... Anders komt iedereens ware aard naar bovenquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:18 schreef leeell het volgende:
als het zo door gaat wordt 28 december 1 grote orgie...
Ook niet erg toch?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:18 schreef leeell het volgende:
Vroeger is relatief.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Afgelopen twee weken noem je vroeger?
hmhmhm, Ambi wil wel even lekker uit elkaar getrokken worden denk.quote:
We zijn met alleen maar maagdenquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:18 schreef leeell het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:23 schreef leeell het volgende:
[..]
hmhmhm, Ambi wil wel even lekker uit elkaar getrokken worden denk.
op een ouwe fiets als ambi moet je het lerenquote:
Je moeder kan het weten, tochquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:25 schreef leeell het volgende:
[..]
op een ouwe fiets als ambi moet je het leren
die heeft al jaaaaaren geen seks met een man meer gehadquote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:26 schreef leeell het volgende:
[..]
die heeft al jaaaaaren geen seks met een man meer gehad
Dat is wat ze jou verteldquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:26 schreef leeell het volgende:
[..]
HAhaaha, moet jou ook eens een keertje bellen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:05 schreef Weissman het volgende:
Hmm, het woord moederfiets komt niet voor in mijn woordenboek. Het woord omafiets daarentegen...quote:
maar wie zwijgt stemt toe neem ik aanquote:
ik (hoop) haar beter te kennen dan datquote:
Denk wat je wiltquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:27 schreef leeell het volgende:
[..]
maar wie zwijgt stemt toe neem ik aan?
[..]
ik (hoop) haar beter te kennen dan dat
Spreken die nare Indiers weer over het formaat van je kont?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:39 schreef Ambipur het volgende:
Ze maken mij weer lekker onzeker op m'n werk. Assholes zijn mannen ook.
Enkel vrouwen dus?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:26 schreef leeell het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Afgelopen twee weken noem je vroeger?
HOHO!!! Ligt eraan wie!!quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:29 schreef xminator het volgende:
[..]![]()
Overigens ik ken nu wel een WA groepje maken, heb nummers van 8 man ofzo?
Prima materiaal voor een sociaal experiment.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:34 schreef xminator het volgende:
Turq
Bilge
Jaleesa
Julis
Zargon
Ambi
Arcadia (dunden razi eleem)
Ikzelf.
Heb ik nu ter beschikking dan.
Geen bezwaarquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:34 schreef xminator het volgende:
Turq
Bilge
Jaleesa
Julis
Zargon
Ambi
Arcadia (dunden razi eleem)
Ikzelf.
Heb ik nu ter beschikking dan.
Yeah men, lijkt me beter.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Anders gaan jullie toch gewoon Skypen? ook gezellig
Skype?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat is er mis met smsen ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Dan kan je niet grinnikgrinnik doen om Turken met malle accentjesquote:
Ik wou dat ik hooguit een accent had, ik kan de letter R niet uitspreken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dan kan je niet grinnikgrinnik doen om Turken met malle accentjes![]()
Daarnaast is voor sommigen het delen van hun telnummer een stapje te ver
Tukkijequote:Op dinsdag 18 december 2012 14:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wou dat ik hooguit een accent had, ik kan de letter R niet uitspreken.![]()
Hahah echte fenevli allesquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wou dat ik hooguit een accent had, ik kan de letter R niet uitspreken.![]()
Niet overdrijven. De R in Turkije spreek ik uit als de R in "more" (op z'n Engels).quote:
Wow, wat dan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:50 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik mag al blij zijn dat ik kan praten, heb van m'n 3e tot m'n 6e geen woord gesproken vanwege een trauma.
Ach praten is toch overschat tegenwoordig.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet overdrijven. De R in Turkije spreek ik uit als de R in "more" (op z'n Engels).Het is gelukkig niet zo erg als een kennis die de R uitspreekt als een Y: "Tuykije", "Ayaba" e.d.
Theepot met kokend water over me heen gekregen (ik trok aan het tafelkleedquote:
Gekquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Theepot met kokend water over me heen gekregen (ik trok aan het tafelkleed)... Van de schrik besloten om niet meer te praten, totdat ik op m'n zesde mijn verjaardag op school vierde.
Deskundigen hebben het tot op heden niet kunnen verklaren. Ze vermoeden dat het komt door het theepot-gebeuren.quote:
Ik praatte ook nooit. Ik dacht altijd, als ik stil ben, dan praten de anderen vast meer. Zo leerde ik ook veel meer, want het werkte gek genoeg.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Deskundigen hebben het tot op heden niet kunnen verklaren. Ze vermoeden dat het komt door het theepot-gebeuren.
Ik praatte direct op het niveau van m'n leeftijdsgenoten. Uiteraard had ik wel wat achterstand, want ik kon al die tijd niet gecorrigeerd worden in tegenstelling tot mijn leeftijdsgenoten.
Mensen houden niet van stilte.... Dan gaan ze praten. Is een tactiek die psyschologen vaak gebruiken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik praatte ook nooit. Ik dacht altijd, als ik stil ben, dan praten de anderen vast meer. Zo leerde ik ook veel meer, want het werkte gek genoeg.
Hahaha. Maar in groepsverband moest ik altijd wél praten, anders drijf je telkens verder van de groep, maar alleen bij andere mensen ben ik vaak stil omdat mensen dan vaak vanzelf beginnen met praten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mensen houden niet van stilte.... Dan gaan ze praten. Is een tactiek die psyschologen vaak gebruiken.
Ben ook geen prater. Ik luister liever.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hahaha. Maar in groepsverband moest ik altijd wél praten, anders drijf je telkens verder van de groep, maar alleen bij andere mensen ben ik vaak stil omdat mensen dan vaak vanzelf beginnen met praten.
Kleine mensen zijn veelal praters, grote mensen hebben dat minder nodig.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben ook geen prater. Ik luister liever.
jaquote:
Werkelijk? Hoef ook niet op te vallen, mijn verschijning is dat al.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Kleine mensen zijn veelal praters, grote mensen hebben dat minder nodig.
Leuke whatsapp gesprekken worden datquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben ook geen prater. Ik luister liever.
Ja, zie je bij honden ook! kleine hondjes zijn veel drukker dan de grote viervoeters.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Werkelijk? Hoef ook niet op te vallen, mijn verschijning is dat al.
Is het ooit laag geweest dan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:22 schreef Ambipur het volgende:
Het niveau is weer bijzonder hoog.
Aju.
Inmiddels vervangen!quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, weer thuis. Lekker thuis verder werken, er komt iemand langs om de rookmelder te vervangen.
Afgelopen donderdag is de brandweer op bezoek geweest toen ik niet thuis was en de rookmelder maar niet wilde stoppen.Gelukkig hebben ze niets geforceerd en zijn ze gewoon weer weggegaan zonder de voordeur te slopen.
Je bedoelt elkaar uitlachen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:53 schreef xminator het volgende:
Misschien is het beter dat we eens een skype call doen, kennen we alvast wennen aan elkanders rotstemmen.
Ik heb een mooie stem hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:53 schreef xminator het volgende:
Misschien is het beter dat we eens een skype call doen, kennen we alvast wennen aan elkanders rotstemmen.
Heb niet eens Skypequote:Op dinsdag 18 december 2012 15:53 schreef xminator het volgende:
Keske.. Bod yaptilar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb je de loterij gewonnen dan?
Zolang ik niet strafrechtelijk vervolgd worden en de baby niet van mij/familie/vrienden is, waarom niet?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:46 schreef xminator het volgende:
Zouden jullie voor ¤100.000,- een baby in het gezicht slaan (hard)?
Oh, tof!quote:
Wie viel geef ik je prive wel door.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:46 schreef xminator het volgende:
Zouden jullie voor ¤100.000,- een baby in het gezicht slaan (hard)?
Ehm... Ik heb een dikke schuldquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zolang ik niet strafrechtelijk vervolgd worden en de baby niet van mij/familie/vrienden is, waarom niet?
[..]
Oh, tof!Een beetje in de buurt van je vraagprijs?
chrome een optiequote:Op dinsdag 18 december 2012 16:52 schreef Eagle_99 het volgende:
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Hij laadt heel langzaam(soms helemaal niet) en krijg dit![]()
[ afbeelding ]
1) Gebruik een andere browser;quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:52 schreef Eagle_99 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee...quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:52 schreef Eagle_99 het volgende:
[ afbeelding ]
Als jij 'm voor ¤ 115 koopt en niet wil gebruiken, dan koop ik 'm van je over voor een leuk bedrag. Serieus.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:56 schreef xminator het volgende:
Doen voor 115 euro of niet, (Zargon jij hebt dezelfde aanbod maar dan voor 240 euro denk ik)?
Als jullie destijds hadden geluisterd konden jullie hem ook voor 240 euro kopen.
Twijfel want:
- Heb al een laptop gekocht
- kan 260 euro op bol.com aan iets anders besteden dan.
http://www.bol.com/nl/p/h(...)ty/9200000009680564/
quote:
Hetzelfde op andere browsersquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
1) Gebruik een andere browser;
2) Gebruik een andere mailprovider;
3) Facebook in het Turks...
Op mobiel doet het goed(safari) maar kan ook geen hotmail live app openenquote:
Dacht er aan om hem voor 375-400 euro te verkopen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als jij 'm voor ¤ 115 koopt en niet wil gebruiken, dan koop ik 'm van je over voor een leuk bedrag. Serieus.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Dacht er aan om hem voor 375-400 euro te verkopen.
Als het een netbook was, dan had ik 'm direct van je overgenomen. +/- ¤ 100 korting is mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Netbook moet je niet aan beginnen man, 12 inch is mininum voor een laptop imo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:03 schreef sylvesterrr het volgende:
Wacht even, het is geen netbook zie ik? Ik heb me even verkeken op de specificaties. Ik ben echt op zoek naar een netbook voor school, ben het beu om de laptop van de zaak (14") te gebruiken voor school.
Doen dan denkquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Het gaat mij puur om tekstverwerking en wat browsen. Een simpele 11" zou eventueel ook kunnen. Voor het echte rekenwerk kan ik de laptop van het werk wel misbruiken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Netbook moet je niet aan beginnen man, 12 inch is mininum voor een laptop imo.
Serieus, ik heb een netbook voor tekstverwerking en wat browsen is het een irritante ding. Je mag hem overnemen voor een prikkie als je dat wiltquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het gaat mij puur om tekstverwerking en wat browsen. Een simpele 11" zou eventueel ook kunnen. Voor het echte rekenwerk kan ik de laptop van het werk wel misbruiken.
Als ik jou was zou ik 'm sowieso kopen, je kan 'm de volgende dag al voor minstens het dubbele verkopen...
Er zullen vast wel mensen in je omgeving zijn aan wie je het voor ¤ 250 kan verkopen. Dat is toch snel verdiend?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:06 schreef xminator het volgende:
Alleen het punt is meerdere mensen kunnen hem kopen voor die prijs, dus weet niet of ik hem kan verkopen. Anders aan paps of mams geven
Punt is ik betaal er wel 115 euro voor maar er gaat 260 euro shoptegoed weg. Dus ik zou 260 euro aan iets anders kunnen spenderen vandaar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Er zullen vast wel mensen in je omgeving zijn aan wie je het voor ¤ 250 kan verkopen. Dat is toch snel verdiend?
Als je 'm niet kan verkopen, dan neem ik 'm desnoods van je over voor een zacht prijsje. Dan plaats ik 'm gewoon in de werkkamer.
Hmm, dan wordt het lastig. Ik vind 260 euro toch even iets te veel geld om uit te geven aan iets wat ik nu niet nodig heb.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Punt is ik betaal er wel 115 euro voor maar er gaat 260 euro shoptegoed weg. Dus ik zou 260 euro aan iets anders kunnen spenderen vandaar.
X, bij twijfel niet doenquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Punt is ik betaal er wel 115 euro voor maar er gaat 260 euro shoptegoed weg. Dus ik zou 260 euro aan iets anders kunnen spenderen vandaar.
Voor 85 eypo mag je mijn Samsung NC10 overnemen (in goede staat), als je echt zo nodig een netbook nodig hebt.
Er stond net nog 85 pleuro.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Voor 100 eypo mag je mijn Samsung NC10 overnemen (in goede staat), als je echt zo nodig een netbook nodig hebt.
Tsjah, twijfelde een beetje omdat het nog een goed werkende netbook is waarmee je nog 4 uur kunt doen met één accu plus er zit nog een zeroshock case bij (was ik nog vergeten).quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Er stond net nog 85 pleuro.
Ik denk er even over na, ik kom er nog op terug!
Adam isini biliyor.. Hij weet toch dat je gaat afdingen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Er stond net nog 85 pleuro.
Ik denk er even over na, ik kom er nog op terug!
Je hoeft het niet uit te leggen hoor, snap best dat je 100 euro voor vraagt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Tsjah, twijfelde een beetje omdat het nog een goed werkende netbook is waarmee je nog 4 uur kunt doen met één accu plus er zit nog een zeroshock case bij (was ik nog vergeten).
Er draait windows 7 en windows xp op, 1 gb ram extra bijsteken zodat het 2 gb ram wordt en je hebt een puike en kwalitatief hoogwaardige netbook.
Afdingen? Ik?quote:Op
dinsdag 18 december 2012 17:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Adam isini biliyor.. Hij weet toch dat je gaat afdingen.
Nee, ik koop niets meer kopen bij Bol.com.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:56 schreef xminator het volgende:
Doen voor 115 euro of niet, (Zargon jij hebt dezelfde aanbod maar dan voor 240 euro denk ik)?
Als jullie destijds hadden geluisterd konden jullie hem ook voor 240 euro kopen.
Twijfel want:
- Heb al een laptop gekocht
- kan 260 euro op bol.com aan iets anders besteden dan.
http://www.bol.com/nl/p/h(...)ty/9200000009680564/
Weheh mag nog wel een beetje af van de prijs hoor omdat je een Turk bent (quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je hoeft het niet uit te leggen hoor, snap best dat je 100 euro voor vraagt.Ik moet even kijken of een NC10 snel genoeg is voor mij en of ik resolutie niet te laag vind.
[..]
Afdingen? Ik?
Ik ben de perfecte klant voor een sales-medewerker. Aan mij kan je nagenoeg alles verkopen voor de prijs die je in gedachten hebt als ik eenmaal interesse heb getoond.impulsaankopen
Ik werk op een Procurement afdeling... Ik moet en zal afdingen. Anders vind ik het een schande.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je hoeft het niet uit te leggen hoor, snap best dat je 100 euro voor vraagt.Ik moet even kijken of een NC10 snel genoeg is voor mij en of ik resolutie niet te laag vind.
[..]
Afdingen? Ik?
Ik ben de perfecte klant voor een sales-medewerker. Aan mij kan je nagenoeg alles verkopen voor de prijs die je in gedachten hebt als ik eenmaal interesse heb getoond.impulsaankopen
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, ik koop niets meer kopen bij BOL.com.
Staat sinds mijn laatste aankoop op mijn zwarte lijst. Ik vermijd 't.
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:27 schreef zarGon het volgende:
Ik ben nu op werk, ik zal het grondig doornemen wanneer ik thuis ben.
Even snelle oordeel: ik neem 'm.
Iemand noemde mij pinti? Ik ding nooit af behalve in Turkije bij markt enzoquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik werk op een Procurement afdeling... Ik moet en zal afdingen. Anders vind ik het een schande.
Gecen adamin biri bana zeikwijf dedi bij zo'n keukenzaak. "Je maakt het mij wel moeilijk, hoor".
Trots was ik,.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Iemand noemde mij pinti? Ik ding nooit af behalve in Turkije bij markt enzo
Medewerkers van Procurement moeten wel afdingen, anders horen ze daar niet te werken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik werk op een Procurement afdeling... Ik moet en zal afdingen. Anders vind ik het een schande.
Gecen adamin biri bana zeikwijf dedi bij zo'n keukenzaak. "Je maakt het mij wel moeilijk, hoor".
Trots was ik,.
quote:Yerli keşif uydusu Göktürk 2 uzaya fırlatıldı
Türkiye'nin yüksek çözünürlüklü yerli keşif uydusu Göktürk-2’nin uzay yolculuğu, Çin’deki Jiuquan Fırlatma Üssü’nden saat 18:12'de yapılan fırlatma işlemi ile başladı. Göktürk 2 uydusu 18:26'da, 686 kilometre yükseklikteki yörüngesine oturdu. Meclis Başkanı Çiçek, Başbakan Erdoğan, Genelkurmay Başkanı Özel, Göktürk-2'nin canlı yayın anını TÜBİTAK UZAY’da izledi.
TÜBİTAK Uzay Teknolojileri Araştırma Enstitüsü ve TUSAŞ İş Ortaklığı tarafından yüksek yerlilik oranıyla üretilen ve 2.5 metre çözünürlüğe sahip GÖKTÜRK-2, Türkiye saatiyle 18.12’de Çin Halk Cumhuriyeti’nin Gansu Eyaleti’ndeki Jiuquan Uzay Fırlatma Merkezi’nden uzay yolculuğuna başladı.
Fırlatma anı canlı yayınla ODTÜ yerleşkesindeki TÜBİTAK UZAY’dan da takip edildi.
Rennen gaat lekker.. Wil nu ook rennen, maar die rechter scheenbeen eh..quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:57 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd fijn als je vooruitgang kan meten met workouts. Hoever zijt gij nu Ambi? Merk je verbetering?
Geeft extra motivatie.
Daar heb je sws recht opquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb het in de winkel gekocht, niet online. Normaliter ben ik ook geen voorstander van een extra garantiepakket, maar in dit geval kreeg ik wel een pixelgarantie (geen dode pixels dus), pick-up & return bij defecten én een vervangend toestel bij defecten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |