SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor deze vertrouwen, maar je hebt het over iemand die niet eens naar de meet komt.quote:Op maandag 17 december 2012 22:52 schreef Ambipur het volgende:
Levo lijkt mij genoeg ballen te hebben niet prive te bellen.
X, jij was het.
Öyle olsun.quote:Op maandag 17 december 2012 22:53 schreef xminator het volgende:
, hoezo zou ik het zijn?
Binnenkort krijgt iedereen die komt naar de meet MIJN nummer..
Natuurlijk was hij het, ik krijg je nummer niet eens.quote:Op maandag 17 december 2012 22:53 schreef Ambipur het volgende:
X, Jij was het....Gicik. App me eens, lekker knus in de avond.
Ik bel nooit meer. Ik bel alleen met mijn moeder.quote:Op maandag 17 december 2012 22:54 schreef xminator het volgende:
Tamam![]()
Waarom nam je niet op eigenlijk? Hij ging te lang over. Was je bang ofzo
Hollanders hebben geen dijen, maar een pens.quote:Op maandag 17 december 2012 22:54 schreef Ambipur het volgende:
Trouwens, hoe herken ik iedereen?! Mij herkennen is makkelijk. 1,82 ofzo en een bos krullen.
Hollandse dijen
Een paar kilootjes minder en ik zou haar wel raken.quote:Op maandag 17 december 2012 22:56 schreef Ambipur het volgende:
Dit zijn lelijke Hollandse dijen....
[ afbeelding ]
Echt, gtfo.quote:Op maandag 17 december 2012 22:56 schreef Ambipur het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor een vraag? Ze heeft wel een mooie hoofd en lichaam is niet verkeerd.quote:Op maandag 17 december 2012 22:58 schreef Ambipur het volgende:
X, jij zou mij dus raken? The bitch looks a bit like me
Nee, ik heb collega's die echt geilen op mijn lichaam en dat acik acik zeggen. Ik weet dat mannen het mooi vinden, ikzelf vind het gewoon lelijk. Blegh.quote:Op maandag 17 december 2012 22:58 schreef Levolution het volgende:
Je wil dat we zeggen dat dit juist mooi is enzo.
Dit dus. Oprotten met die lelijke wijven.quote:Op maandag 17 december 2012 22:58 schreef xminator het volgende:
nederlanders hebben totaal geen lichaam
Grapje dude.... Je kent me toch nu inmiddels?quote:Op maandag 17 december 2012 22:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat is dit voor een vraag? Ze heeft wel een mooie hoofd en lichaam is niet verkeerd.
Ik zou haar wel hitten voor de duidelijkheid, maar jou niet want ik geloof niet dat je op haar lijkt.quote:Op maandag 17 december 2012 23:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, ik heb collega's die echt geilen op mijn lichaam en dat acik acik zeggen. Ik weet dat mannen het mooi vinden, ikzelf vind het gewoon lelijk. Blegh.
Hahaha, verkapte manier om foto's te vragen.quote:Op maandag 17 december 2012 23:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zou haar wel hitten voor de duidelijkheid, maar jou niet want ik geloof niet dat je op haar lijkt.
Wil je foto? Kan je gewoon vragen, hoorquote:Op maandag 17 december 2012 23:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zou haar wel hitten voor de duidelijkheid, maar jou niet want ik geloof niet dat je op haar lijkt.
quote:Op maandag 17 december 2012 23:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Hahaha, verkapte manier om foto's te vragen.
Ambi leuken foto op whatsapp heb je
Wel langere benenquote:Op maandag 17 december 2012 22:58 schreef xminator het volgende:
Dat was 'vroeger' man.quote:Op maandag 17 december 2012 22:58 schreef xminator het volgende:
Ze is bloedmooi man.quote:
Ik hoef geen foto's, ik vraag nooit foto's van mensen.quote:Op maandag 17 december 2012 23:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wil je foto? Kan je gewoon vragen, hoor
quote:Op maandag 17 december 2012 23:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Annen evdemi reeds 30 x beluisterd...
Hoi Ambiquote:Op maandag 17 december 2012 22:56 schreef Ambipur het volgende:
[ afbeelding ]
eerst ontgroeningquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
waar kan ik me aanmelden voor de whatsapp groepje
Ze zijn hier allemaal bang om nmrs uit te delen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
waar kan ik me aanmelden voor de whatsapp groepje
Oh. Oke.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik zag je foto dus ik groette je.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ze zijn hier allemaal bang om nmrs uit te delen.
Hahah vieze jood. Dat is je nummer niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:37 schreef xaban06 het volgende:
null zes, twaalf, drieentwintig, zesenvijftig, achtenzeventig
Nee, wel mijn nummerquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Hahah vieze jood. Dat is je nummer niet.
Omg.. Was jij dat X? Dat was ik!quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:43 schreef xminator het volgende:
Ik heb gebeld een nederlandse vrouw nam op. Ben nu aan het trainen dus ik hijgde nogal, toen werd ze boos en zei ze dat aangifte ging doen. Kut xaban
Huh, ik ben serieus hoor! Heb printscreen gemaakt van xabans berichtje en naar die mevrouw gestuurd met uitleg. Nu ist hij de klosquote:
Ik ben ook serieus!! Dat was ik!!quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Huh, ik ben serieus hoor! Heb printscreen gemaakt van xabans berichtje en naar die mevrouw gestuurd met uitleg. Nu ist hij de klos
Tabi canim, even mn workout finishen. Zweet als een otter.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben ook serieus!! Dat was ik!!
Weiss gormesinquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Hahah vieze jood. Dat is je nummer niet.
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=koosjer&lang=nnquote:
Dubbel o zelfs.quote:koo·sjer (bijvoeglijk naamwoord)
1 (van voedsel, bij orthodoxe joden) geoorloofd, voor gebruik geschikt
2 (informeel) in de haak: dat is niet koosjer
Je hebt gelijk, origineel blijkt het kosher te zijnquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=koosjer&lang=nn
[..]
Dubbel o zelfs.
Voor mij mop?quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:06 schreef xminator het volgende:
Ohja dubbel o.
Heb minstens een liter vocht gezweet. Niet normaal.
Ja was voor jou aan het trainen, ama jij komt niet dus morgen ga ik naar de mcdonalds.quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Ben je al die weken voor de meet aan het trainen?
Je mag ook een foto sturen van je adonislichaam in wording. Al die moeite die je erin hebt gestoken...quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja was voor jou aan het trainen, ama jij komt niet dus morgen ga ik naar de mcdonalds.
Lekker X.quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Uiteraard, het zweet rolt van mn rug naar beneden speciaal voor jou.
Ga niet voor een adonislichaam en train daar ook echt niet hard genoeg voorquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je mag ook een foto sturen van je adonislichaam in wording. Al die moeite die je erin hebt gestoken...
Aferin X.quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Ga niet voor een adonislichaam en train daar ook echt niet hard genoeg voor.
Heb mn lichaam een te lange tijd verwaarloosd, daarom ben ik nu een iets gezondere levensstijl aan het volgen.
Tegenoverquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:34 schreef xminator het volgende:
Nu je hier toch bent en iets bekender met Mahzen bent, waar is een goede parkeerlocatie daar in de buurt?
Las ook iets over plekken waar het betaald enzo was vandaar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Tegenover
mahzen.nl:
Tevens kunt u in het scheepvaartskwartier na 18.00 uur gratis parkeren.
Chille sitequote:Op dinsdag 18 december 2012 03:26 schreef xminator het volgende:
's nachts en wanneer je in Nederland verblijft moet je niet naar zulke sites gaan:
www.oburcan.com/
Heb je je huis al kunnen opruimen?quote:Op maandag 17 december 2012 23:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Annen evdemi reeds 30 x beluisterd...
No way dat een huisarts of doktersassistente je niet vraagt naar de huisartsenpost te komen als je meldt dat je al een paar uurtjes hoge koorts (> 39 graden) hebt.quote:
Het schijnt best druk op de weg te zijn inderdaad. Enkele collega's van me waren al te laat op kantoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik dikke vette file. Ik zeg toch, we hebben het zwaar
En wiens hand ga ik nu vasthouden, beste Kano?!quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:12 schreef kanovinnie het volgende:
Jullie gaan mij niet lief vinden voor wat ik nu ga posten, maar: Ik ben er volgende week niet bijIk had een dubbele afspraak staan waar ik net pas achter kwam. En die andere afspraak stond al een jaar vast eigenlijk
Die van Zargon?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En wiens hand ga ik nu vasthouden, beste Kano?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |