abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 december 2012 @ 22:25:54 #1
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_120439300

WhatsApp Messenger is a smartphone messaging app which allows you to exchange messages with your friends and contacts without having to pay for SMS. WhatsApp Messenger is cross platform and is currently available for iPhone and BlackBerry and yes, iPhones and BlackBerries can message each other too! To send and receive messages, WhatsApp utilizes your existing smartphone internet data plan: 3G/EDGE (or Wi-Fi when available)

In addition to messaging, both iPhone and BlackBerry WhatsApp Messenger users can send each other unlimited images, video and audio media messages.

quote:
WhatsApp Messenger for Nokia Symbian S60 is already in public beta and soon will be available for Android OS as well. Follow us on twitter for updates.
http://www.whatsapp.com/

Hallo :W
  maandag 17 december 2012 @ 22:37:26 #2
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_120440097
Hallo :W
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 18 december 2012 @ 20:23:31 #3
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_120475010
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 10:36 schreef nlboy het volgende:
Hebben jullie ook met de.laatste versie op android dat de afbeeldingen automatisch wordt gedownload? Zeer irritant, bij instellingen niet uit te zetten.
Ik heb ondertussen Whatsapp al gemaild er over, maar nog niks van terug gekregen. Dus ik ben benieuwd. :)

Ook heb ik gevraagd waarom het bij de iPhone mogelijk is om de Last Seen (Time Stamp) uit te zetten, maar bij Android niet.
pi_120481509
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:23 schreef nlboy het volgende:

[..]

Ik heb ondertussen Whatsapp al gemaild er over, maar nog niks van terug gekregen. Dus ik ben benieuwd. :)

Ook heb ik gevraagd waarom het bij de iPhone mogelijk is om de Last Seen (Time Stamp) uit te zetten, maar bij Android niet.
zijn externe apps voor om last seen time stamp uit te zetten voor whatsapp (android)
  dinsdag 18 december 2012 @ 21:48:45 #5
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_120481747
Ja ik zag er laatst eentje voorbij komen in het vorige topic alleen het nadeel is dat je dan geen berichten ontvangt totdat je de app opent?! :?
pi_120672222
Veel mensen om mij heen willen mij aan de WhatsApp.... oke wil ik best, maar..... ik heb nog een stel vragen ....

Hoe betaal je de kosten voor de app na een jaar?
Hoe zit het met de veiligheid van het rondsturen van Whatsapp berichten
Als elk tel. in mijn contacts automatisch gecheckt wordt.... Gaan ze dan die mensen spammen die nog geen WhatsApp hebben of op een andere manier gebruik maken van die info?
pi_120673658
- 't Is gratis (op Android)
- 't gaat via 'n internetverbinding, in hoeverre is dat veilig?
- Nee, niet dat ik weet en ik heb 't in ruim 'n jaar gebruik nog niet meegemaakt/gehoord.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_120674852
quote:
5s.gif Op zondag 23 december 2012 15:39 schreef -Engel- het volgende:
Veel mensen om mij heen willen mij aan de WhatsApp.... oke wil ik best, maar..... ik heb nog een stel vragen ....

Hoe betaal je de kosten voor de app na een jaar?
Hoe zit het met de veiligheid van het rondsturen van Whatsapp berichten
Als elk tel. in mijn contacts automatisch gecheckt wordt.... Gaan ze dan die mensen spammen die nog geen WhatsApp hebben of op een andere manier gebruik maken van die info?
Nee, doet WA niet automatisch. Als iemand geen WA heeft kun je wel een sms sturen met WA info.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  zondag 23 december 2012 @ 16:42:14 #9
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_120674940
Waarom zijn er nou geen mooie whatsapp widgets voor android, dat je al je gesprekken in een overzicht kunt zien :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 24 december 2012 @ 11:29:15 #10
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_120711298
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 10:36 schreef nlboy het volgende:
Hebben jullie ook met de.laatste versie op android dat de afbeeldingen automatisch wordt gedownload? Zeer irritant, bij instellingen niet uit te zetten.
Ok mensen als je niet wil dat de foto's automatisch word gedownloaden op android update je telefoon niet! Want de laatste versie doet dat en Whatsapp heeft het besloten als 'handigheid'.

Nu moet ik alle grappig lolcats, 18+, niet boeiende foto's elke keer apart vewijderen uit mijn gallery.

Kreeg dat als antwoord van Whatsapp support.
  vrijdag 28 december 2012 @ 09:07:15 #11
90169 Binnetie
-=Met Een Hamer Past Alles=-
pi_120852949
Ik zit me af te vragen hoe sommige mensen van die mooie plaatjes maken die bestaan uit emoticons in Whatsapp.
Ze zijn opgebouwd uit een heleboel emoticons en vormen dan 1 geheel. Ik vind dit erg leuk om te zien, maar kan me niet voorstellen dat iemand dit helemaal op zijn telefoon gaat zitten ontwerpen zonder perongeluk op de verzendtoets te drukken...

Iemand die dit weet of hoe dit heet?
  woensdag 2 januari 2013 @ 00:19:26 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121058010
Volgens mij kun je ook zonder app voorkomen dat je last seen status wordt geüpdatet. Dataverbinding verbreken, whatsapp openen, dataverbinding weer aan. Whatsapp gebruikt het tijdstip waarop de app geopend wordt.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:15:11 #13
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_121304525
Kun je op de iPhone uitzetten dat hij bij elk nieuw bericht trilt? Leuk voor als je Whatsapp niet open hebt staan, maar ik vind het irritant dat hij elke keer trilt als ik in een gesprek zit.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_121305395
Wat is eigenlijk het nut om de mogelijkheid te hebben om berichten te verwijderen uit een gesrpek? Je verwijdert ze toch alleen voor jezelf?
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_121305745
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kun je op de iPhone uitzetten dat hij bij elk nieuw bericht trilt? Leuk voor als je Whatsapp niet open hebt staan, maar ik vind het irritant dat hij elke keer trilt als ik in een gesprek zit.
Bij berichtgeving 'Geluid' uitzetten voor WhatsApp.
Hij maakt dan echter ook geen geluid meer, zoals je misschien al zou vermoeden..

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:43 schreef henkde_j het volgende:
Wat is eigenlijk het nut om de mogelijkheid te hebben om berichten te verwijderen uit een gesrpek? Je verwijdert ze toch alleen voor jezelf?
Ja klopt, ze zijn al afgeleverd op de WA server en bij de andere partij (mits twee vinkjes) dus er is geen mogelijkheid meer dat ongedaan te maken.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:59:06 #16
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_121305817
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:56 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Bij berichtgeving 'Geluid' uitzetten voor WhatsApp.
Hij maakt dan echter ook geen geluid meer, zoals je misschien al zou vermoeden..
Ha, tof :) Dankjewel!
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_121318666
Ik heb een samsung gio (budget) en de what's apps komt maar sporadisch binnen of wanneer ik echt de app gebruik.
Iemand een idee hoe ik dit fix?
pi_121322985
Wat zou de reden zijn dat je met Whatsapp nog niet kan bellen, zoals bijvoorbeeld Viber? Lijkt me dat Whatsapp deze functie binnen een aantal maanden moet ontwikkelen, anders stappen mensen langzaam over.

Whatsapp is een (groot) bedrijf en zou hierin toch enorm moeten investeren en innoveren? Zodra je via WIFI kan bellen kan het hard gaan!
Love is in the air!
pi_121327111
Verlengen? Ja hoor! Nu tot Maart :Y
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:05:29 #20
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_121328161
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:26 schreef Landgeld het volgende:
Wat zou de reden zijn dat je met Whatsapp nog niet kan bellen, zoals bijvoorbeeld Viber? Lijkt me dat Whatsapp deze functie binnen een aantal maanden moet ontwikkelen, anders stappen mensen langzaam over.

Whatsapp is een (groot) bedrijf en zou hierin toch enorm moeten investeren en innoveren? Zodra je via WIFI kan bellen kan het hard gaan!
Ik denk dat dat het veel geld kost (dataverkeer) en daardoor zijn ze bijna genoodzaakt (om net als Viber) meer persoonlijke gegevens van je te ontvangen en verkopen (privacy). En dat wil Whatsapp niet.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 januari 2013 @ 21:36:35 #21
163650 Greys
pi_121329905
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:43 schreef henkde_j het volgende:
Misschien als je bang bent dat er een jaloers vriendje/vriendinnetje af en toe stiekem in je foon leest? :D
Dan kan je bepaalde berichtjes weghalen zonder het hele gesprek te verwijderen. Da's de enige reden die ik kan bedenken eigenlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_121335521
Whatsapp in big trouble. Per vandaag is het gratis feest over voor android users. Betalen kan per vandaag voor android users alleen nog met creditcard, Whatsapp is gek geworden!!!

http://www.mobiflip.de/wh(...)g-ueber-google-play/
pi_121335790
Lol _O-
pi_121335819
Geen creditcard hebben :')
pi_121340658
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Misschien als je bang bent dat er een jaloers vriendje/vriendinnetje af en toe stiekem in je foon leest? :D
Dan kan je bepaalde berichtjes weghalen zonder het hele gesprek te verwijderen. Da's de enige reden die ik kan bedenken eigenlijk.
Lange berichten. Ik had vandaag nog een groepsgesprek waarin iemand het leuk vond hetzelfde woord een paar honderd keer te typen :D Was toch wel blij dat ik die giga-berichten kon verwijderen: blijft alles tenminste makkelijk scrollbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')