http://www.whatsapp.com/quote:WhatsApp Messenger for Nokia Symbian S60 is already in public beta and soon will be available for Android OS as well. Follow us on twitter for updates.
Ik heb ondertussen Whatsapp al gemaild er over, maar nog niks van terug gekregen. Dus ik ben benieuwd.quote:Op zondag 16 december 2012 10:36 schreef nlboy het volgende:
Hebben jullie ook met de.laatste versie op android dat de afbeeldingen automatisch wordt gedownload? Zeer irritant, bij instellingen niet uit te zetten.
zijn externe apps voor om last seen time stamp uit te zetten voor whatsapp (android)quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:23 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen Whatsapp al gemaild er over, maar nog niks van terug gekregen. Dus ik ben benieuwd.
Ook heb ik gevraagd waarom het bij de iPhone mogelijk is om de Last Seen (Time Stamp) uit te zetten, maar bij Android niet.
Nee, doet WA niet automatisch. Als iemand geen WA heeft kun je wel een sms sturen met WA info.quote:Op zondag 23 december 2012 15:39 schreef -Engel- het volgende:
Veel mensen om mij heen willen mij aan de WhatsApp.... oke wil ik best, maar..... ik heb nog een stel vragen ....
Hoe betaal je de kosten voor de app na een jaar?
Hoe zit het met de veiligheid van het rondsturen van Whatsapp berichten
Als elk tel. in mijn contacts automatisch gecheckt wordt.... Gaan ze dan die mensen spammen die nog geen WhatsApp hebben of op een andere manier gebruik maken van die info?
Ok mensen als je niet wil dat de foto's automatisch word gedownloaden op android update je telefoon niet! Want de laatste versie doet dat en Whatsapp heeft het besloten als 'handigheid'.quote:Op zondag 16 december 2012 10:36 schreef nlboy het volgende:
Hebben jullie ook met de.laatste versie op android dat de afbeeldingen automatisch wordt gedownload? Zeer irritant, bij instellingen niet uit te zetten.
Bij berichtgeving 'Geluid' uitzetten voor WhatsApp.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kun je op de iPhone uitzetten dat hij bij elk nieuw bericht trilt? Leuk voor als je Whatsapp niet open hebt staan, maar ik vind het irritant dat hij elke keer trilt als ik in een gesprek zit.
Ja klopt, ze zijn al afgeleverd op de WA server en bij de andere partij (mits twee vinkjes) dus er is geen mogelijkheid meer dat ongedaan te maken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:43 schreef henkde_j het volgende:
Wat is eigenlijk het nut om de mogelijkheid te hebben om berichten te verwijderen uit een gesrpek? Je verwijdert ze toch alleen voor jezelf?
Ha, tofquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bij berichtgeving 'Geluid' uitzetten voor WhatsApp.
Hij maakt dan echter ook geen geluid meer, zoals je misschien al zou vermoeden..
Ik denk dat dat het veel geld kost (dataverkeer) en daardoor zijn ze bijna genoodzaakt (om net als Viber) meer persoonlijke gegevens van je te ontvangen en verkopen (privacy). En dat wil Whatsapp niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:26 schreef Landgeld het volgende:
Wat zou de reden zijn dat je met Whatsapp nog niet kan bellen, zoals bijvoorbeeld Viber? Lijkt me dat Whatsapp deze functie binnen een aantal maanden moet ontwikkelen, anders stappen mensen langzaam over.
Whatsapp is een (groot) bedrijf en zou hierin toch enorm moeten investeren en innoveren? Zodra je via WIFI kan bellen kan het hard gaan!
Misschien als je bang bent dat er een jaloers vriendje/vriendinnetje af en toe stiekem in je foon leest?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:43 schreef henkde_j het volgende:
Wat is eigenlijk het nut om de mogelijkheid te hebben om berichten te verwijderen uit een gesrpek? Je verwijdert ze toch alleen voor jezelf?
Lange berichten. Ik had vandaag nog een groepsgesprek waarin iemand het leuk vond hetzelfde woord een paar honderd keer te typenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien als je bang bent dat er een jaloers vriendje/vriendinnetje af en toe stiekem in je foon leest?
Dan kan je bepaalde berichtjes weghalen zonder het hele gesprek te verwijderen. Da's de enige reden die ik kan bedenken eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |