Leugens. Het staat niet in je UI en sigquote:Op maandag 17 december 2012 22:32 schreef Plantagehouder het volgende:
jaa dit klopt niet hoor, mn kindje is mn alles
quote:Op maandag 17 december 2012 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nu mag je een stickertje kiezen
Heeft TS dan ook jouw rubbertjes al gecontroleerd?quote:Op maandag 17 december 2012 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]Yeah leuk ik wil een Smaakpolitie sticker.
Hopelijk controleert hij wel zijn eigen rubbertjes, ander gaat dat geen kinderen helemaal misquote:Op maandag 17 december 2012 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heeft TS dan ook jouw rubbertjes al gecontroleerd?
quote:Op maandag 17 december 2012 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk controleert hij wel zijn eigen rubbertjes, ander gaat dat geen kinderen helemaal mis
Precies, mijn kindjes ookquote:Op maandag 17 december 2012 22:32 schreef Plantagehouder het volgende:
jaa dit klopt niet hoor, mn kindje is mn alles
Wat is dit voor trieste postquote:Op dinsdag 18 december 2012 03:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Lijkt me wel klote om je te zijn trouwens. Vrij treurigsterkte
Gewoon lekker de kroeg in met die kleintjes, vinden ze zelf leuker en het opvoeden kan niet vroeg genoeg beginnen!quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:05 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Precies, mijn kindjes ookDankzij hun sta ik nog op mijn benen.
Trouwen, daarmee ben ik het wel met je eens. Theatervoorstelling dat veel geld kost en ellende met zich mee brengt. Dat heb ik nooit gedaan en zal ik ook nooit doen. Of ik moet wel hééuul verliefd wezen.
wtf moet je met een regelmatig leven. Ik meot er niet aan denken om een getrouwde burgerlul in een Vinex-wijk met een Opel Astra station en een labrador te worden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 03:19 schreef Godshand het volgende:
Om TS te stangen, post ik nu even de voordelen van trouwen/kinderen
Trouwen/kinderen (+ punten):
-Gehuwde stellen hebben voordelen bij het kopen van een gezamenlijk huis, belastingvoordelen.
-Getrouwde mensen leven langer
-Het huwelijk is een mooie smoes voor weer eens een groot feest. Zelfs dat neuken van je buurmeisje tijdens de vrijgezellenavond wordt lachend herinnerd!
-En na het huwelijk mag je zomaar op huwelijksreis/-vakantie!
-Voor de vrouwelijke Fok!kers: alimentatie is een goede reden om te gaan trouwen (voor ons mannen juist niet)
-Getrouwde mannen zijn aantrekkelijker. Juist knappe ("middelmatige" in jouw ogen) getrouwde mannen gaan vaker vreemd. Juist omdat ze knap zijn wordt het hun vaker vergeven door hun vrouw. Als je een open huwelijk regelt, zit je helemaal snor..
-Getrouwde mannen worden serieuzer door werkgever genomen, of door opdrachtgevers (als je zzper bent). En al helemaal getrouwde mannen met kinderen. Jouw ongetrouwde collegae worden er bij de eerste ontslagronde eruitgestampt, de getrouwde mensen worden zo ver mogelijk ontzien.
-Door kinderen krijg je een regelmatiger leven, en mensen met een regelmatig leven, leven dus ook langer
-Met kinderen veranderd je leven weer als je de kroeg ook wel weer genoeg kent..
-Kinderen zijn eerlijk, en geven je een heel andere kijk op de wereld. Het werpt je zelf weer terug naar je eigen vroegere onbezonnenheid. Zij zien zaken voor het eerst die jij allang als vanzelfsprekend ziet
-Met kinderen heb je (helaas niet gegarandeerd, kinderen kunnen ook dood gaan maar gelukkig gebeurt dat weinig in Nederland) gezelschap. Je vrouw of vriendin kan doodgaan, of weggaan, maar eenmaal kinderen hebbend, zie je ze vaak de rest van je leven. Zelfs als je gescheiden bent.
-Met kinderen mag je weer zelf spelen! Als je stiekem toch weer LEGO torens wil bouwen, dan kan dat schaamteloos! (nu kan dat ook, maar krijg je wel vragen van je omgeving...)
-Stinkende luiers, "waarom?" vragende kleuters, betweterige pubers: het gaat allemaal voorbij (sneller dan je denkt), en voor je het weet heb je een goed gesprek met je zoon of dochter onder het genot van een biertje of wijntje en begint je zoon/dochter ook al huwelijksplannen te bespreken...
Ik heb het idee dat TS 19 is ofzo, een gezonde reden om zo te denken.
Overigens ben ik zelf niet getrouwd en heb geen kinderen
Dus jij stelt als je getrouwd bent, je minder vrijheid hebt, je seksleven achteruit gaat, en je vrouw achteruit gaat, mensen saai worden.quote:• Minder vrijheid. Dit, het moge duidelijk zijn, is de belangrijkste reden om zowel af te zien van het huwelijk als wel van het krijgen van kinderen.
• Seksleven gaat achteruit
• Je vrouw gaat achteruit
• Getrouwde mensen worden snel saai, burgerlijk etc.
• Je dagelijkse leven wordt saaier met een exponentiële toename
Natuurlijk hoef je niet te trouwen als je van iemand houdt, geheel mee eens. Maar volgens mij bedoel jij, met het behouden van je "vrijheid", om niet te gaan trouwen, makkelijker onder een benauwde situatie na het vreemdgaan.quote:• De definitie van vreemdgaan wordt strikter.
Betekent dit dat als je van iemand houdt, dat je dan moet trouwen? Nee. Betekent dit dat je niet met andere vrouwen naar bed kan gaan? Nee (maar voorkom onnodig verdriet en zorg er met 100% zekerheid voor dat zij er niet achterkomt). Kortom, behoud je vrijheid, benut je potentie en blijf op gepaste afstand van de gezapige middelmaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |