Heb contact gehad met andere kopers, die hebben geen last gehad van huidirritatiesquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Waarschijnlijk problemen met douane, vanwege:
- Fake &
- Vloeistof, waarschijnlijk met alcohol ook nog, dus vergt dangerous goods papierwerk
Verder weet je niet wat erin zit, het is China hè. Kan zo maar zijn dat je last krijgt van huidirritatie.
Ik weet het wel: ik zou er niet aan beginnen.
[..]
http://www.tinydeal.com/windows-tablets-c-997_1002.htmlquote:Op donderdag 20 december 2012 20:07 schreef Gutz het volgende:
Zijn er eigenlijk al Windows 8 tablets uit China te verkrijgen?
Glazen flesjes zijn nogal zwaar dus de moeite niet waard qua prijs. Chinezen eten ook graag insecten, god mag weten hoe Chinese aftershave ruiktquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zijn er ook Chinese sites, die allerlei after shave aanbieden ?
Ik wacht er ook nogsteeds op hoor.. Wel hoop blijven houden!quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:47 schreef 0wen het volgende:
mehhh, nog steeds geen 0,01 cent lampje van Fasttech
Denk dat deze niet meer gaat komen, heb onderhand 3 andere bestellingen van Fasttech ontvangen.
misschien moeten we dan maar ons eigen logo maken:quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:34 schreef shiznuts het volgende:
Omdat er copyright op het FOK!-logo zit en Danny niet wil hebben dat we merchandise gaan maken.
quote:Op zondag 23 december 2012 00:09 schreef mc-lovin het volgende:
[..]
misschien moeten we dan maar ons eigen logo maken:
Chinese webshops topic logo
Ik bestel soms bij DX hoor :3quote:Op zondag 23 december 2012 14:30 schreef neo2000 het volgende:
Ik denk niet dat veel mensen je ermee kunnen helpen, aangezien hier volgens mij bijna niemand meer bij DX besteld. Vanwege het feit dat ze super traag leveren, de customer service niet meer lijkt te bestaan en ook nog es flink duurder zijn dan de rest in 99 vd 100 gevallen.
Al meer dan een half jaar niks meer besteld, alles is elders goedkoper te vinden. Waarom duur bestellen als het ook goedkoper kan.quote:
Hear ye, hear ye. Als 't ff kan bestel ik inderdaad ergens anders. En laat het nu altijd anders kunnen.quote:Op zondag 23 december 2012 14:30 schreef neo2000 het volgende:
Ik denk niet dat veel mensen je ermee kunnen helpen, aangezien hier volgens mij bijna niemand meer bij DX besteld. Vanwege het feit dat ze super traag leveren, de customer service niet meer lijkt te bestaan en ook nog es flink duurder zijn dan de rest in 99 vd 100 gevallen.
Mooi!quote:Op zondag 23 december 2012 20:54 schreef AMAR420 het volgende:
ik boycot china want om de kwaliteit hoef je het niet te doen
Gefeliciteerd. Als je slechte ervaringen hebt heb je gewoon een slecht items gekocht.quote:Op zondag 23 december 2012 20:54 schreef AMAR420 het volgende:
ik boycot china want om de kwaliteit hoef je het niet te doen
nah ik stimuleer liever onze eigen economiequote:Op zondag 23 december 2012 21:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Als je slechte ervaringen hebt heb je gewoon een slecht items gekocht.
Zelf ook wel eens wat problemen gehad maar als je wat zoekt kan je gewoon goede kwaliteit items voor een super prijs kopen.
Prima, houden zoquote:Op zondag 23 december 2012 21:04 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
nah ik stimuleer liever onze eigen economie
Het is dan altijd nog:quote:
Het word Door mn school verplicht.... Dus zegmaar zo'n polsbeschermer in je handschoenquote:Op zondag 23 december 2012 22:12 schreef shiznuts het volgende:
Zou gewoon zo'n standaard Thinsulate-geval halen bij de Intersport ofzo.
Laat even weten hoe dat ging met iPod Touch digitizer en glas vastmaken. Gaat het om de 4G of 3G?quote:Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef Goddelijker het volgende:
Afgelopen dagen toch al aantal pakketjes binnen gekregen.
- Horloge
- Nieuw glas + digitizer iPod Touch
- Hoesje HTC 8x
- Mele F10
En net een RJ45 Krimptang + connectoren besteld.
Zal ik doen, 4G. Maar kan nog 2 weken duren.quote:Op zondag 23 december 2012 23:49 schreef W00fer het volgende:
[..]
Laat even weten hoe dat ging met iPod Touch digitizer en glas vastmaken. Gaat het om de 4G of 3G?
Waar die krimptang besteld?quote:Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef Goddelijker het volgende:
Afgelopen dagen toch al aantal pakketjes binnen gekregen.
- Horloge
- Nieuw glas + digitizer iPod Touch
- Hoesje HTC 8x
- Mele F10
En net een RJ45 Krimptang + connectoren besteld.
Met gratis weekmakers voor u my fliend!quote:Op maandag 24 december 2012 10:25 schreef marcel-o het volgende:
Iemand die electrisch doet tanden poetsen?
http://www.eachbuyer.com/(...)utm_campaign=Boxing1
16 stuks oral-b borstels voor $9,20
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Dat zou ik toch echt niet aanraden hoorquote:Op maandag 24 december 2012 10:25 schreef marcel-o het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Namaak artikelen mogen hier niet besproken worden. Zie de OP.quote:Op maandag 24 december 2012 10:25 schreef marcel-o het volgende:
Deze kan je prima kopen, comptabele is geen namaak (dacht dat die borstels waren vrijgegeven, net als bijvoorbeeld de senseo padsquote:Op maandag 24 december 2012 11:46 schreef Skiet het volgende:
[..]
Namaak artikelen mogen hier niet besproken worden. Zie de OP.
Al zoveel waarschuwingen geweest hier, dus we spreken elkaar er op aan wanneer iemand dit post. Scheelt een hoop gezeur van mods.
Juist.quote:Op maandag 24 december 2012 11:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Deze kan je prima kopen, comptabele is geen namaak (dacht dat die borstels waren vrijgegeven, net als bijvoorbeeld de senseo pads)
Ga er maar niet vanuit dat je dubbel krijgtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |