en wat heb je zelf al gevonden ??quote:Op woensdag 19 december 2012 14:19 schreef Patroon het volgende:
Hoi,
Ik zoek een compact GPS logger die ik tijdens het fietsen mee kan nemen om te zien waar ik langs gefietst ben.
Alvast bedankt!
http://www.ebay.com/itm/G(...)&hash=item4d0636b178quote:Op woensdag 19 december 2012 14:26 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
en wat heb je zelf al gevonden ??
Hoi,quote:Op woensdag 19 december 2012 14:19 schreef Patroon het volgende:
Hoi,
Ik zoek een compact GPS logger die ik tijdens het fietsen mee kan nemen om te zien waar ik langs gefietst ben.
Alvast bedankt!
Hoi, even een leek helpen is er dus niet bij?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:42 schreef Skiet het volgende:
[..]
Hoi,
Wij zijn geen helpdesk waar je gewoon vragen kan neerleggen. Wellicht dat je even de OP kan doorlezen?
Om toch maar een antwoord te geven: Heb je geen smartphone met GPS?
Er staat in de OP wel:quote:Op woensdag 19 december 2012 14:44 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hoi, even een leek helpen is er dus niet bij?
Ik heb een smartphone, maar die gaat 8uren loggen waarschijnlijk niet trekken.
Succes met jullie topic
Maar er bestaan ook stomme mensen die zich te goed voelen om zelf te zoeken en denken dat het hier een helpdesk is waar je zonder zelf moeite te doen je wensen uitspreekt en anderen dat voor hen waarmaken.quote:En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
Herkenbaar. Had ook een witte verbrande streep op me vingertop door dit ding. Schijnt wel goed te werken, die van mij heb ik weggegeven aan iemand die er wel mee overweg kan haha.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:38 schreef monkeybrain het volgende:
Dit binnen![]()
[ afbeelding ]
Dit is een plasticzak sealer, opzij trekken om de zak dicht te branden.
Een lekker gammel ding dat ¤1,60 kost. Het prul lag half uit elkaar in de envelop, altijd handig. Na wat kloten de batterij erin en vervolgens staat er een witte verbrande streep op mijn vingertop AUW!!!Activeert dat apparaat de hete metalen strip als ik de batterijen erin stop....
![]()
Op zich werkt het goed maar ik mis volgens mij een laagje over de metalen strip, deze is bij mij totaal bloot. Ik zal dus moeten gaan klagen want hierdoor fikt het wel heel hard door het plastic zakje heen
Ik ook, voor die 4 cent nog best goed spulquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:32 schreef RobertNL het volgende:
1 cent deals van geekbuying binnen:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
MisterTao heeft al een poosje geen Paypal meer door problemen met merken die op TaoBao staan.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:07 schreef Thas het volgende:
Ik wilde iets bestellen via MisterTao, maar dan kom je bij Add Money (to balance) en dan heb je Visa, Mastercard, JCB, Qiwi en WebMoney, maar geen Paypal dus. Dit terwijl Google zegt dat je met MisterTao wél met PayPal kan betalen; ben ik nou zo scheef of kan dat dus niet meer?
Bij Zarmark zie ik wel dat het makkelijk met PayPal kan maar dat vind ik toch wat minder handig want daar kan ik niet meteen al de opties van het product selecteren die ik wil en dan ben je dus afhankelijk van Zarmark die moet snappen wat ik precies wil..
En ja ik heb de OP gelezen
Misschien is de PayPal prepaid creditcard ook een oplossing?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Een prepaid CC wellicht een oplossing (3Vcash, neteller)?
Die was de laatste keer dat ik keek nog niet in Nederland te gebruiken (alleen US etc)quote:Op woensdag 19 december 2012 17:25 schreef davedavy het volgende:
[..]
Misschien is de PayPal prepaid creditcard ook een oplossing?
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
MisterTao heeft al een poosje geen Paypal meer door problemen met merken die op TaoBao staan.
Zanmark is inderdaad ook minder handig maar je kan wel direct contact zoeken via bijvoorbeeld skype ze geven dan altijd een redelijk goede indicatie van de kosten.
Een prepaid CC wellicht een oplossing (3Vcash, neteller)?
Gaat om zo'n ~200-250, dus dat wordt hem ook niet :/quote:Je betaalt eenmalig 10,- voor de kaart en daarna kun je je saldo wanneer je maar wilt opwaarderen tot 150,- per keer
Je (kan/kon) wel meerdere kaarten bij elkaar opwaarderenquote:Op woensdag 19 december 2012 17:33 schreef Thas het volgende:
[..]
[..]
Gaat om zo'n ~200-250, dus dat wordt hem ook niet :/
Probleem bij ZarMark is dat ze daar willen dat ik meer betaal dan nodig is; op TaoBao staat het product ¥1888.00 - 2070.00 en dan wilt ZarMark dat ik 2070 betaal, terwijl dat zo'n pakket is met allemaal opties en dergelijke waar ik niet op zit te wachten..
Misschien NetTeller ja, al kan ik op die site ook enkel dingen vinden over hun fysieke kaart
Waar is dat voor?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:24 schreef Rem-koe het volgende:
Na lange tijd weer eens dealextreme bezocht en zojuist deze besteld: http://dx.com/p/gv07t-and(...)-nandflash-8g-173286
Nu wachten
Lees dit topic eens, dan weet je het:quote:Op woensdag 19 december 2012 17:41 schreef xSuperboo het volgende:
[..]
Waar is dat voor?Een soort draadloze toetsenbord voor je mobiel?
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je (kan/kon) wel meerdere kaarten bij elkaar opwaarderen.
Neteller debit card (viritueel) is binnen een 10 minuten we online
Bedankt, dan ga ik die denk ik gebruikenquote:Op woensdag 19 december 2012 17:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Neteller virtual creditcard is meteen te gebruiken, via iDeal zet je gratis tegoed erop waardoor je volgensmij alleen met valutakoersen extra kosten betaalt.
Heb zelf ook zo'n fysieke creditcard van Neteller zonder ooit iets betaald/opgewaardeerd te hebben, mooi bedrijf.
Dankjewel!quote:Op woensdag 19 december 2012 17:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Lees dit topic eens, dan weet je het:
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
waarom werken deze codes niet voor een laser pen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:44 schreef RobertNL het volgende:
Toch nog wat codes van BIC:
8% tablets & ereaders: BOJROM
7% home & garden: LIJQXX
7% video games: PNSSCM
8% audio & video: BMATPB
7% camera & photo: EINNVZ
8% cellphones: ZBVVFS
Dat een coupon voor een 'cellphone' inderdaad niet werkt op een laserpen. Begrijp er niks van.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:56 schreef pazara het volgende:
[..]
waarom werken deze codes niet voor een laser pen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |